Alsof iemand op foto's van die draadnagel zit te wachten!!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef haagse_elfje het volgende:
Voor de rest was het weer lekker boeiend, die foto's van Chris die die Snol heeft gemaakt stellen toch helemaal geen fuck voor....
Dan kappen die rukkers van RTL Nederland met ONM.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Wat is er op 1 juli dan?
Yorin denial?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Wat is er op 1 juli dan?
Het spijt me, ik kon niet anders.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik weet eigenlijk niet meer exact wat er stond![]()
ik denk dat iedereen nog steeds beetje in denial is...quote:
Stopt ONM?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan kappen die rukkers van RTL Nederland met ONM.
Ga is ff weg met je Flash & Carlo!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
Ach, het maakt mij niks uit dat ONM stopt. Nu krijgen we misschien wel een uur Cash & Carlo
Nee daar zit de wereld op te wachten....quote:Op woensdag 27 april 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
Ach, het maakt mij niks uit dat ONM stopt. Nu krijgen we misschien wel een uur Cash & Carlo
Nee, het was d'r BHquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Zag je daar nou een tepel van Julia
Ja, als je van plastic jopen houdt wel....quote:Op woensdag 27 april 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
Wat? Mooi meisje toch?
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, als je van plastic jopen houdt wel....
quote:Plain small plastic cups are lighter and easier to hold in your hand.![]()
Maar er kan er maar één de mooiste zijn:quote:Op woensdag 27 april 2005 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nikkie is veel mooier. En Petra ook.
Owja?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, als je van plastic jopen houdt wel....
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar er kan er maar één de mooiste zijn:
[afbeelding]
BTW: Had ik al gezegd dat ik het vandaag weer een geweldige aflevering vond? Nou bij deze dan!
grappig, daar moet ik ook steeds aan denken, alleen is 't bij mij juist hetzelfde als toen met Take That.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef haagse_elfje het volgende:
....afijn ik herinner me ook nog wel van vroeger teon Take That uitelkaar ging dat ik een traantje had weg gepinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel. Hij heeft in het verleden een vriend gehad met wie hij sex had.
quote:
hé!! niet mijn naam misbruiken tijdens mijn afwezigheid hequote:Op woensdag 27 april 2005 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babette21.
Je moet 't hem niet kwalijk nemen. WIV is een beetje in de war door het slechte nieuws van de afgelopen week... (of was hij dat altijd al een beetjequote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef babette21 het volgende:
hé!! niet mijn naam misbruiken tijdens mijn afwezigheid he
[liever ook niet tijdens aanwezigheid trouwens]
ik had gezegd dat Juan gay was, niet Aram...
Aram heeft wel 'n nichterig stemmetje, maar die heeft ie van z'n moeder geërft...
jaja kan niet wachten, ben helemaal klaar voor de Oranjegekte...quote:Op donderdag 28 april 2005 15:49 schreef Iwan1976 het volgende:
LOL @ Babette
[afbeelding]
Nu al in oranje sfeer?
You read my mind.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:16 schreef babette21 het volgende:
trouwens, laten we vooral niet vergeten dat de overige ONM'ers ook zéér oranje-minded zijn...
vooral Duuk is en blijft een trouwe supporter[dat klepje, hij blijft zó leuk...
]
Nee, die oranje collage.quote:
Waar is Wup eigenlijk? Zit ze al aan de oranje bitter?quote:tja, dan moet je bij Wup wezen, he.......![]()
ah die... die's van 't ONM Dreamteam topic, m.i. 't Kroontjequote:
guess so....quote:Waar is Wup eigenlijk? Zit ze al aan de oranje bitter?
wat? dat Foppele de grootse ONM-aanfluiting ever is?!quote:Nou, nog 1 dag (toch?!) en dan weten we wat we eigenlijk al lang wisten.![]()
dat is hoop ik al lang bekend.....quote:Op donderdag 28 april 2005 16:53 schreef babette21 het volgende:
wat? dat Foppele de grootse ONM-aanfluiting ever is?!
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:43 schreef Wup het volgende:
lurk lurk & zwaai
wat belet jullie, zou ik zeggen?!quote:arg... leuk die babette-wup topics
tsss wel lurken en niks zeggenquote:Op donderdag 28 april 2005 17:43 schreef Wup het volgende:
lurk lurk & zwaai
arg... leuk die babette-wup topics
quote:Op donderdag 28 april 2005 19:20 schreef babette21 het volgende:* Babetje is nu ook thuis online!!!!!!
sorry, moest ik ff kwijt....
Alternatieve theorie:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |