Kun jij m'n gedachten lezen?!quote:Op woensdag 27 april 2005 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het briefje is van Hilly? Moet wel, want artsen schrijven in spijkerschrift.
whahahahahha dat dacht ik ook gelijk!quote:Op woensdag 27 april 2005 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het briefje is van Hilly? Moet wel, want artsen schrijven in spijkerschrift.
Dat spijkerschrift is er zodat men niet kan zien of de arts analfabeet is. Die aandoening kom je tegenwoordig overal tegen.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:05 schreef haagse_elfje het volgende:
whahahahahha dat dacht ik ook gelijk!
Nee, want iedereen weet dat Aram- John van de Rest gay is en dat hij rare dingen uithaalt.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef haagse_elfje het volgende:
Hugo zag er wel erg pafferig uit vandaag
Voor de rest was het weer lekker boeiend, die foto's van Chris die die Snol heeft gemaakt stellen toch helemaal geen fuck voor....
hij is niet gayquote:Op woensdag 27 april 2005 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, want iedereen weet dat Aram- John van de Rest gay is en dat hij rare dingen uithaalt.
Jawel. Hij heeft in het verleden een vriend gehad met wie hij sex had.quote:
bronquote:Op woensdag 27 april 2005 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Hij heeft in het verleden een vriend gehad met wie hij sex had.
Dan moet ze eerst de Carlotest afleggen. Als tiepmiep moet je kunnen schrijven.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:08 schreef haagse_elfje het volgende:
als ONM verdwijnt hoop ik dat Annelieke Brouwers nooit meer een baan als actrice krijgt want dit ziet er echt niet uit. Ze kan beter maar dom en blond als tiep miep gaan werken
ja dat was vorige week...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:11 schreef Svensational het volgende:
Huh? Briefje? Dat heb ik dan gemist...
jij bent dan ook snel tevredenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Was weer een leuke aflevering vandaagHet is de hele week al leuk trouwens
Joost die toch maar gaat studeren
Goed dat Marjolijn er nog in staat.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein is uit de leader
Jij bent gewoon een zuurpruim. Als je het vandaag niet leuk vond moet je gewoon geen soaps meer kijken.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
jij bent dan ook snel tevreden
Vanaf 1 juli helpt Yorin haar een handje er bij.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
Jij bent gewoon een zuurpruim. Als je het vandaag niet leuk vond moet je gewoon geen soaps meer kijken.
een zuurpruimquote:Op woensdag 27 april 2005 20:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een zuurpruim. Als je het vandaag niet leuk vond moet je gewoon geen soaps meer kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |