Alsof iemand op foto's van die draadnagel zit te wachten!!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 20:06 schreef haagse_elfje het volgende:
Voor de rest was het weer lekker boeiend, die foto's van Chris die die Snol heeft gemaakt stellen toch helemaal geen fuck voor....
Dan kappen die rukkers van RTL Nederland met ONM.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Wat is er op 1 juli dan?
Yorin denial?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:35 schreef Svensational het volgende:
Wat is er op 1 juli dan?
Het spijt me, ik kon niet anders.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik weet eigenlijk niet meer exact wat er stond![]()
ik denk dat iedereen nog steeds beetje in denial is...quote:
Stopt ONM?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan kappen die rukkers van RTL Nederland met ONM.
Ga is ff weg met je Flash & Carlo!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
Ach, het maakt mij niks uit dat ONM stopt. Nu krijgen we misschien wel een uur Cash & Carlo
Nee daar zit de wereld op te wachten....quote:Op woensdag 27 april 2005 21:09 schreef Svensational het volgende:
Ach, het maakt mij niks uit dat ONM stopt. Nu krijgen we misschien wel een uur Cash & Carlo
Nee, het was d'r BHquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:07 schreef Svensational het volgende:
Zag je daar nou een tepel van Julia
Ja, als je van plastic jopen houdt wel....quote:Op woensdag 27 april 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
Wat? Mooi meisje toch?
quote:Op woensdag 27 april 2005 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, als je van plastic jopen houdt wel....
quote:Plain small plastic cups are lighter and easier to hold in your hand.![]()
Maar er kan er maar één de mooiste zijn:quote:Op woensdag 27 april 2005 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nikkie is veel mooier. En Petra ook.
Owja?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, als je van plastic jopen houdt wel....
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:12 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar er kan er maar één de mooiste zijn:
[afbeelding]
BTW: Had ik al gezegd dat ik het vandaag weer een geweldige aflevering vond? Nou bij deze dan!
grappig, daar moet ik ook steeds aan denken, alleen is 't bij mij juist hetzelfde als toen met Take That.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef haagse_elfje het volgende:
....afijn ik herinner me ook nog wel van vroeger teon Take That uitelkaar ging dat ik een traantje had weg gepinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |