quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef Puala het volgende:
Aaaah juist, eerst wordt ik uitgenodigd voor een jeugdcompetitie en er vervolgens lekker uit gegooid gelijk?
quote:Het weer mocht er zijn. Geen wonder dat er in druner een 11-koppig publiek was samengestroomd voor deze wedstrijd.
quote:Omdat een van de elftallen niet op tijd kwam opdagen voor de afgesproken wedstrijd, waren de ouders en leiders enigszins bezorgd dat de bus misschien de weg kwijt was geraakt. Maar de bus kwam nooit opdagen en de reden voor hun afwezigheid bleef dan ook voor altijd een mysterie. De spelers van JUN gingen toen maar op zoek naar andere tegenstanders, en die vonden ze op het schoolplein in de buurt.
quote:De wedstrijd ging bijna niet door, omdat een van de elftallen niet op tijd was voor de aftrap. In de buurt was toevallig een hockeyteam aan het trainen, en zij vonden het prima om als hun vervangers te komen spelen. De dankbare trainer van Shipa Jr beloofde ze een glaasje prik en bitterballen na de wedstrijd.
wel tof, komt je tegenstander niet opdagen, mogen je jonkies alsnog spelen en krijgen ze toch hun trainingquote:Omdat het andere elftal niet op tijd kwam opdagen voor de aftrap, moest de trainer van Jr-DS een passende vervanging zoeken. Hij liep naar een groepje jongens dat cola stond te drinken bij de flipperkast en vroeg ze om hun voetbalkleding aan te trekken.
Die training kregen ze anders ook wel, maar het is idd fijn dat je ook wat aan de ratings en zo kunt zien!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:54 schreef Xummon het volgende:
in de jeugd zijn er trouwens geen WO's meer, als je tegenstander te weinig spelers heeft krijg je van dit soort berichten:
[..]
[..]
[..]
wel tof, komt je tegenstander niet opdagen, mogen je jonkies alsnog spelen en krijgen ze toch hun training
Zon bericht kreeg ik ook bij mn eerste jeugdwedstrijd, ik geloof dat ik zelf nog heb verlorenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:54 schreef Xummon het volgende:
in de jeugd zijn er trouwens geen WO's meer, als je tegenstander te weinig spelers heeft krijg je van dit soort berichten:
[..]
[..]
[..]
wel tof, komt je tegenstander niet opdagen, mogen je jonkies alsnog spelen en krijgen ze toch hun training
of jij had gewoon prutsers opgesteldquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Zon bericht kreeg ik ook bij mn eerste jeugdwedstrijd, ik geloof dat ik zelf nog heb verlorenBlijkbaar konden die hockey-kereltjes ook nog een beetje voetballen
dat was toch al een tijdje?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:54 schreef Xummon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat dacht ik ook jaquote:
Ik krijg een Oostenrijker over de vloer onder het motto "Met mijn waldhoorn tussen zijn alpen"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:25 schreef Flappekz het volgende:
Ik ga naar Prathet Thai volgende week. Heb gewoon het team uitgedaagd dat gisteren in mijn stadion speelde, en hij heeft netjes geaccepteerd
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg een Oostenrijker over de vloer onder het motto "Met mijn waldhoorn tussen zijn alpen"
Oke. Dan zoek ik wel weer verderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Die competitie bestaat niet meer idd.Kreeg hem niet eens vol met 4 teams.
Samen zoeken?quote:
Sorry, ik wist niet dat dat moestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:36 schreef rompompom het volgende:
Houdt iemand de OP nog een beetje bij? We lopen alweer 2-3 topics achter in 't lijstje.
quote:Kenneth Vanderwal (262492004)
Nederland 17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 05-02-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 16-10-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 760
Loon: 470 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Geiemorgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:07 schreef Flappekz het volgende:
1 skilltrade naar uitstekend vleugel.
Heeft er iemand interesse in mijn YP? Hij gaat later vandaag de TL op:
[..]
Kijk maar in je mailquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij bent vroeg
Oja, wacht...
Hoe was je trainingsupdate?
Ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Kijk maar in je mail![]()
en ja ik moet werken
Ik dacht al dat er iets mis ging daarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Is dat een soort van geile goedemorgen?
Sorry.. Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dacht al dat er iets mis ging daar
Maar 1 stijgert vandaag. gekocht voor 9.000..quote:Chacobo Gurrola
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van matig naar redelijk.
Hij staat eropquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:11 schreef Psychonikeo het volgende:
als ik een paar posts terugkijk zie ik je YP flap. Ik zal m ff hotlisten...
Gooi ik die Gurrola hierboven eruit voor jouw kleine mannetje.
heul niet gek inderdaad!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:42 schreef foetre het volgende:
Leuke stijgert.
Mitchell van der Hoff
17 jaar en 100 dagen, TSI = 1 680
matig in vorm, conditie goed [Krachtig]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Dat sowieso, maar dan wordt het wel de maand na mijn verjaardag, want die is natuurlijk weer duur zatquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
we moeten ff een datum vlak na de salarissen afspreken![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Want je vond de vorige meets zo gezellig?
Eind november dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dan wordt het wel de maand na mijn verjaardag, want die is natuurlijk weer duur zat
Wij willen best een meeting organiseren, maar ik weet niet of de mensen bereid zijn om voor de derde keer naar het westen te reizen.quote:
quote:Radboud van Driessen: Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van wereldklasse naar bovennatuurlijk.
Zdeněk Kostroun: Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
quote:Skill level raised! Giorgio Abruzzese keeper![]()
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from wretched to poor.
Skill level raised!
Zélio Periquito
His training efforts showed good results as his playmaking abilities increased from brilliant to magnificent.Wilde hem nu verkopen, hou hem waarschijnlijk toch nog een seizoen, iemand advies?
Skill level raised! Ben Vogelaar
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his playmaking skill from passable to solid.toch lekker voor mn verdediger uit mn startteam
Skill level raised!
Oskar Zoer
His training efforts showed good results as his playmaking abilities increased from weak to inadequate.nog een verdediger uit mn startteam
Skill level raised!
Giovanni Blasi
Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his playmaking skill from formidable to outstanding.19j15d trainee met ook redelijk passen![]()
Mijn vermoeden is dat hij heel dicht tegen redelijk positiespel aan zit, heeft ongeveer 5 trainingen pm gehad nadat ik wist dat hij op matig zat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vind die YP van Flap stiekem ook wel lekkerHeeft ie al wat extra training op positiespel?
Moet er wel nog goed over nadenken want kan eigenlijk geen huidige trainee verkopen vanwege mogelijke promotie
Hm, dan wordt ie erg interessant, waarschijnlijk ook erg duur:Pquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat hij heel dicht tegen redelijk positiespel aan zit, heeft ongeveer 5 trainingen pm gehad nadat ik wist dat hij op matig zat.
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hm, dan wordt ie erg interessant, waarschijnlijk ook erg duur:P
Hm, ik hem hem gehotlist, maar ik denk dat ik afhaak aangezien ik hem zelf niet op zijn hoofdstat zou trainen.
Houden of verkopen?quote:8. Zélio Periquito (IM) (215157578)
21 years and 31 days, Next birthday: 05-01-2010
Portugal
In solid form, excellent stamina.
A sympathetic guy who is temperamental and dishonest.
Has wretched experience and poor leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius
(since 04-10-2008 (16/36), 3s 5wk 6d)
Total Skill Index (TSI): 18 610
Wage: 6 708 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Speciality: Technical
Loading... Loading...
Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 12/20 magnificent
Winger: 3/20 poor
Passing: 6/20 passable
Scoring: 4/20 weak
Set pieces: 1/20 disastrous
Als je hem kunt missen, zou ik hem nu lekker verkopen. Dan heb je ook genoeg geld voor mijn YPquote:
Dat is een beetje de vraag...quote:
Er zit nog wel wat waarde in als ik hem doortrain tot wereldklasse, en dan kan die gewoon nog lekker een seizoen spelen natuurlijk.quote:zou ik hem nu lekker verkopen.
quote:Dan heb je ook genoeg geld voor mijn YP
Als je hem nog nodig denkt te hebben, en denkt er meer winst uit te kunnen halen door hem nog een week of 10 door te trainen, dan moet je hem natuurlijk niet verkopen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is een beetje de vraag...
[..]
Er zit nog wel wat waarde in als ik hem doortrain tot wereldklasse, en dan kan die gewoon nog lekker een seizoen spelen natuurlijk.
[..]
Het is een trainee, dus een betere speler kopen zit er niet in. Daarnaast heb ik geen extra geld. Als ik hem verkoop, zou dat ten behoeve van een keeper gaan ws.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:48 schreef RemCOW het volgende:
Heb je verder nog wat geld? Je zou met de opbrengst van de verkoop en het geld wat je hebt ook een betere speler kunnen kopen (betere bijstats?)? Aan de andere kant, je moet er rekening mee houden dat je 8% verliest van de verkoopprijs, dus je moet ook niet te vaak handelen.
Gewoon een aantal baggerspelers aannemen als teamvulling, kost nix extra'squote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:56 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn jeugdteam eens onder de loep genomen, en ik moet zeggen dat er vrij veel talent rondloopt. Mijn angst is alleen dat er te weinig spelers overblijven als ik mijn 'talenten' promoveer naar het eerste. Ik heb nu precies 11 spelers en waar de scouts de laatste tijd mee aankomen is dikke bagger door een koffiefilter.
Als dat in de toekomst niet gauw veranderd krijg ik nooit 11 spelers bij elkaar in mijn jeugdteam.
True, het kan niet altijd feest zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:59 schreef Flappekz het volgende:
Gewoon een aantal baggerspelers aannemen als teamvulling, kost nix extra's
Ik heb vandaag mn laatste topper gepromoveerd naar mn A-team, dus ik heb momenteel alleen nog maar teamvulling in het veld staan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
True, het kan niet altijd feest zijn natuurlijk.
Ja, dat sowieso. Ik vind de leeftijd bij Coenraads zo jammerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Training en promoveren moet sowieso voorop staan bij de jeugd. Niet het resultaat.
Zoals je al zei, het is niet altijd feestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:03 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Ik vind de leeftijd bij Coenraads zo jammer
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zoals je al zei, het is niet altijd feest
dat gaat je ingepeperd worden de komende tijdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn laatste topper gepromoveerd naar mn A-team, dus ik heb momenteel alleen nog maar teamvulling in het veld staan.
Net nu mn kids maandag tegen die van GotC moeten spelen
Ik vrees van wel ja. Zeker ook omdat haar talentjes juist op het middenveld rondlopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat gaat je ingepeperd worden de komende tijd
Promoveren zodra je kan (over 16 dagen dus). In die twee weken tijd zul je in je A-team toch wel een stijger hebben die eruit kan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:40 schreef Lyzio het volgende:
Maar wat moet ik nou bijvoorbeeld met zo'n Siedo Holla doen. Die is dalijk nét 17, en goed in verdedigen. Moet ik hem doortrainen of verkopen? Aangezien ik al 10 verdedigers heb in mijn eerste elftal (waar ik aan het wachten ben op poppers voor op de TL te gooien).
Wat vinden/denken jullie?
quote:Trainingsrapport
Je trainer Héctor Matía Portilla heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Roland Scheibler Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Amedeo Corni Zag zijn mate van passen toenemen van slecht naar zwak.
Hehe, moet moeite doen om niet keihard te lachen op m'n werk.quote:
quote:44. Nicola Mezzogori (W) (237335625)
19 years and 4 days, Next birthday: 01-02-2010
In solid form, passable stamina.
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 06-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 6 100
Wage: 1 188 ¤/week including 20% bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: weak
Playmaking: poor
Winger: excellent
Passing: solid
Scoring: excellent
Set pieces: poor
Ja, dat denk ik ook wel. Maar zo bedoelde ik de vraag eigenlijk niet helemaal. Wat is het maximale wat ik eruit kan halen? Zelf houden (ik train verdedigen) of verkopen op een bepaald niveau? En wat is dan het beste niveau om hem de deur uit te doen voor flink veel duiten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:44 schreef Flappekz het volgende:
Promoveren zodra je kan (over 16 dagen dus). In die twee weken tijd zul je in je A-team toch wel een stijger hebben die eruit kan?
Ik heb gewoon wel keihard zitten lachen op mn werkquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, moet moeite doen om niet keihard te lachen op m'n werk..
TU:
Drie nuttige passen stijgers, waarvan deze wel een lieverdje is geworden:
[..]
Lekker zelf trainen, da's nog leuk ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Maar zo bedoelde ik de vraag eigenlijk niet helemaal. Wat is het maximale wat ik eruit kan halen? Zelf houden (ik train verdedigen) of verkopen op een bepaald niveau? En wat is dan het beste niveau om hem de deur uit te doen voor flink veel duiten?
Ja, lijkt me ook het leukste. Geld verdien ik wel op m'n andere trainees dan. Dit is toch een vrij speciale speler, hij komt uit je jeugd enzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:16 schreef Flappekz het volgende:
Lekker zelf trainen, da's nog leuk ook
Da's helemaal een mooie redenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook het leukste. Geld verdien ik wel op m'n andere trainees dan. Dit is toch een vrij speciale speler, hij komt uit je jeugd enzoIs mijn eerste echte promovendus
Benjamin gaat op de tl. Toch weer leuk die jeugd opleiding. Ik verdien me er scheel aan!quote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Benjamin van Luin Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitmuntend naar briljant.
Zacharias van der Meer Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
Omdat jij de training in je A team meerekentquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Benjamin gaat op de tl. Toch weer leuk die jeugd opleiding. Ik verdien me er scheel aan!
Vooralsnog niet iets beters dan hattrick-youthclub.orgquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:10 schreef Lyzio het volgende:
Misschien een vraag die al honderdduizend keer voorbij gekomen is, maar is er geen programma waar je je jeugdteam in kan laden. Zoiets als HO, maar dan voor je jeugdteam dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |