Ja t loopt niet echt storm in t topic maar het is al een tijdje rustig.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:28 schreef Flappekz het volgende:
Normaal gesproken hadden er nu al 14 tvp's in dit topic gestaan.
Vakantie
quote:
Zow das vroeg in t topic!quote:Op zondag 19 juli 2009 17:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic officieel als geopend.
Dit gaat continue, elke training zal dus naar voren komen in de prestaties van een speler.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:04 schreef augurkenkoning het volgende:
Dit is vast een domme vraag, maar het moet toch even:
Als je spelers traint, stijgen ze dan continu in die skill? Of komt het pas in wedstrijden naar voren als ze 'gepopt' zijn?
Ik kan me niet herinneren dat deze post ooit zo vroeg in t topic is geweestquote:Op zondag 19 juli 2009 17:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic officieel als geopend.
Als ik nog wakker ben wel jaquote:Op zondag 19 juli 2009 17:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat deze post ooit zo vroeg in t topic is geweest
Vanavond nog wat piepeltjes op irc?
Ik niet. Ik ga met een paar collega's naar de bioscoop.quote:Op zondag 19 juli 2009 17:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat deze post ooit zo vroeg in t topic is geweest
Vanavond nog wat piepeltjes op irc?
He, dat kan niet! Staat niet in je lijstje in je sig!quote:Op zondag 19 juli 2009 18:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ga met een paar collega's naar de bioscoop.
Voor de verandering vast wel evenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 18:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
He, dat kan niet! Staat niet in je lijstje in je sig!
[..]
quote:
[..]
Ik moet wel winnen, heb nog wat goed te maken tegen mijn tegenstander. Vorige keer verloor ik met 3-2 van hem, terwijl ik op iedere linie stukken beter was (in totaal 83 hatstats verschil).quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet wel winnen, heb nog wat goed te maken tegen mijn tegenstander. Vorige keer verloor ik met 3-2 van hem, terwijl ik op iedere linie stukken beter was (in totaal 83 hatstats verschil).
En ik wil nog gewoon meedoen om de titel
Maar ik PIC wel...
Ik heb m weer gewoon blind ingevuld zoals je aan de uitslagen kunt zien....quote:Op zondag 19 juli 2009 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Hopen dat je m slacht vanavond
![]()
Ik hoop ook dat ik win. Volgens de TeauTeau denken jullie dat ook allemaal. Behalve FVP die sprak ik over mn wedstrijd en mn blessures ed (op msn vd week) en hij verwachte ineens dat ik ging verliezen.
quote:Op zondag 19 juli 2009 19:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb m weer gewoon blind ingevuld zoals je aan de uitslagen kunt zien....
Mijn tactiek, wat doe je.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ik heb de uitslagen van FVP gecopieërd zoals altijd en 1 uitslag veranderd
Zijn ze gereïncarneerd?quote:Op zondag 19 juli 2009 21:16 schreef GotC het volgende:
Ik heb ineens 2 MENSEN erbij in m'n poule der bots!!
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:16 schreef GotC het volgende:
Ik heb ineens 2 MENSEN erbij in m'n poule der bots!!
Tuurlijk wordt ze kampioen. Ik ben er ook nogquote:Op zondag 19 juli 2009 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Pas op straks wordt je geen kampioen
![]()
hehehehe niet te serieus reagerenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt ze kampioen. Ik ben er ook nog
Dat zegt Possie nou netquote:Op zondag 19 juli 2009 21:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt ze kampioen. Ik ben er ook nog
* ScudRaket mompelt iets over hoogmoed en valquote:
Tis de 9e..dan mag ik t nog zeggenquote:Op zondag 19 juli 2009 21:38 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
* ScudRaket mompelt iets over hoogmoed en val
Dude, hij speelt dit al jaren, is dequote:
hehehehehe ik hou mn mond maarquote:Op zondag 19 juli 2009 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Dude, hij speelt dit al jaren, is devan m'n leven en ik woon bij hem. Really, moet je dit vragen?
Dat andere deel is helemaal niet sipquote:Op zondag 19 juli 2009 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je effe het andere deel vd zin weghaalde...
quote:Op zondag 19 juli 2009 22:07 schreef GeneraalUli het volgende:
Volgens mij onterecht verloren, kan iemand dat ff checken? Zit op GPRS, dus match ID kan ik ff niet geven.. Teamnaam staat in m'n sig.
haalde zes sterren als keeper. Alleen jammer dat ik 'm pas bij 17y73d kan pullen.quote:Anyway, Michael van Scheltema is 16 years old and from what I have seen of him I must say I am impressed.
Right now I would say his Defending capabilities are around the wretched level. If he develops well, I would say this chap can emerge with poor Winger before joining the senior squad.
What do you say? Should we give him a chance?
Wow nice! Special event of normaal? Voor het eerste 8.5* gehaald met een speler (in 'n normale situatie). Niet verwacht!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Jeeuj. 1-6 gewonnen. Mijn sterkste verdediging ooit. En mijn concurrent voor de 1e plaats heeft weer punten laten liggen.
Oh ja. Mijn spits haalde 9*.
Normaal. Hij heeft geen speciale vaardigheid.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:02 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Wow nice! Special event of normaal? Voor het eerste 8.5* gehaald met een speler (in 'n normale situatie). Niet verwacht!
En dan heb je t nog niet over je +3 geschopte spits.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Goh dit is kut thuis komen: 3-2 verloren met 221 tegen 174![]()
![]()
Dat kon er ook nog wel bij jaquote:Op zondag 19 juli 2009 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan heb je t nog niet over je +3 geschopte spits.
Heej jij hebt iets identieks als ik deze weekquote:Op zondag 19 juli 2009 22:42 schreef RemCOW het volgende:
Woohoo! Een htstats record van 310 met een briljant (hoog) middenveld
Pff, je moet wel desparate willen promoveren als je 360k aan salaris per week betaaltquote:Op zondag 19 juli 2009 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Normaal. Hij heeft geen speciale vaardigheid.
Ik zie net dat hij dat vorige week ook al gehaald had. Helemaal niet gezien.![]()
Dat lijkt me ook jaquote:Op maandag 20 juli 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
staat een oud speler van me te koop met een vraagprijs van 15 miljoen. Waarschijnlijk een nulletje teveel getypt
spelerid=188832227
Is dat degene die je met 17j7d hebt gekocht? Dat is ook welquote:Op maandag 20 juli 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
zou wel een leuke oude-club premie zijn als nog iemand zich vergist
Werd trouwens aangesproken door de verdediging-scout van de Sloveense U20. Dat ik een speler wel elke week in de verdediging moet zetten, want hij maakt kans op een plekje in de U20
Dat is dat ventje wat je voor 3,5 miljoen gekocht hebt toen?quote:Op maandag 20 juli 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
zou wel een leuke oude-club premie zijn als nog iemand zich vergist
Werd trouwens aangesproken door de verdediging-scout van de Sloveense U20. Dat ik een speler wel elke week in de verdediging moet zetten, want hij maakt kans op een plekje in de U20
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is dat degene die je met 17j7d hebt gekocht? Dat is ook welals je dat niet doet inderdaad.
.
uhm...quote:Op maandag 20 juli 2009 09:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is dat ventje wat je voor 3,5 miljoen gekocht hebt toen?
Dat loon heb ik alweer een tijdje. Het is niet dat ik dat pas heb omdat ik nu persé wil promoveren.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Pff, je moet wel desparate willen promoveren als je 360k aan salaris per week betaalt
Staat er weer op!quote:Op maandag 20 juli 2009 10:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs, je mag weer voor de topscoorders je ding doen.
kan je ook niet echt meedoen? of helemaal niet?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Staat er weer op!![]()
Ik doe niet echt mee, een verdediger op de 56ste plaats is mijn hoogst genoteerde
Nee, ik mag nietquote:Op maandag 20 juli 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je ook niet echt meedoen? of helemaal niet?
Gelukkig heb ik hem in de tussentijd ook elke keer gekregenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:32 schreef Ruudt het volgende:
Gijs, de stand van VJ / GL mag je ook wel eens updaten van week 3 naar week 8.
Sst.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem in de tussentijd ook elke keer gekregenMaar hij is nu weer up to date!
Briljant (hoog) middenveld?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:06 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Heej jij hebt iets identieks als ik deze week
En dan niet eens een uitstekend trainerquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En dan niet eens een uitstekend trainer
Lekker bezig dus.quote:4-1 gewonnen van de nr2 en gestegen naar p5. Inmiddels 8 punten los van p7
Jeugd met 2-0 gewonnen. Ik kan wel vaker eens een weekendje weg zie ik
Immer.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:54 schreef Heider00sje het volgende:
Is dit ook de juiste plek om vragen te stellen?![]()
't is maar 1 weekje.. Bovendien, het was niet eens een overtreding. Hij verdraaide z'n enkel bij het maken van een 'schwalbe'quote:Op maandag 20 juli 2009 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al vind mijn Rob Verlaat t niet zo leuk die schop tegen zn enkel.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't is maar 1 weekje.. Bovendien, het was niet eens een overtreding. Hij verdraaide z'n enkel bij het maken van een 'schwalbe'
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't is maar 1 weekje.. Bovendien, het was niet eens een overtreding. Hij verdraaide z'n enkel bij het maken van een 'schwalbe'
Het was 2 weken. Dat ie nu al weer op 1 week staat heb ik geluk aan. Hij heeft all1 niet veel training gehad en hij moet voor zn 17e op goed vleugel zitten.quote:Rob Verlaat moest de rest van de wedstrijd vanaf de zijlijn bekijken, want in de 36e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Jeffrey Moed moest laten vervangen. De teams gingen met een 2-0 stand de rust in.
Ja hoor vraag maar raak.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:54 schreef Heider00sje het volgende:
Is dit ook de juiste plek om vragen te stellen?![]()
Er staat niet bij wie die tik gaf, dat kan hij dus ook zelf geweest zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
[..]
Het was 2 weken. Dat ie nu al weer op 1 week staat heb ik geluk aan. Hij heeft all1 niet veel training gehad en hij moet voor zn 17e op goed vleugel zitten.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er staat niet bij wie die tik gaf, dat kan hij dus ook zelf geweest zijn..
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is t geen massogist dus dat lijkt me niet
quote:Rob Verlaat fan FCRA1 moest de rest fan de wedstriid fanôf de bank tasjen, neidat hy syn ankel ferdraaid hie by it meitsjen fan in 'schwalbe' yn de 36e minút.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]Vage shit ook die verschillende wedstrijds verslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog matiger dan die van vorige week.quote:I have found what seems to be a great prospect for you. He is 16 years (106d,) old and is called Tammo Warendorf.
This player has wretched Defending at this point in his career. Coach this player right and he will reach his potential of poor Keeper before you know it!
Can I offer him a place at the academy?
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nog steeds chagrijnig over die pot van gisteren
Wat moet jij met een pot?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Vertel mij wat.. 0-1 verloren in een wedstrijd die ik de volgende 9 keer waarschijnlijk wel had gewonnen..quote:Op maandag 20 juli 2009 17:11 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |