Mijn eigen wedstrijd goed voorspeldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
Ronde 9:
RKDEO - Centaur 2-0
Huiscactus United - TeamKoekje 2-3
SC diepFries - FC De Heining 3-1
Mette - Olde Veste 3-0
Maus United - Geckos 1-2
Totaal goals: 27
Herstelpuntquote:Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef NelisZ het volgende:
De score berekening van de laatste ronde zal even moeten wachten. Sinds ik XP service pack 3 heb geinstalleerd kan ik excel niet meer gebruiken. Hij vraagt om de installatie cd, en ik heb geen idee waar die ligt
Als iemand weet hoe ik dit anders kan oplossen graag, anders ga ik morgen wel op zoek...
update: het ging om Office Xpquote:Op maandag 20 juli 2009 00:34 schreef NelisZ het volgende:
De score berekening van de laatste ronde zal even moeten wachten. Sinds ik XP service pack 3 heb geinstalleerd kan ik excel niet meer gebruiken. Hij vraagt om de installatie cd, en ik heb geen idee waar die ligt
Als iemand weet hoe ik dit anders kan oplossen graag, anders ga ik morgen wel op zoek...
quote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef NelisZ het volgende:
Het is weer geluktdus hier de uitslag van ronde 9:
RKDEO - Centaur 2-0
Huiscactus United - TeamKoekje 1-6
SC diepFries - FC De Heining 4-1
Mette - Olde Veste 4-1
Maus United - Geckos 0-5
[ afbeelding ]
quote:
9 puntenquote:Op maandag 20 juli 2009 12:35 schreef NelisZ het volgende:
Het is weer geluktdus hier de uitslag van ronde 9:
RKDEO - Centaur 2-0
Huiscactus United - TeamKoekje 1-6
SC diepFries - FC De Heining 4-1
Mette - Olde Veste 4-1
Maus United - Geckos 0-5
[ afbeelding ]
lijkt me logisch als je excel nodig hebtquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lijkt me logisch als je excel nodig hebtAls ik Word nodig heb ga ik ook niet Outlook installeren
Windows is een besturingssysteem en excel is software wat een besturingssysteem vereist om geinstalleerd te kunnen worden, dus waar slaat die outlook/word vergelijking op?quote:Op maandag 20 juli 2009 23:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lijkt me logisch als je excel nodig hebtAls ik Word nodig heb ga ik ook niet Outlook installeren
Dank u!quote:
Qua ranglijst en belang etc. speel ik wel een spannende wedstrijd! Ik hoop en denk alleen dat het in de praktijk mee gaat vallen...quote:Op maandag 27 juli 2009 10:34 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dank u!![]()
Nog meer mensen die verwachten een spannende wedstrijd te spelen?
Volgende week pas.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:34 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dank u!![]()
Nog meer mensen die verwachten een spannende wedstrijd te spelen?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:44 schreef MrMoon het volgende:
Ronde 11
RKDEO - FC M1k3 2-1
FC Bifröst - EPEREAGLE 4-1
Bonobo11 - Dredevils 2-1
FC Sterrenburg - FC CMONYALL 1-1
Puala United - Vjezze fur 2-1
25 goals
hehe, en ik ga het niet weer veranderen op jouw aanradenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
TeauTeau ronde 11!
RKDEO - FC M1k3 2-1
FC Bifröst - EPEREAGLE 3-1
Bonobo11 - Dredevils 3-1
FC Sterrenburg - FC CMONYALL 1-2
Puala United - Vjezze fur 3-1
20 goals
[..]
Thx zo is er gelukkig iemand naast mij die denkt dat ik gaat winnen morgen.
![]()
Niet?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
hehe, en ik ga het niet weer veranderen op jouw aanraden
Laat ik nou maar gewoon eerste worden, de plek waar ik al het hele seizoen sta. En niet nog een paar keer 3 punten pakken slechts.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet?
Dan kan ik je toch nooit inhalen?
Tja wie luistert er dan ook naar possiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Laat ik nou maar gewoon eerste worden, de plek waar ik al het hele seizoen sta. En niet nog een paar keer 3 punten pakken slechts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |