You read my mind!quote:
ja idd ik had t kunnen wetenquote:je kent m toch?
Ehh ja idd. Ik was counterhufter maar dat werkt niet meer tegenwoordig.quote:ja dus.. voelde je je aangesproken?
ja.. wtf kan mij cricket nou schelenquote:
tja.. dat had gekundquote:[..]
ja idd ik had t kunnen weten![]()
ik weet hetquote:[..]
Ehh ja idd. Ik was counterhufter maar dat werkt niet meer tegenwoordig.
of met dtquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht altijd dat kut maar met 1 t geschreven werd
The king of sports.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. wtf kan mij cricket nou schelen
Idd dat is 1 van de weinige sporten waar ik niks van weet en ook niks van wil weten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. wtf kan mij cricket nou schelen
ik ken m nietquote:
idem dito!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd dat is 1 van de weinige sporten waar ik niks van weet en ook niks van wil weten.
Nee want dan klopt Kilo Utrecht Tango niet meer. Misschien dat je 3x de Tango wil dansen maar dat doe je dan maar met je dinnetjequote:
Ken je HT-termen. Net als PIC, zoals jij het ook noemt... Woon jij dan ook niet in Nederland?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Woon jij in Nederland of?????
[..]
Niet ja...quote:![]()
![]()
Blijkbaar niet
Dat is inm wel een beetje ingebeurgerd ja. Volgende keer zal ik dat idd ook niet meer zeggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ken je HT-termen. Net als PIC, zoals jij het ook noemt... Woon jij dan ook niet in Nederland?
Blijkbaar. Maar wtf bedoelde je daar nou weer mee?quote:Niet ja...
Ik ga eerst met de hond wandelen en dan slapen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef Psychonikeo het volgende:
het stelletje is weer compleet.. ik ga slapen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef Psychonikeo het volgende:
het stelletje is weer compleet.. ik ga slapen
Wandelse en ook slaap lekker dan!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga eerst met de hond wandelen en dan slapen.
Dan heb ik AA gespeeld. En zonder SHR.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is inm wel een beetje ingebeurgerd ja. Volgende keer zal ik dat idd ook niet meer zeggenHT-Termen zijn er ook in t Nederlands hoor
![]()
[..]
Gewoon, dat je ze in alle ijver vergeten bent.quote:Blijkbaar. Maar wtf bedoelde je daar nou weer mee?
Wat zeg je nou?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga eerst met de hond slapen en dan wandelen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan heb ik AA gespeeld. En zonder SHR.
Ik weet niet waar je het over hebt als je een berg ":". achter elkaar zet. Zoals de TT nu is is ie al een tijdje hoor ik heb all1 copy, past gedaan toen t nr veranderd en een onwijs verdomd goeie TT neer gezet meer niet.quote:Gewoon, dat je ze in alle ijver vergeten bent.
quote:
we dacht je dat wel lekker zou vinden.. volgespamd worden..quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hebben jullie mijn naamtopic zo snel volgespamt?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
we dacht je dat wel lekker zou vinden.. volgespamd worden..
We hebben hem slechts opgevuldquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hebben jullie mijn naamtopic zo snel volgespamt?
Is dat dan de counterhoer waar iedereen zo over praat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat je nog veel moet oefenen om een quote edit hoer te worden.
jij en OpVullie zijn anders binnenkort ook lekker op dreef heb ik begrepen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG jullie zijn lekker op dreef zo met elkaar![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jij en OpVullie zijn anders binnenkort ook lekker op dreef heb ik begrepen..
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
OMFG jullie zijn lekker op dreef zo op elkaar![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Niet zoals je nu insinueert hoor geloof mij
Ik gaat ook naar mn bedje toe.Truste iedereen en tot morgen!
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Niet zoals je nu insinueert hoor geloof mij
Ik gaat ook naar mn bedje toe.Truste iedereen en tot morgen!
![]()
quote:
Eitje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En toen waren we al weer bijna op pagina 2 van het nieuwe topic.. Nou, laat ik dan nog maar een keer blij zijn met het behalen van de 6e ronde. Willen jullie alvast weesgegroetjes gaan opzeggen voor m'n wedstrijd van zondagavond? B-team en P*3 vs. 280-290 HatStats
Een tijdje?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt als je een berg ":". achter elkaar zet. Zoals de TT nu is is ie al een tijdje hoor ik heb all1 copy, past gedaan toen t nr veranderd en een onwijs verdomd goeie TT neer gezet meer niet.
[..]
![]()
![]()
Denk dat 2 dagen ook te doen isquote:Op donderdag 18 juni 2009 07:57 schreef Flappekz het volgende:
Zie je! Ik kan best een avondje de laptop uit zetten zonder wat te missen hier
quote:
Thxquote:
Je denkt toch niet dat ik nog verder terug ga kijken he?quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een tijdje?
Alleen de afgelopen 2 topics en dit hoor.
Mwa dan heb je kans een heel topic te hebben gemist.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Denk dat 2 dagen ook te doen is
mja.. maar de kans bestaat ook dat je dan in principe geen boeiende dingen mistquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa dan heb je kans een heel topic te hebben gemist.
Nou wordt er anders vaak zat ontopic gepost de laatste tijd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. maar de kans bestaat ook dat je dan in principe geen boeiende dingen mist
jaaaaa, weten ook wel dat jij je best doetquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou wordt er anders vaak zat ontopic gepost de laatste tijd.![]()
Zelfs ik doe pogingen tot
Doe ook geregeld mn best om offtopic te spammen hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaaaa, weten ook wel dat jij je best doet
ik ben ook vaak genoeg de oorzaak van een offtopic avondje hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brr3ezaHh T0ppickk #118 : H0SS3L D13 B1TCH35![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Outpost76 op 18-06-2009 10:32:28 ]
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe ook geregeld mn best om offtopic te spammen hoor
Je bent niet de enige
Bijvoorbeeld met zo iets :
[ afbeelding ]
![]()
En dan de foto verpestenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Doe toch maar wel voortaan. Sommige mensen hebben een baas die wat paranoia is (zoals ik, Defensie...)quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Doe toch maar wel voortaan. Sommige mensen hebben een baas die wat paranoia is (zoals ik, Defensie...)
ai caramba!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe ook geregeld mn best om offtopic te spammen hoor
Je bent niet de enige
Bijvoorbeeld met zo iets :
[ afbeelding ]
![]()
Met zo'n foto weet ik niet, maar ik loop liever geen risico op ellende enzo...Maar goed, dat mag jullie probleem niet zijn! Moet ik hier maar niet gaan zitten Fok!kenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ook met zo een foto??
Mijn excuus in dat geval
Als je thuis bent moet je de rest maar eens bekijken. Dan zie je dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met zo'n foto weet ik niet, maar ik loop liever geen risico op ellende enzo...Maar goed, dat mag jullie probleem niet zijn! Moet ik hier maar niet gaan zitten Fok!ken
die griet ziet er trouwens uit alsof ze net 13 is ofzo....
Als ik breezers wil zien, dan kijk ik zelf wel in het topic.quote:
Ik zal vanavond eens kijkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Leuke download ook al zit er niets onthullends bij
Deze stond niet op de breezer pagina.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik breezers wil zien, dan kijk ik zelf wel in het topic.
Maar je moet mensen de keuze geven, niet dwingen. In je BBQ topic is het prima, daar weten we het, maar niet het algemene topic.
Die meid is al 29 keer langs gekomen in de breezerreeks hoor...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze stond niet op de breezer pagina.
Hier zal ik maar niet op ingegaan.quote:Ga jij nou ook al beginnen
as usual! Ga je me nog uitdagen voor de cup trouwens?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:47 schreef airedale1002 het volgende:
Het is weer spannend hier?!
Ik hou wel op. Altijd dat geneuzel over off topic dingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die meid is al 29 keer langs gekomen in de breezerreeks hoor...![]()
[..]
Hier zal ik maar niet op ingegaan.
Nee. Het was geneuzel over een NSFW foto. Niet het offtopic-geneuzel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hou wel op. Altijd dat geneuzel over off topic dingen.
Dat is wel de planning, echter op mijn werk kan ik niet op een games site. Chatten lukt ook al niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
as usual! Ga je me nog uitdagen voor de cup trouwens?
je verdient toch geen vlaggen als je met 2 nederlandse teams ergens speelt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Dat is wel de planning, echter op mijn werk kan ik niet op een games site. Chatten lukt ook al niet.
Ben jij in voor een vlaggetje? Zo ja kijken voor een klein land?
Je bent op de hoogte van het feit dat een wedstrijd tussen ons in het buitenland geen vlaggetje oplevert?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Dat is wel de planning, echter op mijn werk kan ik niet op een games site. Chatten lukt ook al niet.
Ben jij in voor een vlaggetje? Zo ja kijken voor een klein land?
Ik vind alles best, ik zie je uitdaging wel tegemoetquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:10 schreef airedale1002 het volgende:
Dan hoeven we ook niet naar het buitenland. Dan nemen we wel een stadion van een van de leden.
ik had graag mn stadion beschikbaar gesteld, maar daar wordt al een belangrijke wedstrijd gespeeld..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:10 schreef airedale1002 het volgende:
Dan hoeven we ook niet naar het buitenland. Dan nemen we wel een stadion van een van de leden.
nee hoor, als jij in het stadion van je buurman wil spelen mag dat..quote:Zonde van het geld.
Het moet ook nog buiten een van de regio's van de teams wezen?
Er kunnen meerdere wedstrijden tegelijkertijd in een stadion gespeeld worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had graag mn stadion beschikbaar gesteld, maar daar wordt al een belangrijke wedstrijd gespeeld..
[..]
is alleen een beetje drukquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er kunnen meerdere wedstrijden tegelijkertijd in een stadion gespeeld worden.
Je mag altijd bij mij op bezoek komen, er ligt net een nieuwe grasmat en mijn team zit hoogstwaarschijnlijk toch in het buitenlandquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:10 schreef airedale1002 het volgende:
maar het is waarschijnlijk al uitverkochtquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn stadion staat volgende week ook leeg.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Je mag altijd bij mij op bezoek komen, er ligt net een nieuwe grasmat en mijn team zit hoogstwaarschijnlijk toch in het buitenland
Heb het hier met Koekje een keer over gehad, er zijn nu variabele ideale percentages oidquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef NelisZ het volgende:
Nu we het toch over stadions hebben...
Ik wil mijn stadion uitbreiden. Ik heb geld genoeg, en volgens alle verschillende calculatoren is het op basis van mijn hoeveelheid fans ook de moeite waard om uit te breiden. Ze komen echter met allerlei verschillende percentages van soorten plaatsen die ik moet bouwen. Iemand hier enig idee wat nu de optimale opbouw is van je stadion?
ps. Sorry dat ik on-topic ga, maar soms is het ff nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alleen als ze niet op hetzelfde tijdstip beginnen, volgens mij.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De vulling van het stadion is afhankelijk van het weer. Doordat daar geen exacte cijfers over zijn, zullen alle calculators wat anders aan geven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef NelisZ het volgende:
Nu we het toch over stadions hebben...
Ik wil mijn stadion uitbreiden. Ik heb geld genoeg, en volgens alle verschillende calculatoren is het op basis van mijn hoeveelheid fans ook de moeite waard om uit te breiden. Ze komen echter met allerlei verschillende percentages van soorten plaatsen die ik moet bouwen. Iemand hier enig idee wat nu de optimale opbouw is van je stadion?
ps. Sorry dat ik on-topic ga, maar soms is het ff nodig
Dat maakt ook niet uit voor zover ik weet...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar alleen als ze niet op hetzelfde tijdstip beginnen, volgens mij.
Gaat het dak dan open of dicht? Of knallen we dat er gewoon af?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:30 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Je mag altijd bij mij op bezoek komen, er ligt net een nieuwe grasmat en mijn team zit hoogstwaarschijnlijk toch in het buitenland
Je weet dat wanneer er in de regio van één van beide teams wordt gespeeld, dat team 'thuisvoordeel' (in ieder geval als spelend 'derby away') heeft? Dus dat lijkt me niet bepaald wenselijk..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik had graag mn stadion beschikbaar gesteld, maar daar wordt al een belangrijke wedstrijd gespeeld..
[..]
nee hoor, als jij in het stadion van je buurman wil spelen mag dat..
Tijdstip van spelen maakt niet uit. Het gaat er om dat er geen wedstrijd wordt geaccepteerd, voordat alle uitdagingen zijn verstuurd. Dus je kunt bijvoorbeeld de hele Fok! Cup in 1 stadion op hetzelfde tijdstip laten spelen. Voorwaarde is wel dat eerst alle uitdagingen zijn gedaan en pas daarna wedstrijden geaccepteerd gaan worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit voor zover ik weet...
Ik had gehoopt dat er een verdeling was die rekening houdt met de kans op een bepaald weertype en de vulling daarbij. Helaas nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De vulling van het stadion is afhankelijk van het weer. Doordat daar geen exacte cijfers over zijn, zullen alle calculators wat anders aan geven.
Van mij mag je het hele stadion slopen en de stoeltjes meenemenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:25 schreef airedale1002 het volgende:
[..]
Gaat het dak dan open of dicht? Of knallen we dat er gewoon af?
Die zijn daar al mee bezig. Maar ik weet niet wat de resultaten zijn. Daarnaast heb j eer niets aan als je vulling maar voor 1 weertype goed is. Je moet een mooi gemiddelde nemen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat er een verdeling was die rekening houdt met de kans op een bepaald weertype en de vulling daarbij. Helaas niet(Misschien iets voor HAG?
)
Puur gokken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef Swennus het volgende:
Heb nog een paar vraagjes mbt mijn jeugdteam;
Hoe maken jullie na de oprichting van je team je eerste opstelling?(puur gokken?)
Nee. Je speelt in een opstelling waar je het meeste rendement mee kunt halen qua optrainen van talenten.quote:En spelen jullie met je jeugdteam in dezelfde opstelling als met je gewone team?
De eerste keer is inderdaad puur gokken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef Swennus het volgende:
Heb nog een paar vraagjes mbt mijn jeugdteam;
Hoe maken jullie na de oprichting van je team je eerste opstelling?(puur gokken?)
En spelen jullie met je jeugdteam in dezelfde opstelling als met je gewone team?
Dat bedoel ik juistquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zijn daar al mee bezig. Maar ik weet niet wat de resultaten zijn. Daarnaast heb j eer niets aan als je vulling maar voor 1 weertype goed is. Je moet een mooi gemiddelde nemen.
yes sirquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef GeneraalUli het volgende:
Newbievraagalert:
Werkt PIC als je een walkover hebt? Ik dacht namelijk van wel..maar ik ben het vergeten...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef GeneraalUli het volgende:
Newbievraagalert:
Werkt PIC als je een walkover hebt? Ik dacht namelijk van wel..maar ik ben het vergeten...
Ik train standaard verdedigen en passen omdat ik dat bij het eerste elftal ook train (verdedigen dan)... zo worden mijn jonkies automatisch mijn nieuwe traineesquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De eerste keer is inderdaad puur gokken.
De opstelling hangt af van de trainingsvormen die ik in de jeugd gebruik. En de traniningsvormen hangen weer af van de spelers/linies met de meeste potentie. Dat wil zeggen:
Als ik potentiele goede verdedigers heb, train ik verdedigen. Mijn scouts laat ik in die periode ook verder zoeken op verdedigers.
Zelfde geldt voor middenvelders, aanvallers, vleugelspelers en keepers
En als je nou is een uitstekend(15jr) scoren krijgt(je scout def maar soms komt ie wel is wat anders tegen) ga je die dan ni trainenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik train standaard verdedigen en passen omdat ik dat bij het eerste elftal ook train (verdedigen dan)... zo worden mijn jonkies automatisch mijn nieuwe trainees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |