lekker hoor.. geniet ervanquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:50 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben er met 1-7 overtuigend uit!Maar dat was te verwachten!
Ik zit vanaf morgenochtend een weekje op Lanzarote, dus siteupdates zijn er volgende week op zijn vroegst vrijdag bij!
zoek gewoon een internetcafe op man!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:50 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben er met 1-7 overtuigend uit!Maar dat was te verwachten!
Ik zit vanaf morgenochtend een weekje op Lanzarote, dus siteupdates zijn er volgende week op zijn vroegst vrijdag bij!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
5-1 gewonnen
Tebbens hele wedstrijd gespeeld, toch nog 8 minuten training voor Remmerswaal en Viskil.. Die 4-1 had wel wat eerder gemogen, maar ik klaag niet. Nog minimaal 1 ronde bekeren en weer een thuiswedstrijd
lekkerrrrrrrrrrrr hoor!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
5-1 gewonnen
Tebbens hele wedstrijd gespeeld, toch nog 8 minuten training voor Remmerswaal en Viskil.. Die 4-1 had wel wat eerder gemogen, maar ik klaag niet. Nog minimaal 1 ronde bekeren en weer een thuiswedstrijd
Helaas 0-4 verloren. Nu kan ik me weer richten op de training.quote:
Dan is t nu idd een beetje te laat jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
De wedstrijd begint om 17:00u, dus dat wordt lastig..
ik vind het eerlijk gezegd genialer dat ik door benquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:09 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! en je hebt gewoon iemand met mijn voornaam![]()
Elbert Oude Avenhuis
Geniaal!
echt? Wat absurd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd genialer dat ik door ben
Botje??quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:26 schreef Psychonikeo het volgende:
en als ik lang weg ben stuur ik wel een botje:
[ afbeelding ]
ja hebben jullie wat te kluivenquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Botje??
iig blij dat je aan ons denkt voor als je weg bent.
Dat gaat inderdaad nog even duren. Als de FOK! jeugdcompetities zijn afgelopen, dan wordt dat allemaal geregeld.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn wedstrijd. Het scheelde op het middenveld niet veel. Achteraf was zijn aanval te sterk en mijn aanval te zwak. Ik heb wel AO gespeeld, gewoon om overwicht op het middenveld te krijgen, maar dat is helaas niet gelukt.
[ afbeelding ]
Wel een HatStats record.
AO.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]je hebt dan wel een HS record maar je mag wel eens wat aan je verdediging gaan doen
![]()
Thnx Flappie!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:19 schreef Flappekz het volgende:
Feli DiepFries en Scud
Bij Moon is t nog spannend, pingels...
Goede keuze gemaakt dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
5-1 gewonnen
En de Nederlandse vertaling??quote:
Dan nog met zo een aanval en mid is dat erg zwak imho.quote:En niet mijn hele A-def.
Normaal zit ik ergens in de redelijk met mijn huidge A-defs.
dat is zijn tactiek.. als je het middenveld hebt dan krijg je de kansen en kan je ze afmaken. De kansen die je tegen krijgt gaan er ook in, maar zijn er doorgaan eens stuk minder. Dus win je omdat je er er vaak een meer maakt als je tegenstander.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En de Nederlandse vertaling??
[..]
Dan nog met zo een aanval en mid is dat erg zwak imho.
En jij en Moon vanzelfsprekend ook gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Scud en Moon ook gefeliciteerd met het behalen van ronde 6. Ik heb toch wel eer een pittige tegenstander getroffen, een subtopper uit IV. Moon zelfs een III-klasser zag ik.
Aanstaande zondag kan ik op zich zonder problemen PICcen en m'n B-team opstellen tegen een team wat thuis 288 HatStats aantikt.., winnen doe ik daar toch niet. Ik moet alleen ondertussen wel de schade zien te beperken ivm zelfvertrouwen voor woensdag.. Wordt nog even puzzelen dus..
Nou weet ik nog niet wat AO betekend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is zijn tactiek.. als je het middenveld hebt dan krijg je de kansen en kan je ze afmaken. De kansen die je tegen krijgt gaan er ook in, maar zijn er doorgaan eens stuk minder. Dus win je omdat je er er vaak een meer maakt als je tegenstander.
All Out als ik het goed heb.. Alles op de aanval in ieder geval.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou weet ik nog niet wat AO betekend.Het klinkt iig als een linke strategie.
Cricketquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
All Out als ik het goed heb.. Alles op de aanval in ieder geval.
Als ie dat dan gewoon zegtquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
All Out als ik het goed heb.. Alles op de aanval in ieder geval.
klopt daarom speel ik ook centrum aanval met soms een counter wedstrijdjequote:Maar counter is ook niet alles hoor
que?quote:
je kent m toch?quote:
ja dus.. voelde je je aangesproken?quote:[..]
klopt daarom speel ik ook centrum aanval met soms een counter wedstrijdje
All Out: Dat staat ook wel eens als a.o. na een cricket scorequote:Op woensdag 17 juni 2009 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wtf heeft dat er nou weer mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |