quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:49 schreef GeneraalUli het volgende:
Newbievraagalert:
Werkt PIC als je een walkover hebt? Ik dacht namelijk van wel..maar ik ben het vergeten...
Ik train standaard verdedigen en passen omdat ik dat bij het eerste elftal ook train (verdedigen dan)... zo worden mijn jonkies automatisch mijn nieuwe traineesquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De eerste keer is inderdaad puur gokken.
De opstelling hangt af van de trainingsvormen die ik in de jeugd gebruik. En de traniningsvormen hangen weer af van de spelers/linies met de meeste potentie. Dat wil zeggen:
Als ik potentiele goede verdedigers heb, train ik verdedigen. Mijn scouts laat ik in die periode ook verder zoeken op verdedigers.
Zelfde geldt voor middenvelders, aanvallers, vleugelspelers en keepers
En als je nou is een uitstekend(15jr) scoren krijgt(je scout def maar soms komt ie wel is wat anders tegen) ga je die dan ni trainenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik train standaard verdedigen en passen omdat ik dat bij het eerste elftal ook train (verdedigen dan)... zo worden mijn jonkies automatisch mijn nieuwe trainees
Tactiekexpiriment heeft gewerkt formaties zijn nog niet gezakt he.Volgende keer doe ik hem andersom 352 >532quote:
Tja mijn scouts komen eigenlijk elke week wel met iets goeds op de proppen, ik heb nu een potentiele goed scoren, tweede goed keepen, rondlopen, en 5 verdedigers met minimaal redelijk verdedigen en leuke bijstats... het is echt keuzes maken... maar voor een uitstekend zou ik wellicht wel een uitzondering maken...quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:23 schreef foetre het volgende:
[..]
En als je nou is een uitstekend(15jr) scoren krijgt(je scout def maar soms komt ie wel is wat anders tegen) ga je die dan ni trainen
Thanks for updatingquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef foetre het volgende:
[..]
Tactiekexpiriment heeft gewerkt formaties zijn nog niet gezakt he.Volgende keer doe ik hem andersom 352 >532
Ik doe ook altijd def trainen en wanneer er echte tallentjes komen switch ik.Ik heb nu alle basis trainingen wel gehad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja mijn scouts komen eigenlijk elke week wel met iets goeds op de proppen, ik heb nu een potentiele goed scoren, tweede goed keepen, rondlopen, en 5 verdedigers met minimaal redelijk verdedigen en leuke bijstats... het is echt keuzes maken... maar voor een uitstekend zou ik wellicht wel een uitzondering maken...
Ik ga TheVultures post volgen en vanaf nu alleen maar willekeurig zoeken en zo rendabel mogelijk trainen. Prestaties in de jeugd boeiden mij toch al niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:51 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd def trainen en wanneer er echte tallentjes komen switch ik.Ik heb nu alle basis trainingen wel gehad.
Waar heb je ze nu op staan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef foetre het volgende:
[..]
Tactiekexpiriment heeft gewerkt formaties zijn nog niet gezakt he.Volgende keer doe ik hem andersom 352 >532
quote:Construction in progress
The arena is surrounded by cranes and construction equipment. The project is expected to be finished by approximately 29-06-2009.
Terraces: 2400
Basic seating: 960
Seats under roof: 560
Seats in VIP boxes: 80
Van 35.000 naar 40.000 plaatsenquote:Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 29-06-2009.
Staanplaatsen: 3500
Gewone zitplaatsen: 1000
Overdekte zitplaatsen: 250
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 250
Woendag heb ik helft 532 gespeeld ging van matig naar goed en 2e helft 352 ging van slecht naar zwak.Als ze nu niet teveel zakken krijg ik ze mischien wel op uitstekend binnen paar weken.quote:
Laat het bieden losgaan!quote:tUTTiFrUttI's raises for Sytze Drop
tUTTiFrUttI's offered 1 000 ¤ for Sytze Drop and thereby took the lead in the bidding.
Deadline is 20-06-2009 15:38
gefeliciteerd met je mooie overwinningquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:17 schreef Puala het volgende:
bedankt voor de geweldige felicitaties allemaal
Een overwinning op het leven?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je mooie overwinning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een overwinning op het leven?
DankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is mn beste verdediger, maar ik denk dat ik hem ga verkopenquote:3. Julio Taranco (CV) (198615480)
Uruguay 21 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 05-10-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 27-08-2008)
Total Skill Index (TSI): 23 560
Loon: 7 068 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
is het niet slimmer om nog 1 level verder te trainen? Krijg je er dan niet meer voor?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:31 schreef Flappekz het volgende:
2 def-stijgers....1 18jarige naar goed, en deze:
[..]
Dit is mn beste verdediger, maar ik denk dat ik hem ga verkopen
Kleine bug nog. Gewoon negeren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:17 schreef Psychonikeo het volgende:
hoe irritant.. mijn jeugdwedstrijd blijft maar in HT-live staan. Elke keer als ik inlog krijg ik daar een melding van en ik heb m echt al een paar keer verwijderd..
klein? gewoon irritantquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kleine bug nog. Gewoon negeren.
Netjes, ik heb afgelopen 2 weken niks getrokken nog :-( Maximaal matig ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja mijn scouts komen eigenlijk elke week wel met iets goeds op de proppen, ik heb nu een potentiele goed scoren, tweede goed keepen, rondlopen, en 5 verdedigers met minimaal redelijk verdedigen en leuke bijstats... het is echt keuzes maken... maar voor een uitstekend zou ik wellicht wel een uitzondering maken...
Natuurlijk krijg je er dan meer voor, maar ik heb geen zin om weer weken te wachten tot ik weer andere versterkingen kan gaan halenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:11 schreef elby1988 het volgende:
[..]
is het niet slimmer om nog 1 level verder te trainen? Krijg je er dan niet meer voor?
quote:Dieter van Zorg
Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van uitmuntend naar briljant.
Spartak Kuraev
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van briljant naar wonderbaarlijk.
Pierre Crol
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van goed naar uitstekend.
Elbert Oude Avenhuis
Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van redelijk naar goed.
Sybren Martens
Zijn beoordeling op het gebied van spelhervattingen steeg van redelijk naar goed.
Ilya Shubarev
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in spelhervattingen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Trofim Kosarev
Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van matig naar redelijk.
1. AL je spelers invoeren. Als je je financiën goed wil bijhouden moet je ook al je oud-jeugspelers invoeren, dat kan gewoon.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:59 schreef Swennus het volgende:
Ik was bezig om mijn jeugdteam in te voeren op: http://www.hattrick-youthclub.org/
Maar op de een of andere manier kan ik mijn trainingsrapporten niet invoeren?
Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Heb tot nu toe alleen de spelers erin gezet die ook in het trainingsrapport staan
Geyl!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef TheVulture het volgende:
2. Marco Halsema (247115405)
17 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 08-09-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 19-05-2009)
Total Skill Index (TSI): 2 290
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Specialiteit: Koppen
Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: matig
Vleugelspel: slecht
Passen: goed
Scoren: zwak
Spelhervatting: matig
Mijn juweeltje uit de jeugd is gepopt... transferwaarde nu al twee miljoen... die trainen we nog even door
nice... dat is idd een juweeltje zeg..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Laden...
Huidige vaardigheden
Mijn juweeltje uit de jeugd is gepopt... transferwaarde nu al twee miljoen... die trainen we nog even door
Mwoa....matigjes....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Laden...
Huidige vaardigheden
Inkoppertje: Rampzalig keepen...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Laden...
Huidige vaardigheden
En de voornaam van Holland Greatest Pancakequote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:26 schreef Ruudt het volgende:
Wat te denken van die vreselijke achternaam..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:26 schreef Ruudt het volgende:
Wat te denken van die vreselijke achternaam..
Ik zou m verkopen nu! Je kan er hoog uit de komende maanden nog wat tonnen bij krijgen maar nu omdat ie nog zo jong is kan je er een bid war op krijgen. Het iets meer voor maanden langer trainen lijkt me te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Laden...
Huidige vaardigheden
Hij zit verder geen andere trainees in de weg dus ik hou 'm nog even... hij is voor zijn 18e al uitstekend... ik hoef ook geen bidwar... ik zet ze altijd scherp op de TL... zoals jij nu ook weetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou m verkopen nu! Je kan er hoog uit de komende maanden nog wat tonnen bij krijgen maar nu omdat ie nog zo jong is kan je er een bid war op krijgen. Het iets meer voor maanden langer trainen lijkt me te verwaarlozen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En de voornaam van Holland Greatest Pancake![]()
ja, ik ben een beetje jaloers op je speler...heb je niet door, toch?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Het is dat 'ie een Spec heeft, maar ik vindt Tebbens liever
Wel een zeer mooie pull though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |