Ja... Stomme typvaut...quote:
Nico hoe kan t dat dat lijstje met de meeste posts totaal niet update?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
19j40dquote:Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 8/20 uitstekend
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 5/20 matig
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
En we hebben een passen +1
[..]
19j40d
verder echt een rampzalige vorm update. Veel man omlaag en mn twee nieuwe aankopen(behoudens trainees) blijven nog steeds haken op zwak
enquote:3. Julio Taranco (CV) (198615480)
Uruguay 19 jaar en 81 dagen, volgende verjaardag: 23-02-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 27-08-2008)
Total Skill Index (TSI): 8 920
Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Sinds vandaag ook officieel een vormcrisis in de voorhoedequote:5. Philipp Georgi (CV) (221419681)
Deutschland 18 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 10-05-2009
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 21-11-2008)
Total Skill Index (TSI): 2 570
Loon: 1 092 ¤/week inclusief een 20% bonus
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ik heb geen idee.. als het goed is gaat dat om het uur.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nico hoe kan t dat dat lijstje met de meeste posts totaal niet update?
Daar heeft dat niet mee te maken. Ook toen FOK! werkt werden die onderste 2 lijstjes niet geupdate.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat hele statistiekending werkt niet.. maar komt misschien nog door die downtijd van fok.
Hier zat ik op te wachten, als die homo's geen rode kaarten hadden gepakt had dit vorige week of eerder al gekund! Allebei ook goed passen trouwens! Verder qua vorm heel veel verschillen en niet echt positief!quote:Francesco Chiossi Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van formidabel naar uitmuntend.
Walter Hupkes Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van formidabel naar uitmuntend.
Met een rode kaart kun je ze opstellen in een friendly hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier zat ik op te wachten, als die homo's geen rode kaarten hadden gepakt had dit vorige week of eerder al gekund! Allebei ook goed passen trouwens! Verder qua vorm heel veel verschillen en niet echt positief!
Dat kun je niet meer terug krijgen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef PatrickD het volgende:
Heb Hattrick weer opgepakt, afgelopen jaar wegens tijdgebrek gestopt na 3 jaar, maar nu toch maar weer begonnen. Was FC DU '81 maar ben nu begonnen met De Elf van Droppert.
weet iemand of ik mijn oude team ook kan terug krijgen?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef Flappekz het volgende:
Heeft Outpost Fok! kapot gespammed ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. als het goed is gaat dat om het uur.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat hele statistiekending werkt niet.. maar komt misschien nog door die downtijd van fok.
3 van mn 5 eigen jeugd trainies!quote:Matthieu Reijnders Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van redelijk naar goed.
Gideon van Olphen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van zwak naar matig.
Lucien Locke Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig.
quote:Matthieu Reijnders (186423397)
20 jaar en 102 dagen, volgende verjaardag: 02-02-2009
Nederland
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 23-12-2007 (7/34), 397 dagen)
Total Skill Index (TSI): 11 940
Loon: 2 630 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
Das dan jammer maar helaas. Dan beginnen we gewoon helemaal van voren af aan. Doel wordt om ooit de beker te winnen, lijkt me mooi. Competitie zal daardoor van ondergeschikt belang worden, al hoewel het wel handig is om hoog te komen, ivm de loting.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kun je niet meer terug krijgen.
Dat gaan wij ook nog allemaal krijgen waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef GeneraalUli het volgende:
Vorm: +2 / -7!
Verdedigen: +1
Vorm compleet verneukt.
17 jaar en 58 dagen, naar Uitstekend verdedigen.
Ja, maar dan gaat het ten koste van de andere trainees, beetje zonde! En toen konden we nog niet wisselen om de één tot 90 minuten trainingstijd te geven en de b/trainee iets minderquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met een rode kaart kun je ze opstellen in een friendly hoor.
De beker winnen??? Zo nou dan ben je nog wel heel wat jaar bezig. Suc6. imo is dat niet een echt realistisch doel. Maar je kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Das dan jammer maar helaas. Dan beginnen we gewoon helemaal van voren af aan. Doel wordt om ooit de beker te winnen, lijkt me mooi. Competitie zal daardoor van ondergeschikt belang worden, al hoewel het wel handig is om hoog te komen, ivm de loting.
Ah zo bedoel je. De minutentraining.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat het ten koste van de andere trainees, beetje zonde! En toen konden we nog niet wisselen om de één tot 90 minuten trainingstijd te geven en de b/trainee iets minder
Heb me om te beginnen al aangemeld voor de FOK UEFA cup :-)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De beker winnen??? Zo nou dan ben je nog wel heel wat jaar bezig. Suc6. imo is dat niet een echt realistisch doel. Maar je kan het altijd proberen.![]()
Welkom trouwen. Kijk ook meteen in onze andere topics. Misschien vind je dat ook wel leuk om aan mee te doen.
Dan wordt je ff snel 2x kampioen. Dan wordt t van zelf realistischerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Heb me om te beginnen al aangemeld voor de FOK UEFA cup :-)
ach, ik weet ook dat het onrealistisch is, maar je moet toch een doelstelling hebben en de competitie is imo nog minder realistisch.
Dat is niet verkeerd hoor! Dat helpt all1 maar mbt tot je gemiddelde. Dat wordt nu ook gebruikt per wedstrijd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef neilpad het volgende:
Ik heb mijn team.
Maar wat een drama.
Ik lees op hagonline dat je spelers met als hoogste skill matig eigenlijk beter kan dumpen...
Na wat berekeningen hou ik zo ongeveer 12 man overik heb te veel spelers met redelijk voor spelhervatting, daar heb ik geen drol aan
.
Ff wat verder pielen.
Je spelers bedoel je?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:41 schreef The_Hives het volgende:
In dit jubileum topic post ik mijn team. Maar eerst evenwant kom net terug uit het ziekenhuis
nee. mn teamnaam en id. Heb net mailtje gehad dat ik een team heb en kan inloggenquote:
Oh zo. En natuurlijk even kijken hoe zwaar je divisie is in alltid natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee. mn teamnaam en id. Heb net mailtje gehad dat ik een team heb en kan inloggen
Het is toch wel verleidelijk...helemaal opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh zo. En natuurlijk even kijken hoe zwaar je divisie is in alltid natuurlijk.
Dan duurt het me te lang voordat ik weer in de VI zit...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is toch wel verleidelijk...helemaal opnieuw beginnen
Nou voor mij echt niet! Ik heb het team wat ik hebben wil.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helemaal als je meteen 30+ mln op de bank hebt staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar dan duurt het helemaal lang!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal als je meteen 30+ mln op de bank hebt staan..
Af laten zakken is dan inderdaad een beter optie, maar toch...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal als je meteen 30+ mln op de bank hebt staan..
Of gewoon een tweede team aanvragen, op naam van mn vriendinquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Af laten zakken is dan inderdaad een beter optie, maar toch...
2 passen stijgertsquote:Jaime Uclés (A) (190678892)
20 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 18-04-2009
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 9/20 formidabel
Spelhervatting: 3/20 slecht
Andrzej Burdajewicz (A) (197704101) [2 maal een kaart gekregen]
19 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 26-02-2009
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 10/20 uitmuntend
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Netjes!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
2 passen stijgertsDe eerste training al
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef The_Hives het volgende:
* Hives is vandaag voor het eerst oom geworden![]()
Maud!!!
[ afbeelding ]
Tssk, cheater.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of gewoon een tweede team aanvragen, op naam van mn vriendin
Gefeli.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef The_Hives het volgende:
Maud!!!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Leuke naam ook, Maud.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:10 schreef The_Hives het volgende:
wel een kleine foto trouwens. Moet volgende keer toch maar met mn eigen phone een foto maken
quote:
quote:
thnxquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
Gefeliciteerd!! Altijd leuk om oom te worden
Ik heb mijn trouwauto + bruid op mijn giropas staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuke naam ook, Maud.Ik ben het inmiddels 4 keer, echt übertof. Wel de lusten, niet de lasten, ideaal.
.
En het formaat is ideaal om in je avatar te proppen..
Ik heb trouwens m'n eerste oomzegger op m'n giropas..
Feitelijk is het natuurlijk geen cheaten, mits ik de zaken van de twee teams strict gescheiden houquote:
Mijn giropas is gewoon standaard blauw, en er staat giropas opquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb mijn trouwauto + bruid op mijn giropas staan.
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef The_Hives het volgende:
Maud!!!
[ afbeelding ]
Nomrmaal gesproken kan je de spelers gewoon verschuiven in flash. Maar volgens mij kun je in het begin nog geen andere opstellingen spelen dan 4-4-2, pas na het behalen van de diploma kan dat pas. Denk ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:28 schreef neilpad het volgende:
Hoe verander ik van 4-4-2 naar 3-4-3 in dat flash ding, kom er niet uit...
thnx. Ook de naam nav idols verzonnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Gefeli.
Mijn nichtje heet trouwens ook Maud.
preciesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuke naam ook, Maud.Ik ben het inmiddels 4 keer, echt übertof. Wel de lusten, niet de lasten, ideaal.
.
huh? Hoe krijg je dat voor elkaarquote:.
Ik heb trouwens m'n eerste oomzegger op m'n giropas..
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent vanavond dus weer dronken
Vandaar ook ook de 12.gif als PI bij dat bericht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Feitelijk is het natuurlijk geen cheaten, mits ik de zaken van de twee teams strict gescheiden hou
Ohja, PI'squote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vandaar ook ook de 12.gif als PI bij dat bericht.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. Ik heb ook gezegd dat ik pas oppas als ze zindelijk is
http://www.postbank.nl/in(...)59_459705836,00.htmlquote:[..]
huh? Hoe krijg je dat voor elkaar
grappigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef rompompom het volgende:
http://www.postbank.nl/in(...)59_459705836,00.html
Welnee, alleen de naam verandert. En de kleur van de leeuw.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
grappig. Maar ik ga niet speciaal daarvoor overstappen naar de postbank
(wordt toch ING trouwens dus zal dat ook wel vervallen
)
Ik bel de boerenleenbank wel even, of ze niet een speciaal pasje kunnen regelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee, alleen de naam verandert. En de kleur van de leeuw..
quote:Mooie avatar trouwens..
Klopt dat kan je pas na het behalen van je diploma!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nomrmaal gesproken kan je de spelers gewoon verschuiven in flash. Maar volgens mij kun je in het begin nog geen andere opstellingen spelen dan 4-4-2, pas na het behalen van de diploma kan dat pas. Denk ik.
Dan moet je er een animated gif van maken zodat hij de plaatjes om en om laat zien.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:29 schreef The_Hives het volgende:
ik herken mn eigen posts amper door mn nieuwe avatar
Een foto van je vriendin is altijd goed...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet ook maar eens een leuke avatar maken of vinden ofzo...
Die kun je gewoon in dr FoBo vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een foto van je vriendin is altijd goed...
Goed ideequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je er een animated gif van maken zodat hij de plaatjes om en om laat zien.
Je hebt volgende week sowieso gedeeltelijk een avatar voor je awardquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet ook maar eens een leuke avatar maken of vinden ofzo...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je hebt volgende week sowieso gedeeltelijk een avatar voor je awarddat was jij toch VJ ?
Will do! Maar niet nu...wellicht vanavond, anders morgen. Beloofdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:40 schreef Gijs_ het volgende:
en over de awards gesproken...
Hattrick Awards seizoen 26!
Nog niet gestemd? Ga je even schamen en doe dit alsnog!! Uitreiking is maandag tussen 0:00 u. en 9:30 u.!!
En ik weet welke user dat ze is?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die kun je gewoon in dr FoBo vinden
Daar kan Gijs_ je heel goed bij helpen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Goed idee, maar dat kan ik niet
Je zou er vrij gemakkelijk achter kunnen komen, via 1 van mn 2 oude nicksquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik weet welke user dat ze is?
En RealBizkit666 ook welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar kan Gijs_ je heel goed bij helpen.
Je laatste niet in ieder geval... En die daarvoor kan ik zo snel niet vinden...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je zou er vrij gemakkelijk achter kunnen komen, via 1 van mn 2 oude nicks
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je laatste niet in ieder geval... En die daarvoor kan ik zo snel niet vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]Je naam weet ik wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je kan het welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan animated gifs...
Nog nooit gemaakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar je kan het wel![]()
Maar behulpzaam dat ik ben kan ik altijd een helpende hand toereiken... wel binnen kantoor uren van maandag t/m donderdag!
die heb je niet....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die kun je gewoon in dr FoBo vinden
als je alle opdrachten (opp 1 na) hebt voltooid moet je een paar dagen wachten tot een mod je activeert\ verrivieerd voor de laatste opdracht. Dan kan je m pas behalen en je spelers repositioneren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:28 schreef The_Hives het volgende:
echt?
Nou dan moet ik die volgende week maar eens gaan halen
Ik zei toch ook niet dat ie in mijn FoBo staat....hij staat in haar FoBo. En via FoBo van Yurzinho kun je bij haar terecht komen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die heb je niet....(met deze nick)
[..]
als je alle opdrachten (opp 1 na) hebt voltooid meot je een paar dagen wachten tot een mod je activeerd voor de laatste opdracht. Dan kan je m pas behalen en je spelers repositioneren.
sorry dat had ik ff gemistquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ie in mijn FoBo staat....hij staat in haar FoBo. En via FoBo van Yurzinho kun je bij haar terecht komen...
En de rest van de stats?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:53 schreef neilpad het volgende:
Ik heb me eerste transfer alweer gemaakt.
Rombout Nijland, 18 jaar, redelijk scoren.
Ik heb besloten om spitsen te gaan trainen aangezien ik maar drie fatsoenlijke verdedigers heb en 3-4-3 wel goed uit komt dan.
als je tot maandag kunt wachten welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:48 schreef The_Hives het volgende:
Gijs_ zou ik een beroep op je mogen doen?
De rest van de stats zijn crap, 39 dagen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de rest van de stats?
Aantal dagen?
112 dagen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef neilpad het volgende:
[..]
De rest van de stats zijn crap, 39 dagen.
Hoe zit dat nou worden ze een jaar ouder om de 120 dagen ofzo?
Is deze eigenlijk te slecht zelfs om mee te beginnen? Heb em gekocht voor 6k...
Euh..ok...maar dat kun je dan toch ook zelf op fok?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze is tof, doe 'r de groeten van me..
Oja, da's waar ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh..ok...maar dat kun je dan toch ook zelf op fok?
kan ik dan de foto en plaatje alvast mailen ofzo. Maandag ben ik ivm werk niet onlinequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
als je tot maandag kunt wachten weldan moet ik toch bezig voor een paar awardwinnaars denk ik!
En niet omdat ik in het weekend niet behulpzaam ben, maar bivakkeer 's weekends vaak het grootste gedeelte bij m'n moeder, omdat ik daar in het dorp nog voetbal en m'n stamkroeg zaterdags bezoek! Haar pc pruttelt al 5 minuten bij het opstarten van Paint, dus dat wordt hem niet!
Hosten van het plaatje kan gewoon op FOK!. Mits het aan de voorwaaarden van grootte voldoet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan ik dan de foto en plaatje alvast mailen ofzo. Maandag ben ik ivm werk niet online
En is er iemand die het kan hosten voor me? Of kan je het hier op Fok! uploaden
Mail maar even jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan ik dan de foto en plaatje alvast mailen ofzo. Maandag ben ik ivm werk niet online
En is er iemand die het kan hosten voor me? Of kan je het hier op Fok! uploaden
je hebt mailquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mail maar even jagijs_fokhattrick[a]live.nl
Ik kan het wel hosten ook, je kan het hier ook uploaden... maar hier maar tot 10kb of zo dacht ik...
jeutje wa omslachtig allemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die heb je niet....(met deze nick)
[..]
als je alle opdrachten (opp 1 na) hebt voltooid moet je een paar dagen wachten tot een mod je activeert\ verrivieerd voor de laatste opdracht. Dan kan je m pas behalen en je spelers repositioneren.
Ze willen dat je eerst de regels doorneemt alvorens ze vinden dat je het spel mag gaan spelen...quote:
Yup.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan zelf getrouwd zijn met een brunette
ik dacht dat het langer geleden wasquote:Van: no-reply@hattrick.org <no-reply@hattrick.org>
Datum: vrijdag 20 april 2007 2:12
Aan: ik@quicknet.nl <ik@quicknet.nl>
Onderwerp: Hattrick - Do you want yo keep your team?
Beste manager
Het is alweer een tijdje geleden dat wij en de ploeg je zagen op http://www.hattrick.org. De jongens voelen zich verloren zonder jouw leiding. En een aantal bestuursleden vraagt zich openlijk af waarom je nog in functie bent.
Luister, dit is slechts een vriendelijke waarschuwing, maar als je niet binnen een week op de club verschijnt dan zal je je ploeg verliezen. De inactieve
1 3/4 jaar...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat het langer geleden was. Is het maar 1 1/2 jaar
quote:
Hey.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
Heuj fokkers actief op hattrick.
Ik ben gedegradeerd maar ik ga dit seizoen gelijk weer promoveren. Ik ben echt te kansloos met dit spel volgens mij, want ik ben gedegradeerd naar de 9e en ik mijn middenveld op uitstekend en 2 spelers zelfs hoger.
Post je team eens dan. Mischien kunnen we wat pointers gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
Ik ben gedegradeerd maar ik ga dit seizoen gelijk weer promoveren. Ik ben echt te kansloos met dit spel volgens mij, want ik ben gedegradeerd naar de 9e en ik mijn middenveld op uitstekend en 2 spelers zelfs hoger.
Sinds 2007 maar ben niet hoger gekomen de 8e en was in de 8e flink inactief.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe lang speel je al hattrick?
En nu ga je het weer actief oppakken? Maar dan samen met deze gezellige fed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:55 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Sinds 2007 maar ben niet hoger gekomen de 8e en was in de 8e flink inactief.
Welkom!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom!
We loodsen je wel naar minimaal VI
Jups, want bij tweakers is hetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En nu ga je het weer actief oppakken? Maar dan samen met deze gezellige fed.
Hier ben je altijd welkom. Zowel in de ere als in X.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Jups, want bij tweakers is het![]()
Moet je onderhand minimaal in 5 zitten voordat je gezellig mee mag doen ofzo.
Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier ben je altijd welkom. Zowel in de ere als in X.
Dat ook nog ja..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aan
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aan
Welkom!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
behouden of niet?quote:18. Harmen-Jan Bieleveld (CM) (232829111)
Nederland 18 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 03-05-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 23-01-2009 (16/37), 0 dagen)
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 330 ¤/week
Huidige vaardigheden
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:
Ja, dat is echt het teamid.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef The_Hives het volgende:
[..], is dat echt het teamid
Eigenlijk wilde ik Dapp're Strijders maar een of andere hufter had die naam al gekozen. Net als de gebruikersnaam Hives. Stelletje neppers :[w
Ik zou hem listen voor bijna nixquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Xummon het volgende:
afkomstig uit eigen jeugd
[..]
behouden of niet?
Het zou niet erg zijn als je door tijdgebrek degradeert, want dan je de beker van de X tenminste ook ophalen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef The_Hives het volgende:
[..], is dat echt het teamid
Eigenlijk wilde ik Dapp're Strijders maar een of andere hufter had die naam al gekozen. Net als de gebruikersnaam Hives. Stelletje neppers :[w
Je mag een ander niet op jouw team laten inloggen. Dus als jij het team van je vriendin beheert, dan is het alsnog tegen de HT-regelsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Feitelijk is het natuurlijk geen cheaten, mits ik de zaken van de twee teams strict gescheiden hou
quote:
Ik heb er ook zo een gehad (Barendrecht), maar dan met minder TSI. Kreeg ik tot 2x toe niet verkocht voorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Xummon het volgende:
afkomstig uit eigen jeugd
[..]
behouden of niet?
Meen je dat serieus van die FC? If so, moet je 'm niet te ver meer doortrainen, anders wordt-ie qua salaris namelijk veel en veel te duur om als coach te fungeren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
M'n FC over over -tig jaar.. (op z'n 18e gekocht voor iets minder dan 400k)
Kris Grimmius (191014168), 21j49d, TSI 20 300, zwak ervaring, goed leiderschap
Briljant +7 PM, goed passen, matig verdedigen, matig SH, matig scoren, zwak vleugelspel, [Snel]
Joh, als 'ie een jaar of 24/25 is dan gaat 'ie ingezet worden als WTM (of desnoods OCD/DFW) ivm niet meer rendabel zijn qua training en als 'ie helemaal afgetakeld is qua skills en salaris (over een jaar of 4 (seizoen of 12-14), dan mag 'ie coach gaan worden (wanneer ik het spelletje tenminste zo lang vol houdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Meen je dat serieus van die FC? If so, moet je 'm niet te ver meer doortrainen, anders wordt-ie qua salaris namelijk veel en veel te duur om als coach te fungeren.
Heh, vooral dat laatste ja. Ik heb precies zo'n speler in m'n gelederen, die heb ik doorgetraind tot reusachtig. Die springt binnenkort naar goed ervaring en dan krijgt-ie een trap onder z'n hol.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Joh, als 'ie een jaar of 24/25 is dan gaat 'ie ingezet worden als WTM (of desnoods OCD/DFW) ivm niet meer rendabel zijn qua training en als 'ie helemaal afgetakeld is qua skills en salaris (over een jaar of 4 (seizoen of 12-14), dan mag 'ie coach gaan worden (wanneer ik het spelletje tenminste zo lang vol houd)
met externe programaatjesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:49 schreef elby1988 het volgende:
Waarmee doe je die hippe trainingsupdate die ik iedereen zie doen?
komt ie nu pas meequote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:27 schreef rompompom het volgende:
Edit: Je had ook "Fier en Koen" kunnen nemen als naam. Zeker niet slecht!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:49 schreef elby1988 het volgende:
Waarmee doe je die hippe trainingsupdate die ik iedereen zie doen?
Ik gebruik zelf Mozilla Firefox met Foxtrick/PsicoTSI voor het webbased gedeelte en Hattrick Organizer / Hattrick Forever voor oa bijhouden trainingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met externe programaatjes(weet niet of die nog in de OP staan, maar zoek anders maar eens onder Mattricks, Foxtricks enzovoort
)
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:28 schreef MrMoon het volgende:
Damn stelletje spammerts.. mn eerste post pas op pagina 3..
Heb je wel een minimaal redelijk keep?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:17 schreef neilpad het volgende:
Zo ondertussen al drie trainees binnen en een nieuwe def.
Misschien iets te enthousiast begonnen. Moet eigenlijk nog een nieuwe middenvelder, wat een drama team heb ik.
Nope die is matig. Redelijke halen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]en dan doen RealBizkit666 en ik niet eens echt actief mee
alweer pagina 4???
Kom op ook zonder ons krijgen jullie een topic vol!
[..]
Heb je wel een minimaal redelijk keep?
Als je dat kan betalen wel ja. Ik heb zelf trouwens maar 1 keep dus alle andere kan je ontslaan\verkopen. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef neilpad het volgende:
[..]
Nope die is matig. Redelijke halen?
Super beiden, ik ga kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik zelf Mozilla Firefox met Foxtrick/PsicoTSI voor het webbased gedeelte en Hattrick Organizer / Hattrick Forever voor oa bijhouden training
Je zou er ook voor kunnen kiezen om de eerste week Korte Pass, Vleugelspel of Spelhervatting te trainen.. Dan kun je alsnog de andere training mee geven en het zijn (in dezelfde volgorde) op zich nuttige bijskills. Post anders eens de volledige stats van je trainees als je wilt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:43 schreef neilpad het volgende:
Redelijk/slecht coach heb ik inmiddels.
Verder heb ik dus drie scoren trainees, maar ik realiseer met net dat ik 4-4-2 moet spelen en dat er deze week alleen een oefenpot wordt gespeeld. Betekent dit dat er eentje niet kan trainen?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
In IX is een matig keeper eerst ook wel voldoende.. Neem aan tenminste dat er de nodige 'bot'-teams in de competitie zitten. Prio1 is het opzetten van een goed trainingsprogramma en halen van een redelijk/slecht coach.. Daarna kun je de rest van je team wel verbeteren (keeper+overige posities) en een goed/slecht coach aantrekken..
Tegenwoordig iets langer gezien je 'verplicht' minimaal 5% conditie traint. In de OP staat als ik me niet vergis een link naar een uitgebreid (en onoverzichtelijk?) onderzoek naar trainingssnelheden anno nu..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef neilpad het volgende:
Hoe zit het eigenlijk nu met trainen?
Kon me van vroeger herinneren dat ik altijd 17 jarige goed positiespel trainees kocht en die optrainde tot wonderbaarlijk/wereldklasse. Duurde iets van 6 weken per level als ik het me goed herinner. Hoe doen jullie het nu met je trainees?
quote:Cálico Ansede
18 jaar en 43 dagen, TSI = 7 030
redelijk in vorm, conditie goed [Krachtig]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: uitmuntend
Positiespel: zwak
Vleugelspel: redelijk
Passen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: matig
+2quote:Ştefan Buciuman
18 jaar en 18 dagen, TSI = 5 150
goed in vorm, conditie goed [Koppen]
Verdedigen: formidabel
Positiespel: zwak
Vleugelspel: matig
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig
ja het is wat he?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]en dan doen RealBizkit666 en ik niet eens echt actief mee
alweer pagina 4???
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef One_conundrum het volgende:
haha, kun je niet mooiere gouden schoenen vinden?
OMG.. die schoenen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een eerste versie:
[ afbeelding ]
Iemand nog..?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ehm.. Ik heb nu ook een beetje advies nodig..
Kevin Elderman is 17j53d, haalt 5,5* IM en 6* FW. Volgens z'n scoutingsrapport had 'ie ttv scouten redelijk scoren, kon hij redelijk PM halen en is hij [Krachtig]. Laatste trainingsrapport zegt dat Elderman uitgetraind is op PM, daarnaast heeft 'ie zwak verdedigen, slecht vleugelspel en is uitgetraind op passen (aldus trainert). Volgende jeugdwedstrijd/training zal volgende week zondag op z'n vroegst zijn, dus op korte termijn heb ik nog niet zoveel aan 'm..
Levert dat redelijk scoren nog wat op tegenwoordig (als in: heeft het nut om te proberen er goed scoren van te maken)? Of zal ik hem maar gewoon promoveren en op de TL zetten? Ik heb namelijk ook genoeg ander spul om (op PM/Passen/Verdedigen) te trainen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
dat ziet er een stuk beter uitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
De schoen is aangepast. Even refreshen om het te zien.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Iemand nog..?Gewoon promoveren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, mwoah.. Ach, meer zat er ook niet in (tenzij ik scoren was gaan trainen..quote:
ik ben voor de derde.. (maar dat wist je alquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een:
[ afbeelding ]
Tweede:
[ afbeelding ]
En derde:
[ afbeelding ]
2 Keer redelijk. Is toch aardig netjes... Er zijn genoeg gekken die daar op zullen bieden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah.. Ach, meer zat er ook niet in (tenzij ik scoren was gaan trainen..
Kevin Elderman (232836475), 17 jaar en 53 dagen
rampzalig ervaring, zwak leiderschap
Loon: 350 ¤/week
Specialiteit: [Krachtig]
Verdedigen: zwak
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos
Op TL, deadline: 26-01-2009 21:59
Ieder openingsbod is welkom
Dat is ook wel weer waar.. Hoewel ik dan weer liever de specialiteit [Technisch] had gehad in dit gevalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 Keer redelijk. Is toch aardig netjes... Er zijn genoeg gekken die daar op zullen bieden.
Zie quotequote:
Dat is dus nu 2 keer de eerste, 2 keer de tweede en 1 keer de derde.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voorzover mijn mening op prijs wordt gesteld ga ik voor de tweede
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja het is wat he?
ohw ja even speciaal voor jou.. bij de trainingsupdate had ik een verdediger die van redelijk naar goed passen ging.. dus zo heel lang duurt dat ook weer niet
Om t lekker makkelijk te maken. Ik vind de 1e het leukst! Daar zitten de onderdelen die we hier op fok! hebben in. De andere 2 vind ik wat kaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een:
[ afbeelding ]
Tweede:
[ afbeelding ]
En derde:
[ afbeelding ]
Die is interesant voor positiespel trainers en spitsen trainers. En zelf erg leuk voor lampies die nog steeds denken dat scoren een leuke bij stat is voor een mid.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah.. Ach, meer zat er ook niet in (tenzij ik scoren was gaan trainen..
Kevin Elderman (232836475), 17 jaar en 53 dagen
rampzalig ervaring, zwak leiderschap
Loon: 350 ¤/week
Specialiteit: [Krachtig]
Verdedigen: zwak
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos
Op TL, deadline: 26-01-2009 21:59
Ieder openingsbod is welkom
Die heeft al een eigen header.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben ook voor de 2e. Kunnen we de eerste niet voor het VJ/GL topic gebruiken of heb ik wat gemist?
ok.. dan is het definitief de 2equote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heeft al een eigen header.
Jij ook alquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eerste is te druk met die kaarten en voetbalschoen erin.. Derde is te leeg. Tweede is precies goed, hoewel ik daar een 'niet-nader-te-noemen-clublogo' mis
quote:22 jaar en 104 dagen, TSI = 90 240
goed in vorm, conditie redelijk [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: buitenaards Spelhervatting: slecht
kaarten voor de VJ\GL de gouden schoen is een idee waar we volgend seizoen mee willen beginnen. (Als er genoeg liefhebbers voor zijn dan kan t ook dit seizoen al) en dan uiteraard de Fok!Cups. Die is dus het compleetstquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eerste is te druk met die kaarten en voetbalschoen erin.. Derde is te leeg. Tweede is precies goed, hoewel ik op alle drie nog een 'niet-nader-te-noemen-clublogo' mis
Alle logo's pasten er niet in. Maar ik denk dat ik gewoon 2 balken ga maken. 1 erboven, 1 eronder. Dan heb ik nog wat plaats voor uitbreiding.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eerste is te druk met die kaarten en voetbalschoen erin.. Derde is te leeg. Tweede is precies goed, hoewel ik op alle drie nog een 'niet-nader-te-noemen-clublogo' mis
Deze week was sowieso tussenseizoen bij de jeugd, dus geen wedstrijden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:24 schreef Anno20 het volgende:
Mensen, hoe zit het nu met de jeugdcompetitie? gaat die nog weer op korte termijn beginnen?
Ja ok, maar er is nog 1 plek open en aldus ook nog geen wedstrijdschema gecreerd... wordt die plek wel weer opgevuld??quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze week was sowieso tussenseizoen bij de jeugd, dus geen wedstrijden.
Ik heb die gekopieerd uit jouw PSD's...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:34 schreef Gijs_ het volgende:
Ik vind de 2de ook het mooist!Word het niet nog iets rustiger door voor 'Federatie' hetzelfde font te gebruiken als dat van Hattrick? Zoals ik bij de awards ook gedaan heb...
Daar ga ik helaas niet over...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ja ok, maar er is nog 1 plek open en aldus ook nog geen wedstrijdschema gecreerd... wordt die plek wel weer opgevuld??
Ik had de fonts die niet 'standaard' zijn er ook los bij gedaan in het zipjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb die gekopieerd uit jouw PSD's...
Ah, daarvoor waren die fonts... Ik zal morgen kijken...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had de fonts die niet 'standaard' zijn er ook los bij gedaan in het zipjehij heeft hem nu vervangen voor een standaard font
Sterkte.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik ga weer keihard degraderen dit seizoen
Zo ziet het er ook al prima uit hoor!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, daarvoor waren die fonts... Ik zal morgen kijken...
Maar we maken hem nu wel helemaal perfect af he.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo ziet het er ook al prima uit hoor!!
Ach, het is al perfect dat iemand het op zich neemt!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar we maken hem nu wel helemaal perfect af he.
Nu de federatie weer bloeit, hoort dat er allemaal bij. Het moet een totaal plaatje worden. Dan is het ook aantrekkelijker voor nieuwe leden (en oude leden) om (weer) een team te beginnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, het is al perfect dat iemand het op zich neemt!
Post je spelers maar eens.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Silver_Shark het volgende:
Kan iemand helpen om mijn selectie opnieuw leven in te blazen?
Dat wil ik eigenlijk ook wel eens weten......quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:24 schreef Anno20 het volgende:
Mensen, hoe zit het nu met de jeugdcompetitie? gaat die nog weer op korte termijn beginnen?
Kan vies tegen vallen als je in een sterke div terecht komt. En zo niet kam je misschien weer in een sterke div als je tzt promoveert. alles is dus relatief en lastig in te schatten....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Och ja, volgend seizoen weer kampioen. Da's iets om naar uit te kijken
jahoor pm je email en de rest volgt van zelfquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Silver_Shark het volgende:
Kan iemand helpen om mijn selectie opnieuw leven in te blazen?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, en wil er verdorie even 1 van onze nieuwe HT'ers een jeugdteam opstarten en zich hier melden om opgenomen te worden in de fantastische Fok Youth Premier League? Dan kan de competitieleider (Xummon toch?) je uitnodigen en kunnen we volgende week eindelijk weer los
hehe eindelijk iemand die t snapt!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:35 schreef ScudRaket het volgende:
Ik kies voor logo 1. Wel vriendelijk dat je mijn logo als eerste in het rijtje hebben gezet
wie is er dan verdomme uitgestaptquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, en wil er verdorie even 1 van onze nieuwe HT'ers een jeugdteam opstarten en zich hier melden om opgenomen te worden in de fantastische Fok Youth Premier League? Dan kan de competitieleider (Xummon toch?) je uitnodigen en kunnen we volgende week eindelijk weer los
Ja, woensdag was 'ie nog compleet.. Ik snap ook niet dat het wedstrijdschema toen ook nog niet gecreëerd was, dat gebeurt toch een week na einde competitie? In ieder geval heeft volgens de regels de competitie een week pauze, nu stapt er na 1,5 week ene Wannabe Holloways uitquote:Op zondag 25 januari 2009 11:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
wie is er dan verdomme uitgestapt![]()
van de week was ie nog compleet
blijkbaar zo te zien bestaat het 1e team ook niet meer, want ik kom nu op een of andere poolse club uitquote:Op zondag 25 januari 2009 12:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, woensdag was 'ie nog compleet.. Ik snap ook niet dat het wedstrijdschema toen ook nog niet gecreëerd was, dat gebeurt toch een week na einde competitie? In ieder geval heeft volgens de regels de competitie een week pauze, nu stapt er na 1,5 week ene Wannabe Holloways uit
Het zal allemaal wel met de officiële seizoensovergang te maken hebben, waardoor we sowieso vandaag geen wedstrijden zouden hebben gehad, maar het is wel k.l.o.t.e.
The_Hives en neilpad hebben ook net hun team gekregen. En ik zag hier afgelopen week nog wat 'nieuwe' namen voorbij komen, misschien dat daar iemand interesse heeft?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:04 schreef Xummon het volgende:
heb FrituurVetPet even een pm gestuurd of ie mee wil doen
wie zou ik nog kunnen uitnodigen
The_Hives, elby1988 en neilpad ook even een pm gestuurdquote:Op zondag 25 januari 2009 12:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
The_Hives en neilpad hebben ook net hun team gekregen. En ik zag hier afgelopen week nog wat 'nieuwe' namen voorbij komen, misschien dat daar iemand interesse heeft?
maak eens een jeugdteam aanquote:Op zondag 25 januari 2009 12:41 schreef The_Hives het volgende:
ik wordt nu al helemaal gek van die opdrachten![]()
Tering, daar kom ik vanzelf wel achter. In mijn vorige tijd was het managersdiploma een kwestie van theorie en hoefde je niet verplicht alles aan te klikken enzo
Was gister een kwartier bezig om een tegenstander voor een oefenpot te vinden. Toen was ik er klaar mee. Heb hem dus nog steeds niet
Ik kijk er vandaag ff naar. Eerst mn kater overwinnenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:22 schreef Silver_Shark het volgende:
Trouwens ik speel in de V I I I vorig seizoen bijna gedegradeerd terwijl die vorig seizoen nog kampioenschap miste met 1 punt.
Ik zal een baan aanmaken voor je. Dan kan je een fed berichtje sturen via de fed. Je moet dan wel ff solliciteren naar die baan en je moet dan ff wachten tot iemand je sollicitatie geaccepteerd heeft.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:21 schreef Xummon het volgende:
hoe kan ik trouwens een bericht sturen naar alle fed leden via hattrick???
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:39 schreef Xummon het volgende:
btw ik mis in de OT trouwens onze eigen jeugdcompetitie
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:41 schreef The_Hives het volgende:
Tering, daar kom ik vanzelf wel achter. In mijn vorige tijd was het managersdiploma een kwestie van theorie en hoefde je niet verplicht alles aan te klikken enzo
Was gister een kwartier bezig om een tegenstander voor een oefenpot te vinden. Toen was ik er klaar mee. Heb hem dus nog steeds niet
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Kasper Berlee is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Passen wordt! Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Passen.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
weer een 17 jarige die redelijk zou moeten kunnen worden. Zo jammer dat ik geen plek heb voor m.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Kornelis Barnas heet en 17 jaar oud is.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Nog pas een jochie, maar zijn bouw is krachtig. We zouden zijn moeder eens moeten vragen wat ze hem te eten geeft...
Geven we hem een contract, baas?
Ik wist t. Het is altijd t zelfde!quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Piet Weenink.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Nog pas een jochie, maar zijn bouw is krachtig. We zouden zijn moeder eens moeten vragen wat ze hem te eten geeft...
Geven we hem een contract, baas?
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:41 schreef The_Hives het volgende:
Je weet dat er tegenwoordig ook een 'Oefenpot' is (onder Mijn Club -) Senioren -> Uitdagingen)? Waar je je vervolgens aan kunt melden en automatisch gekoppeld wordt aan een beschikbare tegenstander? Scheelt je ca 30 minuten teams bekijken en handmatig uitdagen..quote:Was gister een kwartier bezig om een tegenstander voor een oefenpot te vinden. Toen was ik er klaar mee. Heb hem dus nog steeds niet
Volgende week zondag, speelschema wordt vanavond/morgenochtend gecreëerd..quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef BaDaZz het volgende:
Wanneer beginnen de wedstrijden in de competitie weer?
thnx. Ik was het wel tegengekomen, maar kon het later niet meer vindenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je weet dat er tegenwoordig ook een 'Oefenpot' is (onder Mijn Club -) Senioren -> Uitdagingen)? Waar je je vervolgens aan kunt melden en automatisch gekoppeld wordt aan een beschikbare tegenstander? Scheelt je ca 30 minuten teams bekijken en handmatig uitdagen..
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei toch al dat we je willen helpen met je diploma!
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Volgende week zondag, speelschema wordt vanavond/morgenochtend gecreëerd..
ik herken je evengoed wel hoor possiequote:Recente bezoekers
Xummon 12:45
Anoniem 24-01-2009
BadPat 24-01-2009
diepFries 24-01-2009
RealBizkit66 23-01-2009
Heb je al een jeugdteam?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik herken je evengoed wel hoor possie
quote:Huidige opdrachten
7 Een oefenwedstrijd boeken
14 Nieuwe wedstrijdorders opgeven
10k per week kun je wel missen op zich. Ik ben indertijd ook meteen begonnen (toen nog met oude zaakwaarnemers) en heb het ook gered. In je competitie heb je daarnaast 2 teams zitten die al veel langer spelen dan jij en afgelopen seizoen 100+ HatStats haalden. Het wordt erg lastig om die te verslaan en meteen al te promoveren naar VIII (wat je imho ook niet moet willen als je relaxed op wilt bouwen). Dus wanneer je gewoon een redelijk/slecht-trainer aanschaft, er een paar mooie trainees bij zoekt en lekker gaat trainen en je handhaaft, blijft er voldoende geld over om alvast met een Jeugdopleiding te beginnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:29 schreef The_Hives het volgende:
nee, kost 10k in de week. Dat geld heb ik nog niet. Of kan ik het wel gokken?
Oke ik heb dan geen persoonlijk logo maar waarom staat mijn clublogo er niet bij?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nieuwe poging voor de header:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oke ik heb dan geen persoonlijk logo maar waarom staat mijn clublogo er niet bij?
Dit zijn alle logo's uit de awardheader...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef drummerdude het volgende:
Mijn logo zit er niet bij![]()
(Ik sta in de +)
Het is wat makkelijker als je ze even per categorie plaatst.quote:
Piant?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:54 schreef Xummon het volgende:
ik heb geen logo meer omdat ik photoshop niet aan de praat krijg
neequote:
Nu nog een logo, en je komt ook in de header terecht.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:11 schreef Grumpey het volgende:
jeej, toch nog aanwezig in het jubileum-topic
Ik zou gewoon maar 1 keeper aanhouden. Mocht die geblesseerd raken, dan kun je altijd nog een 2e kopen voor de duur van de blessure.quote:
Degene wat ouder dan 22 zijn, zou ik wegdoen en dan 17/18/19 jarige met redelijk kopen. Aangezien je verdedigen traint, gaan deze snel in niveau omhoog. Dat is altijd nog beter dan oudjes met ervaring, die stijgen niet meer zo snel en ervaring is op de lage niveaus nog niet echt belangrijk.quote:
Hier moet je proberen om beide middenvelders op het zelfde niveau krijgt. Eventueel 2 keer formidabel.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:11 schreef Grumpey het volgende:
jeej, toch nog aanwezig in het jubileum-topic
Groningenquote:
No, nay, never!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet ik het logo er maar weer uithalen?
In de OP bedoel je?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:39 schreef Xummon het volgende:
btw ik mis in de OT trouwens onze eigen jeugdcompetitie
4-3-3 is prima mits je aanvallers traint of vleugelspelers ofzo, niet als je verd traint zoals jij dus blijkbaar in combinatie hiermee wil gaan doen. Alleen haal je dan niet de volledige potentie uit je middenveld icm met je trainingsvorm.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Silver_Shark het volgende:
heb nu de oude verdedigers te koop gezet. ik wil het liefst 4-3-3 spelen als dat kan. en dat ik 1 inner gebruikt en 2 wings en dan een redelijke aanvaller erbij koopt voor wissel
Dat is ook prima. Zorg dan dat je dus 8 jonge verdedigers hebt. En een reserve vleugel en aanval zijn dan aan te bevelen inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Silver_Shark het volgende:
heb nu de oude verdedigers te koop gezet. ik wil het liefst 4-3-3 spelen als dat kan. en dat ik 1 inner gebruikt en 2 wings en dan een redelijke aanvaller erbij koopt voor wissel
Middenveld?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
4-3-3 is prima mits je aanvallers traint of vleugelspelers ofzo, niet als je verd traint zoals jij dus blijkbaar in combinatie hiermee wil gaan doen. Alleen haal je dan niet de volledige potentie uit je middenveld icm met je trainingsvorm.
Niet. Het enige wat je kunt doen is de themakeuze op simpel zetten.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 322 110 ¤ (275 437 ¤) heb ik het op het moment te besteden dus die briljant keeper kan ik uit me hoofd zetten.
en nog een vraag hoe kan ik de oude look weer activeren aan die nieuwe kan ik nog steeds niet wennen
Zo'n keeper heb je ook niet nodig.. Misschien kun je 1 van je 3 spitsen verkopen? Zijn jong met hoge skills, dus leveren nu nog 'veel' geld op, over een aantal seizoenen niet meer.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 322 110 ¤ (275 437 ¤) heb ik het op het moment te besteden dus die briljant keeper kan ik uit me hoofd zetten.
Nietquote:en nog een vraag hoe kan ik de oude look weer activeren aan die nieuwe kan ik nog steeds niet wennen
Geen idee of je het tegen mij had, maar ik zie het nut niet van dezelfde opstelling (4-3-3) gebruiken in oefenwedstrijden. Het beperkt namelijk je mogelijkheden om te variëren, daarnaast scheelt het een trainingsplaats die S_S prima kan gebruiken me dunkt. Voor jou is het een ander verhaal, jij hebt 3-5-2 'nodig' om te presteren in de competitie, dat is bij S_S nog niet aan de orde, toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik speel 3-5-2 en 5-3-2 en train ook verdedigen. Misschien niet optimaal, maar wel effectief genoeg voor mij op dit moment.
Dus 4-3-3 in beide wedstrijden geeft hetzelfde resultaat.
Ik had het tegen jou ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen idee of je het tegen mij had, maar ik zie het nut niet van dezelfde opstelling (4-3-3) gebruiken in oefenwedstrijden. Het beperkt namelijk je mogelijkheden om te variëren, daarnaast scheelt het een trainingsplaats die S_S prima kan gebruiken me dunkt. Voor jou is het een ander verhaal, jij hebt 3-5-2 'nodig' om te presteren in de competitie, dat is bij S_S nog niet aan de orde, toch?
Als je de mogelijkheid hebt alles voor de trainingsplekkenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou ja.
Je hebt best wel gelijk met jou post.![]()
Op die manier gekeken heb je inderdaad gelijk om in de friendlies anders te spelen dan in de competitie.
Dat dus. En vol.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt alles voor de trainingsplekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |