Ja... Stomme typvaut...quote:
Nico hoe kan t dat dat lijstje met de meeste posts totaal niet update?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
19j40dquote:Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 8/20 uitstekend
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 5/20 matig
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
En we hebben een passen +1
[..]
19j40d
verder echt een rampzalige vorm update. Veel man omlaag en mn twee nieuwe aankopen(behoudens trainees) blijven nog steeds haken op zwak
enquote:3. Julio Taranco (CV) (198615480)
Uruguay 19 jaar en 81 dagen, volgende verjaardag: 23-02-2009
redelijk in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 27-08-2008)
Total Skill Index (TSI): 8 920
Loon: 1 632 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Sinds vandaag ook officieel een vormcrisis in de voorhoedequote:5. Philipp Georgi (CV) (221419681)
Deutschland 18 jaar en 5 dagen, volgende verjaardag: 10-05-2009
matig in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 21-11-2008)
Total Skill Index (TSI): 2 570
Loon: 1 092 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Technisch
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Ik heb geen idee.. als het goed is gaat dat om het uur.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nico hoe kan t dat dat lijstje met de meeste posts totaal niet update?
Daar heeft dat niet mee te maken. Ook toen FOK! werkt werden die onderste 2 lijstjes niet geupdate.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat hele statistiekending werkt niet.. maar komt misschien nog door die downtijd van fok.
Hier zat ik op te wachten, als die homo's geen rode kaarten hadden gepakt had dit vorige week of eerder al gekund! Allebei ook goed passen trouwens! Verder qua vorm heel veel verschillen en niet echt positief!quote:Francesco Chiossi Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van formidabel naar uitmuntend.
Walter Hupkes Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van formidabel naar uitmuntend.
Met een rode kaart kun je ze opstellen in een friendly hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hier zat ik op te wachten, als die homo's geen rode kaarten hadden gepakt had dit vorige week of eerder al gekund! Allebei ook goed passen trouwens! Verder qua vorm heel veel verschillen en niet echt positief!
Dat kun je niet meer terug krijgen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:43 schreef PatrickD het volgende:
Heb Hattrick weer opgepakt, afgelopen jaar wegens tijdgebrek gestopt na 3 jaar, maar nu toch maar weer begonnen. Was FC DU '81 maar ben nu begonnen met De Elf van Droppert.
weet iemand of ik mijn oude team ook kan terug krijgen?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:29 schreef Flappekz het volgende:
Heeft Outpost Fok! kapot gespammed ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. als het goed is gaat dat om het uur.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat hele statistiekending werkt niet.. maar komt misschien nog door die downtijd van fok.
3 van mn 5 eigen jeugd trainies!quote:Matthieu Reijnders Zijn beoordeling op het gebied van passen steeg van redelijk naar goed.
Gideon van Olphen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van zwak naar matig.
Lucien Locke Zag zijn mate van passen toenemen van zwak naar matig.
quote:Matthieu Reijnders (186423397)
20 jaar en 102 dagen, volgende verjaardag: 02-02-2009
Nederland
goed in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 23-12-2007 (7/34), 397 dagen)
Total Skill Index (TSI): 11 940
Loon: 2 630 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
Das dan jammer maar helaas. Dan beginnen we gewoon helemaal van voren af aan. Doel wordt om ooit de beker te winnen, lijkt me mooi. Competitie zal daardoor van ondergeschikt belang worden, al hoewel het wel handig is om hoog te komen, ivm de loting.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kun je niet meer terug krijgen.
Dat gaan wij ook nog allemaal krijgen waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:44 schreef GeneraalUli het volgende:
Vorm: +2 / -7!
Verdedigen: +1
Vorm compleet verneukt.
17 jaar en 58 dagen, naar Uitstekend verdedigen.
Ja, maar dan gaat het ten koste van de andere trainees, beetje zonde! En toen konden we nog niet wisselen om de één tot 90 minuten trainingstijd te geven en de b/trainee iets minderquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met een rode kaart kun je ze opstellen in een friendly hoor.
De beker winnen??? Zo nou dan ben je nog wel heel wat jaar bezig. Suc6. imo is dat niet een echt realistisch doel. Maar je kan het altijd proberen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Das dan jammer maar helaas. Dan beginnen we gewoon helemaal van voren af aan. Doel wordt om ooit de beker te winnen, lijkt me mooi. Competitie zal daardoor van ondergeschikt belang worden, al hoewel het wel handig is om hoog te komen, ivm de loting.
Ah zo bedoel je. De minutentraining.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat het ten koste van de andere trainees, beetje zonde! En toen konden we nog niet wisselen om de één tot 90 minuten trainingstijd te geven en de b/trainee iets minder
Heb me om te beginnen al aangemeld voor de FOK UEFA cup :-)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De beker winnen??? Zo nou dan ben je nog wel heel wat jaar bezig. Suc6. imo is dat niet een echt realistisch doel. Maar je kan het altijd proberen.![]()
Welkom trouwen. Kijk ook meteen in onze andere topics. Misschien vind je dat ook wel leuk om aan mee te doen.
Dan wordt je ff snel 2x kampioen. Dan wordt t van zelf realistischerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:52 schreef PatrickD het volgende:
[..]
Heb me om te beginnen al aangemeld voor de FOK UEFA cup :-)
ach, ik weet ook dat het onrealistisch is, maar je moet toch een doelstelling hebben en de competitie is imo nog minder realistisch.
Dat is niet verkeerd hoor! Dat helpt all1 maar mbt tot je gemiddelde. Dat wordt nu ook gebruikt per wedstrijd.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:23 schreef neilpad het volgende:
Ik heb mijn team.
Maar wat een drama.
Ik lees op hagonline dat je spelers met als hoogste skill matig eigenlijk beter kan dumpen...
Na wat berekeningen hou ik zo ongeveer 12 man overik heb te veel spelers met redelijk voor spelhervatting, daar heb ik geen drol aan
.
Ff wat verder pielen.
Je spelers bedoel je?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:41 schreef The_Hives het volgende:
In dit jubileum topic post ik mijn team. Maar eerst evenwant kom net terug uit het ziekenhuis
nee. mn teamnaam en id. Heb net mailtje gehad dat ik een team heb en kan inloggenquote:
Oh zo. En natuurlijk even kijken hoe zwaar je divisie is in alltid natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee. mn teamnaam en id. Heb net mailtje gehad dat ik een team heb en kan inloggen
Het is toch wel verleidelijk...helemaal opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh zo. En natuurlijk even kijken hoe zwaar je divisie is in alltid natuurlijk.
Dan duurt het me te lang voordat ik weer in de VI zit...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is toch wel verleidelijk...helemaal opnieuw beginnen
Nou voor mij echt niet! Ik heb het team wat ik hebben wil.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Helemaal als je meteen 30+ mln op de bank hebt staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar dan duurt het helemaal lang!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal als je meteen 30+ mln op de bank hebt staan..
Af laten zakken is dan inderdaad een beter optie, maar toch...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal als je meteen 30+ mln op de bank hebt staan..
Of gewoon een tweede team aanvragen, op naam van mn vriendinquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Af laten zakken is dan inderdaad een beter optie, maar toch...
2 passen stijgertsquote:Jaime Uclés (A) (190678892)
20 jaar en 27 dagen, volgende verjaardag: 18-04-2009
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 8/20 uitstekend
Scoren: 9/20 formidabel
Spelhervatting: 3/20 slecht
Andrzej Burdajewicz (A) (197704101) [2 maal een kaart gekregen]
19 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 26-02-2009
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 3/20 slecht
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 10/20 uitmuntend
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Netjes!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
2 passen stijgertsDe eerste training al
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef The_Hives het volgende:
* Hives is vandaag voor het eerst oom geworden![]()
Maud!!!
[ afbeelding ]
Tssk, cheater.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of gewoon een tweede team aanvragen, op naam van mn vriendin
Gefeli.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef The_Hives het volgende:
Maud!!!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Leuke naam ook, Maud.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:10 schreef The_Hives het volgende:
wel een kleine foto trouwens. Moet volgende keer toch maar met mn eigen phone een foto maken
quote:
quote:
thnxquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
Gefeliciteerd!! Altijd leuk om oom te worden
Ik heb mijn trouwauto + bruid op mijn giropas staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuke naam ook, Maud.Ik ben het inmiddels 4 keer, echt übertof. Wel de lusten, niet de lasten, ideaal.
.
En het formaat is ideaal om in je avatar te proppen..
Ik heb trouwens m'n eerste oomzegger op m'n giropas..
Feitelijk is het natuurlijk geen cheaten, mits ik de zaken van de twee teams strict gescheiden houquote:
Mijn giropas is gewoon standaard blauw, en er staat giropas opquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb mijn trouwauto + bruid op mijn giropas staan.
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef The_Hives het volgende:
Maud!!!
[ afbeelding ]
Nomrmaal gesproken kan je de spelers gewoon verschuiven in flash. Maar volgens mij kun je in het begin nog geen andere opstellingen spelen dan 4-4-2, pas na het behalen van de diploma kan dat pas. Denk ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:28 schreef neilpad het volgende:
Hoe verander ik van 4-4-2 naar 3-4-3 in dat flash ding, kom er niet uit...
thnx. Ook de naam nav idols verzonnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Gefeli.
Mijn nichtje heet trouwens ook Maud.
preciesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuke naam ook, Maud.Ik ben het inmiddels 4 keer, echt übertof. Wel de lusten, niet de lasten, ideaal.
.
huh? Hoe krijg je dat voor elkaarquote:.
Ik heb trouwens m'n eerste oomzegger op m'n giropas..
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent vanavond dus weer dronken
Vandaar ook ook de 12.gif als PI bij dat bericht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Feitelijk is het natuurlijk geen cheaten, mits ik de zaken van de twee teams strict gescheiden hou
Ohja, PI'squote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vandaar ook ook de 12.gif als PI bij dat bericht.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. Ik heb ook gezegd dat ik pas oppas als ze zindelijk is
http://www.postbank.nl/in(...)59_459705836,00.htmlquote:[..]
huh? Hoe krijg je dat voor elkaar
grappigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef rompompom het volgende:
http://www.postbank.nl/in(...)59_459705836,00.html
Welnee, alleen de naam verandert. En de kleur van de leeuw.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
grappig. Maar ik ga niet speciaal daarvoor overstappen naar de postbank
(wordt toch ING trouwens dus zal dat ook wel vervallen
)
Ik bel de boerenleenbank wel even, of ze niet een speciaal pasje kunnen regelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee, alleen de naam verandert. En de kleur van de leeuw..
quote:Mooie avatar trouwens..
Klopt dat kan je pas na het behalen van je diploma!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nomrmaal gesproken kan je de spelers gewoon verschuiven in flash. Maar volgens mij kun je in het begin nog geen andere opstellingen spelen dan 4-4-2, pas na het behalen van de diploma kan dat pas. Denk ik.
Dan moet je er een animated gif van maken zodat hij de plaatjes om en om laat zien.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:29 schreef The_Hives het volgende:
ik herken mn eigen posts amper door mn nieuwe avatar
Een foto van je vriendin is altijd goed...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet ook maar eens een leuke avatar maken of vinden ofzo...
Die kun je gewoon in dr FoBo vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een foto van je vriendin is altijd goed...
Goed ideequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je er een animated gif van maken zodat hij de plaatjes om en om laat zien.
Je hebt volgende week sowieso gedeeltelijk een avatar voor je awardquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet ook maar eens een leuke avatar maken of vinden ofzo...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je hebt volgende week sowieso gedeeltelijk een avatar voor je awarddat was jij toch VJ ?
Will do! Maar niet nu...wellicht vanavond, anders morgen. Beloofdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:40 schreef Gijs_ het volgende:
en over de awards gesproken...
Hattrick Awards seizoen 26!
Nog niet gestemd? Ga je even schamen en doe dit alsnog!! Uitreiking is maandag tussen 0:00 u. en 9:30 u.!!
En ik weet welke user dat ze is?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die kun je gewoon in dr FoBo vinden
Daar kan Gijs_ je heel goed bij helpen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Goed idee, maar dat kan ik niet
Je zou er vrij gemakkelijk achter kunnen komen, via 1 van mn 2 oude nicksquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik weet welke user dat ze is?
En RealBizkit666 ook welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar kan Gijs_ je heel goed bij helpen.
Je laatste niet in ieder geval... En die daarvoor kan ik zo snel niet vinden...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je zou er vrij gemakkelijk achter kunnen komen, via 1 van mn 2 oude nicks
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je laatste niet in ieder geval... En die daarvoor kan ik zo snel niet vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]Je naam weet ik wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |