Netjes!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:01 schreef Tuinboon het volgende:
[..]
2 passen stijgertsDe eerste training al
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef The_Hives het volgende:
* Hives is vandaag voor het eerst oom geworden![]()
Maud!!!
[ afbeelding ]
Tssk, cheater.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Of gewoon een tweede team aanvragen, op naam van mn vriendin
Gefeli.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef The_Hives het volgende:
Maud!!!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Leuke naam ook, Maud.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:10 schreef The_Hives het volgende:
wel een kleine foto trouwens. Moet volgende keer toch maar met mn eigen phone een foto maken
quote:
quote:
thnxquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
Gefeliciteerd!! Altijd leuk om oom te worden
Ik heb mijn trouwauto + bruid op mijn giropas staan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuke naam ook, Maud.Ik ben het inmiddels 4 keer, echt übertof. Wel de lusten, niet de lasten, ideaal.
.
En het formaat is ideaal om in je avatar te proppen..
Ik heb trouwens m'n eerste oomzegger op m'n giropas..
Feitelijk is het natuurlijk geen cheaten, mits ik de zaken van de twee teams strict gescheiden houquote:
Mijn giropas is gewoon standaard blauw, en er staat giropas opquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb mijn trouwauto + bruid op mijn giropas staan.
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:09 schreef The_Hives het volgende:
Maud!!!
[ afbeelding ]
Nomrmaal gesproken kan je de spelers gewoon verschuiven in flash. Maar volgens mij kun je in het begin nog geen andere opstellingen spelen dan 4-4-2, pas na het behalen van de diploma kan dat pas. Denk ik.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:28 schreef neilpad het volgende:
Hoe verander ik van 4-4-2 naar 3-4-3 in dat flash ding, kom er niet uit...
thnx. Ook de naam nav idols verzonnenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Gefeli.
Mijn nichtje heet trouwens ook Maud.
preciesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuke naam ook, Maud.Ik ben het inmiddels 4 keer, echt übertof. Wel de lusten, niet de lasten, ideaal.
.
huh? Hoe krijg je dat voor elkaarquote:.
Ik heb trouwens m'n eerste oomzegger op m'n giropas..
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent vanavond dus weer dronken
Vandaar ook ook de 12.gif als PI bij dat bericht.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Feitelijk is het natuurlijk geen cheaten, mits ik de zaken van de twee teams strict gescheiden hou
Ohja, PI'squote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vandaar ook ook de 12.gif als PI bij dat bericht.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
precies. Ik heb ook gezegd dat ik pas oppas als ze zindelijk is
http://www.postbank.nl/in(...)59_459705836,00.htmlquote:[..]
huh? Hoe krijg je dat voor elkaar
grappigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:39 schreef rompompom het volgende:
http://www.postbank.nl/in(...)59_459705836,00.html
Welnee, alleen de naam verandert. En de kleur van de leeuw.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
grappig. Maar ik ga niet speciaal daarvoor overstappen naar de postbank
(wordt toch ING trouwens dus zal dat ook wel vervallen
)
Ik bel de boerenleenbank wel even, of ze niet een speciaal pasje kunnen regelenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welnee, alleen de naam verandert. En de kleur van de leeuw..
quote:Mooie avatar trouwens..
Klopt dat kan je pas na het behalen van je diploma!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nomrmaal gesproken kan je de spelers gewoon verschuiven in flash. Maar volgens mij kun je in het begin nog geen andere opstellingen spelen dan 4-4-2, pas na het behalen van de diploma kan dat pas. Denk ik.
Dan moet je er een animated gif van maken zodat hij de plaatjes om en om laat zien.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:29 schreef The_Hives het volgende:
ik herken mn eigen posts amper door mn nieuwe avatar
Een foto van je vriendin is altijd goed...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet ook maar eens een leuke avatar maken of vinden ofzo...
Die kun je gewoon in dr FoBo vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een foto van je vriendin is altijd goed...
Goed ideequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je er een animated gif van maken zodat hij de plaatjes om en om laat zien.
Je hebt volgende week sowieso gedeeltelijk een avatar voor je awardquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:31 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet ook maar eens een leuke avatar maken of vinden ofzo...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je hebt volgende week sowieso gedeeltelijk een avatar voor je awarddat was jij toch VJ ?
Will do! Maar niet nu...wellicht vanavond, anders morgen. Beloofdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:40 schreef Gijs_ het volgende:
en over de awards gesproken...
Hattrick Awards seizoen 26!
Nog niet gestemd? Ga je even schamen en doe dit alsnog!! Uitreiking is maandag tussen 0:00 u. en 9:30 u.!!
En ik weet welke user dat ze is?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die kun je gewoon in dr FoBo vinden
Daar kan Gijs_ je heel goed bij helpen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Goed idee, maar dat kan ik niet
Je zou er vrij gemakkelijk achter kunnen komen, via 1 van mn 2 oude nicksquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En ik weet welke user dat ze is?
En RealBizkit666 ook welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar kan Gijs_ je heel goed bij helpen.
Je laatste niet in ieder geval... En die daarvoor kan ik zo snel niet vinden...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je zou er vrij gemakkelijk achter kunnen komen, via 1 van mn 2 oude nicks
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je laatste niet in ieder geval... En die daarvoor kan ik zo snel niet vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]Je naam weet ik wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |