Die heeft al een eigen header.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben ook voor de 2e. Kunnen we de eerste niet voor het VJ/GL topic gebruiken of heb ik wat gemist?
ok.. dan is het definitief de 2equote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heeft al een eigen header.
Jij ook alquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eerste is te druk met die kaarten en voetbalschoen erin.. Derde is te leeg. Tweede is precies goed, hoewel ik daar een 'niet-nader-te-noemen-clublogo' mis
quote:22 jaar en 104 dagen, TSI = 90 240
goed in vorm, conditie redelijk [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: buitenaards Spelhervatting: slecht
kaarten voor de VJ\GL de gouden schoen is een idee waar we volgend seizoen mee willen beginnen. (Als er genoeg liefhebbers voor zijn dan kan t ook dit seizoen al) en dan uiteraard de Fok!Cups. Die is dus het compleetstquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eerste is te druk met die kaarten en voetbalschoen erin.. Derde is te leeg. Tweede is precies goed, hoewel ik op alle drie nog een 'niet-nader-te-noemen-clublogo' mis
Alle logo's pasten er niet in. Maar ik denk dat ik gewoon 2 balken ga maken. 1 erboven, 1 eronder. Dan heb ik nog wat plaats voor uitbreiding.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eerste is te druk met die kaarten en voetbalschoen erin.. Derde is te leeg. Tweede is precies goed, hoewel ik op alle drie nog een 'niet-nader-te-noemen-clublogo' mis
Deze week was sowieso tussenseizoen bij de jeugd, dus geen wedstrijden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:24 schreef Anno20 het volgende:
Mensen, hoe zit het nu met de jeugdcompetitie? gaat die nog weer op korte termijn beginnen?
Ja ok, maar er is nog 1 plek open en aldus ook nog geen wedstrijdschema gecreerd... wordt die plek wel weer opgevuld??quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze week was sowieso tussenseizoen bij de jeugd, dus geen wedstrijden.
Ik heb die gekopieerd uit jouw PSD's...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:34 schreef Gijs_ het volgende:
Ik vind de 2de ook het mooist!Word het niet nog iets rustiger door voor 'Federatie' hetzelfde font te gebruiken als dat van Hattrick? Zoals ik bij de awards ook gedaan heb...
Daar ga ik helaas niet over...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ja ok, maar er is nog 1 plek open en aldus ook nog geen wedstrijdschema gecreerd... wordt die plek wel weer opgevuld??
Ik had de fonts die niet 'standaard' zijn er ook los bij gedaan in het zipjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb die gekopieerd uit jouw PSD's...
Ah, daarvoor waren die fonts... Ik zal morgen kijken...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had de fonts die niet 'standaard' zijn er ook los bij gedaan in het zipjehij heeft hem nu vervangen voor een standaard font
Sterkte.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik ga weer keihard degraderen dit seizoen
Zo ziet het er ook al prima uit hoor!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, daarvoor waren die fonts... Ik zal morgen kijken...
Maar we maken hem nu wel helemaal perfect af he.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo ziet het er ook al prima uit hoor!!
Ach, het is al perfect dat iemand het op zich neemt!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar we maken hem nu wel helemaal perfect af he.
Nu de federatie weer bloeit, hoort dat er allemaal bij. Het moet een totaal plaatje worden. Dan is het ook aantrekkelijker voor nieuwe leden (en oude leden) om (weer) een team te beginnen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, het is al perfect dat iemand het op zich neemt!
Post je spelers maar eens.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Silver_Shark het volgende:
Kan iemand helpen om mijn selectie opnieuw leven in te blazen?
Dat wil ik eigenlijk ook wel eens weten......quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:24 schreef Anno20 het volgende:
Mensen, hoe zit het nu met de jeugdcompetitie? gaat die nog weer op korte termijn beginnen?
Kan vies tegen vallen als je in een sterke div terecht komt. En zo niet kam je misschien weer in een sterke div als je tzt promoveert. alles is dus relatief en lastig in te schatten....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:41 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Och ja, volgend seizoen weer kampioen. Da's iets om naar uit te kijken
jahoor pm je email en de rest volgt van zelfquote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:10 schreef Silver_Shark het volgende:
Kan iemand helpen om mijn selectie opnieuw leven in te blazen?
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, en wil er verdorie even 1 van onze nieuwe HT'ers een jeugdteam opstarten en zich hier melden om opgenomen te worden in de fantastische Fok Youth Premier League? Dan kan de competitieleider (Xummon toch?) je uitnodigen en kunnen we volgende week eindelijk weer los
hehe eindelijk iemand die t snapt!quote:Op zondag 25 januari 2009 01:35 schreef ScudRaket het volgende:
Ik kies voor logo 1. Wel vriendelijk dat je mijn logo als eerste in het rijtje hebben gezet
wie is er dan verdomme uitgestaptquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Oja, en wil er verdorie even 1 van onze nieuwe HT'ers een jeugdteam opstarten en zich hier melden om opgenomen te worden in de fantastische Fok Youth Premier League? Dan kan de competitieleider (Xummon toch?) je uitnodigen en kunnen we volgende week eindelijk weer los
Ja, woensdag was 'ie nog compleet.. Ik snap ook niet dat het wedstrijdschema toen ook nog niet gecreëerd was, dat gebeurt toch een week na einde competitie? In ieder geval heeft volgens de regels de competitie een week pauze, nu stapt er na 1,5 week ene Wannabe Holloways uitquote:Op zondag 25 januari 2009 11:58 schreef Xummon het volgende:
[..]
wie is er dan verdomme uitgestapt![]()
van de week was ie nog compleet
blijkbaar zo te zien bestaat het 1e team ook niet meer, want ik kom nu op een of andere poolse club uitquote:Op zondag 25 januari 2009 12:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, woensdag was 'ie nog compleet.. Ik snap ook niet dat het wedstrijdschema toen ook nog niet gecreëerd was, dat gebeurt toch een week na einde competitie? In ieder geval heeft volgens de regels de competitie een week pauze, nu stapt er na 1,5 week ene Wannabe Holloways uit
Het zal allemaal wel met de officiële seizoensovergang te maken hebben, waardoor we sowieso vandaag geen wedstrijden zouden hebben gehad, maar het is wel k.l.o.t.e.
The_Hives en neilpad hebben ook net hun team gekregen. En ik zag hier afgelopen week nog wat 'nieuwe' namen voorbij komen, misschien dat daar iemand interesse heeft?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:04 schreef Xummon het volgende:
heb FrituurVetPet even een pm gestuurd of ie mee wil doen
wie zou ik nog kunnen uitnodigen
The_Hives, elby1988 en neilpad ook even een pm gestuurdquote:Op zondag 25 januari 2009 12:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
The_Hives en neilpad hebben ook net hun team gekregen. En ik zag hier afgelopen week nog wat 'nieuwe' namen voorbij komen, misschien dat daar iemand interesse heeft?
maak eens een jeugdteam aanquote:Op zondag 25 januari 2009 12:41 schreef The_Hives het volgende:
ik wordt nu al helemaal gek van die opdrachten![]()
Tering, daar kom ik vanzelf wel achter. In mijn vorige tijd was het managersdiploma een kwestie van theorie en hoefde je niet verplicht alles aan te klikken enzo
Was gister een kwartier bezig om een tegenstander voor een oefenpot te vinden. Toen was ik er klaar mee. Heb hem dus nog steeds niet
Ik kijk er vandaag ff naar. Eerst mn kater overwinnenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:22 schreef Silver_Shark het volgende:
Trouwens ik speel in de V I I I vorig seizoen bijna gedegradeerd terwijl die vorig seizoen nog kampioenschap miste met 1 punt.
Ik zal een baan aanmaken voor je. Dan kan je een fed berichtje sturen via de fed. Je moet dan wel ff solliciteren naar die baan en je moet dan ff wachten tot iemand je sollicitatie geaccepteerd heeft.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:21 schreef Xummon het volgende:
hoe kan ik trouwens een bericht sturen naar alle fed leden via hattrick???
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:39 schreef Xummon het volgende:
btw ik mis in de OT trouwens onze eigen jeugdcompetitie
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:41 schreef The_Hives het volgende:
Tering, daar kom ik vanzelf wel achter. In mijn vorige tijd was het managersdiploma een kwestie van theorie en hoefde je niet verplicht alles aan te klikken enzo
Was gister een kwartier bezig om een tegenstander voor een oefenpot te vinden. Toen was ik er klaar mee. Heb hem dus nog steeds niet
quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Kasper Berlee is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Passen wordt! Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Passen.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
weer een 17 jarige die redelijk zou moeten kunnen worden. Zo jammer dat ik geen plek heb voor m.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Kornelis Barnas heet en 17 jaar oud is.
Deze speler is zwak in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Verdedigen wordt!
Nog pas een jochie, maar zijn bouw is krachtig. We zouden zijn moeder eens moeten vragen wat ze hem te eten geeft...
Geven we hem een contract, baas?
Ik wist t. Het is altijd t zelfde!quote:Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Piet Weenink.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer slecht zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Nog pas een jochie, maar zijn bouw is krachtig. We zouden zijn moeder eens moeten vragen wat ze hem te eten geeft...
Geven we hem een contract, baas?
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:41 schreef The_Hives het volgende:
Je weet dat er tegenwoordig ook een 'Oefenpot' is (onder Mijn Club -) Senioren -> Uitdagingen)? Waar je je vervolgens aan kunt melden en automatisch gekoppeld wordt aan een beschikbare tegenstander? Scheelt je ca 30 minuten teams bekijken en handmatig uitdagen..quote:Was gister een kwartier bezig om een tegenstander voor een oefenpot te vinden. Toen was ik er klaar mee. Heb hem dus nog steeds niet
Volgende week zondag, speelschema wordt vanavond/morgenochtend gecreëerd..quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef BaDaZz het volgende:
Wanneer beginnen de wedstrijden in de competitie weer?
thnx. Ik was het wel tegengekomen, maar kon het later niet meer vindenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je weet dat er tegenwoordig ook een 'Oefenpot' is (onder Mijn Club -) Senioren -> Uitdagingen)? Waar je je vervolgens aan kunt melden en automatisch gekoppeld wordt aan een beschikbare tegenstander? Scheelt je ca 30 minuten teams bekijken en handmatig uitdagen..
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei toch al dat we je willen helpen met je diploma!
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Volgende week zondag, speelschema wordt vanavond/morgenochtend gecreëerd..
ik herken je evengoed wel hoor possiequote:Recente bezoekers
Xummon 12:45
Anoniem 24-01-2009
BadPat 24-01-2009
diepFries 24-01-2009
RealBizkit66 23-01-2009
Heb je al een jeugdteam?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik herken je evengoed wel hoor possie
quote:Huidige opdrachten
7 Een oefenwedstrijd boeken
14 Nieuwe wedstrijdorders opgeven
10k per week kun je wel missen op zich. Ik ben indertijd ook meteen begonnen (toen nog met oude zaakwaarnemers) en heb het ook gered. In je competitie heb je daarnaast 2 teams zitten die al veel langer spelen dan jij en afgelopen seizoen 100+ HatStats haalden. Het wordt erg lastig om die te verslaan en meteen al te promoveren naar VIII (wat je imho ook niet moet willen als je relaxed op wilt bouwen). Dus wanneer je gewoon een redelijk/slecht-trainer aanschaft, er een paar mooie trainees bij zoekt en lekker gaat trainen en je handhaaft, blijft er voldoende geld over om alvast met een Jeugdopleiding te beginnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:29 schreef The_Hives het volgende:
nee, kost 10k in de week. Dat geld heb ik nog niet. Of kan ik het wel gokken?
Oke ik heb dan geen persoonlijk logo maar waarom staat mijn clublogo er niet bij?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nieuwe poging voor de header:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oke ik heb dan geen persoonlijk logo maar waarom staat mijn clublogo er niet bij?
Dit zijn alle logo's uit de awardheader...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef drummerdude het volgende:
Mijn logo zit er niet bij![]()
(Ik sta in de +)
Het is wat makkelijker als je ze even per categorie plaatst.quote:
Piant?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:54 schreef Xummon het volgende:
ik heb geen logo meer omdat ik photoshop niet aan de praat krijg
neequote:
Nu nog een logo, en je komt ook in de header terecht.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:11 schreef Grumpey het volgende:
jeej, toch nog aanwezig in het jubileum-topic
Ik zou gewoon maar 1 keeper aanhouden. Mocht die geblesseerd raken, dan kun je altijd nog een 2e kopen voor de duur van de blessure.quote:
Degene wat ouder dan 22 zijn, zou ik wegdoen en dan 17/18/19 jarige met redelijk kopen. Aangezien je verdedigen traint, gaan deze snel in niveau omhoog. Dat is altijd nog beter dan oudjes met ervaring, die stijgen niet meer zo snel en ervaring is op de lage niveaus nog niet echt belangrijk.quote:
Hier moet je proberen om beide middenvelders op het zelfde niveau krijgt. Eventueel 2 keer formidabel.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:11 schreef Grumpey het volgende:
jeej, toch nog aanwezig in het jubileum-topic
Groningenquote:
No, nay, never!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet ik het logo er maar weer uithalen?
In de OP bedoel je?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:39 schreef Xummon het volgende:
btw ik mis in de OT trouwens onze eigen jeugdcompetitie
4-3-3 is prima mits je aanvallers traint of vleugelspelers ofzo, niet als je verd traint zoals jij dus blijkbaar in combinatie hiermee wil gaan doen. Alleen haal je dan niet de volledige potentie uit je middenveld icm met je trainingsvorm.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Silver_Shark het volgende:
heb nu de oude verdedigers te koop gezet. ik wil het liefst 4-3-3 spelen als dat kan. en dat ik 1 inner gebruikt en 2 wings en dan een redelijke aanvaller erbij koopt voor wissel
Dat is ook prima. Zorg dan dat je dus 8 jonge verdedigers hebt. En een reserve vleugel en aanval zijn dan aan te bevelen inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Silver_Shark het volgende:
heb nu de oude verdedigers te koop gezet. ik wil het liefst 4-3-3 spelen als dat kan. en dat ik 1 inner gebruikt en 2 wings en dan een redelijke aanvaller erbij koopt voor wissel
Middenveld?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
4-3-3 is prima mits je aanvallers traint of vleugelspelers ofzo, niet als je verd traint zoals jij dus blijkbaar in combinatie hiermee wil gaan doen. Alleen haal je dan niet de volledige potentie uit je middenveld icm met je trainingsvorm.
Niet. Het enige wat je kunt doen is de themakeuze op simpel zetten.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 322 110 ¤ (275 437 ¤) heb ik het op het moment te besteden dus die briljant keeper kan ik uit me hoofd zetten.
en nog een vraag hoe kan ik de oude look weer activeren aan die nieuwe kan ik nog steeds niet wennen
Zo'n keeper heb je ook niet nodig.. Misschien kun je 1 van je 3 spitsen verkopen? Zijn jong met hoge skills, dus leveren nu nog 'veel' geld op, over een aantal seizoenen niet meer.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 322 110 ¤ (275 437 ¤) heb ik het op het moment te besteden dus die briljant keeper kan ik uit me hoofd zetten.
Nietquote:en nog een vraag hoe kan ik de oude look weer activeren aan die nieuwe kan ik nog steeds niet wennen
Geen idee of je het tegen mij had, maar ik zie het nut niet van dezelfde opstelling (4-3-3) gebruiken in oefenwedstrijden. Het beperkt namelijk je mogelijkheden om te variëren, daarnaast scheelt het een trainingsplaats die S_S prima kan gebruiken me dunkt. Voor jou is het een ander verhaal, jij hebt 3-5-2 'nodig' om te presteren in de competitie, dat is bij S_S nog niet aan de orde, toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik speel 3-5-2 en 5-3-2 en train ook verdedigen. Misschien niet optimaal, maar wel effectief genoeg voor mij op dit moment.
Dus 4-3-3 in beide wedstrijden geeft hetzelfde resultaat.
Ik had het tegen jou ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen idee of je het tegen mij had, maar ik zie het nut niet van dezelfde opstelling (4-3-3) gebruiken in oefenwedstrijden. Het beperkt namelijk je mogelijkheden om te variëren, daarnaast scheelt het een trainingsplaats die S_S prima kan gebruiken me dunkt. Voor jou is het een ander verhaal, jij hebt 3-5-2 'nodig' om te presteren in de competitie, dat is bij S_S nog niet aan de orde, toch?
Als je de mogelijkheid hebt alles voor de trainingsplekkenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou ja.
Je hebt best wel gelijk met jou post.![]()
Op die manier gekeken heb je inderdaad gelijk om in de friendlies anders te spelen dan in de competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |