Die heeft al een eigen header.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben ook voor de 2e. Kunnen we de eerste niet voor het VJ/GL topic gebruiken of heb ik wat gemist?
ok.. dan is het definitief de 2equote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heeft al een eigen header.
Jij ook alquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eerste is te druk met die kaarten en voetbalschoen erin.. Derde is te leeg. Tweede is precies goed, hoewel ik daar een 'niet-nader-te-noemen-clublogo' mis
quote:22 jaar en 104 dagen, TSI = 90 240
goed in vorm, conditie redelijk [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: buitenaards Spelhervatting: slecht
kaarten voor de VJ\GL de gouden schoen is een idee waar we volgend seizoen mee willen beginnen. (Als er genoeg liefhebbers voor zijn dan kan t ook dit seizoen al) en dan uiteraard de Fok!Cups. Die is dus het compleetstquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eerste is te druk met die kaarten en voetbalschoen erin.. Derde is te leeg. Tweede is precies goed, hoewel ik op alle drie nog een 'niet-nader-te-noemen-clublogo' mis
Alle logo's pasten er niet in. Maar ik denk dat ik gewoon 2 balken ga maken. 1 erboven, 1 eronder. Dan heb ik nog wat plaats voor uitbreiding.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eerste is te druk met die kaarten en voetbalschoen erin.. Derde is te leeg. Tweede is precies goed, hoewel ik op alle drie nog een 'niet-nader-te-noemen-clublogo' mis
Deze week was sowieso tussenseizoen bij de jeugd, dus geen wedstrijden.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:24 schreef Anno20 het volgende:
Mensen, hoe zit het nu met de jeugdcompetitie? gaat die nog weer op korte termijn beginnen?
Ja ok, maar er is nog 1 plek open en aldus ook nog geen wedstrijdschema gecreerd... wordt die plek wel weer opgevuld??quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze week was sowieso tussenseizoen bij de jeugd, dus geen wedstrijden.
Ik heb die gekopieerd uit jouw PSD's...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:34 schreef Gijs_ het volgende:
Ik vind de 2de ook het mooist!Word het niet nog iets rustiger door voor 'Federatie' hetzelfde font te gebruiken als dat van Hattrick? Zoals ik bij de awards ook gedaan heb...
Daar ga ik helaas niet over...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Anno20 het volgende:
[..]
Ja ok, maar er is nog 1 plek open en aldus ook nog geen wedstrijdschema gecreerd... wordt die plek wel weer opgevuld??
Ik had de fonts die niet 'standaard' zijn er ook los bij gedaan in het zipjequote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb die gekopieerd uit jouw PSD's...
Ah, daarvoor waren die fonts... Ik zal morgen kijken...quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik had de fonts die niet 'standaard' zijn er ook los bij gedaan in het zipjehij heeft hem nu vervangen voor een standaard font
Sterkte.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:36 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik ga weer keihard degraderen dit seizoen
Zo ziet het er ook al prima uit hoor!!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, daarvoor waren die fonts... Ik zal morgen kijken...
Maar we maken hem nu wel helemaal perfect af he.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo ziet het er ook al prima uit hoor!!
Ach, het is al perfect dat iemand het op zich neemt!quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar we maken hem nu wel helemaal perfect af he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |