Volgende week zondag, speelschema wordt vanavond/morgenochtend gecreëerd..quote:Op zondag 25 januari 2009 13:09 schreef BaDaZz het volgende:
Wanneer beginnen de wedstrijden in de competitie weer?
thnx. Ik was het wel tegengekomen, maar kon het later niet meer vindenquote:Op zondag 25 januari 2009 13:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je weet dat er tegenwoordig ook een 'Oefenpot' is (onder Mijn Club -) Senioren -> Uitdagingen)? Waar je je vervolgens aan kunt melden en automatisch gekoppeld wordt aan een beschikbare tegenstander? Scheelt je ca 30 minuten teams bekijken en handmatig uitdagen..
quote:Op zondag 25 januari 2009 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei toch al dat we je willen helpen met je diploma!
quote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Volgende week zondag, speelschema wordt vanavond/morgenochtend gecreëerd..
ik herken je evengoed wel hoor possiequote:Recente bezoekers
Xummon 12:45
Anoniem 24-01-2009
BadPat 24-01-2009
diepFries 24-01-2009
RealBizkit66 23-01-2009
Heb je al een jeugdteam?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik herken je evengoed wel hoor possie
quote:Huidige opdrachten
7 Een oefenwedstrijd boeken
14 Nieuwe wedstrijdorders opgeven
10k per week kun je wel missen op zich. Ik ben indertijd ook meteen begonnen (toen nog met oude zaakwaarnemers) en heb het ook gered. In je competitie heb je daarnaast 2 teams zitten die al veel langer spelen dan jij en afgelopen seizoen 100+ HatStats haalden. Het wordt erg lastig om die te verslaan en meteen al te promoveren naar VIII (wat je imho ook niet moet willen als je relaxed op wilt bouwen). Dus wanneer je gewoon een redelijk/slecht-trainer aanschaft, er een paar mooie trainees bij zoekt en lekker gaat trainen en je handhaaft, blijft er voldoende geld over om alvast met een Jeugdopleiding te beginnen.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:29 schreef The_Hives het volgende:
nee, kost 10k in de week. Dat geld heb ik nog niet. Of kan ik het wel gokken?
Oke ik heb dan geen persoonlijk logo maar waarom staat mijn clublogo er niet bij?quote:Op zondag 25 januari 2009 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nieuwe poging voor de header:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2009 14:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Oke ik heb dan geen persoonlijk logo maar waarom staat mijn clublogo er niet bij?
Dit zijn alle logo's uit de awardheader...quote:Op zondag 25 januari 2009 14:17 schreef drummerdude het volgende:
Mijn logo zit er niet bij![]()
(Ik sta in de +)
Het is wat makkelijker als je ze even per categorie plaatst.quote:
Piant?quote:Op zondag 25 januari 2009 14:54 schreef Xummon het volgende:
ik heb geen logo meer omdat ik photoshop niet aan de praat krijg
neequote:
Nu nog een logo, en je komt ook in de header terecht.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:11 schreef Grumpey het volgende:
jeej, toch nog aanwezig in het jubileum-topic
Ik zou gewoon maar 1 keeper aanhouden. Mocht die geblesseerd raken, dan kun je altijd nog een 2e kopen voor de duur van de blessure.quote:
Degene wat ouder dan 22 zijn, zou ik wegdoen en dan 17/18/19 jarige met redelijk kopen. Aangezien je verdedigen traint, gaan deze snel in niveau omhoog. Dat is altijd nog beter dan oudjes met ervaring, die stijgen niet meer zo snel en ervaring is op de lage niveaus nog niet echt belangrijk.quote:
Hier moet je proberen om beide middenvelders op het zelfde niveau krijgt. Eventueel 2 keer formidabel.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:11 schreef Grumpey het volgende:
jeej, toch nog aanwezig in het jubileum-topic
Groningenquote:
No, nay, never!quote:Op zondag 25 januari 2009 16:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet ik het logo er maar weer uithalen?
In de OP bedoel je?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:39 schreef Xummon het volgende:
btw ik mis in de OT trouwens onze eigen jeugdcompetitie
4-3-3 is prima mits je aanvallers traint of vleugelspelers ofzo, niet als je verd traint zoals jij dus blijkbaar in combinatie hiermee wil gaan doen. Alleen haal je dan niet de volledige potentie uit je middenveld icm met je trainingsvorm.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Silver_Shark het volgende:
heb nu de oude verdedigers te koop gezet. ik wil het liefst 4-3-3 spelen als dat kan. en dat ik 1 inner gebruikt en 2 wings en dan een redelijke aanvaller erbij koopt voor wissel
Dat is ook prima. Zorg dan dat je dus 8 jonge verdedigers hebt. En een reserve vleugel en aanval zijn dan aan te bevelen inderdaad.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:39 schreef Silver_Shark het volgende:
heb nu de oude verdedigers te koop gezet. ik wil het liefst 4-3-3 spelen als dat kan. en dat ik 1 inner gebruikt en 2 wings en dan een redelijke aanvaller erbij koopt voor wissel
Middenveld?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
4-3-3 is prima mits je aanvallers traint of vleugelspelers ofzo, niet als je verd traint zoals jij dus blijkbaar in combinatie hiermee wil gaan doen. Alleen haal je dan niet de volledige potentie uit je middenveld icm met je trainingsvorm.
Niet. Het enige wat je kunt doen is de themakeuze op simpel zetten.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 322 110 ¤ (275 437 ¤) heb ik het op het moment te besteden dus die briljant keeper kan ik uit me hoofd zetten.
en nog een vraag hoe kan ik de oude look weer activeren aan die nieuwe kan ik nog steeds niet wennen
Zo'n keeper heb je ook niet nodig.. Misschien kun je 1 van je 3 spitsen verkopen? Zijn jong met hoge skills, dus leveren nu nog 'veel' geld op, over een aantal seizoenen niet meer.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 322 110 ¤ (275 437 ¤) heb ik het op het moment te besteden dus die briljant keeper kan ik uit me hoofd zetten.
Nietquote:en nog een vraag hoe kan ik de oude look weer activeren aan die nieuwe kan ik nog steeds niet wennen
Geen idee of je het tegen mij had, maar ik zie het nut niet van dezelfde opstelling (4-3-3) gebruiken in oefenwedstrijden. Het beperkt namelijk je mogelijkheden om te variëren, daarnaast scheelt het een trainingsplaats die S_S prima kan gebruiken me dunkt. Voor jou is het een ander verhaal, jij hebt 3-5-2 'nodig' om te presteren in de competitie, dat is bij S_S nog niet aan de orde, toch?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik speel 3-5-2 en 5-3-2 en train ook verdedigen. Misschien niet optimaal, maar wel effectief genoeg voor mij op dit moment.
Dus 4-3-3 in beide wedstrijden geeft hetzelfde resultaat.
Ik had het tegen jou ja.quote:Op zondag 25 januari 2009 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen idee of je het tegen mij had, maar ik zie het nut niet van dezelfde opstelling (4-3-3) gebruiken in oefenwedstrijden. Het beperkt namelijk je mogelijkheden om te variëren, daarnaast scheelt het een trainingsplaats die S_S prima kan gebruiken me dunkt. Voor jou is het een ander verhaal, jij hebt 3-5-2 'nodig' om te presteren in de competitie, dat is bij S_S nog niet aan de orde, toch?
Als je de mogelijkheid hebt alles voor de trainingsplekkenquote:Op zondag 25 januari 2009 16:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had het tegen jou ja.
Je hebt best wel gelijk met jou post.![]()
Op die manier gekeken heb je inderdaad gelijk om in de friendlies anders te spelen dan in de competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |