Yup.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan zelf getrouwd zijn met een brunette
ik dacht dat het langer geleden wasquote:Van: no-reply@hattrick.org <no-reply@hattrick.org>
Datum: vrijdag 20 april 2007 2:12
Aan: ik@quicknet.nl <ik@quicknet.nl>
Onderwerp: Hattrick - Do you want yo keep your team?
Beste manager
Het is alweer een tijdje geleden dat wij en de ploeg je zagen op http://www.hattrick.org. De jongens voelen zich verloren zonder jouw leiding. En een aantal bestuursleden vraagt zich openlijk af waarom je nog in functie bent.
Luister, dit is slechts een vriendelijke waarschuwing, maar als je niet binnen een week op de club verschijnt dan zal je je ploeg verliezen. De inactieve
1 3/4 jaar...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat het langer geleden was. Is het maar 1 1/2 jaar
quote:
Hey.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
Heuj fokkers actief op hattrick.
Ik ben gedegradeerd maar ik ga dit seizoen gelijk weer promoveren. Ik ben echt te kansloos met dit spel volgens mij, want ik ben gedegradeerd naar de 9e en ik mijn middenveld op uitstekend en 2 spelers zelfs hoger.
Post je team eens dan. Mischien kunnen we wat pointers gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
Ik ben gedegradeerd maar ik ga dit seizoen gelijk weer promoveren. Ik ben echt te kansloos met dit spel volgens mij, want ik ben gedegradeerd naar de 9e en ik mijn middenveld op uitstekend en 2 spelers zelfs hoger.
Sinds 2007 maar ben niet hoger gekomen de 8e en was in de 8e flink inactief.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe lang speel je al hattrick?
En nu ga je het weer actief oppakken? Maar dan samen met deze gezellige fed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:55 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Sinds 2007 maar ben niet hoger gekomen de 8e en was in de 8e flink inactief.
Welkom!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom!
We loodsen je wel naar minimaal VI
Jups, want bij tweakers is hetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En nu ga je het weer actief oppakken? Maar dan samen met deze gezellige fed.
Hier ben je altijd welkom. Zowel in de ere als in X.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Jups, want bij tweakers is het![]()
Moet je onderhand minimaal in 5 zitten voordat je gezellig mee mag doen ofzo.
Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier ben je altijd welkom. Zowel in de ere als in X.
Dat ook nog ja..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aan
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aan
Welkom!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
behouden of niet?quote:18. Harmen-Jan Bieleveld (CM) (232829111)
Nederland 18 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 03-05-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 23-01-2009 (16/37), 0 dagen)
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 330 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:
Ja, dat is echt het teamid.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef The_Hives het volgende:
[..], is dat echt het teamid
Eigenlijk wilde ik Dapp're Strijders maar een of andere hufter had die naam al gekozen. Net als de gebruikersnaam Hives. Stelletje neppers :[w
Ik zou hem listen voor bijna nixquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Xummon het volgende:
afkomstig uit eigen jeugd
[..]
behouden of niet?
Het zou niet erg zijn als je door tijdgebrek degradeert, want dan je de beker van de X tenminste ook ophalen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef The_Hives het volgende:
[..], is dat echt het teamid
Eigenlijk wilde ik Dapp're Strijders maar een of andere hufter had die naam al gekozen. Net als de gebruikersnaam Hives. Stelletje neppers :[w
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |