Maar je kan het welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan animated gifs...

Nog nooit gemaakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar je kan het wel![]()
Maar behulpzaam dat ik ben kan ik altijd een helpende hand toereiken... wel binnen kantoor uren van maandag t/m donderdag!

die heb je niet....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die kun je gewoon in dr FoBo vinden
als je alle opdrachten (opp 1 na) hebt voltooid moet je een paar dagen wachten tot een mod je activeert\ verrivieerd voor de laatste opdracht. Dan kan je m pas behalen en je spelers repositioneren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:28 schreef The_Hives het volgende:
echt?
Nou dan moet ik die volgende week maar eens gaan halen

Ik zei toch ook niet dat ie in mijn FoBo staat....hij staat in haar FoBo. En via FoBo van Yurzinho kun je bij haar terecht komen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die heb je niet....(met deze nick)
[..]
als je alle opdrachten (opp 1 na) hebt voltooid meot je een paar dagen wachten tot een mod je activeerd voor de laatste opdracht. Dan kan je m pas behalen en je spelers repositioneren.

sorry dat had ik ff gemistquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ie in mijn FoBo staat....hij staat in haar FoBo. En via FoBo van Yurzinho kun je bij haar terecht komen...

En de rest van de stats?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:53 schreef neilpad het volgende:
Ik heb me eerste transfer alweer gemaakt.
Rombout Nijland, 18 jaar, redelijk scoren.
Ik heb besloten om spitsen te gaan trainen aangezien ik maar drie fatsoenlijke verdedigers heb en 3-4-3 wel goed uit komt dan.

als je tot maandag kunt wachten welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:48 schreef The_Hives het volgende:
Gijs_ zou ik een beroep op je mogen doen?

De rest van de stats zijn crap, 39 dagen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de rest van de stats?
Aantal dagen?

112 dagen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef neilpad het volgende:
[..]
De rest van de stats zijn crap, 39 dagen.
Hoe zit dat nou worden ze een jaar ouder om de 120 dagen ofzo?
Is deze eigenlijk te slecht zelfs om mee te beginnen? Heb em gekocht voor 6k...

Euh..ok...maar dat kun je dan toch ook zelf op fok?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze is tof, doe 'r de groeten van me..

Oja, da's waar ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh..ok...maar dat kun je dan toch ook zelf op fok?

kan ik dan de foto en plaatje alvast mailen ofzo. Maandag ben ik ivm werk niet onlinequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
als je tot maandag kunt wachten weldan moet ik toch bezig voor een paar awardwinnaars denk ik!
En niet omdat ik in het weekend niet behulpzaam ben, maar bivakkeer 's weekends vaak het grootste gedeelte bij m'n moeder, omdat ik daar in het dorp nog voetbal en m'n stamkroeg zaterdags bezoek! Haar pc pruttelt al 5 minuten bij het opstarten van Paint, dus dat wordt hem niet!

Hosten van het plaatje kan gewoon op FOK!. Mits het aan de voorwaaarden van grootte voldoet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan ik dan de foto en plaatje alvast mailen ofzo. Maandag ben ik ivm werk niet online
En is er iemand die het kan hosten voor me? Of kan je het hier op Fok! uploaden

Mail maar even jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan ik dan de foto en plaatje alvast mailen ofzo. Maandag ben ik ivm werk niet online
En is er iemand die het kan hosten voor me? Of kan je het hier op Fok! uploaden

je hebt mailquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mail maar even jagijs_fokhattrick[a]live.nl
Ik kan het wel hosten ook, je kan het hier ook uploaden... maar hier maar tot 10kb of zo dacht ik...

jeutje wa omslachtig allemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die heb je niet....(met deze nick)
[..]
als je alle opdrachten (opp 1 na) hebt voltooid moet je een paar dagen wachten tot een mod je activeert\ verrivieerd voor de laatste opdracht. Dan kan je m pas behalen en je spelers repositioneren.

Ze willen dat je eerst de regels doorneemt alvorens ze vinden dat je het spel mag gaan spelen...quote:

Yup.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan zelf getrouwd zijn met een brunette

ik dacht dat het langer geleden wasquote:Van: no-reply@hattrick.org <no-reply@hattrick.org>
Datum: vrijdag 20 april 2007 2:12
Aan: ik@quicknet.nl <ik@quicknet.nl>
Onderwerp: Hattrick - Do you want yo keep your team?
Beste manager
Het is alweer een tijdje geleden dat wij en de ploeg je zagen op http://www.hattrick.org. De jongens voelen zich verloren zonder jouw leiding. En een aantal bestuursleden vraagt zich openlijk af waarom je nog in functie bent.
Luister, dit is slechts een vriendelijke waarschuwing, maar als je niet binnen een week op de club verschijnt dan zal je je ploeg verliezen. De inactieve

1 3/4 jaar...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat het langer geleden was. Is het maar 1 1/2 jaar

quote:

Hey.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
Heuj fokkers actief op hattrick.
Ik ben gedegradeerd maar ik ga dit seizoen gelijk weer promoveren. Ik ben echt te kansloos met dit spel volgens mij, want ik ben gedegradeerd naar de 9e en ik mijn middenveld op uitstekend en 2 spelers zelfs hoger.

Post je team eens dan. Mischien kunnen we wat pointers gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
Ik ben gedegradeerd maar ik ga dit seizoen gelijk weer promoveren. Ik ben echt te kansloos met dit spel volgens mij, want ik ben gedegradeerd naar de 9e en ik mijn middenveld op uitstekend en 2 spelers zelfs hoger.

Sinds 2007 maar ben niet hoger gekomen de 8e en was in de 8e flink inactief.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe lang speel je al hattrick?

En nu ga je het weer actief oppakken? Maar dan samen met deze gezellige fed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:55 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Sinds 2007 maar ben niet hoger gekomen de 8e en was in de 8e flink inactief.

Welkom!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:

quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom!
We loodsen je wel naar minimaal VI

Jups, want bij tweakers is hetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En nu ga je het weer actief oppakken? Maar dan samen met deze gezellige fed.

Hier ben je altijd welkom. Zowel in de ere als in X.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Jups, want bij tweakers is het![]()
Moet je onderhand minimaal in 5 zitten voordat je gezellig mee mag doen ofzo.

Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier ben je altijd welkom. Zowel in de ere als in X.

Dat ook nog ja..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aan

quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aan

Welkom!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]

behouden of niet?quote:18. Harmen-Jan Bieleveld (CM) (232829111)
Nederland 18 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 03-05-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 23-01-2009 (16/37), 0 dagen)
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 330 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig

quote:

Ja, dat is echt het teamid.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef The_Hives het volgende:
[..], is dat echt het teamid
Eigenlijk wilde ik Dapp're Strijders maar een of andere hufter had die naam al gekozen. Net als de gebruikersnaam Hives. Stelletje neppers :[w

Ik zou hem listen voor bijna nixquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Xummon het volgende:
afkomstig uit eigen jeugd
[..]
behouden of niet?

Het zou niet erg zijn als je door tijdgebrek degradeert, want dan je de beker van de X tenminste ook ophalen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef The_Hives het volgende:
[..], is dat echt het teamid
Eigenlijk wilde ik Dapp're Strijders maar een of andere hufter had die naam al gekozen. Net als de gebruikersnaam Hives. Stelletje neppers :[w
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |