Maar je kan het welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan animated gifs...
Nog nooit gemaakt.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar je kan het wel![]()
Maar behulpzaam dat ik ben kan ik altijd een helpende hand toereiken... wel binnen kantoor uren van maandag t/m donderdag!
die heb je niet....quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die kun je gewoon in dr FoBo vinden
als je alle opdrachten (opp 1 na) hebt voltooid moet je een paar dagen wachten tot een mod je activeert\ verrivieerd voor de laatste opdracht. Dan kan je m pas behalen en je spelers repositioneren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:28 schreef The_Hives het volgende:
echt?
Nou dan moet ik die volgende week maar eens gaan halen
Ik zei toch ook niet dat ie in mijn FoBo staat....hij staat in haar FoBo. En via FoBo van Yurzinho kun je bij haar terecht komen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die heb je niet....(met deze nick)
[..]
als je alle opdrachten (opp 1 na) hebt voltooid meot je een paar dagen wachten tot een mod je activeerd voor de laatste opdracht. Dan kan je m pas behalen en je spelers repositioneren.
sorry dat had ik ff gemistquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ie in mijn FoBo staat....hij staat in haar FoBo. En via FoBo van Yurzinho kun je bij haar terecht komen...
En de rest van de stats?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:53 schreef neilpad het volgende:
Ik heb me eerste transfer alweer gemaakt.
Rombout Nijland, 18 jaar, redelijk scoren.
Ik heb besloten om spitsen te gaan trainen aangezien ik maar drie fatsoenlijke verdedigers heb en 3-4-3 wel goed uit komt dan.
als je tot maandag kunt wachten welquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:48 schreef The_Hives het volgende:
Gijs_ zou ik een beroep op je mogen doen?
De rest van de stats zijn crap, 39 dagen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En de rest van de stats?
Aantal dagen?
112 dagen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef neilpad het volgende:
[..]
De rest van de stats zijn crap, 39 dagen.
Hoe zit dat nou worden ze een jaar ouder om de 120 dagen ofzo?
Is deze eigenlijk te slecht zelfs om mee te beginnen? Heb em gekocht voor 6k...
Euh..ok...maar dat kun je dan toch ook zelf op fok?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze is tof, doe 'r de groeten van me..
Oja, da's waar ook.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Euh..ok...maar dat kun je dan toch ook zelf op fok?
kan ik dan de foto en plaatje alvast mailen ofzo. Maandag ben ik ivm werk niet onlinequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
als je tot maandag kunt wachten weldan moet ik toch bezig voor een paar awardwinnaars denk ik!
En niet omdat ik in het weekend niet behulpzaam ben, maar bivakkeer 's weekends vaak het grootste gedeelte bij m'n moeder, omdat ik daar in het dorp nog voetbal en m'n stamkroeg zaterdags bezoek! Haar pc pruttelt al 5 minuten bij het opstarten van Paint, dus dat wordt hem niet!
Hosten van het plaatje kan gewoon op FOK!. Mits het aan de voorwaaarden van grootte voldoet.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan ik dan de foto en plaatje alvast mailen ofzo. Maandag ben ik ivm werk niet online
En is er iemand die het kan hosten voor me? Of kan je het hier op Fok! uploaden
Mail maar even jaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan ik dan de foto en plaatje alvast mailen ofzo. Maandag ben ik ivm werk niet online
En is er iemand die het kan hosten voor me? Of kan je het hier op Fok! uploaden
je hebt mailquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mail maar even jagijs_fokhattrick[a]live.nl
Ik kan het wel hosten ook, je kan het hier ook uploaden... maar hier maar tot 10kb of zo dacht ik...
jeutje wa omslachtig allemaalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
die heb je niet....(met deze nick)
[..]
als je alle opdrachten (opp 1 na) hebt voltooid moet je een paar dagen wachten tot een mod je activeert\ verrivieerd voor de laatste opdracht. Dan kan je m pas behalen en je spelers repositioneren.
Ze willen dat je eerst de regels doorneemt alvorens ze vinden dat je het spel mag gaan spelen...quote:
Yup.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan zelf getrouwd zijn met een brunette
ik dacht dat het langer geleden wasquote:Van: no-reply@hattrick.org <no-reply@hattrick.org>
Datum: vrijdag 20 april 2007 2:12
Aan: ik@quicknet.nl <ik@quicknet.nl>
Onderwerp: Hattrick - Do you want yo keep your team?
Beste manager
Het is alweer een tijdje geleden dat wij en de ploeg je zagen op http://www.hattrick.org. De jongens voelen zich verloren zonder jouw leiding. En een aantal bestuursleden vraagt zich openlijk af waarom je nog in functie bent.
Luister, dit is slechts een vriendelijke waarschuwing, maar als je niet binnen een week op de club verschijnt dan zal je je ploeg verliezen. De inactieve
1 3/4 jaar...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat het langer geleden was. Is het maar 1 1/2 jaar
quote:
Hey.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
Heuj fokkers actief op hattrick.
Ik ben gedegradeerd maar ik ga dit seizoen gelijk weer promoveren. Ik ben echt te kansloos met dit spel volgens mij, want ik ben gedegradeerd naar de 9e en ik mijn middenveld op uitstekend en 2 spelers zelfs hoger.
Post je team eens dan. Mischien kunnen we wat pointers gevenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
Ik ben gedegradeerd maar ik ga dit seizoen gelijk weer promoveren. Ik ben echt te kansloos met dit spel volgens mij, want ik ben gedegradeerd naar de 9e en ik mijn middenveld op uitstekend en 2 spelers zelfs hoger.
Sinds 2007 maar ben niet hoger gekomen de 8e en was in de 8e flink inactief.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe lang speel je al hattrick?
En nu ga je het weer actief oppakken? Maar dan samen met deze gezellige fed.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:55 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Sinds 2007 maar ben niet hoger gekomen de 8e en was in de 8e flink inactief.
Welkom!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Welkom!
We loodsen je wel naar minimaal VI
Jups, want bij tweakers is hetquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En nu ga je het weer actief oppakken? Maar dan samen met deze gezellige fed.
Hier ben je altijd welkom. Zowel in de ere als in X.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:01 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Jups, want bij tweakers is het![]()
Moet je onderhand minimaal in 5 zitten voordat je gezellig mee mag doen ofzo.
Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aanquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier ben je altijd welkom. Zowel in de ere als in X.
Dat ook nog ja..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aan
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zelfs als je niet (meer) speelt ben je welkom. Dan lullen we je wel weer een team aan
Welkom!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:45 schreef Jaheur het volgende:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
behouden of niet?quote:18. Harmen-Jan Bieleveld (CM) (232829111)
Nederland 18 jaar en 12 dagen, volgende verjaardag: 03-05-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Destron Elsloo FC
(sinds 23-01-2009 (16/37), 0 dagen)
Total Skill Index (TSI): 620
Loon: 330 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
quote:
Ja, dat is echt het teamid.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef The_Hives het volgende:
[..], is dat echt het teamid
Eigenlijk wilde ik Dapp're Strijders maar een of andere hufter had die naam al gekozen. Net als de gebruikersnaam Hives. Stelletje neppers :[w
Ik zou hem listen voor bijna nixquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Xummon het volgende:
afkomstig uit eigen jeugd
[..]
behouden of niet?
Het zou niet erg zijn als je door tijdgebrek degradeert, want dan je de beker van de X tenminste ook ophalen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:12 schreef The_Hives het volgende:
[..], is dat echt het teamid
Eigenlijk wilde ik Dapp're Strijders maar een of andere hufter had die naam al gekozen. Net als de gebruikersnaam Hives. Stelletje neppers :[w
Je mag een ander niet op jouw team laten inloggen. Dus als jij het team van je vriendin beheert, dan is het alsnog tegen de HT-regelsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Feitelijk is het natuurlijk geen cheaten, mits ik de zaken van de twee teams strict gescheiden hou
quote:
Ik heb er ook zo een gehad (Barendrecht), maar dan met minder TSI. Kreeg ik tot 2x toe niet verkocht voorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Xummon het volgende:
afkomstig uit eigen jeugd
[..]
behouden of niet?
Meen je dat serieus van die FC? If so, moet je 'm niet te ver meer doortrainen, anders wordt-ie qua salaris namelijk veel en veel te duur om als coach te fungeren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
M'n FC over over -tig jaar.. (op z'n 18e gekocht voor iets minder dan 400k)
Kris Grimmius (191014168), 21j49d, TSI 20 300, zwak ervaring, goed leiderschap
Briljant +7 PM, goed passen, matig verdedigen, matig SH, matig scoren, zwak vleugelspel, [Snel]
Joh, als 'ie een jaar of 24/25 is dan gaat 'ie ingezet worden als WTM (of desnoods OCD/DFW) ivm niet meer rendabel zijn qua training en als 'ie helemaal afgetakeld is qua skills en salaris (over een jaar of 4 (seizoen of 12-14), dan mag 'ie coach gaan worden (wanneer ik het spelletje tenminste zo lang vol houdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Meen je dat serieus van die FC? If so, moet je 'm niet te ver meer doortrainen, anders wordt-ie qua salaris namelijk veel en veel te duur om als coach te fungeren.
Heh, vooral dat laatste ja. Ik heb precies zo'n speler in m'n gelederen, die heb ik doorgetraind tot reusachtig. Die springt binnenkort naar goed ervaring en dan krijgt-ie een trap onder z'n hol.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Joh, als 'ie een jaar of 24/25 is dan gaat 'ie ingezet worden als WTM (of desnoods OCD/DFW) ivm niet meer rendabel zijn qua training en als 'ie helemaal afgetakeld is qua skills en salaris (over een jaar of 4 (seizoen of 12-14), dan mag 'ie coach gaan worden (wanneer ik het spelletje tenminste zo lang vol houd)
met externe programaatjesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:49 schreef elby1988 het volgende:
Waarmee doe je die hippe trainingsupdate die ik iedereen zie doen?
komt ie nu pas meequote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:27 schreef rompompom het volgende:
Edit: Je had ook "Fier en Koen" kunnen nemen als naam. Zeker niet slecht!
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:49 schreef elby1988 het volgende:
Waarmee doe je die hippe trainingsupdate die ik iedereen zie doen?
Ik gebruik zelf Mozilla Firefox met Foxtrick/PsicoTSI voor het webbased gedeelte en Hattrick Organizer / Hattrick Forever voor oa bijhouden trainingquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
met externe programaatjes(weet niet of die nog in de OP staan, maar zoek anders maar eens onder Mattricks, Foxtricks enzovoort
)
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:28 schreef MrMoon het volgende:
Damn stelletje spammerts.. mn eerste post pas op pagina 3..
Heb je wel een minimaal redelijk keep?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:17 schreef neilpad het volgende:
Zo ondertussen al drie trainees binnen en een nieuwe def.
Misschien iets te enthousiast begonnen. Moet eigenlijk nog een nieuwe middenvelder, wat een drama team heb ik.
Nope die is matig. Redelijke halen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]en dan doen RealBizkit666 en ik niet eens echt actief mee
alweer pagina 4???
Kom op ook zonder ons krijgen jullie een topic vol!
[..]
Heb je wel een minimaal redelijk keep?
Als je dat kan betalen wel ja. Ik heb zelf trouwens maar 1 keep dus alle andere kan je ontslaan\verkopen. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:27 schreef neilpad het volgende:
[..]
Nope die is matig. Redelijke halen?
Super beiden, ik ga kijkenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik zelf Mozilla Firefox met Foxtrick/PsicoTSI voor het webbased gedeelte en Hattrick Organizer / Hattrick Forever voor oa bijhouden training
Je zou er ook voor kunnen kiezen om de eerste week Korte Pass, Vleugelspel of Spelhervatting te trainen.. Dan kun je alsnog de andere training mee geven en het zijn (in dezelfde volgorde) op zich nuttige bijskills. Post anders eens de volledige stats van je trainees als je wilt?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:43 schreef neilpad het volgende:
Redelijk/slecht coach heb ik inmiddels.
Verder heb ik dus drie scoren trainees, maar ik realiseer met net dat ik 4-4-2 moet spelen en dat er deze week alleen een oefenpot wordt gespeeld. Betekent dit dat er eentje niet kan trainen?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
In IX is een matig keeper eerst ook wel voldoende.. Neem aan tenminste dat er de nodige 'bot'-teams in de competitie zitten. Prio1 is het opzetten van een goed trainingsprogramma en halen van een redelijk/slecht coach.. Daarna kun je de rest van je team wel verbeteren (keeper+overige posities) en een goed/slecht coach aantrekken..
Tegenwoordig iets langer gezien je 'verplicht' minimaal 5% conditie traint. In de OP staat als ik me niet vergis een link naar een uitgebreid (en onoverzichtelijk?) onderzoek naar trainingssnelheden anno nu..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:10 schreef neilpad het volgende:
Hoe zit het eigenlijk nu met trainen?
Kon me van vroeger herinneren dat ik altijd 17 jarige goed positiespel trainees kocht en die optrainde tot wonderbaarlijk/wereldklasse. Duurde iets van 6 weken per level als ik het me goed herinner. Hoe doen jullie het nu met je trainees?
quote:Cálico Ansede
18 jaar en 43 dagen, TSI = 7 030
redelijk in vorm, conditie goed [Krachtig]
Keepen: rampzalig
Verdedigen: uitmuntend
Positiespel: zwak
Vleugelspel: redelijk
Passen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: matig
+2quote:Ştefan Buciuman
18 jaar en 18 dagen, TSI = 5 150
goed in vorm, conditie goed [Koppen]
Verdedigen: formidabel
Positiespel: zwak
Vleugelspel: matig
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig
ja het is wat he?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]en dan doen RealBizkit666 en ik niet eens echt actief mee
alweer pagina 4???
Nee.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:48 schreef One_conundrum het volgende:
haha, kun je niet mooiere gouden schoenen vinden?
OMG.. die schoenen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een eerste versie:
[ afbeelding ]
Iemand nog..?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ehm.. Ik heb nu ook een beetje advies nodig..
Kevin Elderman is 17j53d, haalt 5,5* IM en 6* FW. Volgens z'n scoutingsrapport had 'ie ttv scouten redelijk scoren, kon hij redelijk PM halen en is hij [Krachtig]. Laatste trainingsrapport zegt dat Elderman uitgetraind is op PM, daarnaast heeft 'ie zwak verdedigen, slecht vleugelspel en is uitgetraind op passen (aldus trainert). Volgende jeugdwedstrijd/training zal volgende week zondag op z'n vroegst zijn, dus op korte termijn heb ik nog niet zoveel aan 'm..
Levert dat redelijk scoren nog wat op tegenwoordig (als in: heeft het nut om te proberen er goed scoren van te maken)? Of zal ik hem maar gewoon promoveren en op de TL zetten? Ik heb namelijk ook genoeg ander spul om (op PM/Passen/Verdedigen) te trainen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
dat ziet er een stuk beter uitquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
De schoen is aangepast. Even refreshen om het te zien.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Iemand nog..?Gewoon promoveren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mwoah, mwoah.. Ach, meer zat er ook niet in (tenzij ik scoren was gaan trainen..quote:
ik ben voor de derde.. (maar dat wist je alquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een:
[ afbeelding ]
Tweede:
[ afbeelding ]
En derde:
[ afbeelding ]
2 Keer redelijk. Is toch aardig netjes... Er zijn genoeg gekken die daar op zullen bieden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah.. Ach, meer zat er ook niet in (tenzij ik scoren was gaan trainen..
Kevin Elderman (232836475), 17 jaar en 53 dagen
rampzalig ervaring, zwak leiderschap
Loon: 350 ¤/week
Specialiteit: [Krachtig]
Verdedigen: zwak
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos
Op TL, deadline: 26-01-2009 21:59
Ieder openingsbod is welkom
Dat is ook wel weer waar.. Hoewel ik dan weer liever de specialiteit [Technisch] had gehad in dit gevalquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 Keer redelijk. Is toch aardig netjes... Er zijn genoeg gekken die daar op zullen bieden.
Zie quotequote:
Dat is dus nu 2 keer de eerste, 2 keer de tweede en 1 keer de derde.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voorzover mijn mening op prijs wordt gesteld ga ik voor de tweede
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja het is wat he?
ohw ja even speciaal voor jou.. bij de trainingsupdate had ik een verdediger die van redelijk naar goed passen ging.. dus zo heel lang duurt dat ook weer niet
Om t lekker makkelijk te maken. Ik vind de 1e het leukst! Daar zitten de onderdelen die we hier op fok! hebben in. De andere 2 vind ik wat kaal.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Een:
[ afbeelding ]
Tweede:
[ afbeelding ]
En derde:
[ afbeelding ]
Die is interesant voor positiespel trainers en spitsen trainers. En zelf erg leuk voor lampies die nog steeds denken dat scoren een leuke bij stat is voor een mid.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mwoah, mwoah.. Ach, meer zat er ook niet in (tenzij ik scoren was gaan trainen..
Kevin Elderman (232836475), 17 jaar en 53 dagen
rampzalig ervaring, zwak leiderschap
Loon: 350 ¤/week
Specialiteit: [Krachtig]
Verdedigen: zwak
Positiespel: redelijk
Vleugelspel: slecht
Passen: slecht
Scoren: redelijk
Spelhervatting: waardeloos