En is die lekker dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Woei ik heb gister taaitaai gekocht, de sinterklaasshowergel
*Ook wil!*quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:
*Jaloers is*quote:Op woensdag 12 november 2008 11:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik snap dat mensen dit nou niet echt wat vinden onder de douche... maar hij lijkt mij echt heerlijk!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Hij ruikt naar mandarijntjes en kaneelin de fles iets frisser dan onder de douche daar overheerst vooral de kaneel
Nope, kennelijk alleen in NL en België, ik had er in Parijs nog naar gezocht, maar zonder succesquote:Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Die taai-taaidouchegel lijkt me wel wat. Maar die is dus alleen voor de Nederlandse markt neem ik aan?
Of heet het in de UK Gingerbread ofzo?
Nee, in het vorige topic had Cat22 de primeur, sommige UK-winkels hadden hem dus als special... Dus ook in UK kaneel & mandarijntjesquote:Op woensdag 12 november 2008 23:28 schreef cinnamongirl het volgende:
Die taai-taaidouchegel lijkt me wel wat. Maar die is dus alleen voor de Nederlandse markt neem ik aan?
Of heet het in de UK Gingerbread ofzo?
Die zou ik dus graag willen!quote:
Dan heb je niet goed gekeken, als je op lush.co.uk gekeken hebt tenminste. Onder de kilo kost het 5 pond. En met de huidige waarde is dat echt een koopje.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:32 schreef Llewella het volgende:
[..]
Die zou ik dus graag willen!
Ik ben geboren en getogen in Alkmaar namelijk
Waar is die trouwens naar vernoemd? Had al gekeken naar de verzendmogelijkheden op lush.com, maar helaas niet naar nederland.
De eerste keer dat ik er was vond ik dat juist wel fijn... Vanmiddag was het wat drukker en kon ik lekker rondsnuffelen. De buit van vandaag:quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben dol op de Taai Taai douchegel!
Vind het personeel in de winkel in Den Haag wel ietwat opdringerig. Je bent koud de winkel binnen of er snelt al iemand naar je toe. Laat me even rustig kijken ja!
Helemaal mee eens, ik kom er best vaak en elke keer keer komt er direct iemand naar me toequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind het personeel in de winkel in Den Haag wel ietwat opdringerig. Je bent koud de winkel binnen of er snelt al iemand naar je toe. Laat me even rustig kijken ja!
Snowcake ken ik niet, maar ziet er wel lekker uit en staat op m'n lijstje 'wat te kopen in de U.K'quote:Op maandag 17 november 2008 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Ging vorige week alleen even aan Taai Taai snuffelen en kwam thuis met een medium fles Taai Taai, Snowcake enMarzibain
.
Die ruikt naar marsepein/amandel, ontzettend lekker en ze verkopen hem alleen met de Kerst. Marzibain ruikt ook zo en Smitten ook, maar Smitten verkopen ze het hele jaar door.quote:Op maandag 17 november 2008 20:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Snowcake ken ik niet, maar ziet er wel lekker uit en staat op m'n lijstje 'wat te kopen in de U.K'
Lily Savon?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:40 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Wat is nou echt de mildste zeep van Lush? Beetje zonder stukjes enzo
Ik vind sexy peel én sandstone niet veel aanquote:Op maandag 17 november 2008 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Sandstone eigenlijk lekkerder.
Daar ben ik een beetje op uitgekekenquote:Op maandag 17 november 2008 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Sandstone eigenlijk lekkerder.
Dat kan ook nog hequote:Op dinsdag 18 november 2008 18:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik vind sexy peel én sandstone niet veel aan
Verkapte mondwaterquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:47 schreef LeNeHe het volgende:
Oe leuk! Ik hou van de Lush Times!
Mijn hond heeft van de week een stukje Milky Bar opgegetengelukkig is hij er niet ziek van geworden, hij was wel heel veel aan het boeren en toen rook ik steeds Milky Bar
Maar die accepteren weer geen paypal voor zover ik kon zienquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:03 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken, als je op lush.co.uk gekeken hebt tenminste. Onder de kilo kost het 5 pond. En met de huidige waarde is dat echt een koopje.
Tja dat zei je er niet bij, maar verzendmogelijkheden zijn er dus welquote:Op zondag 23 november 2008 10:24 schreef Llewella het volgende:
[..]
Maar die accepteren weer geen paypal voor zover ik kon zienEn hebben ook geen alkmaar zeep zover ik heb kunnen zien
Ze houdt niet van massage olie, omdat het 'plakkerig voelt'. Is er ook zoiets als een massage lotion ofzo, iets wat niet op de huid blijft liggen?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Een massagebardie kun je ook na het douchen gebruiken als soort bodylotion
een shampoobar
Misschien is een butter cream iets voor haar? Dat is een zeepje met lotion erin, zodat je na het douchen geen bodylotion meer op hoeft te doenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:14 schreef Dipkip het volgende:
Lieve Lushkennersik heb net ontdekt dat er een Lush winkel in mn nieuwe woonplaats zit. Nu is mn moeder dit weekend jarig en heeft ze om 'verwenspul' gevraagd, dus ik wil een mandje kopen en er lekker allemaal Lush spul ingooien. We zijn ooit samen langs de Lush gelopen toen we haast hadden en ik moest mn moeder er echt weg sléuren.... Dus ik denk dat ze het kan waarderen.
Ik weet alleen niet zo goed wat ik allemaal zal kopen. Ik hoop dat jullie misschien tips hebben.... Ik heb even zitten klikken op de website om te kijken wat me wat voor haar lijkt. Ik heb nu staan:
Taai Taai 100g
Snowcake Soap
Honey I Washed the Kids 100g
Karma Zeep 100g
Floating Island 100g
Ma Bar Bubble Bar Slice 100g
Rehab 100g
Up the wooden hill 90g
Vit E Toner Tab
Mn moeder heeft een douche en een bad, houdt niet van vreselijk zoete geurtjes en glitters, wel van kruidig, heeft een wat droge ('rijpere') huid en en haar, gebruikt geen cremespoelings of maskers maar wel bodylotions en gezichtscremes.
Alle tips over wat ik absoluut moet kopen en wat ik juist beter kan schrappen zijn welkomik probeer vooral een uitprobeerpakketje te maken, wat ze dan fijne producten vind kan ik dan voortaan voor haar meenemen en als ze het niet lekker vind heeft ze geen enorme pot staan zeg maar...
Als cadeautje voor jou jaquote:
Zal ik hebben: nog ff bestellen vanavond, is de site downquote:Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef schatje het volgende:
Discount code voor gratis shampoobar
bij Lush
Bij besteding vanaf ¤50 krijg je van 13 november tot en met 27 november een heerlijke shampoobar kado t.w.v. ongeveer ¤12 kado!
Webshop: www.lush.nl
Discount code Lush: Styletoday Discount Days
ze trekken snel in die massagebars vind ik. En shampoobar is weer specialer en zelf doet t meer voor mn haar dus ik vind t fijner jaquote:Op donderdag 27 november 2008 23:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ze houdt niet van massage olie, omdat het 'plakkerig voelt'. Is er ook zoiets als een massage lotion ofzo, iets wat niet op de huid blijft liggen?
Oh en ik had een vloeibare shampoo gekozen, is een shampoo bar fijner?
Dankjewel voor de tipsquote:Op donderdag 27 november 2008 23:47 schreef MaJo het volgende:
Misschien is een butter cream iets voor haar? Dat is een zeepje met lotion erin, zodat je na het douchen geen bodylotion meer op hoeft te doenBijvoorbeeld Emperor of Ice Cream is erg lekker zacht
Met honing en vanille.
Als ze van kruidig houdt:
- Spice Curls
- Ruby Red Slipper bubble bar slice
- Christmas Party bubble bar slice
- Handy Gurugu handcreme
Wat voor soort haar heeft ze? Droog/vet, wil ze meer volume of juist minder? Meer glans?
Das wel waar, ik zal s kijken.. Het is ook een beetje omdat mn moeder een bril draagt en zonder bril niet zo veel ziet, en aangezien ze op mij lijkt denk ik dat als ik dr allemaal verschillende bars voor in de douche geef ze straks opbelt dat ze angel cake in dr haar heeft gesmeerd ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ze trekken snel in die massagebars vind ik. En shampoobar is weer specialer en zelf doet t meer voor mn haar dus ik vind t fijner ja
Echt waar? Ik vind juist van niet. Echt stukken beter dan de flessen massageolie (vind ik).quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ze trekken snel in die massagebars vind ik.
Dan zou ik voor seanik shampoo bar gaan of big. In beiden zit zeezout wat heel voedend is en je haar meer volume geeftquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tips![]()
Ze heeft vrij droog, kort haar wat vaak te slap hangt naar haar smaak. Ze wil volume maar geen te verzorgend spul (daarom gebruikt ze geen conditioners en maskers) omdat dan haar stylingproducten niet meer pakken. De glans krijgt ze daar ook al van dus dat zal haar niet zo uitmaken.
- honey de huppeldepup zeep - Honey I Washed the Kidsquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb een pakketje wat dwars door twee lagen verpakking heen de hele kamer lushy laat ruikenvriend is heel blij dat het een cadeautje is
![]()
Ik kan nu dus niet meer op de etiketjes kijken maar even uit mn hoofd heb ik:
- spice curls zeep
- honey de huppeldepup zeep
- iets interessants met modder zeep
- een heel zacht zeepje met amandel ofzo?
- een bruisbal met glitter en oranje en een beetje exotische geur
- marsibain in het bad gooi ding
- emotibomb met een poes er op (iets met hill in de naam?)
- van die tabletjes om een stoombadje van te maken
De rest weet ik niet meermaar tis een flinke mand vol, heb er wat kaarsjes bij gekocht en morgen ga ik het langsbrengen, ben heel benieuwd wat ze er van vind
en hoe snel ik terug ga voor mezelf
Omdat ze zegt heel zacht denk ik eerder aan een buttercream dus vandaarquote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat dat zeepje met amandelSnowcake
is
Wel doen.quote:Op zondag 30 november 2008 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Blue skies neeeeeeeeeeeeeeeeniet doen hoor dipkip
das de enige geur die me deed kokhalzen onder de douche *brrr*
Fijn om te horen dat je er blij mee wasquote:Op zondag 30 november 2008 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Blue skies neeeeeeeeeeeeeeeeniet doen hoor dipkip
das de enige geur die me deed kokhalzen onder de douche *brrr*
uit t flesje leek het wel me te vallern maar onder de douche alleen een half klein flesje snowfairy kreeg de stank weg brrrquote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je er blij mee was![]()
.
Ja die was hetquote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat dat zeepje met amandelSnowcake
is
verzendkosten had je daarmee wel kunnen besparenquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:01 schreef Elvi het volgende:
Ok... Ik hoor er nu écht bij... Ik heb per ongeluk vandaag 60 euro uitgegeven in Lush Den Haag![]()
Ik heb:
Dream Cream
Ultra Bland
Ring of Roses
Spice Curls
Godmother
Taai Taai
En ik twijfelde om Snow Fairy te kopen, maar misschien koop ik die nog 'even' online
Nou dat was dus mn originele plan... Ik wilde namelijk alleen Dream Cream en Ultra Bland kopen, maar online kwam dat uit op 40 euro. Dus ik dacht "ik heb OV, laat ik was geld uitbesparen door naar de winkel te gaan" Maar ja dan zie en ruik je allerlei lekkers en kom je ineens op de 60 euro uitquote:Op zaterdag 13 december 2008 12:59 schreef HoneyTrap het volgende:
verzendkosten had je daarmee wel kunnen besparen
quote:Op maandag 15 december 2008 20:40 schreef .Sparkling. het volgende:
- The godmother --> die vind ik eigenlijk niet zo lekker
Yepquote:Op maandag 15 december 2008 20:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Heeft iemand hier al eens Volcano Foot Mask gebruikt?
Ik heb altijd hele erge koude en droge voeten in de wintertijd en volgens de beschrijving hiervan zou dit dan wel iets voor me zijn.
Ik vind alleen 12 euro een beetje te veel als ik niet eens weet of het werkt.
Oeh jaquote:Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef Ooi86 het volgende:
Mocht iemand nog interesse hebben in Jungle parfum..... PB'tje!
Dan ga ik het volgende maand kopen!quote:Op maandag 15 december 2008 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yephet is geweldig
het is echt een verwennerij voor je voetjes. Vooral als je veel moet staan, zoals ik voor mijn werk, dan is het echt fijn om af en toe je voeten even extra te behandelen.
en je doet een keer of tien met zo'n pot dus zo duur is het niet
laat even weten wat je ervan vindtquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:01 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dan ga ik het volgende maand kopen!
Ik vind Lush trouwens helemaal niet duur als je bekijkt hoe lang je er altijd mee kan doen, ik wil alleen altijd graag zekerheid voor ik iets koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |