"Moet " iemand even een sms of mail sturen. Misschien komt hij dan even dag zeggen.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
Muijs niet op FOK!?
Hij heeft een account, als hij Michiel overneemt tijdens MetMichiel post hij hier zelfs.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Past prima dan op fok, laat hem een useraccountje aanmaken en iedere dag om 4 uur de dag openen hier op fok
woensdag wordt het zweten in dit topicquote:Op zondag 20 juli 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
Op naar beter weer met Muijs? Nou, dat lukt volgens mij niet echt.
Morgen wordt het 16 graden...
Wat Djurre dus zegt.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Viva la vida , best leuk nummer als je het 1x per dag hoort zoals vandaag
Wat is er voor boeiends op tv, wat niet herhaald wordt.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Fijn, Muijs op mn tv-kijk-avond. Kan ik wéér niet luisteren
Uhm, kijk op zondagavond altijd samen met vriendjelief Ghostwhisperer, Medium en sinds kort ook Supernatural. Gewoon ons tv-kijk-avondje, gezellig samen. Dus ga zo ook mn pc afsluiten, wel zo gezelligquote:Op zondag 20 juli 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is er voor boeiends op tv, wat niet herhaald wordt.
Massive Attack - Unfinished Sympathy toevallig?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
dat liedje van Adele begint met belletjes enzo, en ik weet ZEKER dat ze dat gejat heeft maar kan gewoon niet vinden hoe wat waar :s
toedelsquote:Op zondag 20 juli 2008 21:47 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga weer gezellig tv kijken met vriendjelief!
Morgen ben ik op de roze maandag in Tilburg, dus jullie zien me dinsdag wel weer verschijnen hier!
xxxx
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Massive Attack - Unfinished Sympathy toevallig?
Lui is welke zender ?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:06 schreef on_air het volgende:
Hallo,
Peter Gabriel - Digging in the Dirt op den TV.
Groetjes.
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Straks MotoGP @ America. Die Corne boft maar dat hij er wederom live bij aanwezig mag zijn.
Straks nog even high speed de samenvatting kijken van de F1, die vind ik veel boeienderquote:Op zondag 20 juli 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Straks MotoGP @ America. Die Corne boft maar dat hij er wederom live bij aanwezig mag zijn.
Wow dan heeft je tv vandaag inderdaad wel de nodige uren gemaakt.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:27 schreef Sersjee het volgende:
Laguna Seca
![]()
Druk daggie vandaag, F1, GP2, Porsche Supercup, Superbike, Airrace en zo nog de MotoGP... O ja, enTop Gear
![]()
M'n tv heeft in weken niet zo veel uren aangestaan als vandaag!
Ook niet verkeerd natuurlijk!quote:Op zondag 20 juli 2008 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Straks nog even high speed de samenvatting kijken van de F1, die vind ik veel boeiender
Ben er ook bang voor. Best jammer dat de 125 en 250 niet rijden op Laguna Seca, had wel een dertigtal van die grasmaaiers door de corkscrew willen zien gaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow dan heeft je tv vandaag inderdaad wel de nodige uren gemaakt.![]()
Ik heb tussen het verven (jaja) door even de F1 gezien en straks uiteraard de MotoGP. Vrees dat Stoner wederom een klasse apart zal zijn maar de racepace van Rossi zal ook niet verkeerd zijn.
Heb zelf weinig met Laguna Seca (circuit spreekt mij niet heel erg aan), maar de corkscrew is echt gruwelijk ! Gisteren de kwalificatie gezien en het is machtig om te zien hoe hard die gasten er doorheen rijden.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Best jammer dat de 125 en 250 niet rijden op Laguna Seca, had wel een dertigtal van die grasmaaiers door de corkscrew willen zien gaan.
Soundgarden
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:59 schreef rjvandevelde het volgende:
Bonsoir!
ik zou graag luisteren, maar daar krijg ik morgen spijt vanquote:Op maandag 21 juli 2008 01:04 schreef rjvandevelde het volgende:
Zonde;) truste!
Weet je het niet of mag je het niet zeggen? Dat laatste zal sowieso wel het geval zijn, dus daarom vroeg ik er ook naar of je het wist.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:33 schreef rjvandevelde het volgende:
haha nee natuurlijk niet:)
Alsof je aan het eind van de week nog niet moe genoeg bent, krijg je Dolf die sneller praat dan hij grappen kan bedenken.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:39 schreef rjvandevelde het volgende:
over leuk is anders gesproken, ADHD op je radio:)
Op maandag is ook veel te voorspelbaar. Net zoals Sunday Bloody Sunday te voorspelbaar is op zondagquote:Op maandag 21 juli 2008 01:58 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja maar volgense ene Gerard E. is die plaat alleen leuk op een andere dag dan maandag
Zou ik ook worden als je op dit tijdstip wordt gebeld terwijl je tot 's avonds laat een programma hebt gemaakt gedurende een periode waarin je weinig slaap krijgt...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol marc Smeets wordt echt gestoord door giel
Mart moet Giel maar eens bellen als hij net klaar is met de avondetappe.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou ik ook worden als je op dit tijdstip wordt gebeld terwijl je tot 's avonds laat een programma hebt gemaakt gedurende een periode waarin je weinig slaap krijgt...
Net als de MH's van 3FM, lopen ze ook altijd achter de feiten aanquote:Op maandag 21 juli 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
DatTheo
-gezeik
ben ik nu al zat. Een 'grap' van jaren geleden
![]()
![]()
.
Niet de eerste keer , zelfde als toen dat hij een week ergens uit lag te liggen, toen de oplader kwijt was, bleek laterquote:Op maandag 21 juli 2008 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Gielmobiel gejat
Doet me denken aan toen de Fok! stok werd gekidnapped!
Roel probeer jequote:Op maandag 21 juli 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
DatTheo
-gezeik
![]()
![]()
.
Dat is ook de grapquote:Op maandag 21 juli 2008 08:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou ik ook worden als je op dit tijdstip wordt gebeld terwijl je tot 's avonds laat een programma hebt gemaakt gedurende een periode waarin je weinig slaap krijgt...
Een grap wat een aantal dagen zou moeten duren, niet de hele tourquote:Op maandag 21 juli 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is ook de grap, alleen begint matiger te worden
Idd. Wat dat betreft zijn ze wel consequentquote:Op maandag 21 juli 2008 08:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Net als de MH's van 3FM, lopen ze ook altijd achter de feiten aan
Zullen we ons met een groep aanmeldenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
DatTheo
-gezeik
![]()
![]()
.
Kan niet slechter dan die mutsen vanmorgenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zullen we ons met een groep aanmelden. Kunnen er toch 5 fokkers naar LL
.
Lekker in een tent. Met z'n allen. In de bagger. Niet normaal kunnen schijten, douchen, slapen. Kutmensen overal al de tijd.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zullen we ons met een groep aanmelden. Kunnen er toch 5 fokkers naar LL
.
Thats lifequote:Op maandag 21 juli 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Lekker in een tent. Met z'n allen. In de bagger. Niet normaal kunnen schijten, douchen, slapen. Kutmensen overal al de tijd.
Wat doe je ons aanquote:Op maandag 21 juli 2008 09:44 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zeg net nog tegen mn man dat op zo n kut-maandag met veel regen alleen Kane nog mist.... en zie daar.....
Gewoon alleen requests roepen net als gisteravondquote:Op maandag 21 juli 2008 09:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zal t voortaan niet meer bespreken
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon alleen requests roepen net als gisteravond
Ik werd er wakker van. Zo onmeunig veel regen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:06 schreef Sirolf het volgende:
Oh, regent het vandaag?
* Sirolf ligt nog steeds in bed
Ik moet wat doen, daarom ben ik er maar uit gekomenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:06 schreef Sirolf het volgende:
Oh, regent het vandaag?
* Sirolf ligt nog steeds in bed
koffieapparaat is stukquote:
quote:
quote:Giel Beelen ontsnapt aan veroordeling
Giel Beelen ontsnapt aan veroordelingGiel Beelen is voor de politierechter ontsnapt aan een veroordeling. In april was de dj van Radio 3FM bij het vallen van de avond op weg naar de studio, toen hij bij Weesp een kruispunt naderde waar het licht net op groen sprong. De rij wachtende auto’s voor het verkeerslicht kwam naar de smaak van Beelen niet snel genoeg op gang. En dus besloot de dj de rij auto’s in te halen over de voorsorteerstrook voor linksafslaand verkeer, die op dat moment vrij was.
Terwijl Beelen vrolijk zijn weg vervolgde, kwam hem een surveillancewagen tegemoet. De auto van Beelen werd staande gehouden, waarna hij zijn rijbewijs kon inleveren.
Inmiddels heeft de dj het document weer terug, dankzij de Haarlemse advocaat Ben Fritz. Die wist de politierechter te overtuigen dat de verwijten aan Beelens adres slordig en onvoldoende onderbouwd waren door het OM. De stelling van de officier van justitie dat Beelen te hard had gereden, viel simpelweg niet te bewijzen. Ook de kwalificatie ’onvoorzichtig rijden’ kon niet hard worden gemaakt.
Vorig jaar november kreeg hij nog een veroordeling aan zijn broek voor te hard rijden, maar vorige week kon Beelen met een vrijspraak het gerechtsgebouw verlaten. De rechter achtte dit keer niet bewezen dat de verdachte de wegenverkeerswet had overtreden. [Haarlems Dagblad]
gvd, vuile wegpiraat, ga een viaduct koppen joh met je petquote:
je zou er bijna zo'n Veenstra Veenstra koekoek doorheen gooienquote:
Het weer wordt beter eind van de week. Die mega"hit" van Coldplay wordt elke keer dat't gedraaid wordt slechterquote:
maak je borst maar nat , het is pleuris weer hier, harde wind en grote druppels regen, zie nergens plekje waar geen donkere grijze wolken hangen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:49 schreef muisje-eliza het volgende:
giel had m in een top tien van stalkerliedjes staan zelfs geloof ik
*gaat zich klaar maken om door weer en wind naar t werk te gaan*
Jah, begin jaren 80 kon dat nog.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:48 schreef on_air het volgende:
Eigenlijk vind ik dit een beangstigend nummer: stiekem met je gedanst.
Stalker much?
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maak je borst maar nat , het is pleuris weer hier, harde wind en grote druppels regen, zie nergens plekje waar geen donkere grijze wolken hangen.
met helaas één van hun slechtere nummers....quote:
oke das waar, maar ik vind het een leuke bandquote:Op maandag 21 juli 2008 11:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
met helaas één van hun slechtere nummers....
Ja, toen wel. Mooie tijdquote:Op maandag 21 juli 2008 10:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah, begin jaren 80 kon dat nog.
Net als roken in de disco.
Geduld, geduld.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
I Still Haven't Found
What I'm Looking for.
Boston?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef Againzender het volgende:
Nou, laat ik eens wat aanvragen dan....
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook niet gevonden wat ik zoek:
Een U2 loze wereld
Wat zou dat mooi zijn
Nuut!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoals vorige week gezegd: er zijn tien artiesten die méér gedraaid worden.
Ik krijg pukkeltjes van die trilstem. Maar zoals je al vaker hebt gezegd: misschien moet ik es naar de tekst luisteren. Tussen 't trillen door.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:39 schreef on_air het volgende:
Briljant nummer. Sia. Geweldig album ook.
Some People Have Real Problems.
No I just don't wanna, so I'm walking away
There is nothing that you can do I will not stay
No I don't need drama, so I'm walking away
Yeah I am a girl with a lot on her plate
So just cut me loose, learn to tie your shoes
There's somebody here, I'd like to introduce
So look in the mirror, look for the glass
'Cause you're not my problem, you are my last
Hey Roel jongen, jeweettochquote:Op maandag 21 juli 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideartiesten
Oe, dat album ga ik dan maar eens even bemachtigenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:39 schreef on_air het volgende:
I know... Had er bijna op gesolliciteerd, maar het is niet te bereizen natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 11:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Efteling radio start deze week, alleen te ontvangen in regio kaatsheuvel
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook niet gevonden wat ik zoek:
Een U2 loze wereld
Wat zou dat mooi zijn
je was een prima thuiswerklaaf geweest.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:49 schreef on_air het volgende:
[..]
I know... Had er bijna op gesolliciteerd, maar het is niet te bereizen natuurlijk.
zoals Anouk zeker?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoals vorige week gezegd: er zijn tien artiesten die méér gedraaid worden.
Moet wel vrijdag met luchtballon mee, geen zin in onweerquote:Op maandag 21 juli 2008 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Buiten is het 13 (!!!!!!!!) graden en donderdag/vrijdag zou het bijna 30 graden moeten zijn. Dat kan dus weer niet lang goed gaan.. Hopelijk valt het mee en blijft het voor een wat langere periode mooi weer.
vrijdag/zaterdag wordt het warmst zo te zien met temperaturen tussen de 25 en 30 graden. Daarna wordt de onzekerheid groot...quote:Op maandag 21 juli 2008 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Buiten is het 13 (!!!!!!!!) graden en donderdag/vrijdag zou het bijna 30 graden moeten zijn. Dat kan dus weer niet lang goed gaan.. Hopelijk valt het mee en blijft het voor een wat langere periode mooi weer.
Zat laatst even te zoeken op SIA en toen kwam ik op YouTube een akoestische versie tegen van The Girl You lost To Cocaine en dat klonk eigenlijk best wel okay. Vind trouwens de Stonebridge remix misschien iets fijner dan de pop uitvoering, maar dat hangt een beetje van af van mijn stemming.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:39 schreef on_air het volgende:
Some People Have Real Problems.
No I just don't wanna, so I'm walking away
There is nothing that you can do I will not stay
No I don't need drama, so I'm walking away
Yeah I am a girl with a lot on her plate
So just cut me loose, learn to tie your shoes
There's somebody here, I'd like to introduce
So look in the mirror, look for the glass
'Cause you're not my problem, you are my last
Piet, dank je wel voor deze woordemquote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
vrijdag/zaterdag wordt het warmst zo te zien met temperaturen tussen de 25 en 30 graden. Daarna wordt de onzekerheid groot...
Als de wind uit het Oosten blijft komen dan heb ik wel goede hoop dat het nog wel okay blijft (misschien een heel korte dip), maar als de wind gaat draaien dan ben ik er ineens niet zo heel zeker van.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef Againzender het volgende:
vrijdag/zaterdag wordt het warmst zo te zien met temperaturen tussen de 25 en 30 graden. Daarna wordt de onzekerheid groot...
Dat kan ik me goed voorstellen maar dat zal waarschijnlijk niet gebeurenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet wel vrijdag met luchtballon mee, geen zin in onweer
jaartje of 21quote:Op maandag 21 juli 2008 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Fatal Flowers! Zo, da's een tijd geleden...
volgens mij draait alleen Rob hemquote:
Grounds for divorce vind ik ook beterquote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dit nummer heeft wel een bepaald zeikgehalte, vorige was leuker imo.
Die indruk heb ik ook..quote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij draait alleen Rob hem
Daymn, zo'n waardeloos flutnummer met dat kleuterrefreintje wat maar oneindig lang door lijkt te gaan.quote:
echt zwaar waardeloos iddquote:Op maandag 21 juli 2008 12:40 schreef on_air het volgende:
VANDAAR! Ik vroeg vorige week bij Rob in 3voor12 Jeff aan, maar dat ging niet. Staat niet in de fricking comupter.
Beetje zoals wij 3FM kennen zo ondertussen?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:52 schreef Againzender het volgende:
WTF Rob, wat is dat nou voor een verhaal????
Hopelijk denkt de leiding er ook zo overquote:Op maandag 21 juli 2008 12:55 schreef -Hans- het volgende:
Teveel brave schapen bij 3FM. Godzijdank zijn er nog jocks als Rob Stenders die zeggen waar het op staat. Goud waard dat soort jocks!
Rob = 3FM !
nou, inderdaad. Rob bevestigt gewoon even wat wij hier zo'n beetje al vermoedden.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje zoals wij 3FM kennen zo ondertussen?
Als je teveel je hoofd boven het maaiveld steekt dan wordt dat lang niet altijd gewaardeerd..quote:Op maandag 21 juli 2008 12:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Hopelijk denkt de leiding er ook zo over
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:09 schreef jmac het volgende:
kutbericht
Nee nee nee!!!! gvd neequote:Op maandag 21 juli 2008 13:09 schreef jmac het volgende:
Persbericht 3FM
21 juli 2008
Nieuwe ochtendprogrammering op 3FM
Vanaf 1 september GIEL! van 6.00 tot 10.00 uur
Arbeidsvitaminen van 10.00 tot 12.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |