Op maandag is ook veel te voorspelbaar. Net zoals Sunday Bloody Sunday te voorspelbaar is op zondagquote:Op maandag 21 juli 2008 01:58 schreef rjvandevelde het volgende:
Ja maar volgense ene Gerard E. is die plaat alleen leuk op een andere dag dan maandag
Zou ik ook worden als je op dit tijdstip wordt gebeld terwijl je tot 's avonds laat een programma hebt gemaakt gedurende een periode waarin je weinig slaap krijgt...quote:Op maandag 21 juli 2008 08:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol marc Smeets wordt echt gestoord door giel
Mart moet Giel maar eens bellen als hij net klaar is met de avondetappe.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou ik ook worden als je op dit tijdstip wordt gebeld terwijl je tot 's avonds laat een programma hebt gemaakt gedurende een periode waarin je weinig slaap krijgt...
Net als de MH's van 3FM, lopen ze ook altijd achter de feiten aanquote:Op maandag 21 juli 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
DatTheo
-gezeik
ben ik nu al zat. Een 'grap' van jaren geleden
![]()
![]()
.
Niet de eerste keer , zelfde als toen dat hij een week ergens uit lag te liggen, toen de oplader kwijt was, bleek laterquote:Op maandag 21 juli 2008 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Gielmobiel gejat
Doet me denken aan toen de Fok! stok werd gekidnapped!
Roel probeer jequote:Op maandag 21 juli 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
DatTheo
-gezeik
![]()
![]()
.
Dat is ook de grapquote:Op maandag 21 juli 2008 08:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou ik ook worden als je op dit tijdstip wordt gebeld terwijl je tot 's avonds laat een programma hebt gemaakt gedurende een periode waarin je weinig slaap krijgt...
Een grap wat een aantal dagen zou moeten duren, niet de hele tourquote:Op maandag 21 juli 2008 08:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is ook de grap, alleen begint matiger te worden
Idd. Wat dat betreft zijn ze wel consequentquote:Op maandag 21 juli 2008 08:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Net als de MH's van 3FM, lopen ze ook altijd achter de feiten aan
Zullen we ons met een groep aanmeldenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
DatTheo
-gezeik
![]()
![]()
.
Kan niet slechter dan die mutsen vanmorgenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zullen we ons met een groep aanmelden. Kunnen er toch 5 fokkers naar LL
.
Lekker in een tent. Met z'n allen. In de bagger. Niet normaal kunnen schijten, douchen, slapen. Kutmensen overal al de tijd.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zullen we ons met een groep aanmelden. Kunnen er toch 5 fokkers naar LL
.
Thats lifequote:Op maandag 21 juli 2008 09:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Lekker in een tent. Met z'n allen. In de bagger. Niet normaal kunnen schijten, douchen, slapen. Kutmensen overal al de tijd.
Wat doe je ons aanquote:Op maandag 21 juli 2008 09:44 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zeg net nog tegen mn man dat op zo n kut-maandag met veel regen alleen Kane nog mist.... en zie daar.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |