Ja, toen wel. Mooie tijdquote:Op maandag 21 juli 2008 10:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah, begin jaren 80 kon dat nog.
Net als roken in de disco.
Geduld, geduld.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
I Still Haven't Found
What I'm Looking for.
Boston?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef Againzender het volgende:
Nou, laat ik eens wat aanvragen dan....
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook niet gevonden wat ik zoek:
Een U2 loze wereld
Wat zou dat mooi zijn
Nuut!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoals vorige week gezegd: er zijn tien artiesten die méér gedraaid worden.
Ik krijg pukkeltjes van die trilstem. Maar zoals je al vaker hebt gezegd: misschien moet ik es naar de tekst luisteren. Tussen 't trillen door.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:39 schreef on_air het volgende:
Briljant nummer. Sia. Geweldig album ook.
Some People Have Real Problems.
No I just don't wanna, so I'm walking away
There is nothing that you can do I will not stay
No I don't need drama, so I'm walking away
Yeah I am a girl with a lot on her plate
So just cut me loose, learn to tie your shoes
There's somebody here, I'd like to introduce
So look in the mirror, look for the glass
'Cause you're not my problem, you are my last
Hey Roel jongen, jeweettochquote:Op maandag 21 juli 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/meestgedraaideartiesten
Oe, dat album ga ik dan maar eens even bemachtigenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:39 schreef on_air het volgende:
I know... Had er bijna op gesolliciteerd, maar het is niet te bereizen natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 11:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Efteling radio start deze week, alleen te ontvangen in regio kaatsheuvel
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook niet gevonden wat ik zoek:
Een U2 loze wereld
Wat zou dat mooi zijn
je was een prima thuiswerklaaf geweest.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:49 schreef on_air het volgende:
[..]
I know... Had er bijna op gesolliciteerd, maar het is niet te bereizen natuurlijk.
zoals Anouk zeker?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zoals vorige week gezegd: er zijn tien artiesten die méér gedraaid worden.
Moet wel vrijdag met luchtballon mee, geen zin in onweerquote:Op maandag 21 juli 2008 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Buiten is het 13 (!!!!!!!!) graden en donderdag/vrijdag zou het bijna 30 graden moeten zijn. Dat kan dus weer niet lang goed gaan.. Hopelijk valt het mee en blijft het voor een wat langere periode mooi weer.
vrijdag/zaterdag wordt het warmst zo te zien met temperaturen tussen de 25 en 30 graden. Daarna wordt de onzekerheid groot...quote:Op maandag 21 juli 2008 11:58 schreef -Hans- het volgende:
Buiten is het 13 (!!!!!!!!) graden en donderdag/vrijdag zou het bijna 30 graden moeten zijn. Dat kan dus weer niet lang goed gaan.. Hopelijk valt het mee en blijft het voor een wat langere periode mooi weer.
Zat laatst even te zoeken op SIA en toen kwam ik op YouTube een akoestische versie tegen van The Girl You lost To Cocaine en dat klonk eigenlijk best wel okay. Vind trouwens de Stonebridge remix misschien iets fijner dan de pop uitvoering, maar dat hangt een beetje van af van mijn stemming.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:39 schreef on_air het volgende:
Some People Have Real Problems.
No I just don't wanna, so I'm walking away
There is nothing that you can do I will not stay
No I don't need drama, so I'm walking away
Yeah I am a girl with a lot on her plate
So just cut me loose, learn to tie your shoes
There's somebody here, I'd like to introduce
So look in the mirror, look for the glass
'Cause you're not my problem, you are my last
Piet, dank je wel voor deze woordemquote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
vrijdag/zaterdag wordt het warmst zo te zien met temperaturen tussen de 25 en 30 graden. Daarna wordt de onzekerheid groot...
Als de wind uit het Oosten blijft komen dan heb ik wel goede hoop dat het nog wel okay blijft (misschien een heel korte dip), maar als de wind gaat draaien dan ben ik er ineens niet zo heel zeker van.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef Againzender het volgende:
vrijdag/zaterdag wordt het warmst zo te zien met temperaturen tussen de 25 en 30 graden. Daarna wordt de onzekerheid groot...
Dat kan ik me goed voorstellen maar dat zal waarschijnlijk niet gebeurenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Moet wel vrijdag met luchtballon mee, geen zin in onweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |