Dat bericht kwam hier gisteravond al voorbijquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef Topspin het volgende:
Dronken Duitser met klein varken in kinderwagen door het centrum die het varkentje bier geeft
Toen lag ik in een comatische slaap dus heb er niets van meegekregenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bericht kwam hier gisteravond al voorbij
De eerste keer dat je het nummer hoort? Uh... okay dan...quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:33 schreef Topspin het volgende:
Dit nummer hoef ik niet bij na te denken lijkt het wel, vind het niet eens zo'n heel slecht nummer. Eerste keer dat ik het hoor. Tis niet helemaal mijn smaak maar het komt niet super irritant over.
Uhuh: 3FM en 100%NL winnen marktaandeelquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nog zo'n kutplaat. Dat 'trillende' stemgeluid *ril*.
Gaat lekker jongens. ZIjn de luistercijfers te hoog ofzo?
Heb dus jaren lang muziek geluisterd uit eigen collectie, op een gegeven moment wist ik niet meer wat ik moest luisteren door de dag heen omdat ik alles al vaak geluisterd had en steeds weer terugviel op dezelfde nummers ondanks de duizenden mp3's.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De eerste keer dat je het nummer hoort? Uh... okay dan...
Daarom jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhuh: 3FM en 100%NL winnen marktaandeel
Oja. Dekt 't?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:06 schreef -Hans- het volgende:
Prima schilderweer ! regen, wind en geen zon.
Aight! Zijn die nog iets wijder dan een 512?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:38 schreef -Hans- het volgende:
Cos ik heb een nieuwe Levis maar het is niet de 512 geworden want die is mij te breed. Het is een 752 geworden.
Ik heb nu een nieuwe roller en qua weer maakt het niet zo heel veel uit want het is toch binnen.quote:
Nope, juist smaller aan de onderkant t.o.v. de 501. Binnenkort nog eentje scoren want dit was het laatste exemplaar maar de eerste indruk is wel positief.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:12 schreef cosmick het volgende:
Aight! Zijn die nog iets wijder dan een 512?
Die nieuwe nummers vind ik iig totaal niet boeiend.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:13 schreef Topspin het volgende:
Nieuwe album van coldplay zou ik graag eens helemaal willen beluisteren, vorige albums hadden bepaalde nummers die niet helemaal bevielen. Weet niet hoe het nieuwe album is, dus enige nieuwsgierigheid. Dit nummer kan me wel bevallen
Geloof dat Rob Stenders gisteren een paar tracks in het kort liet horen, maar dat was eigenlijk te kort om er wat over te roepen. Ben ook wel benieuwd naar het album wat ik ben zelf wel een Coldplay liedhebber.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:13 schreef Topspin het volgende:
Nieuwe album van coldplay zou ik graag eens helemaal willen beluisteren, vorige albums hadden bepaalde nummers die niet helemaal bevielen. Weet niet hoe het nieuwe album is, dus enige nieuwsgierigheid. Dit nummer kan me wel bevallen
Smaken verschillen zo te zienquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die nieuwe nummers vind ik iig totaal niet boeiend.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:30 schreef cosmick het volgende:
Eh. Ooh.
* cosmick springt uit het raam.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik krijg uitslag aan m'n bilnaad van deze 'muziek'.
Chasing Cars.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Na al deze braakreacties ben ik wel benieuwd welke plaat er draaide
Normaliter zou ik zeggen of Alain Clark, Monique Smit , of de 100ste keer van Viva La Vidaquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:42 schreef Glacier het volgende:
[..]
Na al deze braakreacties ben ik wel benieuwd welke plaat er draaide
Doen ze een keer zo ongelovelijk flauw bezig waren en er maar geen plaat gedraaid werd, heb ik 'm gemaild met het verzoek of ze 's niet gewoon eens muziek konden gaan draaien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Kink idd
Jammer dat Arjen Grolleman pas om 5 uur van start gaat tegenwoordig..
Ook bijzonder kut iddquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
En ik herhaalde ze nog even omdat ze ook van toepassing zijn op "Hey there Delilah"
Je hebt vrienden gemaakt , met je terrechte opmerkingquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Ik ook van jou!
Liefs en je hebt mijn dag weer helemaal gemaakt,
Arjen"
Die dag was net die Oostenrijkse pedo gepakt. Gingen ze daar een flauw liedje over maken. Totaal niet grappig imo. Maar goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt vrienden gemaakt , met je terrechte opmerking
Vroeger..quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Blijft wel een grappig plaatje van Alcazar
Zou't zelf niet snel opzetten, maar het swingt wel lekker door, doet me ook denken aan uitgaan vroeger
Volg het al minder fanatiek t.o.v. 2 jaar geleden en vorig jaar was het natuurlijk al een groot drama maar het gaat dit jaar op haast dezelfde voet verder. De echte die-hards blijven wel kijken, maar daar val ik niet onder en als er weer van die SUKKELS zijn die dan toch weer de boel lopen te vern**ken dan werkt dat voor mij ook niet echt motiverend om te gaan kijken. Dan zit je de hele dag binnen zo'n race te bekijken en zie je een winnaar en een paar dagen later wordt dezelfde pipo gediskwalificeerd vanwege doping. Jammer..quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Arme Roel, nr 3 betrapt op doping , Rico rico toch foei
ja, zit nu ook een beetje met een dubbel gevoel naar de Tour te kijken. Ricco had mij eindelijk zover dat ik hem z'n arrogantie vergaf door z'n aanvallende rijden, blijkt die eikel aan de dope te zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volg het al minder fanatiek t.o.v. 2 jaar geleden en vorig jaar was het natuurlijk al een groot drama maar het gaat dit jaar op haast dezelfde voet verder. De echte die-hards blijven wel kijken, maar daar val ik niet onder en als er weer van die SUKKELS zijn die dan toch weer de boel lopen te vern**ken dan werkt dat voor mij ook niet echt motiverend om te gaan kijken. Dan zit je de hele dag binnen zo'n race te bekijken en zie je een winnaar en een paar dagen later wordt dezelfde pipo gediskwalificeerd vanwege doping. Jammer..
Neeeeeequote:Op donderdag 17 juli 2008 16:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
de hele dag koen en sander, hoe verwonderlijk.
Maar het is dus een nieuwe vorm van EPO? Blijft natuurlijk een gigantische gok om het te gebruiken en helemaal als het een nieuwe variant betreft.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:21 schreef Againzender het volgende:
ja, zit nu ook een beetje met een dubbel gevoel naar de Tour te kijken. Ricco had mij eindelijk zover dat ik hem z'n arrogantie vergaf door z'n aanvallende rijden, blijkt die eikel aan de dope te zitten.
Denk dat er nog veel meer renners hem behoorlijk knijpen, want een hoop dachten toch dat deze vorm van EPO niet opgespoord zou worden
Geen nieuwe vorm, maar wel de nieuwste vorm (zogenaamde 3e generatie). Die was voor zover de renners wisten nog niet op te sporen, maar de Franse laboratoria wisten beter. Er zullen dus nog wel meer renners gepakt zijn die het nu in hun broek doen (dan kunnen ze het ook niet in een potje doenquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar het is dus een nieuwe vorm van EPO? Blijft natuurlijk een gigantische gok op het te gebruiken en helemaal als het een nieuwe variant betreft.
ah, Jan Smit op 3FM. daarvoor zet ik graag de radio aan... *zucht*
Thanks voor de info, Marc! Inderdaad wel opvallend dat een complete ploeg uit de toer is gestapt want dat was deze toer volgens mij nog niet gebeurd. Het was altijd een individu die de toer heeft verlaten maar nu dus een hele ploeg. Ik vind het ook iets wat naïef van die renners dat ze dachten dat het niet op te sporen zou zijn, maar goed dat is achteraf misschien wat makkelijk praten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:22 schreef Marc63 het volgende:
Geen nieuwe vorm, maar wel de nieuwste vorm (zogenaamde 3e generatie). Die was voor zover de renners wisten nog niet op te sporen, maar de Franse laboratoria wisten beter. Er zullen dus nog wel meer renners gepakt zijn die het nu in hun broek doen (dan kunnen ze het ook niet in een potje doen). Saunier Duval (ploeg van Ricco) is in zn geheel afgestapt en dat vind ik ook wel enigszins verdacht.
Zie wel de hoogtepunten van de Tour tijdens het NOS Journaal. Al is het moeilijk om hoogtepunten in 1 a 2 minuten te stoppen. Misschien dat het daarom bij mij ook eigenlijk niet echt leeft. Ik zit er echt totaal niet in.quote:En ondanks alle dopingperikelen, vond ik het vandaag een leuke etappe. Vooral het falen van de treintjes voor de sprinters in de finale was leuk. Jammer dat de winnaar dan toch weer voorspelbaar is, maar het is bewonderenswaardig dat Cavendish zo snel is (en laten we hopen dat ie het op eigen kracht heeft gedaan).
het blijft een zeer risco volle sport, zeker op de gladde kinderkopjes die je vind in veel steden in frankrijk.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:23 schreef Topspin het volgende:
Ik vind de tour ongeloofwaardig geworden en zeker vervuild door al die dopinggevallen. Dat de nummer 1 vervangen wordt door nummer 2 maakt het dan nog steeds het kijken waard, alles schuift gewoon op in het klassement dus dan veranderd er in principe niet zo heel erg veel.
De tour kijk ik dan ook vaak om de sprints en val partijen plus dat de renners tot het uiterste proberen te gaan, val partijen kan ik best waarderen zolang er geen doden vallen
Een afdaling met veel bochten vind ik ook knap, heb pas geleden zelf weer gefietst sinds lange tijd en dan weet ik dat sturen niet altijd even makkelijk is.
En ze maken al ik weet niet hoe lang dezelfde grappen. In het begin vond ik het nog wel leuk, maar na verloop van tijd had ik het idee dat ik steeds naar dezelfde uitzending zat te luisteren. En dan worden de minder leuke dingen waar je in eerste instantie wel mee kon leven steeds irritanter. En daarnaast vind ik de muziek in het programma ook veel slechter dan anderhalf jaar geleden. Ik meen mij te herinneren dat ze toen nog geen Jeroen van der Boom en Jan Smit draaiden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
C&S zijn nooit leuk, enige wat leuk is is de intro, die niet door hun zelf gedaan wordt
ze denken zelf dat ze grappig zijn en zijn dat totaal niet.
Hoe heb je trouwens geslapenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:53 schreef Topspin het volgende:
Best lekker nummer dit, volgens mij nog niet eerder gehoord voor zover ik het kan herinneren.
Heb zin om naar een pretpark te gaan, voel me verveeld. Geen efteling maar iets met meer hefigere attracties.
Hoi Jannekequote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef Jannekje7 het volgende:
De tenen van Willie Wortel... tsja...
Hoi allemaal..
Dus....quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef Jannekje7 het volgende:
kHeb een microfoon tussen mn tieten zitten
Heb geslapen als een blok, eerst van 22:00 tot 05:00. Daarna even opgestaan om buiten een sigaret te roken en toen tot 1300 doorgeslapen ongeveer. Zonder zware verstorende dromen te hebben gehad. Heb slaappillen ingenomen: inslaper, doorslaper en ander rustgevend middel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe heb je trouwens geslapen
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:59 schreef Jannekje7 het volgende:
kHeb een microfoon tussen mn tieten zitten
quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef Piles het volgende:
Oh ja, de radio kan weer aan
Avond allemaal
en waar michiel is is ook Maricha ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Feivel1 het volgende:
Halloooo! Was helemaal vergeten dat Michiel in Valthermond zat.
Ik heb nog een nieuwe zonnebril nodig. Hoopte er vorige week 1 in het belastingvrije San Marino te kunnen scoren, maar zonder belasting en met tot 60% korting (de verkoper was Nederland-gek) waren de brillen daar nog te duur om te durven dragen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht er hier iemand nog een leuke nieuwe bril nodig hebben, muisje-eliza is een prima opticien
* einde reclame *
Ben je naar dr toe geweest dan?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mocht er hier iemand nog een leuke nieuwe bril nodig hebben, muisje-eliza is een prima opticien
* einde reclame *
Donequote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kun je op je site inregelen dat hij de topics default sorteerd op omgekeerde volgorde op naam van het topic, meeste interessante zijn de laatste topics
En de reden dat je een microfoon draagt is...?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Tsja, ik had m eerst achter mn oor gestoken als zo'n callcentermiep, maar dat was niet handig, dus nu maar zo...
Is het een keten of alleen plaatselijke opticien?quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
* einde reclame *
heb een wat duurdere bij haar aangeschaft en leuke korting gehad, zal hem wel showen als ik hem hebquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe zonnebril nodig. Hoopte er vorige week 1 in het belastingvrije San Marino te kunnen scoren, maar zonder belasting en met tot 60% korting (de verkoper was Nederland-gek) waren de brillen daar nog te duur om te durven dragen.
kZit via msn te bellen met een vriendinquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En de reden dat je een microfoon draagt is...?
Ik ga niet noemen waar ze werkt, ze werkt bij een bij een keten opticien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:07 schreef Topspin het volgende:
[..]
Is het een keten of alleen plaatselijke opticien?
Heb vorig jaar nog een bril bij pearl gekocht, zitten ondertussen al krassen op omdat ik met mijn trui heb schoongemaakt. Heb een verzekering afgesloten tegen schade dus ik moet nog eens terug gaan om de glazen te laten vervangen. 35 euro verzekering niet voor niets betaald ook.
Contactlenzen ook vorig jaar gekocht. Achteruit gegaan in sterkte. Van -3,5 naar -4 per oog. Eerste keer sinds jaren dat ogen achteruit zijn gegaan.
Is het overigens altijd zo dat 3FM 's nachts geen reclame-blokken doet uitzenden?
of gewoon geen computer in de buurt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Feivel en rest alvast hoi![]()
Denk niet dat we Michiel en Maricha hier vandaag kunnen verwachten want die hebben het waarschijnlijk super druk.
Ah het is dus een medewerksterquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik ga niet noemen waar ze werkt, ze werkt bij een bij een keten opticien.
Snachts zullen ze denk ik weinig adverteerders hebben.
Dus om contact te hebben met je vriendi, zit je tegen je borsten te praten...quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kZit via msn te bellen met een vriendin
Wie weet is er binnenkort weer een bedrijfsuitjesdag in Walibi van Arbeidsvitaminen. Moet je alleen je baas zover krijgen om mee te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:12 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ah het is dus een medewerkster
Dacht dat het de naam van de keten was
Denk dat ik binnenkort eens naar Six flags ga, eerst eens vragen of er iemand mee wilt gaan want in mijn eentje ga ik niet. Kan in mijn eentje gaan maar dan loop je ook maar in je eentje rond. Moet toch nog een mail sturen naar iemand en dan kan ik dat vragen.
Als je beetje jetsers hebt , dan blijft die microfoon best zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus om contact te hebben met je vriendi, zit je tegen je borsten te praten...
Jup, dat kan ook maar dan hebben ze om 21:00 misschien een probleem vanwege de requests via de mail, hyves, sms etc.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of gewoon geen computer in de buurt.
Misschien is Maricha wel achtergebleven, als producer hoef je toch niet direct aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat kan ook maar dan hebben ze om 21:00 misschien een probleem vanwege de requests via de mail, hyves, sms etc.
Yupquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dus om contact te hebben met je vriendi, zit je tegen je borsten te praten...
Tsja, wat zal ik daar eens van zeggen...quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je beetje jetsers hebt , dan blijft die microfoon best zitten.
Voor uitzendingen op locatie hebben ze een dj-meubel dat niet veel onder doet voor het meubel dat in de studio staat. Reken er dus maar op dat er genoeg computers zijn. En de producer is zelfs in de ijzige kou van Snowworld er nog bij.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien is Maricha wel achtergebleven, als producer hoef je toch niet direct aanwezig te zijn.
Eerst een baas zien te vindenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie weet is er binnenkort weer een bedrijfsuitjesdag in Walibi van Arbeidsvitaminen. Moet je alleen je baas zover krijgen om mee te doen.
dan zit daar ook vast wel mobile internet bijquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor uitzendingen op locatie hebben ze een dj-meubel dat niet veel onder doet voor het meubel dat in de studio staat. Reken er dus maar op dat er genoeg computers zijn. En de producer is zelfs in de ijzige kou van Snowworld er nog bij.
Geluidsinregeling is vaak wat brak bij locatie-uitzendingen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan zit daar ook vast wel mobile internet bij, alleen de microfoon klinkt vrij hol.
Volgens mij gaat er een bbq in het water vallen morgenavondquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Donderdagavond en de fax gaat over. Nieuwsgierig loop ik er naar toe en bekijk de fax die zojuist is binnengekomen. Het is een fax waar ik wel blij van kan worden want in koeienletters staat gedrukt “MoveYourAss playlist 18 juli 2008 “. Een eerste vluchtige blik doet mij al vermoeden dat de buren morgenavond niet blij met mij gaan zijn, maar ik bedenk me ineens dat ze toch op vakantie zijn en enigszins gerustgesteld bekijk ik de rest van de playlist.
Ghosts – The World Is Outside (yes!), Editors, MGMT, Hit Me TV, Krause, Santogold, Calvin Harris. En dat is nog maar een klein deel van de lijst.
Ineens realiseer ik me dat ik nog een fax (lekker ouderwets) heb liggen met het meest recente weerbericht. Er staat: “Later in de avond en nacht buien met onweer, veel regen en windstoten”. Mijn eerste reactie is een grom maar de grom maakt al snel plaats voor een grijns, want het mag dan wel gaan spoken buiten maar de vrijdagavond op Radio 3FM is tegenwoordig niet verkeerd. Disco Classics (ditmaal wederom opgenomen), EkStra Weekend en MoveYourAss. Neem daarnaast de aanwezigheid van lekkernij en alcoholische versnaperingen en zo slecht zijn de vooruitzichten niet.
Mocht je morgenavond niets te doen hebben dan zou ik het wel weten..
Omg ja die is morgen ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er een bbq in het water vallen morgenavond
En terechtquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
weet het wel zekerquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kan soms best handig zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:38 schreef Topspin het volgende:
Wist niet dat er nog mensen bestonden die thuis een fax gebruiken
Ik hou de vrijdagavond altijd vrijquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Mocht je morgenavond niets te doen hebben dan zou ik het wel weten..
en daar ook nog zinnige informatie opkrijgenquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:38 schreef Topspin het volgende:
Wist niet dat er nog mensen bestonden die thuis een fax gebruiken
Handig als de inkt op is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en daar ook nog zinnige informatie opkrijgen
zal inderdaad rustig worden, kreeg mijn mondhoeken niet eens in een lach.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:51 schreef Topspin het volgende:
Ik ga iets anders luisteren, vind het overdone deze humor. Ook hoe hij praat, vind zichzelf iets te interessant. . Daarbij sowieso geen grappige humor.
Dus ik ga naar Q-music even.
Afgelopen al gelukkig. Snap ook niet dat hij op lowlands in een grote tent gaat optreden.
Ik was me zelfs aan het ergeren toen ik hem hoorde praten. Geef me dan maar Hans Teeuwen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal inderdaad rustig worden, kreeg mijn mondhoeken niet eens in een lach.
groove armada maakt het weer goed
* Marc63 gooit een koekje naar Jannekje om haar te troosten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaarg!
Ff totaal off-topic mn gal spuwen hoor!
Echt, ik wil hier WEG!!!!!
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaarg!
Ff totaal off-topic mn gal spuwen hoor!
Wij wonen in een achterlijk klein appartementje met een miniatuurberging die we met de buurman moeten delen. Het appartementje zag er niet uit toen we er net in kwamen en we hebben het aan alle kanten schoongemaakt en geschilderd; het ziet er piekfijn uit. Helaas hebben we wel een plat dak en maar 1 raam in het hele appartementje dat open kan (dat is zelfs tegen de wet, maar vooruit) dus wordt het idioot heet in de zomer. Ook delen we de CV met de buurman, waardoor als hij het tot 26 graden opstookt in de winter, het bij ons ook zo warm wordt. Bovendien delen we de energiekosten.
Met andere woorden, het is al een kutappartementje waaraan van alles schort, in de slechtste wijk van eindhoven, en we betalen 685,- incl GWL. Very overpriced dus.
Nu baalden we er laatst al van dat onze berging voor driekwart vol staat met spullen van de verhuurder. Nu zijn er ook schilders bezig, waardoor de boel helemáál vol staat.
Komt net die **** van een huurbaas langs, dat we het oud papier eens moeten wegbrengen, want de schilders kunnen hun spullen niet kwijt!
Ja HALLO! In het huurcontract staat dat we ene berging tot onze beschikking hebben, in de praktijk kunnen we daar net onze fietsen en vuilnisbak en oud papier in kwijt en that's it. Komt die eikel ook nog zeiken dat we onze zooi moeten opruimen zodat zijn schilders nog meer kutzooi kwijt kunnen!
Echt, ik wil hier WEG!!!!!
woningbouw zou dit nooit toestaan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
685 euro voor een kutappartementje in Eindhoven of all places![]()
Geen woningbouw neem ik aan?
Sowieso Eindhovenquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
woningbouw zou dit nooit toestaan.
i kissed a girl
Het 2e uur kan niet meer stuk nuquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
tot nu toe nog een matige 1ste uur metmichiel.
Vind het nog steeds erg zoetsappig. Ideale vader zoon verhouding alsof er nooit een conflict is. Zal best wel eens bestaan zo'n vader zoon verhouding maar zo zal het merendeel van de gevallen wel eens een conflict bevatten zo nu en dan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Father and Son.. [edit: Friend] .. vond het eerst een zoetsappig kutnummer, maar ben t nu toch wel gaan waarderen denk ik...
dat het grappig was omdat het een slecht sprekende nederlander wasquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Tsja... wat zal ik er eens over zeggen...
November komt de nieuwe cd uit, ik ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
I'm not an addict baby that's a LIE!!!!
Dit blijft toch gewoon heerlijk om naar te luisteren....
Ik switch tussen Michiel en de webcamstream van Chris Pirillo ;-).quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
Luister niet echt actief, dus heb er ook niet zoveel over te zeggen
Zo, behoorlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
was het maar vast 22:00, dit is de eerste keer sinds weken dat ik dit wens.
En dan ga je ook de hele avond 3FM luisteren ?quote:
Opvallend inderdaad wat zou kunnen betekenen dat Viva La Vida de nieuwe Meeeeeeegahit is of juist weer niet. De mensen van MYA zetten de nieuwste megahit lang niet altijd op de playlist.quote:En je bent nog iets vergeten Hans
Geen Coldplay op de playlist![]()
Rooie Katersquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Aangezien de uitzending niet heel boeiend is...
[offtopic]
Ons Poekie houdt van slapen....
[ afbeelding ]
Languit slapen....
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[/offtopic]
Ben pas om half 7 thuis, dan eten, en net op tijd voor EkstraWeekend. Daarna kijken of MYA wat is (nu zeker welquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
En dan ga je ook de hele avond 3FM luisteren ?![]()
Ben iig zeer benieuwdquote:Opvallend inderdaad wat zou kunnen betekenen dat Viva La Vida de nieuwe Meeeeeeegahit is of juist weer niet. De mensen van MYA zetten de nieuwste megahit lang niet altijd op de playlist.
Ik denk dat ze Viva la Vida gewoon al zat zijn en terechtquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad wat zou kunnen betekenen dat Viva La Vida de nieuwe Meeeeeeegahit is of juist weer niet. De mensen van MYA zetten de nieuwste megahit lang niet altijd op de playlist.
Na de 1000e keer was dat een mooi een ik-ga-even-wat-anders-doen moment.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
amy mcdonaldeven rekken en strekken na stil zitten vanavond
Ik was Amy McDonald al meteen zat, maar die wordt nu nog steeds vaker gedraaid dan Viva la Vida.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Viva la Vida gewoon al zat zijn en terecht
Die ben ik ook wel zat maar als ik dan toch moet kiezen uit de 2 kwaden dan maar Amy, net ff iets minder irriterendquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik was Amy McDonald al meteen zat, maar die wordt nu nog steeds vaker gedraaid dan Viva la Vida.
Ik verwacht eerlijk gezegd heel erg weinig van het EkStra weekend want het is een uitzending op locatie en dus zullen de cams ook wel ontbreken. Het is te hopen dat er tenten in de buurt zijn want die zullen ze waarschijnlijk wel nodig hebben. EkStra weekend vind ik vaak heel erg afhangen van de aanwezige gast en dat was de afgelopen uitzendingen eigenlijk meer dan goed. EliZe was leuk en vooral lekker en Fabienne deed het ook erg goed. Morgen zijn er geloof ik geen gasten, ja de gasten van de BBQ, maar geen BN'ers.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
Ben pas om half 7 thuis, dan eten, en net op tijd voor EkstraWeekend. Daarna kijken of MYA wat is (nu zeker wel). En dat luister ik tot een uur of 11 ivm werk op zaterdag.
Dus om antwoord te geven: ja
Me2quote:Ben iig zeer benieuwd
Pretty issie he??quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:59 schreef TheZapster het volgende:
Ik denk dat ze Viva la Vida gewoon al zat zijn en terecht
Wat een schatje.Vroeger altijd rode katers gehad, het blijven aparte beesten maar oh zo mooiquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Pretty issie he??
Nog een fotootje dan van Spoekie-pretty-eyes
[ afbeelding ]
En nog ééntje, om t af te leren, dan stop ik er echt mee!
[ afbeelding ]
Stenders heeft gisteravond al verklapt dat Viva de MH van volgende week is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan ga je ook de hele avond 3FM luisteren ?![]()
[..]
Opvallend inderdaad wat zou kunnen betekenen dat Viva La Vida de nieuwe Meeeeeeegahit is of juist weer niet. De mensen van MYA zetten de nieuwste megahit lang niet altijd op de playlist.
Neuk Knuffel ze!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:16 schreef Jannekje7 het volgende:
kGa lekker douchen en vriendje knuffelennnnn!
Daag!
Wordt een snelknop op mijn mp3speler inprogrammeren dat ik snel kan zappenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stenders heeft gisteravond al verklapt dat Viva de MH van volgende week is.
Gaan we van goede megahits weer bergafwaarts? Nee toch?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blegh nou dan hoef ik nog minder te luisteren dan ik nu al doequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is dat een band, of bedoel je gewoon Shaggy?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoor ik nou de zanger van mega boombastic , kom even niet op de naam
Dat meen je niet?! dus maken ze een plaat die de afgelopen weken al is grijs gedraaid Megahit en dan laten ze een kwaliteitsproduct zoals de nieuwe single van Hit Me TV gewoon maar weer links liggen. Echt, als ik een dag voor baas mocht spelen bij 3FM dan zou ik als eerste de policy m.b.t. het kiezen van de Megahit aanscherpen. Vroeger was de lijn duidelijk. Nieuw (-Nederlands) product wat ook nog eens leuk klonk werd Megahit. Tegenwoordig worden andere criteria gehanteerd en ik heb er sterk mijn twijfels over.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bleek andere band te zijn, waarvan de zanger dezelfde lage zang had als shaggy in megaboombasticquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is dat een band, of bedoel je gewoon Shaggy?.
zoekt de verschillenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, last.fm heeft een nieuwe layout! http://www.last.fm/user/RoelJewel Nice.
Ik vind het niets de nieuwe layoutquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, last.fm heeft een nieuwe layout! http://www.last.fm/user/RoelJewel Nice.
zijn er al veel het met je eensquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind het niets de nieuwe layout
Heb daar al gepostquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn er al veel het met je eens
De nieuwe last.fm site
Ik mis Jamie Lidell nog... en Chemical Brothers natuurlijk!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo alle glazenhuis toppers zijn weer voorbij gekomen
De eerste twee uur konden ze werken met een playlist, dus dat zou wel eens vanuit Hilversum ingestart kunnen zijn (had Michiel ook ff tijd om te genieten van de optredens tussendoor). Laatste uur zal Michiel zelf in moeten starten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Straks Stenders op locatie.. Gelukkig is dinges er niet.
Waarom geeft de dallet geen nieuwe liedjes door?Editors
Waarom zou hij op locatie moeten zijn? Er is al een paar weken geen 3voor12 Radio Live.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Stenders lijkt niet op locatie te zijn want de producers zitten gewoon in de studio en dat is anders niet zo.
Nee die is gewoon in de studio want ik zie die kale kop van Bertje van Lent alquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Stenders lijkt niet op locatie te zijn want de producers zitten gewoon in de studio en dat is anders niet zo.
Met vervangers gaan ze toch nooit op locatie?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Ah, heldere uitleg en ik zag iets na 19:00 3FM / NOB technicus Peter en nog iemand wat liedjes klaar zetten. Dat bevestigt denk ik wel het gelijk van je reactie.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
De eerste twee uur konden ze werken met een playlist, dus dat zou wel eens vanuit Hilversum ingestart kunnen zijn (had Michiel ook ff tijd om te genieten van de optredens tussendoor). Laatste uur zal Michiel zelf in moeten starten.
Hij kwam me al zo bekend voor, maar geen idee waar 'ie op leek.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee die is gewoon in de studio want ik zie die kale kop van Bertje van Lent al
De eerste Serious Request had als themesong Chemical Brothers - Galvanize.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was het toen niet right here , right now ?
Klopt my mistakequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:14 schreef Marc63 het volgende:
Right Here, Right Now is toch ook van Fatboy Slim?
Slavendrijvers zijn het daar bij je , jij als enige hard werkendequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
zow heb weer hard gewerkt vandaag en een heeeeele mooie zonnebril in bestelling gezet
verder gaat ik vanaaf even geen radio luisteren....ben ff *geluidmoe* ofzo :|
toedeloetjes....tot morgen allemaal
Nee, die staat op 2quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef -Hans- het volgende:
De top 12 van Sander L. Nou komt het hoor. Op nummer 1 Jan Smit.
Op 2 monique smitquote:Op donderdag 17 juli 2008 22:42 schreef -Hans- het volgende:
De top 12 van Sander L. Nou komt het hoor. Op nummer 1 Jan Smit.
When does the hurting stop?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ] When does the hurting stop
misschien wel een hele ware uitspraakquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:08 schreef on_air het volgende:
I don't know what I'm doing wrong maybe I've been here to long all the songs on the radio sound the same.
De rest van het nummer heeft nog wel meer mogelijke ware uitspraken.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien wel een hele ware uitspraak
Ik heb hem gewoon van limewire geplukt hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
Oh ja, daar had ik gisteren nog op gezocht, maar geen mp3 kunnen vinden
Binnenkort maar eens knippen uit de podcast dan
Doe niet meer aan Limewirequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon van limewire geplukt hoor
Was al aan het uploaden voor jequote:Op donderdag 17 juli 2008 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe niet meer aan Limewire
Kun je 'm niet ff mailen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:24 schreef TheZapster het volgende:
Was al aan het uploaden voor je
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PLeur desnoods ouwe mental theo on the road afleveringen erin. TMF van nuquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
Elke keer als ik TMF aanzet zie ik telkens dezelfde mix. Vroeger.... was er een gevarieerd aanbod op TMF maar tegenwoordig is het aanbod veel herhalingen en bijzonder matige VJ’s.
Mental Theo on the Roadquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:55 schreef borisz het volgende:
[..]
PLeur desnoods ouwe mental theo on the road afleveringen erin. TMF van nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |