Dat bericht kwam hier gisteravond al voorbijquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef Topspin het volgende:
Dronken Duitser met klein varken in kinderwagen door het centrum die het varkentje bier geeft
Toen lag ik in een comatische slaap dus heb er niets van meegekregenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bericht kwam hier gisteravond al voorbij
De eerste keer dat je het nummer hoort? Uh... okay dan...quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:33 schreef Topspin het volgende:
Dit nummer hoef ik niet bij na te denken lijkt het wel, vind het niet eens zo'n heel slecht nummer. Eerste keer dat ik het hoor. Tis niet helemaal mijn smaak maar het komt niet super irritant over.
Uhuh: 3FM en 100%NL winnen marktaandeelquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nog zo'n kutplaat. Dat 'trillende' stemgeluid *ril*.
Gaat lekker jongens. ZIjn de luistercijfers te hoog ofzo?
Heb dus jaren lang muziek geluisterd uit eigen collectie, op een gegeven moment wist ik niet meer wat ik moest luisteren door de dag heen omdat ik alles al vaak geluisterd had en steeds weer terugviel op dezelfde nummers ondanks de duizenden mp3's.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De eerste keer dat je het nummer hoort? Uh... okay dan...
Daarom jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhuh: 3FM en 100%NL winnen marktaandeel
Oja. Dekt 't?quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:06 schreef -Hans- het volgende:
Prima schilderweer ! regen, wind en geen zon.
Aight! Zijn die nog iets wijder dan een 512?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:38 schreef -Hans- het volgende:
Cos ik heb een nieuwe Levis maar het is niet de 512 geworden want die is mij te breed. Het is een 752 geworden.
Ik heb nu een nieuwe roller en qua weer maakt het niet zo heel veel uit want het is toch binnen.quote:
Nope, juist smaller aan de onderkant t.o.v. de 501. Binnenkort nog eentje scoren want dit was het laatste exemplaar maar de eerste indruk is wel positief.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:12 schreef cosmick het volgende:
Aight! Zijn die nog iets wijder dan een 512?
Die nieuwe nummers vind ik iig totaal niet boeiend.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:13 schreef Topspin het volgende:
Nieuwe album van coldplay zou ik graag eens helemaal willen beluisteren, vorige albums hadden bepaalde nummers die niet helemaal bevielen. Weet niet hoe het nieuwe album is, dus enige nieuwsgierigheid. Dit nummer kan me wel bevallen
Geloof dat Rob Stenders gisteren een paar tracks in het kort liet horen, maar dat was eigenlijk te kort om er wat over te roepen. Ben ook wel benieuwd naar het album wat ik ben zelf wel een Coldplay liedhebber.quote:Op donderdag 17 juli 2008 15:13 schreef Topspin het volgende:
Nieuwe album van coldplay zou ik graag eens helemaal willen beluisteren, vorige albums hadden bepaalde nummers die niet helemaal bevielen. Weet niet hoe het nieuwe album is, dus enige nieuwsgierigheid. Dit nummer kan me wel bevallen
Smaken verschillen zo te zienquote:Op donderdag 17 juli 2008 15:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die nieuwe nummers vind ik iig totaal niet boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |