Vind het nog steeds erg zoetsappig. Ideale vader zoon verhouding alsof er nooit een conflict is. Zal best wel eens bestaan zo'n vader zoon verhouding maar zo zal het merendeel van de gevallen wel eens een conflict bevatten zo nu en dan.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Father and Son.. [edit: Friend] .. vond het eerst een zoetsappig kutnummer, maar ben t nu toch wel gaan waarderen denk ik...
dat het grappig was omdat het een slecht sprekende nederlander wasquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Tsja... wat zal ik er eens over zeggen...
November komt de nieuwe cd uit, ik ben nieuwsgierigquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:34 schreef Jannekje7 het volgende:
I'm not an addict baby that's a LIE!!!!
Dit blijft toch gewoon heerlijk om naar te luisteren....
Ik switch tussen Michiel en de webcamstream van Chris Pirillo ;-).quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
Luister niet echt actief, dus heb er ook niet zoveel over te zeggen
Zo, behoorlijkquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
was het maar vast 22:00, dit is de eerste keer sinds weken dat ik dit wens.
En dan ga je ook de hele avond 3FM luisteren ?quote:
Opvallend inderdaad wat zou kunnen betekenen dat Viva La Vida de nieuwe Meeeeeeegahit is of juist weer niet. De mensen van MYA zetten de nieuwste megahit lang niet altijd op de playlist.quote:En je bent nog iets vergeten Hans
Geen Coldplay op de playlist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |