Rooie Katersquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
Aangezien de uitzending niet heel boeiend is...
[offtopic]
Ons Poekie houdt van slapen....
[ afbeelding ]
Languit slapen....
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[/offtopic]
Ben pas om half 7 thuis, dan eten, en net op tijd voor EkstraWeekend. Daarna kijken of MYA wat is (nu zeker welquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
En dan ga je ook de hele avond 3FM luisteren ?![]()
Ben iig zeer benieuwdquote:Opvallend inderdaad wat zou kunnen betekenen dat Viva La Vida de nieuwe Meeeeeeegahit is of juist weer niet. De mensen van MYA zetten de nieuwste megahit lang niet altijd op de playlist.
Ik denk dat ze Viva la Vida gewoon al zat zijn en terechtquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad wat zou kunnen betekenen dat Viva La Vida de nieuwe Meeeeeeegahit is of juist weer niet. De mensen van MYA zetten de nieuwste megahit lang niet altijd op de playlist.
Na de 1000e keer was dat een mooi een ik-ga-even-wat-anders-doen moment.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
amy mcdonaldeven rekken en strekken na stil zitten vanavond
Ik was Amy McDonald al meteen zat, maar die wordt nu nog steeds vaker gedraaid dan Viva la Vida.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Viva la Vida gewoon al zat zijn en terecht
Die ben ik ook wel zat maar als ik dan toch moet kiezen uit de 2 kwaden dan maar Amy, net ff iets minder irriterendquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik was Amy McDonald al meteen zat, maar die wordt nu nog steeds vaker gedraaid dan Viva la Vida.
Ik verwacht eerlijk gezegd heel erg weinig van het EkStra weekend want het is een uitzending op locatie en dus zullen de cams ook wel ontbreken. Het is te hopen dat er tenten in de buurt zijn want die zullen ze waarschijnlijk wel nodig hebben. EkStra weekend vind ik vaak heel erg afhangen van de aanwezige gast en dat was de afgelopen uitzendingen eigenlijk meer dan goed. EliZe was leuk en vooral lekker en Fabienne deed het ook erg goed. Morgen zijn er geloof ik geen gasten, ja de gasten van de BBQ, maar geen BN'ers.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
Ben pas om half 7 thuis, dan eten, en net op tijd voor EkstraWeekend. Daarna kijken of MYA wat is (nu zeker wel). En dat luister ik tot een uur of 11 ivm werk op zaterdag.
Dus om antwoord te geven: ja
Me2quote:Ben iig zeer benieuwd
Pretty issie he??quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:59 schreef TheZapster het volgende:
Ik denk dat ze Viva la Vida gewoon al zat zijn en terecht
Wat een schatje.Vroeger altijd rode katers gehad, het blijven aparte beesten maar oh zo mooiquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Pretty issie he??
Nog een fotootje dan van Spoekie-pretty-eyes
[ afbeelding ]
En nog ééntje, om t af te leren, dan stop ik er echt mee!
[ afbeelding ]
Stenders heeft gisteravond al verklapt dat Viva de MH van volgende week is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan ga je ook de hele avond 3FM luisteren ?![]()
[..]
Opvallend inderdaad wat zou kunnen betekenen dat Viva La Vida de nieuwe Meeeeeeegahit is of juist weer niet. De mensen van MYA zetten de nieuwste megahit lang niet altijd op de playlist.
Neuk Knuffel ze!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:16 schreef Jannekje7 het volgende:
kGa lekker douchen en vriendje knuffelennnnn!
Daag!
Wordt een snelknop op mijn mp3speler inprogrammeren dat ik snel kan zappenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stenders heeft gisteravond al verklapt dat Viva de MH van volgende week is.
Gaan we van goede megahits weer bergafwaarts? Nee toch?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blegh nou dan hoef ik nog minder te luisteren dan ik nu al doequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |