Ik had em klaarstaan, niet al geplaatst. Druk pas op Invoeren als we ook echt mogen.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
On_Air als je hem aanmaakt , zet ook de subforum selector ook goed onderaan het topic, anders zie je hem niet in radio en tv en lijkt het of er nog niets aangemaakt is
sorry neem mij niet kwalijk , we wisten het gewoon niet van elkaarquote:Op maandag 14 juli 2008 10:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik had em klaarstaan, niet al geplaatst. Druk pas op Invoeren als we ook echt mogen.
Zoals 't hoort.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik had em klaarstaan, niet al geplaatst. Druk pas op Invoeren als we ook echt mogen.
Ik zal vanavond es ff kijkenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb trouwens in de V&A een advertentie staan waarin ik cd's zoek, helaas geen animo.
Misschien mensen hier die cd's kwijt willen?
[GEZ] jaren 90 rock cd's
Jij had em al geplaatst. Klaar hebben staan is handiger. In geval van overleg of competitiedrangquote:Op maandag 14 juli 2008 10:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sorry neem mij niet kwalijk , we wisten het gewoon niet van elkaar![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als er nou vanmorgen ook nog Sting voorkomt zeilen dan ben ik helemaal happy.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef borisz het volgende:
nou ja tietso met Maxi Jazz
Niet de beste tiesto plaat
Dit is ook tiestoquote:Op maandag 14 juli 2008 10:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]Suburban Train en Flight 643
![]()
Met name Suburban Train vind ik echt super! zoveel sfeer in de plaat en als je de extented versie hebt dan is het helemaal smullen.
Maar Dance 4 Life is wel leuk maar inderdaad niet de beste single van hem.
quote:
Mijn god zeg.. lekker rustig chanson om bij wakker te worden.quote:
Iedere DJ maakt wel eens een uitstapjequote:Op maandag 14 juli 2008 10:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn god zeg.. lekker rustig chanson om bij wakker te worden.
True, maar vroeger heb ik echt van die Earthquake, Thunderdome en Hellraiser cd's gekocht maar als ik die muziek tegenwoordig hoor dan vraag ik mij echt af wat ik er vroeger leuk aan vond. * -Hans- wordt oudquote:Op maandag 14 juli 2008 10:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Iedere DJ maakt wel eens een uitstapje![]()
Ohlala
Mijn broertje had jaar of 4 geleden als zijn TD verkocht , was nog vraag naarquote:Op maandag 14 juli 2008 10:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
True, maar vroeger heb ik echt van die Earthquake, Thunderdome en Hellraiser cd's gekocht maar als ik die muziek tegenwoordig hoor dan vraag ik mij echt af wat ik er vroeger leuk aan vond. * -Hans- wordt oud
Splitsing, Fugees uiteraard welquote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef on_air het volgende:
[..]
De BBQ plaat niet?.
Of de Fugees niet?
Ik heb het nummer nooit begrepen. Waarom de Noordzee...quote:Op maandag 14 juli 2008 10:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Splitsing, Fugees uiteraard wel
Scary freaking shit.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zal je maar gebeuren, dat gebeuren in rusland met de lasers die het publiek inschenen
Ik zou willen dat ik het nummer niet kende..quote:Op maandag 14 juli 2008 11:04 schreef on_air het volgende:
Ik heb het nummer nooit begrepen. Waarom de Noordzee...
Maar goed. Geloof niet dat het een gemis in je kennis is.
vriend van mij had voor de grap eens een gabbernummer gemaakt. reactie van de thunderdome mensen: prima nummer, maar net iets te intelligent voor TDquote:Op maandag 14 juli 2008 10:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
True, maar vroeger heb ik echt van die Earthquake, Thunderdome en Hellraiser cd's gekocht maar als ik die muziek tegenwoordig hoor dan vraag ik mij echt af wat ik er vroeger leuk aan vond. * -Hans- wordt oud
dat dusquote:Op maandag 14 juli 2008 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lovely Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Denk zelfs dat als je ze nu nog zou verkopen dat er wel vraag naar isquote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mijn broertje had jaar of 4 geleden als zijn TD verkocht , was nog vraag naar, die was ook een gabbertje in zijn aussies
Beetje teleurstellend, maar het is nog vroeg...quote:
OMGquote:Op maandag 14 juli 2008 11:08 schreef Againzender het volgende:
vriend van mij had voor de grap eens een gabbernummer gemaakt. reactie van de thunderdome mensen: prima nummer, maar net iets te intelligent voor TD
die honden erdoorheenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Merk ik een beetje neid tussen Giel en Ekstra
Idd..nou kom ik eigenlijk nooit bij lasershows, maar dit nieuws werkt ook wel drempelverhogend zegmaarquote:
Hmm, dat heb ik gemist.. Was dat op de radio?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
"Giel moet is stoppen met domme dingen doen"
Was tijdens de opmerking tijdens fileoverzicht. met de vraag van de filelezer of giel nog mee ging lopen ivm de files bij Nijmegen.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik gemist.. Was dat op de radio?
volgens mij moet je er niet te veel aan tillen. Volgens mij was het meer met een knipoog.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was tijdens de opmerking tijdens fileoverzicht. met de vraag van de filelezer of giel nog mee ging lopen ivm de files bij Nijmegen.
"nee giel moet zijn mengpaneeltje gaan aansluiten" "Giel moet is stopppen met domme dingen doen"
Oh, datquote:Op maandag 14 juli 2008 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
"Giel moet is stoppen met domme dingen doen"
Miste de gebruikelijke knipoog opmerkingquote:Op maandag 14 juli 2008 11:47 schreef borisz het volgende:
[..]
volgens mij moet je er niet te veel aan tillen. Volgens mij was het meer met een knipoog.
en zo lekker duidelijk aangevraagd ookquote:
Nou dat dus !quote:Op maandag 14 juli 2008 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Everybody's FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
idd, over drie kwartier begint de Tour alweerquote:
quote:
Ik heb genoten van de ochtendquote:Op maandag 14 juli 2008 12:04 schreef Sersjee het volgende:
Fucking hell, het is al 12 uur...
middag welkom bij stenders eetvermaakquote:Op maandag 14 juli 2008 12:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb genoten van de ochtend![]()
Middag allemaal
Misschien ben ik wel knock out geweest, wat was er precies van het weekend in werchter.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Viva la vida![]()
Het eerste nummer wat gister gedraaid werd na Crowded House, hield de "natural high" wel lekker vast.
Oja! Hoe was het?!quote:Op maandag 14 juli 2008 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Viva la vida![]()
Het eerste nummer wat gister gedraaid werd na Crowded House, hield de "natural high" wel lekker vast.
Werchter Boutiquequote:Op maandag 14 juli 2008 12:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel knock out geweest, wat was er precies van het weekend in werchter.
Ach, we moesten 2,5 uur rijden om er te komen, dus we hadden wel zin om eerst ff te chillen voordat Neil en z'n mannen ons kippenvel zouden bezorgenquote:Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
ah gezien de playlist erook op stond , had ik pas na 17.35 aangehaakt
* ril *quote:
Je kan er ook een prima alarm clock van makenquote:
We vergeven alles tussen 19:00-22:00 op vrijdagavondquote:Op maandag 14 juli 2008 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Die MH is best leuk
Jammer dat ik hem nu aan het eind van de week nooit meer wil horen
Geile plaatquote:Op maandag 14 juli 2008 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Die MH is best leuk
Jammer dat ik hem nu aan het eind van de week nooit meer wil horen
Vragen helpt.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:23 schreef -Hans- het volgende:
Klote Praxis![]()
Gewoon 20 minuten daar rondgelopen zonder dat iemand van de rode brigade zich geroepen voelde om even een hand te helpen. Ga morgen wel naar een speciaalzaak voor verf ofzo want dit schiet niet op.
Iemand anders vragen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan worden doorverwezen naar de grondverf terwijl ik dat niet nodig heb.
Zij moeten mij overtuigen om iets te kopen. Ik moet hun toch niet smekenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef on_air het volgende:
Iemand anders vragen.
Ik ben heel vragerig en opdringerig tot ik krijg wat ik wil.
Misschien duidelijker appél geven aan de schoonmaker.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan worden doorverwezen naar de grondverf terwijl ik dat niet nodig heb.
Dat is een ander soort winkel. Als ik verf nodig heb, dan hoeven zij mij niets te verkopen, want ik wil het toch al kopen. En als ze mij niet laten zien wat ik wil, dan koop ik het daar niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zij moeten mij overtuigen om iets te kopen. Ik moet hun toch niet smeken
Zekerquote:
Ik ga niet de hele tijd achter die gasten aanlopen want dat had ik na 20 minuten toch echt wel gezien. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt dat de service zo te wensen overliet. Het was dan misschien wel pauze voor die gasten maar dan nog.. Voor vandaag even geen Praxis voor mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Iemand anders vragen.
Misschien moet ik dat op andere momenten ook es toepassen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Duidelijk stelling innemen mag wel hoor, anders red je het niet meer in deze opdringerige wereldquote:Op maandag 14 juli 2008 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat op andere momenten ook es toepassen.
Hm, nouja, wellicht opdringerig dan toch weer niet goed.
he, jij ook alquote:
Op Torrent draait ie al veel langer en hij is voor een aftreksel best wel leukquote:Op maandag 14 juli 2008 14:22 schreef -Hans- het volgende:
Novastar is ook wel een fijn![]()
Batman draait pas vanaf 6 augustus in de bios? Volgens mij al volgende week.. Jammer dat de Pathe site er nu even down is dus kan het ook niet opzoeken.
Klant is koning(in). De brutalen hebben de wereld. Opkomen voor wat je wilt.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Duidelijk stelling innemen mag wel hoor, anders red je het niet meer in deze opdringerige wereld
Inderdaad, dat is mijn motto. Hoewel, eigenlijk is mijn motto: ik ben Koningquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Op Torrent draait ie al veel langer en hij is voor een aftreksel best wel leuk
Zal het onthoudenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:31 schreef on_air het volgende:
Klant is koning(in). De brutalen hebben de wereld. Opkomen voor wat je wilt.
Van 7 tot 12 ging redelijk snel, maar daarna ging het toch wat langzamer .quote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier nog 45 minuten, tijd is best snel gegaan vandaag
Kast op maat laten maken, dan hele brede 120cm lades in laten maken waarin heel veel cds op hun kan in kunnenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Iemand die Michiel Veenstra kan helpen met het zoeken naar een goede kast?
Had toen te veel concurrentie, verkeerde timingquote:Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
FANTASTISCH ! Ghosts - The World Is Outside.
BRILJANT !
vreemd genoeg niet hoger dan P30 (ofzo iets) gekomen in de hitlijst, maar wat een f*cking vette plaat.
Achtbaan plaat.![]()
Hopelijk leest Michiel je adviesquote:Op maandag 14 juli 2008 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kast op maat laten maken, dan hele brede 120cm lades in laten maken waarin heel veel cds op hun kan in kunnen
Misschien dat we ooit nog eens een re-release kunnen verwachten.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Had toen te veel concurrentie, verkeerde timing
Als ik de kans krijg laat ik het zelf doen, bovenin voor dvd en onderin 5 lades voor cd.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk leest Michiel je advies![]()
SIA(blijft ook wel tof)
De tune van ducktales is ook geweldigquote:Op maandag 14 juli 2008 15:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik vond Stay the Nights toch ook al een erg fijne plaat. Met een intro die me aan Ducktales doet denken.
*enthousiast meedoet*quote:
Welk optreden was je geweest dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef Sersjee het volgende:
Begin eindelijk weer een beetje mens te worden, kan wel merken da'k geen 18 meer ben!
Maar goed, na een paar van zulke toffe optredens is het geen straf een dag brak te zijn...
zou de combi maken tussen happy de peppy muziek en wat zwaardere rock.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:27 schreef on_air het volgende:
Weet van narigheid niet welk een selectie mp3's ik moet aanslingeren.
Keuzes.
hahaha nou never nooit geen alcohol verslaving voor mij hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoeveel dagen ben je nu al rook vrij, bij 100 dagen sturen we je een flesje wijn toe, van de ene verslaving naar de andere toe
Crowded House en Doe Maar op de wei van Werchter.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welk optreden was je geweest dan?![]()
Moi Maricha
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:12 schreef MichielV het volgende:
Haiiiiiii!
Fles spa dan maarquote:Op maandag 14 juli 2008 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaha nou never nooit geen alcohol verslaving voor mij hoor!
Maar het is nu 12 dagen
uuhm sounds good! Ben zelf niet echt een Doe Maar fan maar Crowded House vind ik wel tof.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:15 schreef Sersjee het volgende:
Crowded House en Doe Maar op de wei van Werchter.
Alle foto's en filmpjes inmiddels ook online gekegeld, het was een mooie dag
Fotos maken van een videoschermquote:Op maandag 14 juli 2008 19:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Crowded House en Doe Maar op de wei van Werchter.
Alle foto's en filmpjes inmiddels ook online gekegeld, het was een mooie dag
Tja, m'n superzoomcamera had ik niet binnen gekregen...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Fotos maken van een videoscherm
Dan liever geen fotos , kan je net zo goed fotos maken van je tv of een dvdquote:Op maandag 14 juli 2008 19:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, m'n superzoomcamera had ik niet binnen gekregen...
Goed plan, gaat er minimaal 1 van per dag doorheen (1,5 liter fles bedoel ik danquote:
Laat hem door wel mijn oom bij je bezorgen, werkt ook op het mediapark.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Goed plan, gaat er minimaal 1 van per dag doorheen (1,5 liter fles bedoel ik dan)
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
"I kissed a girl and I liked it!"
Hmmmm...
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
EKDOM mode: JAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNEEKEEEEE
Djurrequote:Op maandag 14 juli 2008 19:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde ook heel hard jouw naam roepen, maar weet echt niet meer welke naam bij de nick hoorde
Pssst, hij heet Ronald:quote:Op maandag 14 juli 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKIE
JANNEKE!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Pssst, hij heet Ronald:
RONAAAAAAAAAAAAAALD!
Weet ik maar de r van broekie rolt lekkerder dan de r van ronaldquote:Op maandag 14 juli 2008 19:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Pssst, hij heet Ronald:
RONAAAAAAAAAAAAAALD!
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
"I kissed a girl and I liked it!"
Hmmmm...![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Toevallig net vorige week gelezen dat Rob en Giel de 4daagse gelopen hebben.
Ah, Rob's boek! Zeer amusant leeswerkquote:Op maandag 14 juli 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Klopt 2 jaar geleden. met als reactie Nooit meer.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb net niet goed geluisterd hoor, maarruhm... wat gaan ze dit jaar doen dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klopt 2 jaar geleden. met als reactie Nooit meer.
Giel gaat vanaf morgen vanaf 06:00 uur tot 09:00 presenteren op 15 km vanaf startpunt, zodat vanaf 7uur ongeveer de eerste lopers langskomen. Komen dan allerlei gasten op bezoek die moppie muziek gaan spelen. Beetje net als vorig jaar.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:27 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb net niet goed geluisterd hoor, maarruhm... wat gaan ze dit jaar doen dan?
Goed geraden!quote:Op maandag 14 juli 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoi en bijna doei dan, ga je om 21 uur broadcasten via je nieuwe mix paneel
Nee alleen in het laaste kwartier muziek waar ik niet happy van wordt.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
Hadden jullie net ook 2x zo'n kraak in je boxen![]()
Leest Veenstra Veenstra mee ofzo in dit topic:quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 09:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
of wat van de Undertones, hadden ook wel wat leuke plaatjes.
Tenzij je een heel aantrekkelijke buurvrouw hebt natuurlijkquote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Sersjee het volgende:Mystery Jets
![]()
Lekker niks-aan-de-hand plaatje
Je mist niks aan die van two doors down, dus wat betreft...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tenzij je een heel aantrekkelijke buurvrouw hebt natuurlijk
Ghehe, zwaar toeval, ik had het niet gezien!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leest Veenstra Veenstra mee ofzo in dit topic:
[..]
leek mij ook, maar ik moest even heel hard lachen toen ik de eerste tonen hoorde van het nummerquote:Op maandag 14 juli 2008 21:27 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ghehe, zwaar toeval, ik had het niet gezien!
heb de dvd boxen alquote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef Againzender het volgende:
Overigens, na net Go gehoord te hebben, de Belg herhaalt Twin Peaks op vrijdagavond...
weet ikquote:
Heb ze nu binnen een jaar 3x gezien, elke keer met een big smile en kippenvel naar huisquote:Op maandag 14 juli 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan crowded house dan wel is niet goed klinken, het is een super live band
ik ga het nummer steeds meer waarderen, had ik niet verwacht!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Viva la Vida![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dan wat meer ringeling en belletjes erinquote:Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga het nummer steeds meer waarderen, had ik niet verwacht!
wel een beetje een kerstplaat....
Wat jij zegtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Viva la Vida![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Straks overschakelen naar het evenement waar we de hele week plat meegegooit wordenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
Vitaminen, waar ik de ochtend mee door ben gekomen
Drukke weken in het verschiet, dus 3FM lekker op de achtergrond
quote:
Sorry, ik krijg er onwijze jeuk van. Allemaal de schuld van Inge de Bruijn!quote:
dan heeft hij vast een koffer vol lekker platen meegenomenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Wat?? Is Rob op tijd?
Moet niet gekker worden.
ultieme poging is naakt op de foto gaan met de tekst op je geschreven , "met borstjes en worstje naar de bbq, jummie"quote:Op maandag 14 juli 2008 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
OMG... ik heb zojuist de meest desperate e-mail gestuurd in een ultieme poging...
*zucht*
I'm a freak
Ik gok erop dat ie zo vroeg is omdat er toch geen voetbal op tv isquote:Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan heeft hij vast een koffer vol lekker platen meegenomen
Oké, dan misschien net niet de ultieme poging... kheb zelfs niet gezegd "I'll do anything!"... maar dit is wel zo low als ik ga go'en hoor...quote:Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ultieme poging is naakt op de foto gaan met de tekst op je geschreven , "met borstjes en worstje naar de bbq, jummie"
Jaaa, help mee!!! Stem op mij... ons..! Woehoeh!!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoe krijgen we janneke op de bbq
Misschien moet je als Barbie verkleed gaan en dan garnalen meenemen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jaaa, help mee!!! Stem op mij... ons..! Woehoeh!!
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ga jij naakt Eliza? Bevalt vast beter! Jouw figuur, mijn tieten, komt helemaal goed!
the BPA - Toe Jam. Erg leuk liedje! Zoek maar op op YouTube, er zitten trouwens ook naakte mannen in die vrij hilarische clip, waaronder Norman Cook himself.quote:
Lekker privé gehouden ook zoquote:Op maandag 14 juli 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik heb nog een *prive* mail van Michiel dat ie me best wou zien bloot op een berenvelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |