Van 7 tot 12 ging redelijk snel, maar daarna ging het toch wat langzamer .quote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier nog 45 minuten, tijd is best snel gegaan vandaag
Kast op maat laten maken, dan hele brede 120cm lades in laten maken waarin heel veel cds op hun kan in kunnenquote:Op maandag 14 juli 2008 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Iemand die Michiel Veenstra kan helpen met het zoeken naar een goede kast?
Had toen te veel concurrentie, verkeerde timingquote:Op maandag 14 juli 2008 15:36 schreef -Hans- het volgende:
FANTASTISCH ! Ghosts - The World Is Outside.
BRILJANT !
vreemd genoeg niet hoger dan P30 (ofzo iets) gekomen in de hitlijst, maar wat een f*cking vette plaat.
Achtbaan plaat.![]()
Hopelijk leest Michiel je adviesquote:Op maandag 14 juli 2008 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kast op maat laten maken, dan hele brede 120cm lades in laten maken waarin heel veel cds op hun kan in kunnen
Misschien dat we ooit nog eens een re-release kunnen verwachten.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Had toen te veel concurrentie, verkeerde timing
Als ik de kans krijg laat ik het zelf doen, bovenin voor dvd en onderin 5 lades voor cd.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopelijk leest Michiel je advies![]()
SIA(blijft ook wel tof)
De tune van ducktales is ook geweldigquote:Op maandag 14 juli 2008 15:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik vond Stay the Nights toch ook al een erg fijne plaat. Met een intro die me aan Ducktales doet denken.
*enthousiast meedoet*quote:
Welk optreden was je geweest dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:05 schreef Sersjee het volgende:
Begin eindelijk weer een beetje mens te worden, kan wel merken da'k geen 18 meer ben!
Maar goed, na een paar van zulke toffe optredens is het geen straf een dag brak te zijn...
zou de combi maken tussen happy de peppy muziek en wat zwaardere rock.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:27 schreef on_air het volgende:
Weet van narigheid niet welk een selectie mp3's ik moet aanslingeren.
Keuzes.
hahaha nou never nooit geen alcohol verslaving voor mij hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoeveel dagen ben je nu al rook vrij, bij 100 dagen sturen we je een flesje wijn toe, van de ene verslaving naar de andere toe
Crowded House en Doe Maar op de wei van Werchter.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welk optreden was je geweest dan?![]()
Moi Maricha
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:12 schreef MichielV het volgende:
Haiiiiiii!
Fles spa dan maarquote:Op maandag 14 juli 2008 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
hahaha nou never nooit geen alcohol verslaving voor mij hoor!
Maar het is nu 12 dagen
uuhm sounds good! Ben zelf niet echt een Doe Maar fan maar Crowded House vind ik wel tof.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:15 schreef Sersjee het volgende:
Crowded House en Doe Maar op de wei van Werchter.
Alle foto's en filmpjes inmiddels ook online gekegeld, het was een mooie dag
Fotos maken van een videoschermquote:Op maandag 14 juli 2008 19:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Crowded House en Doe Maar op de wei van Werchter.
Alle foto's en filmpjes inmiddels ook online gekegeld, het was een mooie dag
Tja, m'n superzoomcamera had ik niet binnen gekregen...quote:Op maandag 14 juli 2008 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Fotos maken van een videoscherm
Dan liever geen fotos , kan je net zo goed fotos maken van je tv of een dvdquote:Op maandag 14 juli 2008 19:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, m'n superzoomcamera had ik niet binnen gekregen...
Goed plan, gaat er minimaal 1 van per dag doorheen (1,5 liter fles bedoel ik danquote:
Laat hem door wel mijn oom bij je bezorgen, werkt ook op het mediapark.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Goed plan, gaat er minimaal 1 van per dag doorheen (1,5 liter fles bedoel ik dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |