Ach, we moesten 2,5 uur rijden om er te komen, dus we hadden wel zin om eerst ff te chillen voordat Neil en z'n mannen ons kippenvel zouden bezorgenquote:Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
ah gezien de playlist erook op stond , had ik pas na 17.35 aangehaakt
* ril *quote:
Je kan er ook een prima alarm clock van makenquote:
We vergeven alles tussen 19:00-22:00 op vrijdagavondquote:Op maandag 14 juli 2008 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Die MH is best leuk
Jammer dat ik hem nu aan het eind van de week nooit meer wil horen
Geile plaatquote:Op maandag 14 juli 2008 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Die MH is best leuk
Jammer dat ik hem nu aan het eind van de week nooit meer wil horen
Vragen helpt.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:23 schreef -Hans- het volgende:
Klote Praxis![]()
Gewoon 20 minuten daar rondgelopen zonder dat iemand van de rode brigade zich geroepen voelde om even een hand te helpen. Ga morgen wel naar een speciaalzaak voor verf ofzo want dit schiet niet op.
Iemand anders vragen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan worden doorverwezen naar de grondverf terwijl ik dat niet nodig heb.
Zij moeten mij overtuigen om iets te kopen. Ik moet hun toch niet smekenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef on_air het volgende:
Iemand anders vragen.
Ik ben heel vragerig en opdringerig tot ik krijg wat ik wil.
Misschien duidelijker appél geven aan de schoonmaker.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan worden doorverwezen naar de grondverf terwijl ik dat niet nodig heb.
Dat is een ander soort winkel. Als ik verf nodig heb, dan hoeven zij mij niets te verkopen, want ik wil het toch al kopen. En als ze mij niet laten zien wat ik wil, dan koop ik het daar niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zij moeten mij overtuigen om iets te kopen. Ik moet hun toch niet smeken
Zekerquote:
Ik ga niet de hele tijd achter die gasten aanlopen want dat had ik na 20 minuten toch echt wel gezien. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt dat de service zo te wensen overliet. Het was dan misschien wel pauze voor die gasten maar dan nog.. Voor vandaag even geen Praxis voor mij.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Iemand anders vragen.
Misschien moet ik dat op andere momenten ook es toepassen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Duidelijk stelling innemen mag wel hoor, anders red je het niet meer in deze opdringerige wereldquote:Op maandag 14 juli 2008 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat op andere momenten ook es toepassen.
Hm, nouja, wellicht opdringerig dan toch weer niet goed.
he, jij ook alquote:
Op Torrent draait ie al veel langer en hij is voor een aftreksel best wel leukquote:Op maandag 14 juli 2008 14:22 schreef -Hans- het volgende:
Novastar is ook wel een fijn![]()
Batman draait pas vanaf 6 augustus in de bios? Volgens mij al volgende week.. Jammer dat de Pathe site er nu even down is dus kan het ook niet opzoeken.
Klant is koning(in). De brutalen hebben de wereld. Opkomen voor wat je wilt.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Duidelijk stelling innemen mag wel hoor, anders red je het niet meer in deze opdringerige wereld
Inderdaad, dat is mijn motto. Hoewel, eigenlijk is mijn motto: ik ben Koningquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 14:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Op Torrent draait ie al veel langer en hij is voor een aftreksel best wel leuk
Zal het onthoudenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:31 schreef on_air het volgende:
Klant is koning(in). De brutalen hebben de wereld. Opkomen voor wat je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |