Ik had em klaarstaan, niet al geplaatst. Druk pas op Invoeren als we ook echt mogen.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
On_Air als je hem aanmaakt , zet ook de subforum selector ook goed onderaan het topic, anders zie je hem niet in radio en tv en lijkt het of er nog niets aangemaakt is
sorry neem mij niet kwalijk , we wisten het gewoon niet van elkaarquote:Op maandag 14 juli 2008 10:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik had em klaarstaan, niet al geplaatst. Druk pas op Invoeren als we ook echt mogen.
Zoals 't hoort.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik had em klaarstaan, niet al geplaatst. Druk pas op Invoeren als we ook echt mogen.
Ik zal vanavond es ff kijkenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb trouwens in de V&A een advertentie staan waarin ik cd's zoek, helaas geen animo.
Misschien mensen hier die cd's kwijt willen?
[GEZ] jaren 90 rock cd's
Jij had em al geplaatst. Klaar hebben staan is handiger. In geval van overleg of competitiedrangquote:Op maandag 14 juli 2008 10:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sorry neem mij niet kwalijk , we wisten het gewoon niet van elkaar![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als er nou vanmorgen ook nog Sting voorkomt zeilen dan ben ik helemaal happy.
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:44 schreef borisz het volgende:
nou ja tietso met Maxi Jazz
Niet de beste tiesto plaat
Dit is ook tiestoquote:Op maandag 14 juli 2008 10:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]Suburban Train en Flight 643
![]()
Met name Suburban Train vind ik echt super! zoveel sfeer in de plaat en als je de extented versie hebt dan is het helemaal smullen.
Maar Dance 4 Life is wel leuk maar inderdaad niet de beste single van hem.
quote:
Mijn god zeg.. lekker rustig chanson om bij wakker te worden.quote:
Iedere DJ maakt wel eens een uitstapjequote:Op maandag 14 juli 2008 10:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn god zeg.. lekker rustig chanson om bij wakker te worden.
True, maar vroeger heb ik echt van die Earthquake, Thunderdome en Hellraiser cd's gekocht maar als ik die muziek tegenwoordig hoor dan vraag ik mij echt af wat ik er vroeger leuk aan vond. * -Hans- wordt oudquote:Op maandag 14 juli 2008 10:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Iedere DJ maakt wel eens een uitstapje![]()
Ohlala
Mijn broertje had jaar of 4 geleden als zijn TD verkocht , was nog vraag naarquote:Op maandag 14 juli 2008 10:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
True, maar vroeger heb ik echt van die Earthquake, Thunderdome en Hellraiser cd's gekocht maar als ik die muziek tegenwoordig hoor dan vraag ik mij echt af wat ik er vroeger leuk aan vond. * -Hans- wordt oud
Splitsing, Fugees uiteraard welquote:Op maandag 14 juli 2008 10:57 schreef on_air het volgende:
[..]
De BBQ plaat niet?.
Of de Fugees niet?
Ik heb het nummer nooit begrepen. Waarom de Noordzee...quote:Op maandag 14 juli 2008 10:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Splitsing, Fugees uiteraard wel
Scary freaking shit.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zal je maar gebeuren, dat gebeuren in rusland met de lasers die het publiek inschenen
Ik zou willen dat ik het nummer niet kende..quote:Op maandag 14 juli 2008 11:04 schreef on_air het volgende:
Ik heb het nummer nooit begrepen. Waarom de Noordzee...
Maar goed. Geloof niet dat het een gemis in je kennis is.
vriend van mij had voor de grap eens een gabbernummer gemaakt. reactie van de thunderdome mensen: prima nummer, maar net iets te intelligent voor TDquote:Op maandag 14 juli 2008 10:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
True, maar vroeger heb ik echt van die Earthquake, Thunderdome en Hellraiser cd's gekocht maar als ik die muziek tegenwoordig hoor dan vraag ik mij echt af wat ik er vroeger leuk aan vond. * -Hans- wordt oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |