Ik weet `t. Vertel dat m`n collega`s, die zetten altijd RTV Parkstad opquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je moet vaker Arbeidsvitaminen luisteren.
Lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:50 schreef borisz het volgende:
BIER
Hahaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Een stofje in je oog is al vervelend, laat staan een Hans
Met klein beetje veranderen kan hij zo door voor die makeup artist van RTLquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
Heb alvast Michiels nieuwe persfoto.
[ link | afbeelding ]
Good Will Humping.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Schindler`s fist. +1 voorspelbaarheid
VIVA LA VIDA![]()
![]()
In Diana Jonesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Good Will Humping.
Shaving Ryan's Privates.
quote:
Ik kan gewoon niet begrijpen wat er goed is aan dit nummerquote:
Ben je gek. daar staat alleen maar van die Jeroen van de boom rotzooi inquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Koortje op het eind maakt het gewoon compleet. Nieuwe nummer 1 van Nederland gaat wel een feit worden.
Dat ga ik nog goed vinden na 15 bier, van viva lavida val ik al in slaap na een glaasje melkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben je gek. daar staat alleen maar van die Jeroen van de boom rotzooi in
Ook kx hierm vanmiddag was Rob er niet omdat hij in de file stond, briljante aflevering met Fred was het vanmiddagquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:59 schreef Piles het volgende:
Alweer voorbij
Tijd voor Robbie op KX
Zeker na het lezen van Leesvermaak
Dat zegt meer over jou dan over Viva La Vidaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat ga ik nog goed vinden na 15 bier, van viva lavida val ik al in slaap na een glaasje melk
Vaak wel jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:59 schreef Timo20 het volgende:
Ben je gek. daar staat alleen maar van die Jeroen van de boom rotzooi in
Of over jouquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over Viva La Vida
Moi Kevin! terug van weggeweest.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
lijkt me nietquote:
Ik maar 1quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, ik was er even niet. maar na vanavond ben 2 weken op vakantie...
Altijd. Leuk dat de Kevin Costners er zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
beetje blij met de playlist van vanavond?
Ah, lekker ja!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, ik was er even niet. maar na vanavond ben 2 weken op vakantie...
nee, ik heb gisteren ook al gezocht. Alleen stubru zendt momenteel al stukken uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:12 schreef Timo20 het volgende:
weet trouwens iemand of er een live stream is van Rock Werchter?
Er mist een stuk, hij springt op een gegeven moment over.quote:
Gehoord ja en typisch een gevalletje van " een beetje heel erg jammer ". Klinkt nergens naar. Vanavond trouwens ook weer de nodige remixen. Ben bijvoorbeeld wel benieuwd of de remix van Yelle gedaan door TEPR de versie is die nu vrij regelmatig in de avond is te horen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
nu op tmf snap in de 2008 editie van Rhythm is a dancer
Heb het niet gecheckt.. bij welk filmpje doet ie dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
Er mist een stuk, hij springt op een gegeven moment over.
Ga je je nou oud voelen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:23 schreef Feivel1 het volgende:
Nou, Veenstra, gefeliciteerd, je fans zijn gemiddeld 10 jaar oud
weet ik. op de site van Rock Werchter zelf staat een knopje "live stream" maar die werkt hier nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nee, ik heb gisteren ook al gezocht. Alleen stubru zendt momenteel al stukken uit.
Pfffff...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe, allemaal smsjes van mensen die naar Free Funk Festival willen...
Je hebt ze dus al eens live gezien? Ik heb een tijdje terug via 3voor12 een optreden van ze gezien. Ze stonden toen hier in Groningen te spelen in de VERA en dat klonk wel goed. Maybe the dancefloor was echt een groot feest.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:40 schreef Sersjee het volgende:
Hit Me TV![]()
Zo gauw ze in de buurt spelen, ga ik heen, want bij Editors zijn ze me uitstekend bevallen.
Proost! dat tequilla bier smaakt best goedquote:
Editors? Of bedoel je toch Infadels?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:40 schreef Sersjee het volgende:
Hit Me TV![]()
Zo gauw ze in de buurt spelen, ga ik heen, want bij Editors zijn ze me uitstekend bevallen.
Van Veltins ken ik niet, maar als ik me niet vergis zit er ook tequila in Desperados. Dat smaakt goedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Proost! dat tequilla bier smaakt best goed
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
! dat geloof ik direct dat het tequilla bier goed smaakt.
Kende het ook niet, maar als m`n ma het meeneemt en zegt: "moet je dit eens proeven vrijdagavond." dan zeg ik natuurlijk geen neequote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van Veltins ken ik niet, maar als ik me niet vergis zit er ook tequila in Desperados. Dat smaakt goed
Brianstorm is coolerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:03 schreef Marc63 het volgende:I Bet You Look Good on the Dancefloor
Toch wel mn favoriet van AM.
Zo fout is die plaat inderdaad niet. Sterker nog, het is gewoon een hele toffe plaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:11 schreef TheZapster het volgende:
De Rudy's guilty pleasure is nou niet zo fout deze keer![]()
Waar blijven de David Hasselhoffs, de Don Johnssons ?
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo fout is die plaat inderdaad niet. Sterker nog, het is gewoon een hele toffe plaat.![]()
Toffe remix van Cold Shoulder. Stuk beter dan het saaieorigineel.
Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavondquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo fout is die plaat inderdaad niet. Sterker nog, het is gewoon een hele toffe plaat.![]()
Toffe remix van Cold Shoulder. Stuk beter dan het saaieorigineel.
Die is wel erg fout jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:14 schreef TheZapster het volgende:
Inderdaad![]()
Ik stem voor Don Johnson - Heartbeat!
Zit nu op youtube te kijken en tjongejonge ik was gewoon vergeten hoe slecht fout die was
quote:1. Learnalilgivinalovin' - Gotye
2. Stake Your Clame - Eli "Paperboy" Reed
3. Man With The Red Face - Mark Knight & Funkagenda
4. When I Grow Up - Pussycat Dolls
5. Love Is Noise - The Verve
6. Do For Love - Sabrina Starke
7. Make It Mine - Jason Mraz
8. No Substitute For Love - Estelle
9. That's Not My Name - The Ting Tings
10. Radio Edit - Krause
11. Gravity Blues - Black Box Revelation
We wachten nog op het Smurfenlied van vorige weekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavond
Voel ik daar een Don Johnson aankomen ? Nu moet ik om middernacht dus echt even luisterenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavond
Aha! nou, ben benieuwd wat het gaat wordenquote:[b]Op vrijdag 4 juli 2008 23:16 schreef moveyourass-Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavond
Mischien het Tietenlied van Elizequote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We wachten nog op het Smurfenlied van vorige week
Yeah !quote:
Geen slecht lijstje om dit uur mee af te sluitenquote:Jamiroquai - Runaway
The Zutons - Always Right Behind You
Calvin Harris - Acceptable In The 80s
giel doet het vanaf 05 days off, geen idee of ancilla er ook is...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef -Hans- het volgende:
Is Ancilla Tilia vanavond te gast in de Freaknacht?
Volgens mi jwel maar niet uit de studio maar uit de Melkweg, Amsterdamquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef -Hans- het volgende:
Is Ancilla Tilia vanavond te gast in de Freaknacht?
Vader Abraham is een held net als Bassie en wat zijn het heerlijke sacherijnige mensen in het echtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
wat een viezerd, die vader abraham. met die baard ook...
Je mag toch niet rokenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:09 schreef DaMook het volgende:
Avond, die muts is smurfin denk ik
, daar gaan ze omstebeurt mee naar bed
.
Zal ik de kroeg nog in gaan of niet ?.
Reden om niet te gaan bedoel jequote:
Echt wel. Zag em een keer op de Dam staan toen ie bezig was met opnames van iets.... samen met Dries Roelvinkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
wat een viezerd, die vader abraham. met die baard ook...
Ik welquote:
Waar ga je naartoe ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:34 schreef Marc63 het volgende:
Zo, de koffer is ingepakt. Nou moet ik morgen eigenlijk nog ff snel naar de kapper (mn haar heeft niet bepaald een zomerse lengte meer) en dan ben ik klaar voor de vakantie
quote:
Hij gaat maar 10 dagen, ik mag toch hopen dat jij langer gaat ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
Domien gaat ook vandaag op vakantie.
Hij heeft wel iets meer aan de dag van morgen dan ik.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij gaat maar 10 dagen, ik mag toch hopen dat jij langer gaat ?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:53 schreef -Hans- het volgende:
Hej wat tof ! Calvin Harris - Acceptable In The 80s speciaal voor het Fok-forum.
Overschakelen naar Giel denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:57 schreef -Hans- het volgende:
3FM cam doet vrij vaag... The Madd - Je Suis Parti
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
Morgen Vandaag een drukke dag, dus je suis parti aussi
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mensen, bedankt voor het luisteren! tot over 2 weken...
Hoop dat het deze keer wel goed gaat want de vorige keer ging het niet helemaal lekker.. Goede vakantie Kevin en Marc. Mzzl !quote:
Dus nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat het deze keer wel goed gaat want de vorige keer ging het niet helemaal lekker.. Goede vakantie Kevin en Marc. Mzzl !
Ik zie niets op de webcamquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:56 schreef CamelNLD het volgende:
Kun je het beeld (nachtegiel) ook nog volgen op je pc? Ik heb geen zin om tv & pc aan te hebben.
Zat ie maar overal behalve in z'n programmaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:43 schreef Cee het volgende:
Timur, nog geen 2 seconden nadat 'Just for tonight' van One night only afgelopen is: "ahh, "The girl you lost to cocaine". Z'n sidekick of producer of wat het ook is moest hem op z'n fout wijzen. Is niet de eerste keer dat ie geen flauw idee heeft wat hij net heeft gedraaid.
Hoezo zit je dan met je harses overal behalve je programma?
Minderquote:
Schijnt zelfs al Alarmschijf te zijn bij een ander radiostation. Er wordt dan nu al wel gesproken over een klassieker, maar ik denk wel dat er gewaakt moet worden om de plaat niet nu al te vaak te draaien. Anders zijn de mensen de plaat misschien wel zat als de single echt in de winkels ligt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:14 schreef on_air het volgende:
Whoppa. Nog een keer.
Nog geen single, maar gewoon stug blijven draaien (y).
Zag 't in het vorige topic al voorbijkomen jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:36 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Roel ! even lekker wakker worden met de prachtige ogen van EliZe. Wat een prachtverschijning *zwijmel*
[ afbeelding ]
![]()
Ah, Tessel is er zo te horen.
Plaatje staat ook op pagina 1 van dit topic. Kan niet vaak genoeg gepost worden, imo.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zag 't in het vorige topic al voorbijkomen ja.
Dat volg ik eerlijk gezegd niet heel erg.. Vroeger had je Michael Indurain en Armstrong, maar wie het tegenwoordig is? Ik zou het niet weten. Daarnaast het hele doping circus van vorig jaar heeft bij mij ook wel een stuk enthousiasme weggenomen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:22 schreef borisz het volgende:
Voor mij de komende tijd tussen 1200of1400 en 1800 geen 3fm.
Radio Tour de France
Van hoe laat tot hoe laat is de proloog? Dat kan ik nog wel meepakken. Vlieg pas om half 7.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:22 schreef borisz het volgende:
Voor mij de komende tijd tussen 1200of1400 en 1800 geen 3fm.
Radio Tour de France
Proloog is nu bezigquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat is de proloog? Dat kan ik nog wel meepakken. Vlieg pas om half 7.
Maar goed dat ik de Sportweek bij me heb. Had me nog niet in het parcours verdiept.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Proloog is nu bezig. In tegenstelling tot afgelopen jaren is het geen tijdrit, maar een 'gewone' etappe
.
Aha, je hebt 'm dus alquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:22 schreef Feivel1 het volgende:
@Hans: Ik heb mn mic, ik ben een blij kindje.
Kan ik nog niet over oordelen, moet nog een fantoomvoeding aan, en hij moet hier nog ff opgehangen worden..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, je hebt 'm dus alen bevalt 'ie??
Just for tonight
Ooh okay. Uitdaging dus (betreft aansluiten ezo)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:39 schreef Feivel1 het volgende:
Kan ik nog niet over oordelen, moet nog een fantoomvoeding aan, en hij moet hier nog ff opgehangen worden..
En anders heb ik altijd nog een top-technische vader die me helptquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh okay. Uitdaging dus (betreft aansluiten ezo)
Futuristische micquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En anders heb ik altijd nog een top-technische vader die me helpt.
Zo ziet ie er in het echt uit (die mic)
[ link | afbeelding ]
Ik ben verliefd.
Ik ben het de laatste jaren meer gaan waarderenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
eet smakelijk !![]()
* -Hans- is geen Chinees eten liefhebber..
Voordeel van Chinees eten is wel dat je veel hebt voor een aardige prijs, maar dat is dan ook direct een nadeel als je niet echt een liefhebber bent.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben het de laatste jaren meer gaan waarderen.
Wij hebben een paar heerlijke Chinese restaurants hier..
20.00 volgens 3fm.nl.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
Straks trouwens ook nog Michiel Veenstra maar ik weet niet precies wanneer.
Thanks! goedenavondquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
20.00 volgens 3fm.nl.
Goedenavond trouwens
Jep voor morgen heb ik ook al etenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voordeel van Chinees eten is wel dat je veel hebt voor een aardige prijs, maar dat is dan ook direct een nadeel als je niet echt een liefhebber bent.![]()
Straks trouwens ook nog Michiel Veenstra maar ik weet niet precies wanneer.
straks maar opde achtergrond aanzetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[TV-tip] Hans Teeuwen - Dat dan weer wel (20.25u @ Ned. 1)
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
straks maar opde achtergrond aanzet
quote:
Haaaaaaaaaaansquote:
"de Josti band. KUT....MUZIEK"quote:Hans T is f*cking briljant ! " maar het meest bang ben ik toch voor de Jostiband "
we hebben het hier over muziekquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:10 schreef borisz het volgende:
Sensation stream
http://www.bnn.nl/page/sensation
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Dancemuziek
Alleen we beginnen straks metChucky
Had deze afl. van Hans T nog niet gezien maar er zaten toch wel een hoop geweldige stukken in.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaaaaaans![]()
![]()
"de Josti band. KUT....MUZIEK"![]()
![]()
Weet iemand toevallig nog een site waar ik coole "Make Love Not War" t-shirtjes vandaan kan halen?
Welke?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Maar zometeen begint op rtl7 een horror film en ben wel benieuwd of het wat is.
Die muziek werkt echt hypnotiserendquote:
Erg lovend iddquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die muziek werkt echt hypnotiserend![]()
"Een perfecte show"![]()
Idd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg lovend idd. En terecht, van wat ze lieten horen
.
Jammer dat ze het laatste nummer niet uitzenden.
Geen bier??quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu naar Nederland 1 zappen voor Studio Sportzomer met een goed glas rode wijn erbij.
hier ook. Zometeen nog een blik Tequilla bier open trekkenquote:
Ja? na een paar wijntjes heb ik meestal genoeg (of het moet een zoete witte wijn zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nah. Van een goed glas wijn kan ik nóg meer genieten.
hehehe. Van een GOEDE wijn kun je er wel een paar wegtikken hoor zonder de dag erna last ervan te hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja? na een paar wijntjes heb ik meestal genoeg (of het moet een zoete witte wijn zijn) terwijl ik ongeneerd de hele avond bier achterover kan gieten
ja das wel waarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hehehe. Van een GOEDE wijn kun je er wel een paar wegtikken hoor zonder de dag erna last ervan te hebben.
Alvast proostquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:01 schreef Timo20 het volgende:
hier ook. Zometeen nog een blik Tequilla bier open trekken![]()
![]()
Proostquote:
Volgens mij niet. Tenminste: ik heb ze nog niet gezien...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:21 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens.. heeft 3FM ook de webcams meegenomen naar Werchter?
Balen..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Tenminste: ik heb ze nog niet gezien...
quote:
En dan kun je wel een hoofddoek gaan dragen, maar dan ben je gewoon een HOER met een doek om de kop.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken. Omdat je dat eerder al es geciteerd hebt dus.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:53 schreef on_air het volgende:
[..]
En dan kun je wel een hoofddoek gaan dragen, maar dan ben je gewoon een HOER met een doek om de kop.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef on_air het volgende:
Pap, weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga naar bed. BEN KAPOT.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Heb op diverse momenten weer he-le-maal dubbel gelegen. En ik werd maar weer es ermee geconfronteerd dat ik in het dagelijks leven meer dan eens per dag woorden of uitdrukkingen van Hans Teeuwen gebruik![]()
.
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:16 schreef -Hans- het volgende:
Sensation White nu ook op ned 3. Beetje te soft voor mij..
Was briljant jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Heb op diverse momenten weer he-le-maal dubbel gelegen. En ik werd maar weer es ermee geconfronteerd dat ik in het dagelijks leven meer dan eens per dag woorden of uitdrukkingen van Hans Teeuwen gebruik![]()
.
Is niet echt wat voor mij. Voor heel even misschien, maar als ze dan zo nodig hardcore moeten draaien laat het dan maar de happy versie zijnquote:
<>Voor heel even vind ik het ook wel tof maar na een uur ofzo ben ik er ook wel een beetje zat van. Happy hardcore blijftquote:Op zondag 6 juli 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is niet echt wat voor mij. Voor heel even misschien, maar als ze dan zo nodig hardcore moeten draaien laat het dan maar de happy versie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |