Dat volg ik eerlijk gezegd niet heel erg.. Vroeger had je Michael Indurain en Armstrong, maar wie het tegenwoordig is? Ik zou het niet weten. Daarnaast het hele doping circus van vorig jaar heeft bij mij ook wel een stuk enthousiasme weggenomen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:22 schreef borisz het volgende:
Voor mij de komende tijd tussen 1200of1400 en 1800 geen 3fm.
Radio Tour de France
Van hoe laat tot hoe laat is de proloog? Dat kan ik nog wel meepakken. Vlieg pas om half 7.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:22 schreef borisz het volgende:
Voor mij de komende tijd tussen 1200of1400 en 1800 geen 3fm.
Radio Tour de France
Proloog is nu bezigquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat is de proloog? Dat kan ik nog wel meepakken. Vlieg pas om half 7.
Maar goed dat ik de Sportweek bij me heb. Had me nog niet in het parcours verdiept.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Proloog is nu bezig. In tegenstelling tot afgelopen jaren is het geen tijdrit, maar een 'gewone' etappe
.
Aha, je hebt 'm dus alquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:22 schreef Feivel1 het volgende:
@Hans: Ik heb mn mic, ik ben een blij kindje.
Kan ik nog niet over oordelen, moet nog een fantoomvoeding aan, en hij moet hier nog ff opgehangen worden..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, je hebt 'm dus alen bevalt 'ie??
Just for tonight
Ooh okay. Uitdaging dus (betreft aansluiten ezo)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:39 schreef Feivel1 het volgende:
Kan ik nog niet over oordelen, moet nog een fantoomvoeding aan, en hij moet hier nog ff opgehangen worden..
En anders heb ik altijd nog een top-technische vader die me helptquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh okay. Uitdaging dus (betreft aansluiten ezo)
Futuristische micquote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:01 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En anders heb ik altijd nog een top-technische vader die me helpt.
Zo ziet ie er in het echt uit (die mic)
[ link | afbeelding ]
Ik ben verliefd.
Ik ben het de laatste jaren meer gaan waarderenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
eet smakelijk !![]()
* -Hans- is geen Chinees eten liefhebber..
Voordeel van Chinees eten is wel dat je veel hebt voor een aardige prijs, maar dat is dan ook direct een nadeel als je niet echt een liefhebber bent.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben het de laatste jaren meer gaan waarderen.
Wij hebben een paar heerlijke Chinese restaurants hier..
20.00 volgens 3fm.nl.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
...
Straks trouwens ook nog Michiel Veenstra maar ik weet niet precies wanneer.
Thanks! goedenavondquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
20.00 volgens 3fm.nl.
Goedenavond trouwens
Jep voor morgen heb ik ook al etenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voordeel van Chinees eten is wel dat je veel hebt voor een aardige prijs, maar dat is dan ook direct een nadeel als je niet echt een liefhebber bent.![]()
Straks trouwens ook nog Michiel Veenstra maar ik weet niet precies wanneer.
straks maar opde achtergrond aanzetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[TV-tip] Hans Teeuwen - Dat dan weer wel (20.25u @ Ned. 1)
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
straks maar opde achtergrond aanzet
quote:
Haaaaaaaaaaansquote:
"de Josti band. KUT....MUZIEK"quote:Hans T is f*cking briljant ! " maar het meest bang ben ik toch voor de Jostiband "
we hebben het hier over muziekquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:10 schreef borisz het volgende:
Sensation stream
http://www.bnn.nl/page/sensation
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Dancemuziek
Alleen we beginnen straks metChucky
Had deze afl. van Hans T nog niet gezien maar er zaten toch wel een hoop geweldige stukken in.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:10 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaaaaaans![]()
![]()
"de Josti band. KUT....MUZIEK"![]()
![]()
Weet iemand toevallig nog een site waar ik coole "Make Love Not War" t-shirtjes vandaan kan halen?
Welke?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:19 schreef -Hans- het volgende:
Maar zometeen begint op rtl7 een horror film en ben wel benieuwd of het wat is.
Die muziek werkt echt hypnotiserendquote:
Erg lovend iddquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die muziek werkt echt hypnotiserend![]()
"Een perfecte show"![]()
Idd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg lovend idd. En terecht, van wat ze lieten horen
.
Jammer dat ze het laatste nummer niet uitzenden.
Geen bier??quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu naar Nederland 1 zappen voor Studio Sportzomer met een goed glas rode wijn erbij.
hier ook. Zometeen nog een blik Tequilla bier open trekkenquote:
Ja? na een paar wijntjes heb ik meestal genoeg (of het moet een zoete witte wijn zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nah. Van een goed glas wijn kan ik nóg meer genieten.
hehehe. Van een GOEDE wijn kun je er wel een paar wegtikken hoor zonder de dag erna last ervan te hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja? na een paar wijntjes heb ik meestal genoeg (of het moet een zoete witte wijn zijn) terwijl ik ongeneerd de hele avond bier achterover kan gieten
ja das wel waarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
hehehe. Van een GOEDE wijn kun je er wel een paar wegtikken hoor zonder de dag erna last ervan te hebben.
Alvast proostquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:01 schreef Timo20 het volgende:
hier ook. Zometeen nog een blik Tequilla bier open trekken![]()
![]()
Proostquote:
Volgens mij niet. Tenminste: ik heb ze nog niet gezien...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:21 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens.. heeft 3FM ook de webcams meegenomen naar Werchter?
Balen..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Tenminste: ik heb ze nog niet gezien...
quote:
En dan kun je wel een hoofddoek gaan dragen, maar dan ben je gewoon een HOER met een doek om de kop.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken. Omdat je dat eerder al es geciteerd hebt dus.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:53 schreef on_air het volgende:
[..]
En dan kun je wel een hoofddoek gaan dragen, maar dan ben je gewoon een HOER met een doek om de kop.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef on_air het volgende:
Pap, weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga naar bed. BEN KAPOT.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Heb op diverse momenten weer he-le-maal dubbel gelegen. En ik werd maar weer es ermee geconfronteerd dat ik in het dagelijks leven meer dan eens per dag woorden of uitdrukkingen van Hans Teeuwen gebruik![]()
.
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:16 schreef -Hans- het volgende:
Sensation White nu ook op ned 3. Beetje te soft voor mij..
Was briljant jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Heb op diverse momenten weer he-le-maal dubbel gelegen. En ik werd maar weer es ermee geconfronteerd dat ik in het dagelijks leven meer dan eens per dag woorden of uitdrukkingen van Hans Teeuwen gebruik![]()
.
Is niet echt wat voor mij. Voor heel even misschien, maar als ze dan zo nodig hardcore moeten draaien laat het dan maar de happy versie zijnquote:
<>Voor heel even vind ik het ook wel tof maar na een uur ofzo ben ik er ook wel een beetje zat van. Happy hardcore blijftquote:Op zondag 6 juli 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is niet echt wat voor mij. Voor heel even misschien, maar als ze dan zo nodig hardcore moeten draaien laat het dan maar de happy versie zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |