Proostquote:
Volgens mij niet. Tenminste: ik heb ze nog niet gezien...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:21 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens.. heeft 3FM ook de webcams meegenomen naar Werchter?
Balen..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Tenminste: ik heb ze nog niet gezien...
quote:
En dan kun je wel een hoofddoek gaan dragen, maar dan ben je gewoon een HOER met een doek om de kop.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan jou denken. Omdat je dat eerder al es geciteerd hebt dus.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:53 schreef on_air het volgende:
[..]
En dan kun je wel een hoofddoek gaan dragen, maar dan ben je gewoon een HOER met een doek om de kop.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef on_air het volgende:
Pap, weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga naar bed. BEN KAPOT.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Heb op diverse momenten weer he-le-maal dubbel gelegen. En ik werd maar weer es ermee geconfronteerd dat ik in het dagelijks leven meer dan eens per dag woorden of uitdrukkingen van Hans Teeuwen gebruik![]()
.
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:16 schreef -Hans- het volgende:
Sensation White nu ook op ned 3. Beetje te soft voor mij..
Was briljant jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Heb op diverse momenten weer he-le-maal dubbel gelegen. En ik werd maar weer es ermee geconfronteerd dat ik in het dagelijks leven meer dan eens per dag woorden of uitdrukkingen van Hans Teeuwen gebruik![]()
.
Is niet echt wat voor mij. Voor heel even misschien, maar als ze dan zo nodig hardcore moeten draaien laat het dan maar de happy versie zijnquote:
<>Voor heel even vind ik het ook wel tof maar na een uur ofzo ben ik er ook wel een beetje zat van. Happy hardcore blijftquote:Op zondag 6 juli 2008 00:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is niet echt wat voor mij. Voor heel even misschien, maar als ze dan zo nodig hardcore moeten draaien laat het dan maar de happy versie zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |