Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo fout is die plaat inderdaad niet. Sterker nog, het is gewoon een hele toffe plaat.![]()
Toffe remix van Cold Shoulder. Stuk beter dan het saaieorigineel.
Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavondquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo fout is die plaat inderdaad niet. Sterker nog, het is gewoon een hele toffe plaat.![]()
Toffe remix van Cold Shoulder. Stuk beter dan het saaieorigineel.
Die is wel erg fout jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:14 schreef TheZapster het volgende:
Inderdaad![]()
Ik stem voor Don Johnson - Heartbeat!
Zit nu op youtube te kijken en tjongejonge ik was gewoon vergeten hoe slecht fout die was
quote:1. Learnalilgivinalovin' - Gotye
2. Stake Your Clame - Eli "Paperboy" Reed
3. Man With The Red Face - Mark Knight & Funkagenda
4. When I Grow Up - Pussycat Dolls
5. Love Is Noise - The Verve
6. Do For Love - Sabrina Starke
7. Make It Mine - Jason Mraz
8. No Substitute For Love - Estelle
9. That's Not My Name - The Ting Tings
10. Radio Edit - Krause
11. Gravity Blues - Black Box Revelation
We wachten nog op het Smurfenlied van vorige weekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavond
Voel ik daar een Don Johnson aankomen ? Nu moet ik om middernacht dus echt even luisterenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:16 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavond
Aha! nou, ben benieuwd wat het gaat wordenquote:[b]Op vrijdag 4 juli 2008 23:16 schreef moveyourass-Ik heb zo een voorgevoel dat het ook niet deze guilty pleasure gaat worden vanavond
Mischien het Tietenlied van Elizequote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
We wachten nog op het Smurfenlied van vorige week
Yeah !quote:
Geen slecht lijstje om dit uur mee af te sluitenquote:Jamiroquai - Runaway
The Zutons - Always Right Behind You
Calvin Harris - Acceptable In The 80s
giel doet het vanaf 05 days off, geen idee of ancilla er ook is...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef -Hans- het volgende:
Is Ancilla Tilia vanavond te gast in de Freaknacht?
Volgens mi jwel maar niet uit de studio maar uit de Melkweg, Amsterdamquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:50 schreef -Hans- het volgende:
Is Ancilla Tilia vanavond te gast in de Freaknacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |