Hij gaat maar 10 dagen, ik mag toch hopen dat jij langer gaat ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
Domien gaat ook vandaag op vakantie.
Hij heeft wel iets meer aan de dag van morgen dan ik.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij gaat maar 10 dagen, ik mag toch hopen dat jij langer gaat ?
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:53 schreef -Hans- het volgende:
Hej wat tof ! Calvin Harris - Acceptable In The 80s speciaal voor het Fok-forum.
Overschakelen naar Giel denk ikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:57 schreef -Hans- het volgende:
3FM cam doet vrij vaag... The Madd - Je Suis Parti
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
Morgen Vandaag een drukke dag, dus je suis parti aussi
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mensen, bedankt voor het luisteren! tot over 2 weken...
Hoop dat het deze keer wel goed gaat want de vorige keer ging het niet helemaal lekker.. Goede vakantie Kevin en Marc. Mzzl !quote:
Dus nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat het deze keer wel goed gaat want de vorige keer ging het niet helemaal lekker.. Goede vakantie Kevin en Marc. Mzzl !
Ik zie niets op de webcamquote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:56 schreef CamelNLD het volgende:
Kun je het beeld (nachtegiel) ook nog volgen op je pc? Ik heb geen zin om tv & pc aan te hebben.
Zat ie maar overal behalve in z'n programmaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:43 schreef Cee het volgende:
Timur, nog geen 2 seconden nadat 'Just for tonight' van One night only afgelopen is: "ahh, "The girl you lost to cocaine". Z'n sidekick of producer of wat het ook is moest hem op z'n fout wijzen. Is niet de eerste keer dat ie geen flauw idee heeft wat hij net heeft gedraaid.
Hoezo zit je dan met je harses overal behalve je programma?
Minderquote:
Schijnt zelfs al Alarmschijf te zijn bij een ander radiostation. Er wordt dan nu al wel gesproken over een klassieker, maar ik denk wel dat er gewaakt moet worden om de plaat niet nu al te vaak te draaien. Anders zijn de mensen de plaat misschien wel zat als de single echt in de winkels ligt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:14 schreef on_air het volgende:
Whoppa. Nog een keer.
Nog geen single, maar gewoon stug blijven draaien (y).
Zag 't in het vorige topic al voorbijkomen jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:36 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Roel ! even lekker wakker worden met de prachtige ogen van EliZe. Wat een prachtverschijning *zwijmel*
[ afbeelding ]
![]()
Ah, Tessel is er zo te horen.
Plaatje staat ook op pagina 1 van dit topic. Kan niet vaak genoeg gepost worden, imo.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zag 't in het vorige topic al voorbijkomen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |