SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Hallo vanuit het verre buitenland!
Ik vlieg zo weer van het internet af (heb maar voor een korte duur betaald) maar EW ziet er weer gezellig uit met Elize.
Dat wordt Ekstra TV kijken.
Hey, Floris!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Hallo vanuit het verre buitenland!
Ik vlieg zo weer van het internet af (heb maar voor een korte duur betaald) maar EW ziet er weer gezellig uit met Elize.
Dat wordt Ekstra TV kijken.
Net ook maar even een cap proberen te maken maar het schiet niet echt op als je het plaatje alleen als BMP kan opslaan. Beetje jammer. Naja, leuke gast dus hopelijk komt ze nog een keer op bezoek.quote:
Aha! weer een mysterie onthuldquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:33 schreef TheZapster het volgende:
Er staat trouwens Leon is Gay en niet Leaf is Gay Hans
Ik wil Rickie terugquote:Mark Labrand neemt de vrijgekomen plek op Radio 538 over.
Rick Rocks! Waar dan ook, bij MIDNR, maar ook bij Halloooooooo Costa Holandaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
Gordon alweer weg bij Radio 538
[..]
Ik wil Rickie terug
Wat voor drugs zullen ze gebruikt hebben toen ze dit nummer schreven zegquote:
Je moet vaker Arbeidsvitaminen luisteren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:The Cure op 3FM!!! dat ik dat nog mag mee maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |