Zuipen! Kreng!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Jaja On-air nu weten we het wel. ZUIPEN, Proost !
Is het zeker. En de zangeres is pas 16!quote:
Dat is mijn tekst. LOLquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is het zeker. En de zangeres is pas 16!
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft stiekem in de afgelopen uren wat updates aan die-ene-site doorgevoerd (nieuwe MH-poll, popup-functie voor webcam en automatische wisseling bij afwijkende webcams zoals 3VOOR12Radio Live).
Ah, ze vinden de gast vervelend worden.
... maar tot die tijd... een spannend muziekje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Aftellen tot Kelly de sterren telt is begonnen!
Hier weer een nieuwe, er zit echt geen drol in die jupi flesjes. Het is net ranja in kinderformaat....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Voorspelbaar maar nog steeds erg toepasselijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar tot die tijd... een spannend muziekje!
Jaja, voorspelbaar.
Zet voortaan Nachtegiel eens weer op een normale tijd, en niet om 01.20.quote:
Ben ook met ronde 2 begonnen maar zie eigenlijk nu pas dat er niet veel meer in huis is... GROM! Is het een leuke vrouw?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier weer een nieuwe, er zit echt geen drol in die jupi flesjes. Het is net ranja in kinderformaat....![]()
Maar het is wel lekker als je een poster aan het maken bent en een beetje inspiratieloos bent en met je gedachte bij een vrouw en je oor bij de radio zit....
Over voorspelbaar gesproken....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, welja, dit kan er ook nog wel bij.
Ik zit in ronde 4.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ook met ronde 2 begonnen maar zie eigenlijk nu pas dat er niet veel meer in huis is... GROM! Is het een leuke vrouw?
Racoon, speciaal voor Roel want hij heeft al hun platen
God staat ons bijquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond hopelijk geen technische problemen..
Zie ik eruit als de netmanagerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zet voortaan Nachtegiel eens weer op een normale tijd, en niet om 01.20.
Nu kan ik dus na Frasier de TV uitdoen, omdat er dan alleen nog maar twee punten te zien zijn.
Ik heb dus een achterstand in te lopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit in ronde 4.![]()
En jep een hele leuke vrouw![]()
Got no pics jet. Misschien komt ze vanavond nog langs... otherwise tomorrow...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb dus een achterstand in te lopen.
Mischien voorspelbaar maar dit topic is waardeloos zonder pics!
Ok dan ! Nou, veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Got no pics jet. Misschien komt ze vanavond nog langs... otherwise tomorrow...![]()
Ze heeft tennis toernooi. En vanavond feestavond. Dus ik gok het op morgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ok dan ! Nou, veel plezier dan maar![]()
Domien tot morgen!
Ekstra weekend mensen
Zometeen Der Rudy met een heerlijke uuropener!
quote:22-23
Air - Kelly Watch The Stars
The Ting Tings - Great DJ (Calvin Harris remix)
Estelle ft Kanye West - American Boy
MGMT - Electric Feel
Voicst - Feel Like A Rocket
Shampoo - Trouble
Hercules & Love Affair - You Belong (Riton Remix)
Hot Chip - One Pure Thought
The Very Sexuals - live in de 3FM studio
De Jeugd van Tegenwoordig - Hollereer
Santogold - L.E.S. Artistes
The Rapture - Get Myself Into It
Pete Philly & Perquisite - Time Flies
Misschien komt ze wel zwaar aangeschoten thuis joh. Feest!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze heeft tennis toernooi. En vanavond feestavond. Dus ik gok het op morgen.
Dus ik zit dadelijk waarschijnlijk nog achter photoshop, 3fm aan en het forum erbij...
Erg komisch ja!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Gerard: "weet iemand hoe laat het is?"
Nieuwslezer: "tien uur.."
Ff Kevin op het matje roepen. Of is die er niet? Dan gaat Rudy wel vaker buiten zn boekje...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
Die gasten van AIR weten zo goed sfeer in een plaat te brengen, echt niet normaal ! Ook dit is zo'n heerlijke Zweefplaat.
Hej we gaan toch niet The Ting Tings - Great DJ (Calvin Harris remix) skippen ????
Mandy ft. Booka Shades of zoiets.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat achtergrond nummer weer.![]()
(titel kwijt)
Is op vakantie ofzo? en ook Robert-Jan lijkt niet aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:08 schreef Marc63 het volgende:
Ff Kevin op het matje roepen. Of is die er niet? Dan gaat Rudy wel vaker buiten zn boekje...
BIjna goed ! M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (Tocadisco Remix).mp3quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mandy ft. Booka Shades of zoiets.
En de volgende is van Mark Ronson.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mandy ft. Booka Shades of zoiets.
En de volgende is van Mark Ronson.
Was te lui om de mp3 op de appel te gaan zoeken...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
BIjna goed ! M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (Tocadisco Remix).mp3
Pffff deze laptop met 128 MB intern deed er 20 seconden over om de DFS root te openen.. schoot niet op dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Was te lui om de mp3 op de appel te gaan zoeken...
Bij mij staat 'ie op m'n laptop en zit nu te werken op m'n desktop. Dat zoekt pas echt lastig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Was te lui om de mp3 op de appel te gaan zoeken...
Ben ook een A0 poster aan het maken. Dus de snelheid is hier er wel zo`n beetje uit, Vooral bij het opslaan...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff deze laptop met 128 MB intern deed er 20 seconden over om de DFS root te openen.. schoot niet op dus.
Lijkt mij ook vrij heftig ja qua berekeningen enzo. Kom op mensen speel nog eens wat van Queen !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben ook een A0 poster aan het maken. Dus de snelheid is hier er wel zo`n beetje uit, Vooral bij het opslaan...
Proost!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
Waardeloos dit van Shampoo maar Amy W is niet veel beter. Ik trek er nog eentje open. proost maar weer !
Dat zal ik vast horen, krijg net een smsje (quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
man man de playlist van uur 2.... Pfffffff wat een knaller van een plaat om mee te beginnen.
Heel vergezocht zat ik aan Haaksbergen te denken. Ligt in het oosten (Twente) en daar is meestal de eerste schaatswedstrijd op natuurijs van het jaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Zouden ze in Zwolle staan?
Proost!quote:
Als je wil zien wat ik eerder gemaakt heb. (de nieuwe staan nog niet online) dan klik je op R.A.W.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij heftig ja qua berekeningen enzo. Kom op mensen speel nog eens wat van Queen !
Ik heb zo'n vermoeden dat je zelfs de Rudy's Guilty PLessure nog wel kan horen en die is foutquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat zal ik vast horen, krijg net een smsje () en ik denk dat dat nog even kan duren
(cocktails en wijn....)
Ik vind dit wel lekker. Deze remix!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Proost!![]()
Blind van Hercules & Love Affair vond ik echt geweldig maar hier moet ik toch nog even aan wennen.
Slaapt niet bij mij. Hoewel ze hemelsbreed 500m van me weg woont..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je zelfs de Rudy's Guilty PLessure nog wel kan horen en die is fout
cocktails en wijn? pffff zij is of uitgeteld of je gaat een gruwelijke avond krijgen.Bondage in de touwen zeg maar
zquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je wil zien wat ik eerder gemaakt heb. (de nieuwe staan nog niet online) dan klik je op R.A.W.
Dat ze zo dichtbij woont zou je haast een nadeel noemen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Slaapt niet bij mij. Hoewel ze hemelsbreed 500m van me weg woont..![]()
Goede platen bij der Rudy!
Deze en ik hoor dat Les Artieste dadelijk ook komt.
Ja, op het werk gaat ie ook zwaar. Beetje raar. Want op mijn appel en op de toshiba gaat het prima!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
z
Paar pics gezien en ziet er mooi uit hoormaaruh, de site is een beetje te zwaar voor deze laptop dus check het een andere keer even wat uitgebreider.
Ah, dit moet wel Hot Chip zijn.
Is het ook lijkt me, ze gaat dan makkelijker naar huis om daar te slapen...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ze zo dichtbij woont zou je haast een nadeel noemen.
Inderdaad. Maar naast dat is ze nog niet "van mij". Dus ik moet eerst veroveren. En dan gaan we die 500m overbrugge.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat ze zo dichtbij woont zou je haast een nadeel noemen.
En wat ik daarna schrijf.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is het ook lijkt me, ze gaat dan makkelijker naar huis om daar te slapen...
Flash is net iets teveel van het goede voor een systeem/laptop met te weinig intern geheugen. Denk dat het op een andere pc al een stuk beter zal gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja, op het werk gaat ie ook zwaar. Beetje raar. Want op mijn appel en op de toshiba gaat het prima!
De foto op de voorkant door mij gemaakt en pagina 3 en 4 zijn toch wel mijn trots, stiekem.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Flash is net iets teveel van het goede voor een systeem/laptop met te weinig intern geheugen. Denk dat het op een andere pc al een stuk beter zal gaan.
Thanks Roel voor de tip ! btw: de chick van ned3 is wel ok ! deed vroeger geloof ik iets met het Jeugdjournaal. Pfff die biertjes hakken er toch wel in. Typen kost al wat meer moeitequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dadelijk nog Queen @ Nederland 3, Hans!
Wordt het killer(s) in het tweede uur...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks Roel voor de tip ! btw: de chick van ned3 is wel ok ! deed vroeger geloof ik iets met het Jeugdjournaal. Pfff die biertjes hakken er toch wel in. Typen kost al wat meer moeite![]()
Qua muziek vind ik dit uur vrij matig maar dat zal straks wel veranderen in uur 2 want dan staan er een aantal erg fijne platen op de lijst.
Had ik inderdaad al gezien en zien er mooi uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De foto op de voorkant door mij gemaakt en pagina 3 en 4 zijn toch wel mijn trots, stiekem.
Die heb je waarschijnlijk al gezien...
Thanksquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had ik inderdaad al gezien en zien er mooi uit.
quote:
Nope, maar serieus de platen die komen zijn erg tof ! uuropener is geweldigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wordt het killer(s) in het tweede uur...
Ik vind de manier waarop zij haar stem gebruikt in dit nummer heerlijk. Maar dat melodietje erachter (out of space) maakt het helemaal af. En ik denk dat je dit moet horen als je lsd hebt genomen, of zoiets. trippin`quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:51 schreef Sirolf het volgende:
Santogold, not bad!
Vooral het refrein is errug goed!
quote:23-00
System Of A Down - Chop Suey
CSS - Left Behind
Jamie Lidell - Another Day
Infadels - Make Mistakes
The Very Sexuals - Live in de 3FM studio
Beck - Loser
The Presets - My People
Sia - The Girl You Lost To Cocaine
HIT ME TV - A Public Thing
New Order - Blue Monday
Krause - Radio Edit
Sam Sparro - Black And Gold
GEM - Blisters
quote:23-00
System Of A Down - Chop Suey
CSS - Left Behind
Jamie Lidell - Another Day
Infadels - Make Mistakes
The Very Sexuals - Live in de 3FM studio
Beck - Loser
The Presets - My People
Sia - The Girl You Lost To Cocaine
HIT ME TV - A Public Thing
New Order - Blue Monday
Krause - Radio Edit
Sam Sparro - Black And Gold
GEM - Blisters
Ik vraag me soms wel eens af of jij geen dj moet worden met zulke aan- en afkondigingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Nou jongens hier komt het geweld! Sluit deuren en ramen en blijf uit de buurt van het serviesgoed want wat een track ! Gruwelijk
Koop een wekker met MP3-functie, dan kan het!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Dra-maandag en je wordt wakker met Chop Suey.. Ik hoop het toch ooit eens mee te maken.
Demo ligt geloof ik nog ergens bij 3FM maar wacht al een paar jaar op het verlossende telefoontjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af of jij geen dj moet worden met zulke aan- en afkondigingen.
Dat zou inderdaad kunnen maar mijn wekker heeft ook wel een gewone cd speler dus de mogelijkheid is aanwezig om met Chop Suey wakker te worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Sirolf het volgende:
Koop een wekker met MP3-functie, dan kan het!
Of op de kermis.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af of jij geen dj moet worden met zulke aan- en afkondigingen.
Thanks !!!!!!!!!!! The Final Band hoor ik. Beste band van de wereld mag het gaan afsluiten. Nou, MYA moet nu toch even plaats maken voor een paar jeugd helden. Here we go !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
HANS, QUEEN @ 3!
One Visionquote:
Brian May ziet jaaaaaren later nog precies hetzelfde uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Jaren ouder maar nog altijd hoogstaand. Dat ze na afloop kapot zullen zijn mag de pret niet drukken want wat een enthousiasme zeg. GEWELDIG !
Echt prachtig om te zien inderdaad ook qua kleding is het nog hetzelfde. Roger ziet er wel heel anders uit. Stuk dikker geworden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Brian May ziet jaaaaaren later nog precies hetzelfde uit.
Lijkt wel op: " I believe in a thing called love"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind persoonlijk dat de man een mooi en vooral herkenbaar stemgeluid heeft. Top !
vroegah, toen Ajax nog kon meekomen, paste dit nummer precies onder een reclameblok in een CL wedstrijdquote:
Zal er eens op gaan lettenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lijkt wel op: " I believe in a thing called love"
Way back zeg maar, maar hopelijk met Marco gaat het weer beter. Hopelijk hebben ze nog tijd voor Sam Sparro - Black And Gold... geweldige plaat met inderdaad een erg mooi einde van de plaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
vroegah, toen Ajax nog kon meekomen, paste dit nummer precies onder een reclameblok in een CL wedstrijd
Bedoel natuurlijk Piles ! sorry, ben niet zo scherp meer..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal er eens op gaan letten
Hoi Timooooooooo
Blauwe maandag
Het viel mij ook niet eens opquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef -Hans- het volgende:
Bedoel natuurlijk Piles ! sorry, ben niet zo scherp meer..
Volgens mij hebben jullie ook vrijwel dezelfde avatar, maar kan me vergissenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef Piles het volgende:
Het viel mij ook niet eens op
Ach, daar is het weekend voor
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:01 schreef Litton-Lane het volgende:
En weer een uur voorbij....
Ben bijna klaar met de poster (nr 5). Maar ook met de krat zie ik net. Maar ik ben weer meer dan tevreden. Nu de opdrachtgever nog. Morgen weet ik meer. Anders moet ik morgen weer aan de slag. Poster nr4 is vandaag gehangen.
quote:1. Learnalilgivinalovin' - Gotye (nog steeds op P1)
2. Stake Your Clame - Eli "Paperboy" Reed
3. Man With The Red Face - Mark Knight & Funkagenda
4. That's Not My Name - The Ting Tings
5. Go That Deep - Nu Frequency ft. Shara Nelson
6. Gospel With No Lord - Camille
7. This Is Not A Test - She & Him
8. Maybe Tonight - Nicole Atkins
9. Always Right Behind You - The Zutons
10. Radio Edit - Krause
11. Je Veux Te Voir - Yelle
Oh ja, het is vrijdagquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:26 schreef jmac het volgende:
1:40 oid. Veel plezier dan!
Volgens mij blijft Gotye tot het eind van het jaar erin staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:16 schreef -Hans- het volgende:
Jan Smit ! Als de morgen is gekomen.
Nieuwste Freak 11 !!
[..]
En volgens mij gaat Gerard voorlopig nog niet op vakantie dus het nummer zal inderdaad nog wel een tijdje op 1 staan. Maar het is dan ook wel een fijne plaat maar die zijn er wel meer.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij blijft Gotye tot het eind van het jaar erin staan.
Of totdat Gerard op vakantie is natuurlijk
Zei de vrouw gister ook....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:33 schreef Sirolf het volgende:
"Ik ben verliefd op iemand die onbereikbaar is"
"Maar ik sta voor je!"
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
Hey Hey Hey
Dat riep ik zondag ook nog naar Janne, maar ze zag me niet
Hopelijk lekkere chicks.. !quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:40 schreef Sirolf het volgende:
Vannacht vanaf 01:39:26 op TV!
Wat zou Giel vannacht weer hebben uitgenodigd.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:46 schreef Marc63 het volgende:
Viva la Vida
Hey cool. Die mail was van mij
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:46 schreef Marc63 het volgende:
Viva la Vida
Hey cool. Die mail was van mij
Ik zag vorige week dat er misschien nog een paar minuten overbleven, maar toen gingen ze nog 10 minuten lang Llinko'en.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Juweel van een plaat en leuk dat er ruimte is om die plaat te draaien.
Wat 'n track !
Hoor toch liever een goede plaat dan Llinko..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zag vorige week dat er misschien nog een paar minuten overbleven, maar toen gingen ze nog 10 minuten lang Llinko'en.
Zeker zo'n goede plaat als Viva la Vida. Nog maar een keer aanvragen? Ipv Lykke Li.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:50 schreef -Hans- het volgende:
Yesssssss het is Karma Police geworden en niemand heeft Mika gerequest
Radiohead rules !
[..]
Hoor toch liever een goede plaat dan Llinko..![]()
Leuke voor een volgende keerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zeker zo'n goede plaat als Viva la Vida. Nog maar een keer aanvragen? Ipv Lykke Li.
Ik ga em nog niet zo vaak aanvragen. Straks is ie al kapotgedraaid voordat ie uit komt (in augustus dus).quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke voor een volgende keer
Rudy rookt bij wijze van proef? dan houdt hij het nog best lang vol.. Ah, daar is Giel al.
Ben bang dat dat sowieso wel zal gebeuren, maar laten we hopen dat ze het rustig aan gaan doen met die plaat. Jammer dat het nog zo lang duurt tot de plaat hier uitkomt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ga em nog niet zo vaak aanvragen. Straks is ie al kapotgedraaid voordat ie uit komt (in augustus dus).
Klaar!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben bang dat dat sowieso wel zal gebeuren, maar laten we hopen dat ze het rustig aan gaan doen met die plaat. Jammer dat het nog zo lang duurt tot de plaat hier uitkomt.
Here comes the summer! Nou, absoluut gezien de verwachting op KNMI. De titel doet me trouwens aan Moke denken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klaar!
Als je een voorbeeld van versie 1.0 wil zien kan dat hier
Ik ga naar bed. En kom waarschijnlijk weer achter de appel als het niet goed is wat in bovenstaande link staat...
Absoluutquote:Lekker nummer dit.
Dat wordt nog een lange reeksquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
FOK! user steelt miljoenen bij elkaar
Het lekker-bij-de-koffie-of-thee-topic van deze morgen
en [TK] Creative Zen Vision W 60GB!! Niet verkrijgbaar in EU!! natuurlijk hoort er dan ook bijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alleen maar OMGquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef on_air het volgende:
Maar met koffie en Bowie erbij is het wel aardig.
Ik was er al naar op zoekquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
En deel 2 FOK! user steelt miljoenen bij elkaar #2 voor de meelezers.
motogp zit nu bij rtl. Dus dat lijkt mij niet echt denkbaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:28 schreef -Hans- het volgende:
Beetje brak maar toch een goedemorgen !![]()
Vandaag geloof ik de MotoGP race te Assen ! Zou Dione de Graaff het weer presenteren? Vorig jaar deed ze het leuk.David Bowie - China Girl
Klopt, en ook bij Eurosport maar vorig jaar was de NOS er gewoon bij, maar de tvgids maakt er verder geen melding over dus inderdaad geen TT bij de NOS. Naja, RTL is ook niet gek.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:38 schreef borisz het volgende:
[..]
motogp zit nu bij rtl. Dus dat lijkt mij niet echt denkbaar.
De plaat of Rooney?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
Mooie plaat van Rooney maar heeft hier verder weinig gedaan..
Erg irritant als je er niet meer op kunt komen wanneer dat was. Was dat toen Ross een oorbel had genomen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:09 schreef on_air het volgende:
You do know Wham! spilt up don't you?
And Ross... remember to wake us up before you go go!
http://www.geocities.com/Hollywood/9151/419.htmquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Erg irritant als je er niet meer op kunt komen wanneer dat was. Was dat toen Ross een oorbel had genomen?
Ook een leuke voor wanneer The Police gedraaid wordt: Ross can!
Van die bandjes die het goed doen in de Freak11 en waarvan misschien 1 single het ook nog enigszins goed doet in de hitlijst, zijn vaak erg leuk. Georgie James en The Hoosiers zijn bijvoorbeeld ook leuk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:51 schreef on_air het volgende:
[..]
De plaat of Rooney?
Hele album is trouwens erg goed. Verrassend. Net als Ghosts.
De eerste singels zijn leuk, maar het hele album is gewoon goed.
En Are You Afraid of Me is gewoon echt goed. Allang blij dat het niet doodgedraaid is.
Ja, met de oorbel. Met English chipie Emily.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Erg irritant als je er niet meer op kunt komen wanneer dat was. Was dat toen Ross een oorbel had genomen?
Ook een leuke voor wanneer The Police gedraaid wordt: Ross can!
De Freak11 is gewoon altijd prettig luisteren. Zo af en toe airplay, maar voor thuis in je collectie echte aanwinsten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van die bandjes die het goed doen in de Freak11 en waarvan misschien 1 single het ook nog enigszins goed doet in de hitlijst, zijn vaak erg leuk. Georgie James en The Hoosiers zijn bijvoorbeeld ook leuk.
Ah, had ik het toch goedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/Hollywood/9151/419.htm
Bedoel inderdaad de plaat van Rooney. Had eigenlijk gedacht dat de plaat wat meer zou gaan doen in Nederland maar dat is een beetje uitgebleven. Het is dan ook wel een plaat die je niet heel vaak moet horen. Maar zo af en toe is het wel erg prettig.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:51 schreef on_air het volgende:
[..]
De plaat of Rooney?
Hele album is trouwens erg goed. Verrassend. Net als Ghosts.
De eerste singels zijn leuk, maar het hele album is gewoon goed.
En Are You Afraid of Me is gewoon echt goed. Allang blij dat het niet doodgedraaid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |