Zet voortaan Nachtegiel eens weer op een normale tijd, en niet om 01.20.quote:
Ben ook met ronde 2 begonnen maar zie eigenlijk nu pas dat er niet veel meer in huis is... GROM! Is het een leuke vrouw?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier weer een nieuwe, er zit echt geen drol in die jupi flesjes. Het is net ranja in kinderformaat....![]()
Maar het is wel lekker als je een poster aan het maken bent en een beetje inspiratieloos bent en met je gedachte bij een vrouw en je oor bij de radio zit....
Over voorspelbaar gesproken....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, welja, dit kan er ook nog wel bij.
Ik zit in ronde 4.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ook met ronde 2 begonnen maar zie eigenlijk nu pas dat er niet veel meer in huis is... GROM! Is het een leuke vrouw?
Racoon, speciaal voor Roel want hij heeft al hun platen
God staat ons bijquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond hopelijk geen technische problemen..
Zie ik eruit als de netmanagerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zet voortaan Nachtegiel eens weer op een normale tijd, en niet om 01.20.
Nu kan ik dus na Frasier de TV uitdoen, omdat er dan alleen nog maar twee punten te zien zijn.
Ik heb dus een achterstand in te lopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit in ronde 4.![]()
En jep een hele leuke vrouw![]()
Got no pics jet. Misschien komt ze vanavond nog langs... otherwise tomorrow...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb dus een achterstand in te lopen.
Mischien voorspelbaar maar dit topic is waardeloos zonder pics!
Ok dan ! Nou, veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Got no pics jet. Misschien komt ze vanavond nog langs... otherwise tomorrow...![]()
Ze heeft tennis toernooi. En vanavond feestavond. Dus ik gok het op morgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ok dan ! Nou, veel plezier dan maar![]()
Domien tot morgen!
Ekstra weekend mensen
Zometeen Der Rudy met een heerlijke uuropener!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |