Dan koop je toch lekker een iPod en ga je lekker met Apple software klooien.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Voor 220 euro heb je al een gloednieuwe iPod Classic 80(!) GB, en jij vraagt 300 euro voor een tweedehandse verouderde 60 GB Zen Vision:W die nieuw overigens al 300 euro kost (470 dollar).
Tevens als je hem hebt gebruikt, ook al is het maar een half uurtje op weg naar school, dan is hij per definitie niet 'nieuw uit de verpakking'.
Als hij stuk is moet je hem even langsbrengen in de States... Maar je hebt volgens mij geen garantie.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:25 schreef PetervdK het volgende:
Als hij hier niet verkrijgbaar is, hoe kom jij er dan aan? En hoe zit het dan met garantie?
Een voorbeeld nemen van Amerikaanse ebay, die verkoper verzend niet eens buiten Amerikaquote:Op zondag 2 maart 2008 18:28 schreef frankpaul1 het volgende:
Heb wel interesse, maar ik denk dat 175 euro wel netjes is. Zie ook:
http://cgi.ebay.com/Creat(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Bij deze dus een bod van 175 euro.
Ik zei nergens dat je geen bod hebt gedaan ik zei alleen dat het nogal nutteloos is om een linkje van een ebayer die niet naar NL shipt te posten. Overigens vind ik een linkje van een ebayer die wel naar NL shipt ook redelijk nutteloos want we zitten hier niet op ebay maar op FOK! Aangezien handel hier niet is toegestaan zijn de prijzen hier over 't algemeen wat hoger dan bij een ebaywinkel die er 100 tegelijk kan inkopen, daarbij is het een goed recht van de TS om er 300 euro voor te vragen, niemand dwingt jou om 't ding te kopen of te bieden.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:19 schreef frankpaul1 het volgende:
http://cgi.ebay.com/NEW-I(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Sorry hoor en ik had wel een bod gedaan. Lezen! Wilde alleen even beargumenteren dat het te duur was, misschien handig voor de verkoper. Deze shipte wel naar de EU.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ach nu komtie toch nog van pas, voor de eenzame uurtjes in de bak![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ach nu komtie toch nog van pas, voor de eenzame uurtjes in de bak![]()
quote:
En toen was het toch een andere MaddoxX en verkoopt hij mooi dit apparaatje voor meer dan zn vraagprijsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:34 schreef Parkinson_XTC het volgende:
ik bied 400,- !!
(dit is straks een bewijsstuk in een zaak die het wereldnieuws gaat halen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |