Zuipen! Kreng!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Jaja On-air nu weten we het wel. ZUIPEN, Proost !
Is het zeker. En de zangeres is pas 16!quote:
Dat is mijn tekst. LOLquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is het zeker. En de zangeres is pas 16!
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft stiekem in de afgelopen uren wat updates aan die-ene-site doorgevoerd (nieuwe MH-poll, popup-functie voor webcam en automatische wisseling bij afwijkende webcams zoals 3VOOR12Radio Live).
Ah, ze vinden de gast vervelend worden.
... maar tot die tijd... een spannend muziekje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef -Hans- het volgende:
Aftellen tot Kelly de sterren telt is begonnen!
Hier weer een nieuwe, er zit echt geen drol in die jupi flesjes. Het is net ranja in kinderformaat....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:44 schreef -Hans- het volgende:
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Voorspelbaar maar nog steeds erg toepasselijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar tot die tijd... een spannend muziekje!
Jaja, voorspelbaar.
Zet voortaan Nachtegiel eens weer op een normale tijd, en niet om 01.20.quote:
Ben ook met ronde 2 begonnen maar zie eigenlijk nu pas dat er niet veel meer in huis is... GROM! Is het een leuke vrouw?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hier weer een nieuwe, er zit echt geen drol in die jupi flesjes. Het is net ranja in kinderformaat....![]()
Maar het is wel lekker als je een poster aan het maken bent en een beetje inspiratieloos bent en met je gedachte bij een vrouw en je oor bij de radio zit....
Over voorspelbaar gesproken....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, welja, dit kan er ook nog wel bij.
Ik zit in ronde 4.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ook met ronde 2 begonnen maar zie eigenlijk nu pas dat er niet veel meer in huis is... GROM! Is het een leuke vrouw?
Racoon, speciaal voor Roel want hij heeft al hun platen
God staat ons bijquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanavond hopelijk geen technische problemen..
Zie ik eruit als de netmanagerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zet voortaan Nachtegiel eens weer op een normale tijd, en niet om 01.20.
Nu kan ik dus na Frasier de TV uitdoen, omdat er dan alleen nog maar twee punten te zien zijn.
Ik heb dus een achterstand in te lopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit in ronde 4.![]()
En jep een hele leuke vrouw![]()
Got no pics jet. Misschien komt ze vanavond nog langs... otherwise tomorrow...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb dus een achterstand in te lopen.
Mischien voorspelbaar maar dit topic is waardeloos zonder pics!
Ok dan ! Nou, veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Got no pics jet. Misschien komt ze vanavond nog langs... otherwise tomorrow...![]()
Ze heeft tennis toernooi. En vanavond feestavond. Dus ik gok het op morgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ok dan ! Nou, veel plezier dan maar![]()
Domien tot morgen!
Ekstra weekend mensen
Zometeen Der Rudy met een heerlijke uuropener!
quote:22-23
Air - Kelly Watch The Stars
The Ting Tings - Great DJ (Calvin Harris remix)
Estelle ft Kanye West - American Boy
MGMT - Electric Feel
Voicst - Feel Like A Rocket
Shampoo - Trouble
Hercules & Love Affair - You Belong (Riton Remix)
Hot Chip - One Pure Thought
The Very Sexuals - live in de 3FM studio
De Jeugd van Tegenwoordig - Hollereer
Santogold - L.E.S. Artistes
The Rapture - Get Myself Into It
Pete Philly & Perquisite - Time Flies
Misschien komt ze wel zwaar aangeschoten thuis joh. Feest!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ze heeft tennis toernooi. En vanavond feestavond. Dus ik gok het op morgen.
Dus ik zit dadelijk waarschijnlijk nog achter photoshop, 3fm aan en het forum erbij...
Erg komisch ja!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
Gerard: "weet iemand hoe laat het is?"
Nieuwslezer: "tien uur.."
Ff Kevin op het matje roepen. Of is die er niet? Dan gaat Rudy wel vaker buiten zn boekje...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
Die gasten van AIR weten zo goed sfeer in een plaat te brengen, echt niet normaal ! Ook dit is zo'n heerlijke Zweefplaat.
Hej we gaan toch niet The Ting Tings - Great DJ (Calvin Harris remix) skippen ????
Mandy ft. Booka Shades of zoiets.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat achtergrond nummer weer.![]()
(titel kwijt)
Is op vakantie ofzo? en ook Robert-Jan lijkt niet aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:08 schreef Marc63 het volgende:
Ff Kevin op het matje roepen. Of is die er niet? Dan gaat Rudy wel vaker buiten zn boekje...
BIjna goed ! M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (Tocadisco Remix).mp3quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mandy ft. Booka Shades of zoiets.
En de volgende is van Mark Ronson.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mandy ft. Booka Shades of zoiets.
En de volgende is van Mark Ronson.
Was te lui om de mp3 op de appel te gaan zoeken...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
BIjna goed ! M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (Tocadisco Remix).mp3
Pffff deze laptop met 128 MB intern deed er 20 seconden over om de DFS root te openen.. schoot niet op dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Was te lui om de mp3 op de appel te gaan zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |