quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef on_air het volgende:
Maar met koffie en Bowie erbij is het wel aardig.
Ik was er al naar op zoekquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
En deel 2 FOK! user steelt miljoenen bij elkaar #2 voor de meelezers.
motogp zit nu bij rtl. Dus dat lijkt mij niet echt denkbaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:28 schreef -Hans- het volgende:
Beetje brak maar toch een goedemorgen !![]()
Vandaag geloof ik de MotoGP race te Assen ! Zou Dione de Graaff het weer presenteren? Vorig jaar deed ze het leuk.David Bowie - China Girl
Klopt, en ook bij Eurosport maar vorig jaar was de NOS er gewoon bij, maar de tvgids maakt er verder geen melding over dus inderdaad geen TT bij de NOS. Naja, RTL is ook niet gek.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:38 schreef borisz het volgende:
[..]
motogp zit nu bij rtl. Dus dat lijkt mij niet echt denkbaar.
De plaat of Rooney?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
Mooie plaat van Rooney maar heeft hier verder weinig gedaan..
Erg irritant als je er niet meer op kunt komen wanneer dat was. Was dat toen Ross een oorbel had genomen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:09 schreef on_air het volgende:
You do know Wham! spilt up don't you?
And Ross... remember to wake us up before you go go!
http://www.geocities.com/Hollywood/9151/419.htmquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Erg irritant als je er niet meer op kunt komen wanneer dat was. Was dat toen Ross een oorbel had genomen?
Ook een leuke voor wanneer The Police gedraaid wordt: Ross can!
Van die bandjes die het goed doen in de Freak11 en waarvan misschien 1 single het ook nog enigszins goed doet in de hitlijst, zijn vaak erg leuk. Georgie James en The Hoosiers zijn bijvoorbeeld ook leuk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:51 schreef on_air het volgende:
[..]
De plaat of Rooney?
Hele album is trouwens erg goed. Verrassend. Net als Ghosts.
De eerste singels zijn leuk, maar het hele album is gewoon goed.
En Are You Afraid of Me is gewoon echt goed. Allang blij dat het niet doodgedraaid is.
Ja, met de oorbel. Met English chipie Emily.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Erg irritant als je er niet meer op kunt komen wanneer dat was. Was dat toen Ross een oorbel had genomen?
Ook een leuke voor wanneer The Police gedraaid wordt: Ross can!
De Freak11 is gewoon altijd prettig luisteren. Zo af en toe airplay, maar voor thuis in je collectie echte aanwinsten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van die bandjes die het goed doen in de Freak11 en waarvan misschien 1 single het ook nog enigszins goed doet in de hitlijst, zijn vaak erg leuk. Georgie James en The Hoosiers zijn bijvoorbeeld ook leuk.
Ah, had ik het toch goedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://www.geocities.com/Hollywood/9151/419.htm
Bedoel inderdaad de plaat van Rooney. Had eigenlijk gedacht dat de plaat wat meer zou gaan doen in Nederland maar dat is een beetje uitgebleven. Het is dan ook wel een plaat die je niet heel vaak moet horen. Maar zo af en toe is het wel erg prettig.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:51 schreef on_air het volgende:
[..]
De plaat of Rooney?
Hele album is trouwens erg goed. Verrassend. Net als Ghosts.
De eerste singels zijn leuk, maar het hele album is gewoon goed.
En Are You Afraid of Me is gewoon echt goed. Allang blij dat het niet doodgedraaid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |