quote:23-00
System Of A Down - Chop Suey
CSS - Left Behind
Jamie Lidell - Another Day
Infadels - Make Mistakes
The Very Sexuals - Live in de 3FM studio
Beck - Loser
The Presets - My People
Sia - The Girl You Lost To Cocaine
HIT ME TV - A Public Thing
New Order - Blue Monday
Krause - Radio Edit
Sam Sparro - Black And Gold
GEM - Blisters
Ik vraag me soms wel eens af of jij geen dj moet worden met zulke aan- en afkondigingen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Nou jongens hier komt het geweld! Sluit deuren en ramen en blijf uit de buurt van het serviesgoed want wat een track ! Gruwelijk
Koop een wekker met MP3-functie, dan kan het!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:05 schreef -Hans- het volgende:
Dra-maandag en je wordt wakker met Chop Suey.. Ik hoop het toch ooit eens mee te maken.
Demo ligt geloof ik nog ergens bij 3FM maar wacht al een paar jaar op het verlossende telefoontjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af of jij geen dj moet worden met zulke aan- en afkondigingen.
Dat zou inderdaad kunnen maar mijn wekker heeft ook wel een gewone cd speler dus de mogelijkheid is aanwezig om met Chop Suey wakker te worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Sirolf het volgende:
Koop een wekker met MP3-functie, dan kan het!
Of op de kermis.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af of jij geen dj moet worden met zulke aan- en afkondigingen.
Thanks !!!!!!!!!!! The Final Band hoor ik. Beste band van de wereld mag het gaan afsluiten. Nou, MYA moet nu toch even plaats maken voor een paar jeugd helden. Here we go !quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
HANS, QUEEN @ 3!
One Visionquote:
Brian May ziet jaaaaaren later nog precies hetzelfde uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:17 schreef -Hans- het volgende:
Jaren ouder maar nog altijd hoogstaand. Dat ze na afloop kapot zullen zijn mag de pret niet drukken want wat een enthousiasme zeg. GEWELDIG !
Echt prachtig om te zien inderdaad ook qua kleding is het nog hetzelfde. Roger ziet er wel heel anders uit. Stuk dikker geworden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Brian May ziet jaaaaaren later nog precies hetzelfde uit.
Lijkt wel op: " I believe in a thing called love"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind persoonlijk dat de man een mooi en vooral herkenbaar stemgeluid heeft. Top !
vroegah, toen Ajax nog kon meekomen, paste dit nummer precies onder een reclameblok in een CL wedstrijdquote:
Zal er eens op gaan lettenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lijkt wel op: " I believe in a thing called love"
Way back zeg maar, maar hopelijk met Marco gaat het weer beter. Hopelijk hebben ze nog tijd voor Sam Sparro - Black And Gold... geweldige plaat met inderdaad een erg mooi einde van de plaat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
vroegah, toen Ajax nog kon meekomen, paste dit nummer precies onder een reclameblok in een CL wedstrijd
Bedoel natuurlijk Piles ! sorry, ben niet zo scherp meer..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal er eens op gaan letten
Hoi Timooooooooo
Blauwe maandag
Het viel mij ook niet eens opquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef -Hans- het volgende:
Bedoel natuurlijk Piles ! sorry, ben niet zo scherp meer..
Volgens mij hebben jullie ook vrijwel dezelfde avatar, maar kan me vergissenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef Piles het volgende:
Het viel mij ook niet eens op
Ach, daar is het weekend voor
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:01 schreef Litton-Lane het volgende:
En weer een uur voorbij....
Ben bijna klaar met de poster (nr 5). Maar ook met de krat zie ik net. Maar ik ben weer meer dan tevreden. Nu de opdrachtgever nog. Morgen weet ik meer. Anders moet ik morgen weer aan de slag. Poster nr4 is vandaag gehangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |