Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:49 schreef Feivel1 het volgende:
En hier komt dus die OP.
De opensnelheid is nu wel redelijk, maar ik ben niet zo snel in OP's er neer zettenquote:
Je moet wat verzinnen. TVP is ook zo afgezaagdquote:
Was ook maar als TVPquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:51 schreef Feivel1 het volgende:
De opensnelheid is nu wel redelijk, maar ik ben niet zo snel in OP's er neer zetten.
Exactement!quote:
hij is al zeker een dikek acht jaar online hoorquote:
Dank u, collegaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is al zeker een dikek acht jaar online hoor
graag gedaan.quote:
Haha! ja, het is zeker origineel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:52 schreef Piles het volgende:
Je moet wat verzinnen. TVP is ook zo afgezaagd
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha! ja, het is zeker origineel.![]()
Roelie ! terug van de pauze?
woolhat zit tegenover mij, en zit veel op FOK!, maar post weinig. Gezien onze muzieksmaak zouden er ook erg veel dubbele reacties in dit topic komen als hij meer zou posten denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:09 schreef Feivel1 het volgende:
@Againzender: Ook in dit topic? Indatgeval mijn excuses voor het kijken met mn ogen dicht.
quote:
Klik jij weleens op usernames? Doe het eens zou ik zeggen, dan weet je genoeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:09 schreef Feivel1 het volgende:
@Againzender: Ook in dit topic? Indatgeval mijn excuses voor het kijken met mn ogen dicht.
Waarom ook zo vroeg wakker?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:10 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb doordat ik om 6 uur al ben opgestaan nu het gevoel dat het al 15 uur is...
Nu mag ik me oprecht schamen..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klik jij weleens op usernames? Doe het eens zou ik zeggen, dan weet je genoeg.
man man dat klinkt weer een partij lekker maaruh hoe zit het met het buikje? of valt dat nog wel mee?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef Roel_Jewel het volgende:. Wederom van een overheerlijke Italiaanse bol met zalm, rucola, parmezaanse kaas en zongedroogde tomaten genoten
![]()
!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
man man dat klinkt weer een partij lekker maaruh hoe zit het met het buikje? of valt dat nog wel mee?![]()
ja, die stem is inderdaad wel een minpuntje. Maar bij dit nummer valt het mee inderdaad, misschien omdat dit het eerste album was met deze zanger en hij nog een beetje op de vorige zanger probeerde te lijken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
Het blijft jammer van die stem, verder is AC/DC wel leuk natuurlijk
Fantastische naam voor een bandlekker gitaarwerk, kunst van het weglaten begrepen
Alleen die stem he
Alhoewel dit nummer nog wel meevalt vergeleken bij Thunder
Goed idee ff in het zonnetje zittenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:31 schreef on_air het volgende:
Ik had niet na de lunch een uur in de zon op het balkon moeten gaan zitten. Nu gebeurt er echt helemaal niets meer vandaag. Rozig, warm, middagdip.
de zon is ook ontzettend sterk vandaagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:31 schreef on_air het volgende:
Ik had niet na de lunch een uur in de zon op het balkon moeten gaan zitten. Nu gebeurt er echt helemaal niets meer vandaag. Rozig, warm, middagdip.
PI my dear. PI voor duidelijkheid of intentiequote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
de zon is ook ontzettend sterk vandaag
Niks mis meequote:
PI, PIquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ja sorry, kon't niet wat duidelijker maken...
Dit is wel een lekker nummer van Bon Jovi
I'm a cowboy, on a steel horse I ride
A loaded 6-string on my back
zeker een lekker nummerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Dit is wel een lekker nummer van Bon Jovi
I'm a cowboy, on a steel horse I ride
A loaded 6-string on my back
Mondharmonica is vet!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:26 schreef on_air het volgende:
[..]
PI, PI.
Maar ik doelde er meer op dat daar je mondharmonica goedkeuring uit voort komt.
En Jon Bon Jovi.
ikm kan er ook niet tegen. ik ga wel even naar de wcquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:50 schreef on_air het volgende:
Euh... Ik ga even de tuin in. Peter Andre kan ik psychisch niet aan.
Terwijl ik niets tegen de foute. 90's
. heb.
Zo'n 1500 punkers onder hoesten en kotsen, lijkt me geen goed ideequote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:47 schreef on_air het volgende:
Kudtzooi Sersjee.
Gewoon gaan en iedereen infecteren. Delen is tof namelijk.
Aha, dat is wel netjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:. Nah, dit is best wel gezond spul
. En hardlopen hè. Tweemaal per week
.
Holy crap man. Ik deel graag, in ellende of andere dingen die anderen liever niet weten/hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is wel minderBeterschap!
Delen is tof? wat een SP instelling
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Holy crap man. Ik deel graag, in ellende of andere dingen die anderen liever niet weten/hebben.
Ik algehele tyfus, dan iedereen. Zoiets.
Dat klinkt beterquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:02 schreef on_air het volgende:
[..]
Holy crap man. Ik deel graag, in ellende of andere dingen die anderen liever niet weten/hebben.
Ik algehele tyfus, dan iedereen. Zoiets.
NOFXquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:46 schreef Sersjee het volgende:
Ik baal. Zou vanavond naar NOFX gaan, lekker[ afbeelding ] enzo. Maar wat is er loos...en[ afbeelding ]
Da's niet tof.
Precies, maar nou kan ik dus niet heenquote:
Welke? Don't call me white is my favoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies, maar nou kan ik dus niet heen![]()
Dan ga ik ze maar in de request gooien...
Wereldplaat! Die heeft Michiel een paar maanden terug voor me gedraaid, dus die is bekend bij 3FM (of in ieder geval bij hem).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Welke? Don't call me white is my favo
Cool!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wereldplaat! Die heeft Michiel een paar maanden terug voor me gedraaid, dus die is bekend bij 3FM (of in ieder geval bij hem).
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
http://www.michielveenstra.nl/angrylog/log/147989/Vroegah/
Ik ga mezelf toch niet vrijwillig voor l*l zettenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
En Maricha ga jij ook zo'n hele oude foto online gooien?
Jammerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ga mezelf toch niet vrijwillig voor l*l zetten
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ook niet als ik beloof niet te lachen?
Dat wordt dus een leven lang trappen tegen z'n hielquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
Uit de categorie rare namen. De kleine van Martijn Krabbe heet Achilles
Dat is anders al wel 3200 jaar lang een bekende naam.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
Nu maar hopen dat 'ie z'n hiel niet breekt, want dan heeft 'ie problemen met z'n achilleshiel...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
Nah, dat klinkt wel heel dramatisch.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
Ik ga mezelf toch niet vrijwillig voor l*l zetten
Zelfde verhaal als dat je tegenwoordig nog maar erg weinig kinderen tegenkomt met de naam Cornelis, Bernard en dergelijke.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is anders al wel 3200 jaar lang een bekende naam.
15 jaar geleden was ik 9. Foto's van voor de pubertijd kunnen nog regelmatig voor schattig doorgaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nah, dat klinkt wel heel dramatisch.![]()
Ik zou het overigens ook niet snel doen hoor (jeugdfoto's van mezelf online gooien)
15 jaar geleden was ik 14......dan wil je jezelf niet terug zienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
15 jaar geleden was ik 9. Foto's van voor de pubertijd kunnen nog regelmatig voor schattig doorgaan.
Ik zou zelf voor de zekerheid ook nog iets lager gaan zitten. Zag laatst een oude video van een bruiloft waarbij ik 2 was. Daarvan ben ik tenminste zeker dat ik voor schattig door kan gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
15 jaar geleden was ik 14......dan wil je jezelf niet terug zien
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als dat je tegenwoordig nog maar erg weinig kinderen tegenkomt met de naam Cornelis, Bernard en dergelijke.
Toen was ik 11 en volgens mij kan het dan nog net.. Voor de rest zie reply Marichaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
15 jaar geleden was ik 9. Foto's van voor de pubertijd kunnen nog regelmatig voor schattig doorgaan.
Bikkel... Zo heet de teckel van m'n beste vriend.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Krabbe is sowieso raar met namen. Een oudere zoon heet Bikkel. Een dochter heeft wel een normale naam Jasmijn.
Teckels zijn leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bikkel... Zo heet de teckel van m'n beste vriend.
Ik ben nog aan het eten, maar ik moet er zo ook nog aan geloven. Morgen een begrafenis en de halve familie heeft besloten om voor die tijd nog maar even bij mij langs te komen voor een kopje koffie(begrafenis is in Amsterdam en de familie woont in Arnhem en verder oostelijk). Mn tantes hebben nog wel eens de neiging om alles aan een grondige inspectie te onderwerpen en ik heb geen zin om de komende verjaardagen te moeten horen dat mn kamer er niet gloedje-spik-fonkel uitzag.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik is er ook, maar sta met de stofzuiger en de dweil in mijn handen.
Niet dat ik er zin in had.Nu droogt de vloer...
Maar het moest ook weer eens gebeuren.
Je hele familie op 12m2?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het eten, maar ik moet er zo ook nog aan geloven. Morgen een begrafenis en de halve familie heeft besloten om voor die tijd nog maar even bij mij langs te komen voor een kopje koffie(begrafenis is in Amsterdam en de familie woont in Arnhem en verder oostelijk). Mn tantes hebben nog wel eens de neiging om alles aan een grondige inspectie te onderwerpen en ik heb geen zin om de komende verjaardagen te moeten horen dat mn kamer er niet gloedje-spik-fonkel uitzag.
Halve familiequote:
Wat een verrassing!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Hee... Ik op de radio!
Cool! JCB Songquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Hee... Ik op de radio!
Dat op basis van 12m2 iemand direct weet dat het Uilenstede is?quote:
Kijk eens hierboven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
L - L !
Hopelijk heeft Sirolf de radio nog aan want deze wil hij niet missen!
TheZapster komt zelf uit Amstelveen en weet vast dat ik student ben. Dan hoef je waarschijnlijk niet na te denken over waar ik woon.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat op basis van 12m2 iemand direct weet dat het Uilenstede is?
Ja.
Dat jij je halve familie erin kwijt kan ook trouwens.
... en het plafond is ook hoog genoeg, vergeet dus de verticale ruimte niet te benutten!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
TheZapster komt zelf uit Amstelveen en weet vast dat ik student ben. Dan hoef je waarschijnlijk niet na te denken over waar ik woon.
Hoewel het totale oppervlak mn kamer wel meer richting de 15/16m2 gaat, dus ik kan ook mensen in de badkamer en in het halletje laten staan
Er kunnen nog wat mensen op de schappen aan de muur zitten en iemand kan aan de lamp gaan hangen. Ben alleen bang dat alles dan naar beneden komt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het plafond is ook hoog genoeg, vergeet dus de verticale ruimte niet te benutten!
Al wil ik wel een foto als je dat doet...
Ohja zaterdag de TT, dat wordt niet rustig in de tuin zitten bij mijn moeder dusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef Sersjee het volgende:
Heidi![]()
Kolere, ik dacht dat hetover was, maar er kwam net weer ff wat naar buiten
Ik word gek als ik na NOFX ook de TT ga missen...
Gokje, Baggelhuizen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ohja zaterdag de TT, dat wordt niet rustig in de tuin zitten bij mijn moeder dus
Nee, het is niet dat je bij mijn moeder last hebt van het circuit zelf maar wel al die motorclubs die langsrijdenquote:
Hahaha dank je wel!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb ik Maricha persoonlijk aan de telefoon en dan vergeet ik haar te feliciteren met haar PRIJS!(alsnog gefeliciteerd
)
De laatste keer hiervoor was Tuesday 24-06-2008 13:12, toch alweer een uur of 7 geleden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
Tuuurlijk, het is alweer een paar uur geleden
Ik hoorde de cowbells en dacht, die heb ik vandaag eerder gehoord... (quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste keer hiervoor was Tuesday 24-06-2008 13:12, toch alweer een uur of 7 geleden.
Dat zeg ik....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
De laatste keer hiervoor was Tuesday 24-06-2008 13:12, toch alweer een uur of 7 geleden.
Veel mensen vinden dat leuk, op de terugweg staan tot Amersfoort de viaducten vol met volk...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat je bij mijn moeder last hebt van het circuit zelf maar wel al die motorclubs die langsrijden
Eens, maar schaken en dammen een sport noemen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik game zelf al sinds ik een klein Marcje was, maar gamen een sport noemen?
Even is het ook wel leuk maar niet de hele de dag door als je lekker in de zon wil zittenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Veel mensen vinden dat leuk, op de terugweg staan tot Amersfoort de viaducten vol met volk...
Het is wel een prestatie als ik kijk hoelang mensen achter dat ding zitten. Ik zelf speel nooit games op een soort computer. Ik denk in mijn 28 jaar dat het iets van 30 uur max is...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik game zelf al sinds ik een klein Marcje was, maar gamen een sport noemen?
Laten we gamen dan ook maar onder de noemer denksport plaatsen. Hoewel Wii'en misschien al wel een beetje in de buurt van curling komt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, maar schaken en dammen een sport noemen?
Iets met snerpende gitaren? Val een beetje in slaap van de muziek vanavondquote:
Mijn mail voor NOFX is de deur uit...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iets met snerpende gitaren? Val een beetje in slaap van de muziek vanavond
Kan ook komen door het te lang in de zon zitten van vanmiddag![]()
Er zit wel een gitaar in, maar dan moet je goed luisterenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iets met snerpende gitaren? Val een beetje in slaap van de muziek vanavond
Kan ook komen door het te lang in de zon zitten van vanmiddag![]()
Ik zal ook wel een mailtje sturen, ik heb zin in een echte rockklassieker al zal hij 3FM kennende wel niet in de computer staanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn mail voor NOFX is de deur uit...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broekie op ~9 jarige leeftijd.
Zoiets?
Waarom vragen mensen nou altijd muziek aan die je al de hele dag hoort terwijl je in zo'n requestuurtje juist de liedjes aan kan vragen die nooit of amper nog te horen zijnquote:
Maricha is een stuk beter, zij feliciteert mij tenminste gelijk met mijn nieuwe baanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb ik Maricha persoonlijk aan de telefoon en dan vergeet ik haar te feliciteren met haar PRIJS!(alsnog gefeliciteerd
)
ja dat vraag ik me ongeveer iedere avond afquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom vragen mensen nou altijd muziek aan die je al de hele dag hoort terwijl je in zo'n requestuurtje juist de liedjes aan kan vragen die nooit of amper nog te horen zijn![]()
ja en die hoor je een stuk minder. Maar dat zal wel aan ons liggen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:12 schreef Sersjee het volgende:
Anouk heeft hele leuke dingen gemaakt (Girl, it's so hard, Michel), maar dit...
"Deze artiest wordt echt heel veel aangevraagd. Hoor."quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom vragen mensen nou altijd muziek aan die je al de hele dag hoort terwijl je in zo'n requestuurtje juist de liedjes aan kan vragen die nooit of amper nog te horen zijn![]()
Ik wilde er niet weer over beginnen, maar het is toch de dj / 3FM die de request draaitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze artiest wordt echt heel veel aangevraagd. Hoor."
En dan drie keer op de dag dezelfde plaat draaien.
Ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ongeveer iedere avond af![]()
![]()
Viva La Vida![]()
![]()
![]()
Dat gaat pas in augustus gebeuren dan gok ik, volgens Roosmarijn komt 'ie dan pas uit in NL...quote:
Dan zal de plaat dus wel geen Megahit worden want tegen die tijd is Viva la Vida al tig keer op 3FM te horen geweest. Aan de andere kant heb ik zo iets van gewoon Megahit maken en niet altijd wachten tot de plaat officieel uit is, maar ik begrijp dan ook wel weer dat het zo niet werkt..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Dat gaat pas in augustus gebeuren dan gok ik, volgens Roosmarijn komt 'ie dan pas uit in NL...
Clocks is dan ook een klassieker. Ik weet niet precies wat het is maar het is zo mooi, zo energiek. Geweldigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:19 schreef TheZapster het volgende:
Wat is er zo goed aan dit liedje? Ik hoor het nu pas voor de 2e keer maar kan er nou niets speciaals aan horen behalve dat het slaapverwekkend is, zelfs Clocks is nog 10 keer beter.
Ik heb nog steeds geen thuisserver...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is met de server aan het prutsen..
Vandaag is het nieuwe MoBo namelijk gekomen.
Energiek? Heb ik naar een ander nummer geluisterdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Clocks is dan ook een klassieker. Ik weet niet precies wat het is maar het is zo mooi, zo energiek. Geweldig
Gaat iemand nog iets van de nieuwe cd van Sigur Rós aanvragen??![]()
Clocks is erg mooi, maar behoort zeker niet tot mn persoonlijke favorieten. Snap ook niet goed waarom die plaat het populairst is, maar dat zal wel aan mij liggen. Mijn voorkeur gaat veel meer uit naar bijvoorbeeld Yellow, Trouble, In My Place en The Scientist.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Clocks is dan ook een klassieker. Ik weet niet precies wat het is maar het is zo mooi, zo energiek. Geweldig
Blijkbaarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Energiek? Heb ik naar een ander nummer geluisterd
Het is ook niet mijn favoriet. M`n favoriet is Shiverquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Clocks is erg mooi, maar behoort zeker niet tot mn persoonlijke favorieten. Snap ook niet goed waarom die plaat het populairst is, maar dat zal wel aan mij liggen. Mijn voorkeur gaat veel meer uit naar bijvoorbeeld Yellow, Trouble, In My Place en The Scientist.
Nee dankjewelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
BlijkbaarIk zou zeggen: luister eens naar de rest van de cd
in een cabrio nog beter!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Scouting for GirlsElvis ain`t dead
![]()
![]()
die plaat is zo lekker in de auto met dit weer![]()
Is inderdaad alweer best een oud nummer, enkele maanden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Het is ook niet mijn favoriet. M`n favoriet is Shiver![]()
![]()
![]()
Scouting for GirlsElvis ain`t dead
![]()
![]()
die plaat is zo lekker in de auto met dit weer![]()
Is dat trouwens al een oud liedje? volgens mij wordt ie al een tijd redelijk regelmatig gedraaid. Maar pas de laatste paar weken hoor ik `m ook steeds vaker op Studio Brussel
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Het is ook niet mijn favoriet. M`n favoriet is Shiver![]()
![]()
![]()
quote:
Ja idd. Maar jammer genoeg heb ik die nog nietquote:
absoluut nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is inderdaad alweer best een oud nummer, enkele maanden.
Maar als 'ie meer gedraaid gaat worden vind ik dat geen enkel probleem!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]Shiver
So I look in your direction
But you pay me no attention, do you?
I know you don't listen to me
'Cos you say you see straight through me, don't you?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Doe dan niet zo triest en rond het gewoon af op een 5.5... Tsjonge wat een drol van een leraar heb je dan.
Het klinkt haast te bizar om te geloven maar goed wel uitermate triest hoor. Ik zo gewoon eisen om het nog een keer te laten controleren en dan ook door andere leraren. Dit soort geneuzel heeft natuurlijk wel een behoorlijk invloed op de rest van je carrière (later van school, minder gemotiveerd etc etc). Dat zou je als leraar toch moeten weten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:33 schreef Timo20 het volgende:echt hey
![]()
![]()
![]()
Serieus: hoe triest is dat?
Weezer
Lees ik daar 'Sigur Rós'?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gaat iemand nog iets van de nieuwe cd van Sigur Rós aanvragen??![]()
Mja, maar op 1 onvoldoende kan je niet zakken. Diegene had dus nog meer dan 1 onvoldoende.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het klinkt haast te bizar om te geloven maar goed wel uitermate triest hoor. Ik zo gewoon eisen om het nog een keer te laten controleren en dan ook door andere leraren. Dit soort geneuzel heeft natuurlijk wel een behoorlijk invloed op de rest van je carrière (later van school, minder gemotiveerd etc etc). Dat zou je als leraar toch moeten weten.
In haar nadeel spreekt dat ze 3 Havo voor de 2e keer deed. Als je dan weer blijft zitten, doe je echt iets niet goed.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Doe dan niet zo triest en rond het gewoon af op een 5.5... Tsjonge wat een drol van een leraar heb je dan.
Ik heb 3 jaar in de 4e gezeten overgang van Mavo naar Havo en toen nog een keer blijven zittenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In haar nadeel spreekt dat ze 3 Havo voor de 2e keer deed. Als je dan weer blijft zitten, doe je echt iets niet goed.
(spreek min of meer uit ervaring, heb 3 havo ook 2 keer gedaan)
Weezer
Ik heb wel een keer geluk gehad om met een 5,48 een vak te halen. Tenminste, dat had ik uitgerekend. Van de docent kreeg ik te horen dat het een 5,5 wasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het klinkt haast te bizar om te geloven maar goed wel uitermate triest hoor. Ik zo gewoon eisen om het nog een keer te laten controleren en dan ook door andere leraren. Dit soort geneuzel heeft natuurlijk wel een behoorlijk invloed op de rest van je carrière. Dat zou je als leraar toch moeten weten.
uuhhm okay.. geen idee hoe het vroeger bij mij op school zat. Dacht dat alles voldoende moest zijn, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet eens meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Mja, maar op 1 onvoldoende kan je niet zakken. Diegene had dus nog meer dan 1 onvoldoende.
Ook daar zit wat in, maar het blijft natuurlijk erg zuur.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Sersjee het volgende:
In haar nadeel spreekt dat ze 3 Havo voor de 2e keer deed. Als je dan weer blijft zitten, doe je echt iets niet goed.
(spreek min of meer uit ervaring, heb 3 havo ook 2 keer gedaan)
Weezer
Jawel hoor, rij heel blij rond in de polo! En fietsen niet naar werk, maar wel 's ochtends voor boodschappen of gewoon fijn een stukje fietsenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ondertussen nog steeds niet de Polo gebruikt en naar de studio gefietst?
Dat vonden wij ook, dus heb het al even gemeldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Ik kon via de radio ook nauwelijks wat horen. Via de telefoon moet dat helemaal een ramp zijn geweest. Prince had ik er iig niet van kunnen maken.
Volgens mij mocht ik op de middelbare school 2 onvoldoendes halen, waarvan er maar 1 onder de 5 mocht zijn, maar ook weer niet lager dan een 4. Dus met een 4 en een 5 mocht je overgaan, maar met een 3,5 bleef je zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay.. geen idee hoe het vroeger bij mij op school zat. Dacht dat alles voldoende moest zijn, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet eens meer.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lees ik daar 'Sigur Rós'?![]()
![]()
Dat is véél te goed voor 3FM.
We konden vroeger onvoldoendes compenseren. Ik geloof dat wij met 2 onvoldoendes nog konden slagen/over gaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay.. geen idee hoe het vroeger bij mij op school zat. Dacht dat alles voldoende moest zijn, maar dat weet ik eerlijk gezegd niet eens meer.
Gewoon op basis van aanwezigheid/inzet (etc) zou je er dan 'gewoon' een 5.5 van moeten maken. Niet lullig over doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb wel een keer geluk gehad om met een 5,48 een vak te halen. Tenminste, dat had ik uitgerekend. Van de docent kreeg ik te horen dat het een 5,5 was
Het gezeur van leraren.. dat mis ik dus echt niet.quote:Hij was wel teleurgesteld in me... Dat hoor ik wel vaker. Ook altijd van docenten waarvan ik mij afvraag waar ze de teleurstelling op baseren. Alleen voor tentamens waar je niet voor kunt leren haal ik wel eens een 8 of hoger, maar verder zijn het allemaal 6en en 7s (en een paar keer en 5,5 dus).
enige 5 op een rapport was bij mij voor muziekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ik op de middelbare school 2 onvoldoendes halen, waarvan er maar 1 onder de 5 mocht zijn, maar ook weer niet lager dan een 4. Dus met een 4 en een 5 mocht je overgaan, maar met een 3,5 bleef je zitten.
Maar ik kan het mis hebben. Heb alleen voor godsdienst een 5 gehaald, verder nooit (op het eindrapport) een onvoldoende gestaan
Ik heb zo'n vermoeden dat het niet haar enige onvoldoende is, maar dat stond niet in haar mailtje.....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ik op de middelbare school 2 onvoldoendes halen, waarvan er maar 1 onder de 5 mocht zijn, maar ook weer niet lager dan een 4. Dus met een 4 en een 5 mocht je overgaan, maar met een 3,5 bleef je zitten.
Maar ik kan het mis hebben. Heb alleen voor godsdienst een 5 gehaald, verder nooit (op het eindrapport) een onvoldoende gestaan
Ik had altijd met de Polo van mn zus dat ik zat te k*tten met het gaspedaal. Zijn nogal pittige wagentjes, dus bij het optrekken moest je niet al te ver het gaspedaal indrukken. Door een oude basketball-blessure heb ik een beetje een stijve enkel, waardoor ik niet zo heel goed ben in het spelen met het gaspedaal (tenzij hij helemaal ingetrapt kan wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:43 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jawel hoor, rij heel blij rond in de polo! En fietsen niet naar werk, maar wel 's ochtends voor boodschappen of gewoon fijn een stukje fietsen
Als je 2 keer blijft zitten in 3havo heb je ook niets te zoeken op de havo volgens mij.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het niet haar enige onvoldoende is, maar dat stond niet in haar mailtje.....
Ik ben juist blij dat ie lekker pittig is (tis ook een 1.6) heel wat fijner en sneller dan een cinquecento 1.1 sportingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had altijd met de Polo van mn zus dat ik zat te k*tten met het gaspedaal. Zijn nogal pittige wagentjes, dus bij het optrekken moest je niet al te ver het gaspedaal indrukken. Door een oude basketball-blessure heb ik een beetje een stijve enkel, waardoor ik niet zo heel goed ben in het spelen met het gaspedaal (tenzij hij helemaal ingetrapt kan worden). Gelukkig heeft ze sinds 2 weken een Corsa die minder pittig is
Ben niet echt fan van Skik of Daniel Lohues, maar in dit nummer zingt ie wel een paar herkenbare dingen. Kom dan wel niet uit Drenthe, maar helaas is dat voor heel veel mensen één pot nat met de Achterhoek (en Twente en Groningen natuurlijk).quote:
Generaliseren. He bah.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van Skik of Daniel Lohues, maar in dit nummer zingt ie wel een paar herkenbare dingen. Kom dan wel niet uit Drenthe, maar helaas is dat voor heel veel mensen één pot nat met de Achterhoek (en Twente en Groningen natuurlijk).
Laat ik dan maar niet zeggen wat mensen allemaal al gegokt hebben waar ik met mn accent vandaan kom.quote:
What do people know.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat ik dan maar niet zeggen wat mensen allemaal al gegokt hebben waar ik met mn accent vandaan kom.
Als ik zeg dat ik uit de Achterhoek kom, doen mensen bijna alsof ik uit een achterlijk gat kom. Het is dan wel altijd leuk om die uitdrukkingen op de gezichten te zien als ik zeg dat er een wereldberoemde rockster in mn dorp woont. En tegenwoordig woont er ook 1 van 's lands grootste wielrentalentenquote:
Ach, zelfs in eigen land kent men niet wat er allemaal is. Mensen zijn wel in Thailand geweest, maar weten niet waar Sneek ligt. Gewoon, oogkleppen op en gaan. Onzinnig lijkt me. Binnen eigen land is er al zoveel diversiteit. Leuk alleen maar. En ik ken Tukkers en dat is haske leuk. Net als Brabo's, Limbo's, Friesen (kan ook dooien). Gewoon eens verder kijken dan schubbekutjeveen. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik uit de Achterhoek kom, doen mensen bijna alsof ik uit een achterlijk gat kom. Het is dan wel altijd leuk om die uitdrukkingen op de gezichten te zien als ik zeg dat er een wereldberoemde rockster in mn dorp woont. En tegenwoordig woont er ook 1 van 's lands grootste wielrentalenten
Heb er lange tijd wel moeite mee gehad toen ik in Amsterdam ging studeren. Met mn studie ging het aanvankelijk ook niet zo goed, dus ik ontwikkelde een pokkepesthekel aan Amsterdam en de Randstad. Gelukkig heb ik voor die kortzichtigheid een schild ontwikkeld en gaat het nu wel goed met mn studie, waardoor ik ook geen hekel meer heb aan de stad.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Ach, zelfs in eigen land kent men niet wat er allemaal is. Mensen zijn wel in Thailand geweest, maar weten niet waar Sneek ligt. Gewoon, oogkleppen op en gaan. Onzinnig lijkt me. Binnen eigen land is er al zoveel diversiteit. Leuk alleen maar. En ik ken Tukkers en dat is haske leuk. Net als Brabo's, Limbo's, Friesen (kan ook dooien). Gewoon eens verder kijken dan schubbekutjeveen. Denk ik dan.
De achterhoek is leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik uit de Achterhoek kom, doen mensen bijna alsof ik uit een achterlijk gat kom. Het is dan wel altijd leuk om die uitdrukkingen op de gezichten te zien als ik zeg dat er een wereldberoemde rockster in mn dorp woont. En tegenwoordig woont er ook 1 van 's lands grootste wielrentalenten
Doetinchem is idd okayquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De achterhoek is leuk![]()
Vaak geweest bij vrienden van mij in Doetinchem.
Oosten van Nederland is sowieso relax, ik denk er ook nog steeds over om mijn spullen hier te pakken en richting Drenthe te verhuizen maar werk vinden daar is toch even een stuk lastiger dan hier om nog maar niet over de salarissen te beginnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Doetinchem is idd okay
Nog geen idee wat ik na mn studie precies ga doen, maar als ik terug verhuis naar de Achterhoek dan ga ik waarschijnlijk in Aalten of Doetinchem wonen. Aalten omdat ik er ben opgegroeid en iedereen (nou ja, veel mensen) ken en Doetinchem omdat het toch de gemakken heeft van de stad.
Is het zo erg gesteld met de Pinkpopcampings?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:34 schreef men_in_red het volgende:
[..]
hij had het over de achterstandswijken in landgraaf volgens mij![]()
Mijn woorden zijn al achterhaaldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lees ik daar 'Sigur Rós'?![]()
![]()
Dat is véél te goed voor 3FM.
OMFG wat is hier nou weer goed aanquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mijn woorden zijn al achterhaald.
Sigur Ros nu @ 3FM![]()
![]()
. Gobbledigook
![]()
.
Of je vindt Sigur Ros geweldig of je vindt 't ruk. Er is geen tussenwegquote:Op woensdag 25 juni 2008 02:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OMFG wat is hier nou weer goed aan![]()
De muziek isen het taaltje waarin ze "zingen"
Toen stond ik net onder de douche, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Die spreuk van Opa om half 9![]()
![]()
"Mensen die van de uitleg van het voltooid deelwoord niets hebben begrepen, werden gepijpt, danwel gepepen"quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toen stond ik net onder de douche, wat heb ik gemist?
Ik ken m wel als limmerick van Bert & Erniequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Mensen die van de uitleg van het voltooid deelwoord niets hebben begrepen, werden gepijpt, danwel gepepen"
Iets in die trend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |