Ik ben juist blij dat ie lekker pittig is (tis ook een 1.6) heel wat fijner en sneller dan een cinquecento 1.1 sportingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had altijd met de Polo van mn zus dat ik zat te k*tten met het gaspedaal. Zijn nogal pittige wagentjes, dus bij het optrekken moest je niet al te ver het gaspedaal indrukken. Door een oude basketball-blessure heb ik een beetje een stijve enkel, waardoor ik niet zo heel goed ben in het spelen met het gaspedaal (tenzij hij helemaal ingetrapt kan worden). Gelukkig heeft ze sinds 2 weken een Corsa die minder pittig is
Ben niet echt fan van Skik of Daniel Lohues, maar in dit nummer zingt ie wel een paar herkenbare dingen. Kom dan wel niet uit Drenthe, maar helaas is dat voor heel veel mensen één pot nat met de Achterhoek (en Twente en Groningen natuurlijk).quote:
Generaliseren. He bah.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van Skik of Daniel Lohues, maar in dit nummer zingt ie wel een paar herkenbare dingen. Kom dan wel niet uit Drenthe, maar helaas is dat voor heel veel mensen één pot nat met de Achterhoek (en Twente en Groningen natuurlijk).
Laat ik dan maar niet zeggen wat mensen allemaal al gegokt hebben waar ik met mn accent vandaan kom.quote:
What do people know.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat ik dan maar niet zeggen wat mensen allemaal al gegokt hebben waar ik met mn accent vandaan kom.
Als ik zeg dat ik uit de Achterhoek kom, doen mensen bijna alsof ik uit een achterlijk gat kom. Het is dan wel altijd leuk om die uitdrukkingen op de gezichten te zien als ik zeg dat er een wereldberoemde rockster in mn dorp woont. En tegenwoordig woont er ook 1 van 's lands grootste wielrentalentenquote:
Ach, zelfs in eigen land kent men niet wat er allemaal is. Mensen zijn wel in Thailand geweest, maar weten niet waar Sneek ligt. Gewoon, oogkleppen op en gaan. Onzinnig lijkt me. Binnen eigen land is er al zoveel diversiteit. Leuk alleen maar. En ik ken Tukkers en dat is haske leuk. Net als Brabo's, Limbo's, Friesen (kan ook dooien). Gewoon eens verder kijken dan schubbekutjeveen. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik uit de Achterhoek kom, doen mensen bijna alsof ik uit een achterlijk gat kom. Het is dan wel altijd leuk om die uitdrukkingen op de gezichten te zien als ik zeg dat er een wereldberoemde rockster in mn dorp woont. En tegenwoordig woont er ook 1 van 's lands grootste wielrentalenten
Heb er lange tijd wel moeite mee gehad toen ik in Amsterdam ging studeren. Met mn studie ging het aanvankelijk ook niet zo goed, dus ik ontwikkelde een pokkepesthekel aan Amsterdam en de Randstad. Gelukkig heb ik voor die kortzichtigheid een schild ontwikkeld en gaat het nu wel goed met mn studie, waardoor ik ook geen hekel meer heb aan de stad.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Ach, zelfs in eigen land kent men niet wat er allemaal is. Mensen zijn wel in Thailand geweest, maar weten niet waar Sneek ligt. Gewoon, oogkleppen op en gaan. Onzinnig lijkt me. Binnen eigen land is er al zoveel diversiteit. Leuk alleen maar. En ik ken Tukkers en dat is haske leuk. Net als Brabo's, Limbo's, Friesen (kan ook dooien). Gewoon eens verder kijken dan schubbekutjeveen. Denk ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |