Ik ga mezelf toch niet vrijwillig voor l*l zettenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
En Maricha ga jij ook zo'n hele oude foto online gooien?
Jammerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ga mezelf toch niet vrijwillig voor l*l zetten
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ook niet als ik beloof niet te lachen?
Dat wordt dus een leven lang trappen tegen z'n hielquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
Uit de categorie rare namen. De kleine van Martijn Krabbe heet Achilles
Dat is anders al wel 3200 jaar lang een bekende naam.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
Nu maar hopen dat 'ie z'n hiel niet breekt, want dan heeft 'ie problemen met z'n achilleshiel...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
Nah, dat klinkt wel heel dramatisch.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
Ik ga mezelf toch niet vrijwillig voor l*l zetten
Zelfde verhaal als dat je tegenwoordig nog maar erg weinig kinderen tegenkomt met de naam Cornelis, Bernard en dergelijke.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is anders al wel 3200 jaar lang een bekende naam.
15 jaar geleden was ik 9. Foto's van voor de pubertijd kunnen nog regelmatig voor schattig doorgaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nah, dat klinkt wel heel dramatisch.![]()
Ik zou het overigens ook niet snel doen hoor (jeugdfoto's van mezelf online gooien)
15 jaar geleden was ik 14......dan wil je jezelf niet terug zienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
15 jaar geleden was ik 9. Foto's van voor de pubertijd kunnen nog regelmatig voor schattig doorgaan.
Ik zou zelf voor de zekerheid ook nog iets lager gaan zitten. Zag laatst een oude video van een bruiloft waarbij ik 2 was. Daarvan ben ik tenminste zeker dat ik voor schattig door kan gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
15 jaar geleden was ik 14......dan wil je jezelf niet terug zien
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als dat je tegenwoordig nog maar erg weinig kinderen tegenkomt met de naam Cornelis, Bernard en dergelijke.
Toen was ik 11 en volgens mij kan het dan nog net.. Voor de rest zie reply Marichaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
15 jaar geleden was ik 9. Foto's van voor de pubertijd kunnen nog regelmatig voor schattig doorgaan.
Bikkel... Zo heet de teckel van m'n beste vriend.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Krabbe is sowieso raar met namen. Een oudere zoon heet Bikkel. Een dochter heeft wel een normale naam Jasmijn.
Teckels zijn leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bikkel... Zo heet de teckel van m'n beste vriend.
Ik ben nog aan het eten, maar ik moet er zo ook nog aan geloven. Morgen een begrafenis en de halve familie heeft besloten om voor die tijd nog maar even bij mij langs te komen voor een kopje koffie(begrafenis is in Amsterdam en de familie woont in Arnhem en verder oostelijk). Mn tantes hebben nog wel eens de neiging om alles aan een grondige inspectie te onderwerpen en ik heb geen zin om de komende verjaardagen te moeten horen dat mn kamer er niet gloedje-spik-fonkel uitzag.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik is er ook, maar sta met de stofzuiger en de dweil in mijn handen.
Niet dat ik er zin in had.Nu droogt de vloer...
Maar het moest ook weer eens gebeuren.
Je hele familie op 12m2?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het eten, maar ik moet er zo ook nog aan geloven. Morgen een begrafenis en de halve familie heeft besloten om voor die tijd nog maar even bij mij langs te komen voor een kopje koffie(begrafenis is in Amsterdam en de familie woont in Arnhem en verder oostelijk). Mn tantes hebben nog wel eens de neiging om alles aan een grondige inspectie te onderwerpen en ik heb geen zin om de komende verjaardagen te moeten horen dat mn kamer er niet gloedje-spik-fonkel uitzag.
Halve familiequote:
Wat een verrassing!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Hee... Ik op de radio!
Cool! JCB Songquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Hee... Ik op de radio!
Dat op basis van 12m2 iemand direct weet dat het Uilenstede is?quote:
Kijk eens hierboven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
L - L !
Hopelijk heeft Sirolf de radio nog aan want deze wil hij niet missen!
TheZapster komt zelf uit Amstelveen en weet vast dat ik student ben. Dan hoef je waarschijnlijk niet na te denken over waar ik woon.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat op basis van 12m2 iemand direct weet dat het Uilenstede is?
Ja.
Dat jij je halve familie erin kwijt kan ook trouwens.
... en het plafond is ook hoog genoeg, vergeet dus de verticale ruimte niet te benutten!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
TheZapster komt zelf uit Amstelveen en weet vast dat ik student ben. Dan hoef je waarschijnlijk niet na te denken over waar ik woon.
Hoewel het totale oppervlak mn kamer wel meer richting de 15/16m2 gaat, dus ik kan ook mensen in de badkamer en in het halletje laten staan
Er kunnen nog wat mensen op de schappen aan de muur zitten en iemand kan aan de lamp gaan hangen. Ben alleen bang dat alles dan naar beneden komt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het plafond is ook hoog genoeg, vergeet dus de verticale ruimte niet te benutten!
Al wil ik wel een foto als je dat doet...
Ohja zaterdag de TT, dat wordt niet rustig in de tuin zitten bij mijn moeder dusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef Sersjee het volgende:
Heidi![]()
Kolere, ik dacht dat hetover was, maar er kwam net weer ff wat naar buiten
Ik word gek als ik na NOFX ook de TT ga missen...
Gokje, Baggelhuizen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ohja zaterdag de TT, dat wordt niet rustig in de tuin zitten bij mijn moeder dus
Nee, het is niet dat je bij mijn moeder last hebt van het circuit zelf maar wel al die motorclubs die langsrijdenquote:
Hahaha dank je wel!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb ik Maricha persoonlijk aan de telefoon en dan vergeet ik haar te feliciteren met haar PRIJS!(alsnog gefeliciteerd
)
De laatste keer hiervoor was Tuesday 24-06-2008 13:12, toch alweer een uur of 7 geleden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:12 schreef Piles het volgende:
Tuuurlijk, het is alweer een paar uur geleden
Ik hoorde de cowbells en dacht, die heb ik vandaag eerder gehoord... (quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste keer hiervoor was Tuesday 24-06-2008 13:12, toch alweer een uur of 7 geleden.
Dat zeg ik....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
De laatste keer hiervoor was Tuesday 24-06-2008 13:12, toch alweer een uur of 7 geleden.
Veel mensen vinden dat leuk, op de terugweg staan tot Amersfoort de viaducten vol met volk...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat je bij mijn moeder last hebt van het circuit zelf maar wel al die motorclubs die langsrijden
Eens, maar schaken en dammen een sport noemen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik game zelf al sinds ik een klein Marcje was, maar gamen een sport noemen?
Even is het ook wel leuk maar niet de hele de dag door als je lekker in de zon wil zittenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Veel mensen vinden dat leuk, op de terugweg staan tot Amersfoort de viaducten vol met volk...
Het is wel een prestatie als ik kijk hoelang mensen achter dat ding zitten. Ik zelf speel nooit games op een soort computer. Ik denk in mijn 28 jaar dat het iets van 30 uur max is...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Ik game zelf al sinds ik een klein Marcje was, maar gamen een sport noemen?
Laten we gamen dan ook maar onder de noemer denksport plaatsen. Hoewel Wii'en misschien al wel een beetje in de buurt van curling komt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, maar schaken en dammen een sport noemen?
Iets met snerpende gitaren? Val een beetje in slaap van de muziek vanavondquote:
Mijn mail voor NOFX is de deur uit...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iets met snerpende gitaren? Val een beetje in slaap van de muziek vanavond
Kan ook komen door het te lang in de zon zitten van vanmiddag![]()
Er zit wel een gitaar in, maar dan moet je goed luisterenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iets met snerpende gitaren? Val een beetje in slaap van de muziek vanavond
Kan ook komen door het te lang in de zon zitten van vanmiddag![]()
Ik zal ook wel een mailtje sturen, ik heb zin in een echte rockklassieker al zal hij 3FM kennende wel niet in de computer staanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mijn mail voor NOFX is de deur uit...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broekie op ~9 jarige leeftijd.
Zoiets?
Waarom vragen mensen nou altijd muziek aan die je al de hele dag hoort terwijl je in zo'n requestuurtje juist de liedjes aan kan vragen die nooit of amper nog te horen zijnquote:
Maricha is een stuk beter, zij feliciteert mij tenminste gelijk met mijn nieuwe baanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb ik Maricha persoonlijk aan de telefoon en dan vergeet ik haar te feliciteren met haar PRIJS!(alsnog gefeliciteerd
)
ja dat vraag ik me ongeveer iedere avond afquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom vragen mensen nou altijd muziek aan die je al de hele dag hoort terwijl je in zo'n requestuurtje juist de liedjes aan kan vragen die nooit of amper nog te horen zijn![]()
ja en die hoor je een stuk minder. Maar dat zal wel aan ons liggen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:12 schreef Sersjee het volgende:
Anouk heeft hele leuke dingen gemaakt (Girl, it's so hard, Michel), maar dit...
"Deze artiest wordt echt heel veel aangevraagd. Hoor."quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom vragen mensen nou altijd muziek aan die je al de hele dag hoort terwijl je in zo'n requestuurtje juist de liedjes aan kan vragen die nooit of amper nog te horen zijn![]()
Ik wilde er niet weer over beginnen, maar het is toch de dj / 3FM die de request draaitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze artiest wordt echt heel veel aangevraagd. Hoor."
En dan drie keer op de dag dezelfde plaat draaien.
Ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ongeveer iedere avond af![]()
![]()
Viva La Vida![]()
![]()
![]()
Dat gaat pas in augustus gebeuren dan gok ik, volgens Roosmarijn komt 'ie dan pas uit in NL...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |