Ik ga mezelf toch niet vrijwillig voor l*l zettenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
En Maricha ga jij ook zo'n hele oude foto online gooien?
Jammerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ga mezelf toch niet vrijwillig voor l*l zetten
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ook niet als ik beloof niet te lachen?
Dat wordt dus een leven lang trappen tegen z'n hielquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
Uit de categorie rare namen. De kleine van Martijn Krabbe heet Achilles
Dat is anders al wel 3200 jaar lang een bekende naam.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
Nu maar hopen dat 'ie z'n hiel niet breekt, want dan heeft 'ie problemen met z'n achilleshiel...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef borisz het volgende:
Nah, dat klinkt wel heel dramatisch.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
Ik ga mezelf toch niet vrijwillig voor l*l zetten
Zelfde verhaal als dat je tegenwoordig nog maar erg weinig kinderen tegenkomt met de naam Cornelis, Bernard en dergelijke.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is anders al wel 3200 jaar lang een bekende naam.
15 jaar geleden was ik 9. Foto's van voor de pubertijd kunnen nog regelmatig voor schattig doorgaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nah, dat klinkt wel heel dramatisch.![]()
Ik zou het overigens ook niet snel doen hoor (jeugdfoto's van mezelf online gooien)
15 jaar geleden was ik 14......dan wil je jezelf niet terug zienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
15 jaar geleden was ik 9. Foto's van voor de pubertijd kunnen nog regelmatig voor schattig doorgaan.
Ik zou zelf voor de zekerheid ook nog iets lager gaan zitten. Zag laatst een oude video van een bruiloft waarbij ik 2 was. Daarvan ben ik tenminste zeker dat ik voor schattig door kan gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
15 jaar geleden was ik 14......dan wil je jezelf niet terug zien
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als dat je tegenwoordig nog maar erg weinig kinderen tegenkomt met de naam Cornelis, Bernard en dergelijke.
Toen was ik 11 en volgens mij kan het dan nog net.. Voor de rest zie reply Marichaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
15 jaar geleden was ik 9. Foto's van voor de pubertijd kunnen nog regelmatig voor schattig doorgaan.
Bikkel... Zo heet de teckel van m'n beste vriend.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Krabbe is sowieso raar met namen. Een oudere zoon heet Bikkel. Een dochter heeft wel een normale naam Jasmijn.
Teckels zijn leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bikkel... Zo heet de teckel van m'n beste vriend.
Ik ben nog aan het eten, maar ik moet er zo ook nog aan geloven. Morgen een begrafenis en de halve familie heeft besloten om voor die tijd nog maar even bij mij langs te komen voor een kopje koffie(begrafenis is in Amsterdam en de familie woont in Arnhem en verder oostelijk). Mn tantes hebben nog wel eens de neiging om alles aan een grondige inspectie te onderwerpen en ik heb geen zin om de komende verjaardagen te moeten horen dat mn kamer er niet gloedje-spik-fonkel uitzag.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik is er ook, maar sta met de stofzuiger en de dweil in mijn handen.
Niet dat ik er zin in had.Nu droogt de vloer...
Maar het moest ook weer eens gebeuren.
Je hele familie op 12m2?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het eten, maar ik moet er zo ook nog aan geloven. Morgen een begrafenis en de halve familie heeft besloten om voor die tijd nog maar even bij mij langs te komen voor een kopje koffie(begrafenis is in Amsterdam en de familie woont in Arnhem en verder oostelijk). Mn tantes hebben nog wel eens de neiging om alles aan een grondige inspectie te onderwerpen en ik heb geen zin om de komende verjaardagen te moeten horen dat mn kamer er niet gloedje-spik-fonkel uitzag.
Halve familiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |