Wat een verrassing!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Hee... Ik op de radio!
Cool! JCB Songquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Hee... Ik op de radio!
Dat op basis van 12m2 iemand direct weet dat het Uilenstede is?quote:
Kijk eens hierboven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
L - L !
Hopelijk heeft Sirolf de radio nog aan want deze wil hij niet missen!
TheZapster komt zelf uit Amstelveen en weet vast dat ik student ben. Dan hoef je waarschijnlijk niet na te denken over waar ik woon.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat op basis van 12m2 iemand direct weet dat het Uilenstede is?
Ja.
Dat jij je halve familie erin kwijt kan ook trouwens.
... en het plafond is ook hoog genoeg, vergeet dus de verticale ruimte niet te benutten!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
TheZapster komt zelf uit Amstelveen en weet vast dat ik student ben. Dan hoef je waarschijnlijk niet na te denken over waar ik woon.
Hoewel het totale oppervlak mn kamer wel meer richting de 15/16m2 gaat, dus ik kan ook mensen in de badkamer en in het halletje laten staan
Er kunnen nog wat mensen op de schappen aan de muur zitten en iemand kan aan de lamp gaan hangen. Ben alleen bang dat alles dan naar beneden komt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en het plafond is ook hoog genoeg, vergeet dus de verticale ruimte niet te benutten!
Al wil ik wel een foto als je dat doet...
Ohja zaterdag de TT, dat wordt niet rustig in de tuin zitten bij mijn moeder dusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef Sersjee het volgende:
Heidi![]()
Kolere, ik dacht dat hetover was, maar er kwam net weer ff wat naar buiten
Ik word gek als ik na NOFX ook de TT ga missen...
Gokje, Baggelhuizen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ohja zaterdag de TT, dat wordt niet rustig in de tuin zitten bij mijn moeder dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |