De achterhoek is leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik uit de Achterhoek kom, doen mensen bijna alsof ik uit een achterlijk gat kom. Het is dan wel altijd leuk om die uitdrukkingen op de gezichten te zien als ik zeg dat er een wereldberoemde rockster in mn dorp woont. En tegenwoordig woont er ook 1 van 's lands grootste wielrentalenten
Doetinchem is idd okayquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De achterhoek is leuk![]()
Vaak geweest bij vrienden van mij in Doetinchem.
Oosten van Nederland is sowieso relax, ik denk er ook nog steeds over om mijn spullen hier te pakken en richting Drenthe te verhuizen maar werk vinden daar is toch even een stuk lastiger dan hier om nog maar niet over de salarissen te beginnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Doetinchem is idd okay
Nog geen idee wat ik na mn studie precies ga doen, maar als ik terug verhuis naar de Achterhoek dan ga ik waarschijnlijk in Aalten of Doetinchem wonen. Aalten omdat ik er ben opgegroeid en iedereen (nou ja, veel mensen) ken en Doetinchem omdat het toch de gemakken heeft van de stad.
Is het zo erg gesteld met de Pinkpopcampings?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:34 schreef men_in_red het volgende:
[..]
hij had het over de achterstandswijken in landgraaf volgens mij![]()
Mijn woorden zijn al achterhaaldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lees ik daar 'Sigur Rós'?![]()
![]()
Dat is véél te goed voor 3FM.
OMFG wat is hier nou weer goed aanquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mijn woorden zijn al achterhaald.
Sigur Ros nu @ 3FM![]()
![]()
. Gobbledigook
![]()
.
Of je vindt Sigur Ros geweldig of je vindt 't ruk. Er is geen tussenwegquote:Op woensdag 25 juni 2008 02:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
OMFG wat is hier nou weer goed aan![]()
De muziek isen het taaltje waarin ze "zingen"
Toen stond ik net onder de douche, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Die spreuk van Opa om half 9![]()
![]()
"Mensen die van de uitleg van het voltooid deelwoord niets hebben begrepen, werden gepijpt, danwel gepepen"quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toen stond ik net onder de douche, wat heb ik gemist?
Ik ken m wel als limmerick van Bert & Erniequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Mensen die van de uitleg van het voltooid deelwoord niets hebben begrepen, werden gepijpt, danwel gepepen"
Iets in die trend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |