Hmmz, dan heb ik misschien wel mazzelnapjesquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
LOL ja dat deed ik ook maar na 3 dagen lagen ze op de grond....
Dat is mijn ervaring met zuignappen tot nu toe ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Aarti het volgende:
zul je niet zien dat ze dit jaar geen tute doen
sorry, ze doen het vast, en met enoooooooorme kado'squote:
Gezien mijn plan om er weer een te bestellen zal dat wel jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
sorry, ze doen het vast, en met enoooooooorme kado's![]()
![]()
50 geweldige kerstproducten + vier t-shirts voor 120 euroquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:57 schreef -Marjo- het volgende:
Wat is die tute toch waar jullie het steeds over hebben?
ik had ze ook van de ikea, maar er kwamen barstjes in de zuignappen en toen vielen ze dus steedsquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2006 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
50 geweldige kerstproducten + vier t-shirts voor 120 euro![]()
(ze hebben ze ook van 10 en 25 producten, geloof ik)
Ik heb me nog nooit zo jarig gevoeld als hiermee, terwijl het niet eens mijn verjaardag was
[afbeelding]
Er zijn ook kleinere tutes voor minder geld en misschien kan je met anderen samen bestellen en de inhoud delen, dat heb ik vorig jaar ook gedaanquote:Op zondag 10 december 2006 00:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
poeh 120 euro... nou dan w8 ik tot ik weer een vast inkomen heb en een vaste baan, kan het nu echt niet missen
hmmm dat zou ook een idee kunnen zijnquote:Op zondag 10 december 2006 00:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Er zijn ook kleinere tutes voor minder geld en misschien kan je met anderen samen bestellen en de inhoud delen, dat heb ik vorig jaar ook gedaan
Oja van bbs-en kon je douchegel maken! Dat moet ik nogsteeds eens een keer uitproberen.. Moet ik hem dan gewoon prakken en er wat water bij gooien?quote:Op zondag 10 december 2006 20:37 schreef MissFrodo het volgende:
In de tute van vorig jaar zat vrij veel badspul, maar bbs kun je ook onder de douche gebruiken. Zit je alleen nog met de bruisballen, die bewaar ik meestal voor vakanties waarin een bad tot mijn beschikking staat of als voetenbadje of ik ruil ze weer met iemand anders of ik geef ze als kadootje of....
Hm, dat klinkt inderdaad slimmer.quote:Op zondag 10 december 2006 23:51 schreef Aarti het volgende:
Is het niet handiger om wat verkrummelde MMM in dat flesje te doen en er water bij te gooien en schudden en wachten?
Volgens mij deden mensen dat met jellies ook zo
Knip de bovenkant van een plastic fles af (liefst een waar geen statiegeld op zitquote:Op zondag 10 december 2006 23:44 schreef Bob. het volgende:
Hm erg veel spullen voor in bad ja..
Ik ben net aan de slag gegaan met een melting marshmallow moment die ik hier nog had liggen, beetje water er bij, beetje prakken.. En nu heb ik een kom met spul wat enorm op aardbeien slagroom lijkt voor mijn neus, ik zou er haast een likje van willen nemen.
Alleen ik heb geen trechter ofzo, dus ik heb geen idee hoe ik het in mijn flesje moet krijgen.![]()
Nouja, de eerste tot-douchegel-omgevormde-BBS moet hier nog geboren worden hoorquote:Op maandag 11 december 2006 00:15 schreef CherryLips het volgende:
wat zijn jullie allemaal handig en creatief.
gewoon op de gok, het moet niet te waterig worden, dus steeds een beetje erbijquote:Op maandag 11 december 2006 01:05 schreef CherryLips het volgende:
hoe weet je hoeveel water je erbij moet proppen?
Een wijnfles is niet zo handig af te knippenquote:Op maandag 11 december 2006 00:58 schreef Bob. het volgende:
Hm, behalve wijnflessen hier geen flessen aanwezig.. En die lijken me nou niet de beste keus.
Wat er echter wel is: een lege tube handencreme, en dat wil ook best werken:
[afbeelding]
En tada, een melting marshmallow moment douchegel is geboren!:
[afbeelding]
Misschien moet je een paar dagen afwachten en af en toe schudden?quote:Op maandag 11 december 2006 01:01 schreef Bob. het volgende:
Nachtelijk frutselen is oke.![]()
Hij ontmengt alleen wel supersnel, al na een paar seconden zit het water onder en de roze smurrie boven.![]()
Wijnfles niet handig af te knippen? Meen je dat nou?quote:Op maandag 11 december 2006 01:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Een wijnfles is niet zo handig af te knippenmaar zo met een tube is ook wel een goed idee!
waarom zijn je foto's in spiegelbeeld![]()
Nog niet alles zit in het flesje, want dat paste niet.quote:Op maandag 11 december 2006 01:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Misschien moet je een paar dagen afwachten en af en toe schudden?
Ik denk het zoquote:Op maandag 11 december 2006 01:13 schreef Bob. het volgende:
Wijnfles niet handig af te knippen? Meen je dat nou?![]()
![]()
Ahquote:Omdat de foto's met een webcam zijn gemaakt die in spiegelbeeld foto's maakt.
In de douche vermengt het zich toch weer met waterquote:Op maandag 11 december 2006 01:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nog niet alles zit in het flesje, want dat paste niet.Dus ik ga hem morgenochtend sowieso wel gebruiken zodat ik de rest er bij kan proppen, boel schudden voor gebruik zal hopelijk wel genoeg zijn.
![]()
Hm, het ging niet helemaal perfect, het spul kwam er een beetje klonterig uit en wilde niet schuimen. Maar dat gaat misschien ook beter als ik de volgende keer een puff gebruik?quote:Op maandag 11 december 2006 01:20 schreef Vava het volgende:
[..]
In de douche vermengt het zich toch weer met water![]()
Laat je wel weten hoe het was![]()
Ik had eerst de verkruimelde BBS in het flesje gedaan en toen water.... Ik weet weer waar die eerst B voor staatquote:Op maandag 11 december 2006 21:26 schreef MissFrodo het volgende:
Ik maak het meestal in een bekertje, genoeg voor 1 douchebeurt of meteen op de puff verkruimelen (klein beetje).
Als je er een flesje vol van gaat maken wat dus wat langer houdbaar moet zijn, gebruik dan bronwater, dan is het langer houdbaar dan met leidingwater.
Ik denk het wel, ik gebruik zelf eigenlijk altijd een puffquote:Op maandag 11 december 2006 11:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, het ging niet helemaal perfect, het spul kwam er een beetje klonterig uit en wilde niet schuimen. Maar dat gaat misschien ook beter als ik de volgende keer een puff gebruik?
Ik had 'm laatst in mijn pakketje...quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef Koningin het volgende:
Iedereen ook de krant van Lush gehad?
Laat ik nou net morgen naar Berlijn gaanquote:Op donderdag 14 december 2006 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Berlijn hadden ze nog bergen Ginger!
Hahaha! Ook met de trein?! Dan maak je het tripje dat ik vorige week heb gemaakt! Grappig!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Laat ik nou net morgen naar Berlijn gaan![]()
![]()
![]()
We gaan met de auto! Is wel zo'n 6 uur rijden denk ik. Hopelijk kan ik de Lush daar vinden.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha! Ook met de trein?! Dan maak je het tripje dat ik vorige week heb gemaakt! Grappig!
Op de Ku'damm kán je 'm niet missenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
We gaan met de auto! Is wel zo'n 6 uur rijden denk ik. Hopelijk kan ik de Lush daar vinden.
Ha, dan zit ik er vlakbij, zit nl. in een hotel aan de Wielandstrasse nabij de K'dam! Enne, thnx!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op de Ku'damm kán je 'm niet missen. Je ruikt 'm al van 100m afstand
. In de Friedrichsstrasse zit ie naast de metro uitgang, kan ook niet missen dus.
Veel plezier!
Het is wel nóg duurder dan hier (ja, het is mogelijk), dus neem je creditcard maar meequote:Op donderdag 14 december 2006 22:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ha, dan zit ik er vlakbij, zit nl. in een hotel aan de Wielandstrasse nabij de K'dam! Enne, thnx!![]()
Ben jij in allebei geweest? Ik heb daar echt teveel geld uitgegeven aan Lushquote:Op donderdag 14 december 2006 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op de Ku'damm kán je 'm niet missen. Je ruikt 'm al van 100m afstand
. In de Friedrichsstrasse zit ie naast de metro uitgang, kan ook niet missen dus.
Veel plezier!
Gefeliciteerd, Moonchildje!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:14 schreef Moonchildje het volgende:
Whaaaaaa, kan ik na een paar dagen eindelijk mijn mail weer bekijken,
blijk ik een Rudolph te hebben gewonnen!!! Ik ben zoooo blij![]()
*Sinds kort ook Lush-addict is*
Dat heeft op de FP gestaan, geen bekenden van hier geloof ik...quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:51 schreef lotje11 het volgende:
Is er nou al een gelukkige voor de rpijsvraag van lush, of heb ik dat gemist?
Nog steeds nietsquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:54 schreef Sade het volgende:En nu maar hopen dat ik het snel binnen heb!
Dat kloptquote:Op woensdag 20 december 2006 14:08 schreef Moonchildje het volgende:
yay for you
Veel plezier ermee!
Klopt het trouwens dat Flying Fox net zo ruikt als Godiva?
Beidequote:Op woensdag 20 december 2006 21:01 schreef MissFrodo het volgende:
Bedoel je een droge gezichthuid of een droge lichaamshuid?
En ja er zijn best wel wat produkten voor een droge huid te vinden bij Lush, van speciale creme voor je gezicht, voor je lichaam en ook bad en doucheprodukten die hiervoor zeker geschikt zijn.
Skin Drink!!quote:Op woensdag 20 december 2006 21:32 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Beide. Maar voornamelijk mijn gezicht is tijdens de herfst/winter super droog. Ik heb dus het liefst producten die extra hydraterend zijn tijdens het douchen en voor na het douchen goeie vochtinbrengende creme (voor dus gezicht en lichaam). Wat raden jullie me aan??
Welke tute in Engeland bedoel jequote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef jessie het volgende:
Wanneer is er in engeland dat je bij elek 25 euro een kadoo erbij krijgt? Vorig jaar kregen ze daar de grootste kadoo's. Was dat nou net na kerst, of al ver in het nieuwe jaar?
En krijg je dit jaar bij je bestelling daar ook een leuk gevuld extraatje? (was vorig ajar toch ook zo?)
Die tute in england ziet er ook wel leuk uit, maar wel erg veel badprodukten.
Hihi..Ik plaatste het net ook alquote:Op woensdag 27 december 2006 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat een stilte hier
Anyways:
Hi Lushers,
De Wilde Winter Weggeefactie is weer begonnen!!!!
Dat betekent veel gratis kerstproducten en kado's......alle winkels & mailorder doen mee.......het werkt als volgt:
Besteding boven 20 euro:
gratis los kerstproduct
Besteding boven 40 euro:
gratis kerstkado t.w.v. maximaal ¤ 50.00 of twee gratis losse kerstproducten
Besteding boven 80 euro:
gratis kerstkado met waarde van boven ¤ 50.00 of twee gratis kerstkado’s ter waarde van maximaal ¤ 50.00 of vier gratis losse kerstproducten.
Kijk bij de online shop onder het kopje Winteractie links op de pagina, klik daar je gratis producten aan.
Is je product naar keuze er niet meer? Dan krijg je iets anders.......
Hoop dat jullie allemaal leuke kerstdaagjes gehad hebben Laughing
Liefs,
Sweetie Pie
Ik denk het wel, meestal zijn de kerstspullen een tijd na kerst nog wel te krijgen.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:39 schreef Coam het volgende:
Aanstaande zaterdag vertrek ik naar London, en ik wil eigenlijk wat kerstspulletjes kopen daar, weten jullie misschien of ze die dan nog hebben?
mwah...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:21 schreef teigan het volgende:
ook besteld, alleen waren alle duurdere dingen al weg..., dan mag je iets uitzoeken tot maximaal 50 euro, maar met 25 euro ben je wel klaar....
ja, ok, zo erg is het eigenljk ook niet, het is nog steeds veel voor niets... Maarja, er vielen ook al een aantal dingen af doordat ik geen bad had, en tja, ik weet niet, het viel even tegen...quote:
die halve literflessen van douchegels tikken wel aan, net zoals massagebars. Maar als je net daarvoor al ¤80 of zo aan dingen hebt uitgegeven heb je alles al wel ongeveerquote:Op woensdag 27 december 2006 22:41 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, ok, zo erg is het eigenljk ook niet, het is nog steeds veel voor niets... Maarja, er vielen ook al een aantal dingen af doordat ik geen bad had, en tja, ik weet niet, het viel even tegen...
die stonden er helemaal niet meer bij op de website van lush volgens mij hoor.. Anders had ik daar wel wat van meegenomen...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die halve literflessen van douchegels tikken wel aan, net zoals massagebars. Maar als je net daarvoor al ¤80 of zo aan dingen hebt uitgegeven heb je alles al wel ongeveer.
ah nee, dan schiet het niet op nee.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:52 schreef teigan het volgende:
[..]
die stonden er helemaal niet meer bij op de website van lush volgens mij hoor.. Anders had ik daar wel wat van meegenomen...
quote:Hi Lushers!
Het is zover......we krijgen klantenkaarten!! Vanaf 2 januari kun je je klantenkaartje ophalen in de winkels...spaar de stempeltjes....en krijg een speciale Lushverrassing (en nee, ik ga nog niet vertellen wat het is....maar het is iets exclusiefs Laughing )
Helaas kan mailorder nog niet meedoen aan de klantenkaarten, maar er wordt gewerkt aan een speciaal spaarsysteem voor de onlineshoppers.....(niet tegen de buitenlandse lushies vertellen he....want binnen Europa zijn we geloof ik de enige die klantenkaarten hebben Surprised )
Liefs,
Sweetie Pie
ik heb nog nooit een masker gehaald, omdat het zo een groot potje is, en maar 3 weken houdbaar. dat krijg ik dus nooit opquote:Op donderdag 28 december 2006 16:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hoe zit met de maskers eigenlijk? zijn die nog een beetje te doen?
Of moet ik er het beste maar voor langsgaan en daar zelf es vragen en bekijken...
(het word steeds gekker)
Geen idee. ik heb Lemslip en Heavenly Bodies maar al sla je me dood.quote:Op donderdag 28 december 2006 17:46 schreef Moonchildje het volgende:
Ik heb bij de laatste keer shoppen o.a. proefjes gehad van Ring of Roses en Skinny Dip.
Maar hoe gebruik ik dat nou het beste / makkelijkste?
Dat lijkt me wel een beetje drastischquote:Op donderdag 28 december 2006 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. ik heb Lemslip en Heavenly Bodies maar al sla je me dood.
Hier hetzelfde, de hype is er vanaf. Ik gebruik de spullen nog steeds, maar alleen nog de dingen die ik écht nodig heb. Bruisballen enzo blijven heerlijk, maar eigenlijk zijn ze gewoon te duur om voor de fun te blijven kopen. Heb nu ook vaak badzout van de IKEA ofzo in m'n bad. Voor m'n huid en haar blijft Lush de enige overigens, maar daarvoor hoef ik maar een paar keer per jaar een nieuwe voorraad aan te schaffen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:18 schreef Shirley het volgende:
Ik moet zelf eerlijk bekennen dat m'n Lushgekte weg is. Ik gebruik het nog wel, maar de ''hype'' is weg. Denk ook deels omdat ik hier niet meer zoveel post en ik nog een aardige voorraad heb liggen. Maar ik zal het niet afzweren hoor.
En ik gebruik deze post meteen om iedereen alvast een goed, gezond en gezellig 2007 te wensen!
hey, bestaat die? is dat online of voor de winkels? en wat kan je er precies mee?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Een goed 2007 iedereen, en lang leve de klantenkaart!
quote:Hi Lushers!
Het is zover......we krijgen klantenkaarten!! Vanaf 2 januari kun je je klantenkaartje ophalen in de winkels...spaar de stempeltjes....en krijg een speciale Lushverrassing (en nee, ik ga nog niet vertellen wat het is....maar het is iets exclusiefs Laughing )
Helaas kan mailorder nog niet meedoen aan de klantenkaarten, maar er wordt gewerkt aan een speciaal spaarsysteem voor de onlineshoppers.....(niet tegen de buitenlandse lushies vertellen he....want binnen Europa zijn we geloof ik de enige die klantenkaarten hebben Surprised )
Liefs,
Sweetie Pie
dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:08 schreef Aventura het volgende:
Ws. bij besteding van 100 euro 1 stempeltje, zo zijn ze wel
-Angels on bare skinquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:51 schreef snowqueen911 het volgende:
LUSH! wat is de fijnste...
-gezichtscrub?
-douchezeep/bar/gel?
-bodycreme/lotion ?
-masker ?
- Stinkt! Heel erg! Daarom heb ik hem pas 1x gebruikt, dus ik kan ook ngo niet echt zeggen of het goed werkt..quote:wie kent:
Snake Oil for Scalps 55g
Soft 55g shampoo bar
Cupcake Bio Fresh Masker 100g (met cacao, modder en mint)
Cosmetic Warrior Masker 100g (met knoflook en witte klei)
Ja, en dan is het kaartje maar 1 jaar geldig ofzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:08 schreef Aventura het volgende:
Ws. bij besteding van 100 euro 1 stempeltje, zo zijn ze wel
Snake Oil: Tegen roos of een kriebelige hoofdhuid. (ik heb het zelf nog niet gebruikt, ik adviseer het altijd écht op de hoofdhuid te smeren en zo min mogelijk op het haar.)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:38 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
en dan na 100 stempeljes 1 zeepje
wie kent:
Snake Oil for Scalps 55g
Soft 55g shampoo bar
Cupcake Bio Fresh Masker 100g (met cacao, modder en mint)
Cosmetic Warrior Masker 100g (met knoflook en witte klei)
Sorry Bob, ik had je reactie niet gelezen (zie mijn reactie hieronder).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
-Angels on bare skin
- Ik vind zelf snowcake het lekkerste ruiken, maar dat is een kerstproduct, denk dat ze het in de winkels nog wel hebben maar niet meer in de online shop.
- Dreamcream is fijn, al vind ik hem wel stinken, maar hij werkt verderl erg goed.![]()
- Cupcake! Mijn huid word er lekker zacht van en hij ruikt heerlijk.
[..]
- Stinkt! Heel erg! Daarom heb ik hem pas 1x gebruikt, dus ik kan ook ngo niet echt zeggen of het goed werkt..
- Heb ik nog nooit gebruikt.
- Lekker.
- Ook een lekker masker.![]()
Ik zal het eens vragen, ik ben zelf ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:06 schreef snowqueen911 het volgende:
hmm ik vraag me ook af bij welk bedrag je steeds ene stempeltje krijgt, en hoevele stempels je moet sparen voor ene cadeau
je krijgt hem gratis als je bij de online shop voor meer dan 20 euro besteedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Sorry Bob, ik had je reactie niet gelezen (zie mijn reactie hieronder).
In de Leidsestraat hebben we nog meer dan genoeg Snowcake liggen!
Dat weet ik, maar ook in de winkel hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:30 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
je krijgt hem gratis als je bij de online shop voor meer dan 20 euro besteed
aaaaaawquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ook in de winkel hoor
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:44 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
aaaaaawdan ga ik mssn binnekort maar ff rondsnuffelen in de winkel
al vind ik het wel erg duur allemaal, en dan ook meteen 20 euro eraan spenderen...tsk tsk
Waar is jouw ondertitel ook weer van?quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij 20 euro krijg je een stempel en bij 10 stempels een cadeautje. Ik ben benieuwd wat ze cadeau gaan doen, mag hopen dat je meer krijgt dan een bruisbal of zo
Yep.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Waar is jouw ondertitel ook weer van?
Kill Bill?
Bij mij ook een doos beschadigd, daardoor wat bruisballen met deukjes...Maar dat mocht de pret dus niet drukken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:39 schreef teigan het volgende:
Mijn pakketje is ook net binnen!!!
Doos wel wat beschadigd, en nu eens kijken wat er allemaal inzit...
Ik zit hier ook naar die stapel te kijken met in m'n achterhoofd de vraag: "wat moet er in bad zometeen"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:53 schreef teigan het volgende:
hm, en nu de grote vraag... Waar ga ik nou toch eens mee douchen....
Ja maar Lush is dan ook het enige wat ik gebruik. Ik kan hier ongeveer een half jaar mee vooruit. (op de conditioner na) tel zelf alles in je kastjes m.b.t. haar/huid e.d. eens bij elkaar opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:40 schreef snowqueen911 het volgende:
jezus 160 euro! wat ene bestelling! Ik vind het al te duur om er 1 dingetje van te kopen, eigenlijk! maarja als ik jullie zo enthousiast hoor, mssn toch wel. HIWTK schijnt geweldig te zijn?
ik ben per jaar kwijt:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar Lush is dan ook het enige wat ik gebruik. Ik kan hier ongeveer een half jaar mee vooruit. (op de conditioner na) tel zelf alles in je kastjes m.b.t. haar/huid e.d. eens bij elkaar op
Als dat voor jou werkt is dat natuurlijk prima, maar sinds ik Lush gebruik zijn mijn haar en huid dermate verbeterd dat ik het er graag voor over heb. Lush is gewoon duur, het is aan jezelf of je het ervoor over hebt. Ik wel, jij niet. Dat maakt toch allemaal niets uit? Om dan metquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ik ben per jaar kwijt:
clinique voor mijn gezicht (2 keer 3 stappen plan) ongeveer 80 euro (ik koop het meeste in amerika, is iets goedkoper)
maskertjes/bodylotions:30 euro per jaar
shampoo, denk 6 flessen per jaar: 15 euro
gel etc gebruik ik nooit
dus ben ik ongeveer de 125 euro kwijt per jaar
en jij doet met 160 euro een halfjaar![]()
niet echt goedkoop dus
Tja, Lush is gewoon duur. Zoals gezegd heb ik het ervoor over omdat m'n haar en m'n huid zo ontzettend verbetert zijn sinds ik Lush gebruik. Ik ga bijvoorbeeld minder vaak naar de kapper sinds ik Lush gebruik en ik ben ook niet meer bij de schoonheidsspecialiste geweest om m'n huid te laten behandelen voor onzuiverheden. Wat mij betreft is het dan ook een wondermiddel geblekenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Jaja en sommigen kopen een Wii en anderen kopen Lush en weer anderen kopen veel dure parfummetjes en anderen hebben weer Oilily-tassen of een enorme home cinema set.
Begint dat gezeik over de prijs van Lush hier nou ook al, moet het van m'n vriendin ook altijd aanhoren terwijl ze zelf ontzettend veel uitgeeft aan dingen waarbij ik zoiets heb van.
neej maar kruidvat is niet echt lief voor je huidquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:52 schreef Aventura het volgende:
Ach je kan je spul ook bij Kruidvat halen, kost het nog minder
Ik geef lang niet zoveel uit aan Lush, maar sommige producten blijf ik kopen, ook al vind ik ze excorbitant duur. Maar daar staat tegenover vaak extreem lekkere geuren en producten. Ik ben nog steeds helemaal verrukt als ik een potje Retread open...Daar kan niks tegenop. Je mag jezelf echt wel een beetje kietelen
maakt mij ook niet uit, hoor, haha dat het duur isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als dat voor jou werkt is dat natuurlijk prima, maar sinds ik Lush gebruik zijn mijn haar en huid dermate verbeterd dat ik het er graag voor over heb. Lush is gewoon duur, het is aan jezelf of je het ervoor over hebt. Ik wel, jij niet. Dat maakt toch allemaal niets uit? Om dan metsmilies te gaan smijten omdat ik ergens geld voor over heb vind ik dan ook wat extreem overkomen...
welk wondermiddel is dat dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
en m'n huid zo ontzettend verbetert zijn sinds ik Lush gebruik. [...] ik ben ook niet meer bij de schoonheidsspecialiste geweest om m'n huid te laten behandelen voor onzuiverheden. Wat mij betreft is het dan ook een wondermiddel gebleken
Een combinatie van producten.quote:
Ik zou voor HIWTK gaan, die is echt zó lekker. Skin Sin vind ik niet echt lekker ruiken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:26 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
neej maar kruidvat is niet echt lief voor je huid
ga denk ik wel een keer wat kopen bij lush
zit te denken aan HIWTK of Skin sin
maar 160 euro voor een half jaar uhhh..nee
Ach wel ja, van die mensen die een pakje per dag wegroken en dan tegen mij gaan zitten zeiken dat Lush/ mijn katten/ whatever zo duur zijn (irl dus)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Begint dat gezeik over de prijs van Lush hier nou ook al, moet het van m'n vriendin ook altijd aanhoren terwijl ze zelf ontzettend veel uitgeeft aan dingen waarbij ik zoiets heb van.
Gaaf!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef seilram het volgende:Trouwens voor mijn bad... zie net dat er iemand eindelijke en bad heeftheb ik mezelf ook een kerst kadootje gegeven: http://www.bestthings.nl/product/Badkamer-14/Spa-lights-1196/.
En dan met je lush spulletjes erin! Who needs a spa!! Als je dit thuis hebt. Heerlijk.
Binnenkort eens even kijken iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt goed flugel! Geniet ervan!
@Vava: gaan wij nog een übertute bestellen?
Ik vind ze ook kei tofquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:19 schreef seilram het volgende:
Hihi ja ik vind het ook echt geweldig. Al mijn bezoek heeft het al moeten aanschouwen. Ik heb ze nu 1 week en al heerlijk 3 keer in bad gelegen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef Koningin het volgende:
Flugeltje, wat gebruik je precies voor je gezicht?
Dat dus... Is een prima combiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een combinatie van producten.
Voor m'n huid heb ik fresh farmacy om de boel te 'wassen'. Daarna gebruik ik angels on bare skin en/of aqua miralis. Als creme gebruik ik meestal imperialis, maar ik heb nu dream cream gekocht omdat ik daar hele goeie verhalen over gehoord heb.
yup, maar het werkt bij mijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:06 schreef snowqueen911 het volgende:
maar fresh farmacy en aqua miralis, is dat niet een beetje dubbelop achter mekaar?
LUSH *125* Wachten op de KerstTute....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:08 schreef snowqueen911 het volgende:
wat is ubertute?
wauw!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
LUSH *125* Wachten op de KerstTute....
oh ahaquote:Op zondag 10 december 2006 00:05 schreef Vava het volgende:
Een groot pakket voor relatief weinig geld. De kersttute was na kerst te bestellen vorig jaar, soort uitverkoop dus.
Foto van vorig jaar:
[afbeelding]
Ik weet niet meer precies wat we betaald hebben, ik meen rond de 120 euro. De waarde van de producten bij elkaar was in ieder geval veel en veel meer.
50 producten voor 120 euro (t-shirts niet meegerekend) is zo'n 2,40 per product. Zelfs het goedkoopste kerstproduct is niet zo goedkoop. Maar normaalgesproken is een cadeauverpakking niet goedkoper dan los kopen, dit was gewoon een heel geweldige actie. En je kan natuurlijk niet kiezen, dus hou je niet van bepaalde producten, dan kan je weleens pech hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:11 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
wauw!![]()
maarehm... als je zo'n heel pakket koopt, is het dan in verhouding goedkoper dan alles los kopen?![]()
Je hebt er eentje terugquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:15 schreef imago het volgende:
Even heel erg afschuwelijk offtopic tussendoor... XcUZ_Me heeft een PM
Is een goeie startquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:08 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik heb even op even rondgevraagd naar wat toppers zijn en ik denk dat ik enkel van deze producten ga proberen:
Cupcake
Angels on bare skin (face scrub)
Honey, I washed the kids
Big
wat vinden jullie van deze lush spulletjes?
Cupcake is niet te lang houdbaar (moet je wel even rekening mee houden)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:08 schreef snowqueen911 het volgende:
Cupcake
Ik gebruik veganese als conditioner bij Big..het bevalt mij goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is een goeie start
Ik zou alleen als je lang haar hebt wel een conditioner erbij nemen. Big is geweldig, maar bij lang haar veroorzaakt het best wel wat klitten.
nouja ik wil dus eigenlijk juist een stevige voor 1 keer in de weekquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:18 schreef CherryLips het volgende:
Hij is mild, maar ikzelf gebruik hem niet dagelijks, dat trekt m'n poezelige huidje niet helemaal. Maar als je er wat beter tegen kunt, kun je hem wel dagelijks gebruiken. Niet te hard ermee over je gezicht rausen helpt ook wel
.
Dan kun je misschien beter Ocean Salt gebruiken, ook een lekkere scrub al is hij voor mijn huid misschien wel net iets te stevig..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:37 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
nouja ik wil dus eigenlijk juist een stevige voor 1 keer in de week
kijk, voor gezichtsreiniging gebruik ik iedere dag al clinique, en dat is super
maar wekelijkse face scrub heb ik nog geen favoriet van, dus dat wil ik wel bij lush kopen, als ze een fijne hebben
hoe lang ongeveer?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Cupcake is niet te lang houdbaar (moet je wel even rekening mee houden)
Ongeveer een maand dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:31 schreef CherryLips het volgende:
idd, een maand ofzo geloof ik, in de koelkast.
ik heb nog een flesje rozezooi voor jequote:Op zondag 7 januari 2007 14:48 schreef PeRi het volgende:
Ik heb al bedacht dat ik in London een paar potten Retread ga inslaan. Scheelt grofweg zo'n 4 euro per pot!
I know! Die ga ik dan ook niet halen want ik kom 'm gewoon nog ophalen bij jou! Of op een andere manier ofzo!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:49 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb nog een flesje rozezooi voor je![]()
komt wel goedquote:Op zondag 7 januari 2007 14:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
I know! Die ga ik dan ook niet halen want ik kom 'm gewoon nog ophalen bij jou! Of op een andere manier ofzo!
En de datum?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:51 schreef Aarti het volgende:
Mijn sympathy for the skin is bedorven, hij was nog halfvolhij stinkt
![]()
ja, ik moet ook gewoon niet zo zuunig zijnquote:
Ze geven nu vanaf ¤20 gratis kerstproducten weg. De gifts zijn volgens mij al allemaal op, maar het is toch leuk nogquote:Op zondag 7 januari 2007 15:05 schreef Sade het volgende:
Mijn vriendinnetjes zijn geweldig!
Belt er gisteren eentje op: Ik sta nu in de Lush, moet ik nog iets voor je meenemen?
En ze had blijkbaar zoveel gekocht dat ze wat producten gratis mocht uitkiezen, allemaal voorzien van een gele sticker. Was in Den Bosh. Iemand die hier meer over weet?
Wat heb je gekregen? Ben benieuwdquote:Op zondag 7 januari 2007 15:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
In maastricht heb ik toch echt gifts gekregen hoor
* Bar_en_Mar gaat nu even uitgebreid lushen
watworden voor mij dan de verzendkosten? en wat is je mail adres dat ik je kan mailen als je gaat bestellen (hoop ik dat ze dat tegen die tijd nog hebben...)quote:Op zondag 7 januari 2007 17:44 schreef MissFrodo het volgende:
Snowqueen, ik ga of in Duitsland of in Engeland bestellen ik weet niet wat je wilt hebben.
Maar ik woon in de buurt van Amsterdam en het kan er dan wel bij.
Duurt nog wel even hoor
quote:Op maandag 8 januari 2007 10:27 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
voel me net violet beauregarde uit charlie's cocolade fabriek:
[afbeelding]
Iemand een linkje?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:33 schreef MissFrodo het volgende:
Volgens mij zijn de enige tuten de Try it tuten in Duitsland en die zullen waarschijnlijk zolang de voorraad strekt zijn. Alleen via internet Duitsland dus.
heb al vast mijn wishlist gemaaktquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:43 schreef snowqueen911 het volgende:
na alle verhalen van enthousiaste lush gebruikers moest ik er ook maar eens aan geloven
vandaag mijn eerste lush aankoop gedaan, en dit is de buit:
150 g honey, I washed the kids soap
100g skin sin
100g american cream
stukje fresh farmacy(cadeautje voor mn zusje)
een proefje van BIG
gratis stuksnowcake (cadeau bij 20 euro besteding)
jeeej
en nu al verslaafd aan de geur
Stond er toch al een hele poos op? Wel toen ik mijn laatste lushbestelling op de oude site deed, althans. Niet dat het me veel uitmaakt, maar het viel me gewoon op...quote:Op maandag 8 januari 2007 16:01 schreef MissFrodo het volgende:
Bnever staat nu op dezelfde site
Ik geloof neit dat je douche gel kunt maken van zeepjes. Ik stopte trouwens nooit een stukje zeep in de puff, maar ik nam gewoon de zeep mee, en ging met de puff een paar keer over de zeep heen en dan schuimde het als een gek.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een vraag, ik heb (denk ik) in een eerder LUSH-topic gelezen dat jullie douchegel (??) maken van een stuk LUSH (??)? Hoe moet dat? Ik heb een stuk angel's delight gekregen van mn zus maar die stukjes die ik afsnij voor tijdens het douchen, vallen steeds uit mn puff...
Japanese girl vind ik zelf niet zo lekker, het schuurde een beetje als ik met dat blokje over mijn gezicht ging.quote:
maar dat schuren lijkt me juist fijn. ik zoek een goede scrubbende scrub. of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Japanese girl vind ik zelf niet zo lekker, het schuurde een beetje als ik met dat blokje over mijn gezicht ging.
scrubt dus wel lekker stevig?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:33 schreef MissFrodo het volgende:
Ik vond Sweet Japanes Girl wel oke. Scubt als een tierelier en als je het te heftig vind kun je het ook eerst tussen je handen wrijven en dan pas je gezicht ermee bewerken.
heb je een of meerdere dingen uit mijn lijstje die je kwijt wil? Of een lekkere massagebar? (Ben eigenlijk wel geinteresseerd in alles behalve badspullen en gezichts dagverzorging)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:03 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
Lush wish list (langer dan ik dacht nu ik het zo opschrijf)
-Lemslip (zal niet voor niets een bestseller zijn?)
-Soic Death Monkey (ben benieuwd..)
-The Olive Branch (had een vriendin ooit, lekkerrr)
-You snap the whip
-Skin Sin 500 ml (heb al 100 ml maar het is fijnnn spul)
-BIG (onder voorbehoud, ik heb een proefje dus ik moet m eerst proberen)
-een scrub (zal ik voor AOBS gaan of voor Japanese girl? Wie heeft ervaring met Japanese girl?)
-Sweetie soap stack (is goedkoper dan los kopen toch?)
Das juist lekker, dan is je huid al een beetje ingevet en het is maar minimaal omdat je er daarna (ik in ieder geval wel) met een washandje en warm water overheen gaat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:31 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
scrubt dus wel lekker stevig?Maar hoe zit het nou met dat vettige laagje?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:35 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
heb je een of meerdere dingen uit mijn lijstje die je kwijt wil? Of een lekkere massagebar? (Ben eigenlijk wel geinteresseerd in alles behalve badspullen en gezichts dagverzorging)
Ik heb nog een nieuwe 50 ml flesje Clinique DDML (verkocht) en een Juicy Tube kleur 33 (pomplemoes, had er 2 besteld op i-net maar 1 in de verkeerde kleur gekregen)
iemand die in omgeving almere/adam woont en wil ruilen?
De douchegels werden gemaakt van stukjes BBS = Bubble Bar Slice, dus geen zeep.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een vraag, ik heb (denk ik) in een eerder LUSH-topic gelezen dat jullie douchegel (??) maken van een stuk LUSH (??)? Hoe moet dat? Ik heb een stuk angel's delight gekregen van mn zus maar die stukjes die ik afsnij voor tijdens het douchen, vallen steeds uit mn puff...
Goedemorgen!quote:
mijn geld is ontzettend op, dus ik koop voorlopig niks...quote:Op donderdag 11 januari 2007 07:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik ga me me The Olive Branch douchen, I love Juicy, Coalface, Herbalism, Babyface en....dat was het wel weer!!!
Ik heb weer zin om heel veel inkopen te doen bij Lush maar heb me voorgenomen om eerst even mijn verzameling op te maken, tot nu toe kan ik me nog inhouden
Ik heb nog een stuk Rockstar en een stuk HIWTK ongebruikt hier liggen die ik zou willen ruilen. Ook heb ik nog een waving,not drowning bruisbal liggen die ik niet gebruikquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:00 schreef snowqueen911 het volgende:
Hoi! Ik heb snowcake te ruil (ong 105 g) tis me iets te kruidig.
Iemand een bodybutter of wiccy muscles/douchegel of iets anders fijns te ruil?
Lushbonnen, kun je daarvoor sparen ofzo? Of bedoel je kadobonnen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:07 schreef Sade het volgende:
Ik heb nog 40 eurie aan Lushbonnen liggen hier en morgen ga ik lekker naar Den Bosch: JEEJ!![]()
Hoi! Ik had wel interesse in Rockstar, maar ik heb de snowcake gisterenavond verkocht op het lush forum. Sorry!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:57 schreef MissBehave het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk Rockstar en een stuk HIWTK ongebruikt hier liggen die ik zou willen ruilen. Ook heb ik nog een waving,not drowning bruisbal liggen die ik niet gebruik
Hier nog eentje... Al moet ik eerlijk toegeven dat ik Ginger wel heel erg mis. Ik heb nog een stukje zeep en ook nog wat creme, maar ik mis de bruisballen behoorlijk....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Tis gewoon tijd voor nieuwe producten.
Ik merkte dat ik in het begin echt dacht: 'o, nee, dan verdwijnen er allemaal leuke dingen!', maar inmiddels vind ik het er echt zwaar tijd voor worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |