Hm, het ging niet helemaal perfect, het spul kwam er een beetje klonterig uit en wilde niet schuimen. Maar dat gaat misschien ook beter als ik de volgende keer een puff gebruik?quote:Op maandag 11 december 2006 01:20 schreef Vava het volgende:
[..]
In de douche vermengt het zich toch weer met water![]()
Laat je wel weten hoe het was![]()
Ik had eerst de verkruimelde BBS in het flesje gedaan en toen water.... Ik weet weer waar die eerst B voor staatquote:Op maandag 11 december 2006 21:26 schreef MissFrodo het volgende:
Ik maak het meestal in een bekertje, genoeg voor 1 douchebeurt of meteen op de puff verkruimelen (klein beetje).
Als je er een flesje vol van gaat maken wat dus wat langer houdbaar moet zijn, gebruik dan bronwater, dan is het langer houdbaar dan met leidingwater.
Ik denk het wel, ik gebruik zelf eigenlijk altijd een puffquote:Op maandag 11 december 2006 11:32 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hm, het ging niet helemaal perfect, het spul kwam er een beetje klonterig uit en wilde niet schuimen. Maar dat gaat misschien ook beter als ik de volgende keer een puff gebruik?
Ik had 'm laatst in mijn pakketje...quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef Koningin het volgende:
Iedereen ook de krant van Lush gehad?
Laat ik nou net morgen naar Berlijn gaanquote:Op donderdag 14 december 2006 09:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Berlijn hadden ze nog bergen Ginger!
Hahaha! Ook met de trein?! Dan maak je het tripje dat ik vorige week heb gemaakt! Grappig!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Laat ik nou net morgen naar Berlijn gaan![]()
![]()
![]()
We gaan met de auto! Is wel zo'n 6 uur rijden denk ik. Hopelijk kan ik de Lush daar vinden.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hahaha! Ook met de trein?! Dan maak je het tripje dat ik vorige week heb gemaakt! Grappig!
Op de Ku'damm kán je 'm niet missenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
We gaan met de auto! Is wel zo'n 6 uur rijden denk ik. Hopelijk kan ik de Lush daar vinden.
Ha, dan zit ik er vlakbij, zit nl. in een hotel aan de Wielandstrasse nabij de K'dam! Enne, thnx!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op de Ku'damm kán je 'm niet missen. Je ruikt 'm al van 100m afstand
. In de Friedrichsstrasse zit ie naast de metro uitgang, kan ook niet missen dus.
Veel plezier!
Het is wel nóg duurder dan hier (ja, het is mogelijk), dus neem je creditcard maar meequote:Op donderdag 14 december 2006 22:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ha, dan zit ik er vlakbij, zit nl. in een hotel aan de Wielandstrasse nabij de K'dam! Enne, thnx!![]()
Ben jij in allebei geweest? Ik heb daar echt teveel geld uitgegeven aan Lushquote:Op donderdag 14 december 2006 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Op de Ku'damm kán je 'm niet missen. Je ruikt 'm al van 100m afstand
. In de Friedrichsstrasse zit ie naast de metro uitgang, kan ook niet missen dus.
Veel plezier!
Gefeliciteerd, Moonchildje!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:14 schreef Moonchildje het volgende:
Whaaaaaa, kan ik na een paar dagen eindelijk mijn mail weer bekijken,
blijk ik een Rudolph te hebben gewonnen!!! Ik ben zoooo blij![]()
*Sinds kort ook Lush-addict is*
Dat heeft op de FP gestaan, geen bekenden van hier geloof ik...quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:51 schreef lotje11 het volgende:
Is er nou al een gelukkige voor de rpijsvraag van lush, of heb ik dat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |